ID: 278940
Dojazd kierowcy do ciężarówki – czy taka aktywność podlega rejestracji?
ID: 278940
ID: 278940
Obsługa tachografów, czyli urządzeń rejestrujących stosowanych w transporcie drogowym, lubi przysparzać pewnych problemów. Jedna z częściej pojawiających się wątpliwości dotyczy sposobu rejestracji aktywności kierowcy, polegającej na jego dojeździe do ciężarówki znajdującej się albo w bazie przedsiębiorcy albo poza nią.
Obsługa tachografów, czyli urządzeń rejestrujących stosowanych w transporcie drogowym, lubi przysparzać pewnych problemów. Jedna z częściej pojawiających się wątpliwości dotyczy sposobu rejestracji aktywności kierowcy, polegającej na jego dojeździe do ciężarówki znajdującej się albo w bazie przedsiębiorcy albo poza nią.
~etransport.pl
Posty (14)
~Radek | Jak zawsze tylko dotyczy kierowców!!! Dojazd do pracy nie płatny ale rejestrowany do czasu pracy !!! PATOLOGIA PRZEPISÓW!!! | |||
leon
| Ktoś może wie co oznacza co oznacza... TACHO DZONS? | |||
~Alfred2024 | jak wygląda to u lekarzy, "zabijają" znacznie więcej istot ludzkich? mają jakieś ograniczenia? czy mogą se 24/7 robić? ! | |||
~Bolek | Alfred, na jakiej podstawie porównujesz się do lekarza? Studia medyczne skończyłeś? | |||
~Boss | Ostatnio ITD stworzyło nowy problem, bardzo niebezpieczny w interpretacji dla kierowców. Otóż kierowca przebywający w czasie jazdy w innej ciężarowce kierowanej przez innego kierowcę wg inspektorów musi mieć kartę w tachografie. Jeśli nie to zatrzymują prawo jazdy i kara 2000. Nie ma to w większości przypadków uzasadnienia w przepisach, ale to robią. Więc miejcie to na uwadze wracając tak z kimś do domu inną ciężarowka. W razie kontroli ITD nie dawać okazywać prawa jazdy, poinformowac jedynie, że jest się osoba nie związaną z tym przewozem i tyle. Nic więcej. | |||
~Sytytyty | Alfred porównuje swój zawód do zwodu lakarza, bo może. Lekarze zeby wykonywac zawód kończą szkołe zawodową tzn. Uniwersytet medyczny. Jest to dosłownie szkoła zawodowa z różnymi specajlnosciami, wybieranymi na wyższych latach nauki. | |||
~Sytytyty | najwięcej istot potencjalnie zabija głupota szerząca się poprzez media, spreparowany system edukacji zawodowej i bezmyślne wykonywanie rozkazów skorumpowanych polityków. | 1 | ||
~Sytytyty | Boss się nie zna. | |||
~Boss | ~maly 2 godzin temu boss co ty pierd... lekarstwa dzisiaj brales? Widać, żeś zbyt głupi na zrozumienie tematu. A temat realny, stad moje ostrzeżenie dla kierowców | |||
~sid | Boss ktos ci glupot nagadal | |||
~SCANIA 770S | Tak to sobie kombinuja że autokarem z Polski np. do Holandi do psełdo bazy to już nie można zrobić wpisu jako inna praca, dyżur. Tylko ODPOCZYNEK i po autobusie kierowca jest wypoczęty po 14 godzinach ścisku na wygodnym fotelu siedząc, może zaraz po przyjezdzie wsiąść do ciężarówki i ogień w tłoki na 15H pracy?!? Czyli około 30H? A gdzie została podpisana umowa o pracę? To jest tam siedziba pracy, a inne bazy to są filiami. | |||
~Hycel | ~Boss 7 dni temu Ostatnio ITD stworzyło nowy problem, bardzo niebezpieczny w interpretacji dla kierowców. Otóż kierowca przebywający w czasie jazdy w innej ciężarowce kierowanej przez innego kierowcę wg inspektorów musi mieć kartę w tachografie. Jeśli nie to zatrzymują prawo jazdy i kara 2000. Nie ma to w większości przypadków uzasadnienia w przepisach, ale to robią. Więc miejcie to na uwadze wracając tak z kimś do domu inną ciężarowka. W razie kontroli ITD nie dawać okazywać prawa jazdy, poinformowac jedynie, że jest się osoba nie związaną z tym przewozem i tyle. Nic więcej. Czyli jak mam prawko na autobus i jadę sobie MPK to też kartę muszę włożyć? Haha | |||
~Biedra | To się nazywa wkręt niezorientowanego w temacie odbiorcy, czyt młodego, zielonego. np. -kierowca zawodowy jadąc jako pasażer musi mieć zalogowana KK -sikanie na rozgrzane koło może spowodować wybuch -zestawy muszą jechać na odcięciu (90 km/h) łamiąc ograniczenie do 80 na drodze krajowej lub autostradzie, bo nie zarobią na chleb, lub pod koniec dnia nie zdążą do domu na kolację, lub nie przytulą cyca :) Planowanie w takich firmach nie istnieje. Powyższe przykłady to tylko drobne wycinki transportowej dezinfomacji. | |||
~Biedra | Upraszczanie rzeczywistości przez proste umysły, nieprzygotowane na wiedzę pod swoje leki jest niebezpieczne. 1. lęk odnosi się do perfekcjonizmu i lęku przed mandatem wynikajacym z nieznajomości przepisów, osoba prawdopodobni jest uzalezniona od potoku informacji. Paradoksalnie przeładowanie informacją tej osobie szkodzi. 2. lęk odnosi się do ciągłej wizji awarii, wypadku do którego możemy doprowadzić przez swoje lekkomyśłne zachowanie. Śmieszne lęki niektórych młodych kierowców. 3. lęk odnosi się do niskiej samooceny, biedy od której można się pozornie oddalić, łamiąc przepisy dla swojego pana, żeby pan nie był zły. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.