ID: 275274
Polscy przewoźnicy zdali egzamin
ID: 275274
ID: 275274
Udowodnili, że mimo przeciwności związanych z pandemią i wojną w Ukrainie, transport funkcjonuje, rozwija się i jest ważnym ogniwem w dobrze funkcjonującej gospodarce państwa. W Tęgoborzu rozmawiano o sytuacji branży, wyzwaniach, które przed nią stoją i dalszym jej rozwoju.
Udowodnili, że mimo przeciwności związanych z pandemią i wojną w Ukrainie, transport funkcjonuje, rozwija się i jest ważnym ogniwem w dobrze funkcjonującej gospodarce państwa. W Tęgoborzu rozmawiano o sytuacji branży, wyzwaniach, które przed nią stoją i dalszym jej rozwoju.
~etransport.pl
Posty (14)
~Piotr | A jednak się opłaca :-) | |||
~Zbyszek | Pakiet Mobilności w firmach transportowych, nie istnieje, nadal jeździmy od km lub dniówki, dlatego Polskie firmy są konkurencyjne na Zachodzie. koszt utrzymania Polskiego kierowcy, wobec kierowcy z Francji lub Niemiec jest bardzo niski, to jest jeden powód dlaczego jesteśmy konkurencyjny, następny powód to że nie tankujemy paliwa w zachodnich krajach, to są bardzo duże oszczędności dla Polskich przewoźników, zarabiają Polacy ogromne pieniądze, transport się opłaca... | |||
~Dziad cebulowy | Jesteś tak głupi aż mi cię szkoda. Jakie ty masz głupcze pojęcie o kosztach utrzymania kierowcy w Polsce i w Niemczech? Żadne. A jeśli masz jakie kolwiek to napisz ile jest dodatkowo opłat do pensji netto 8000 złotych. Ile pracodawca musi dołożyć jeszcze by tyle zapłacić? No czas start znawcy | |||
jacek-kuba
| Czyli trwa nieustający, permanentny, dynamiczny rozwój tego sektora. Tylko nasi idioci forumowi się pogubili. Wniosek-jaki dziad, taki rozwój. Na forum mamy tylko najniższy sort półgłówków. | |||
~męczennik transportu | Przetrwał? Teraz będzie już pod górkę | |||
~Malina Cyc | Dla dziada cebulaka z mózgiem wielkości cebuli obliczenie kosztów niemieckiego pracodawcy to fizyka kwantowa. Masz tu sciągę cebulowy głąbie. www. lohnexperte. de/gehaltsrechner-ar beitgeberkosten. html | |||
~Dziad cebulowy | Ty mi nie dawaj ściągi cebuloku. Ty podaj koszty pracy w Niemczech od 8000 złotych netto. Przeliczyć ci to na euro czy dasz radę samodzielnie. | |||
~Dziad cebulowy | Czekam na odpowiedzi. Wtedy będzie porównanie, a nie głupiego gadanie o zaniżonych kosztach | |||
~Dziad cebulowy | No patrzta, jak tak to siofery wszystko wiedzą lepiej od dziad transów. A tu taka prosta sprawa i żaden siofer nie zna odpowiedzi | |||
~Mrotas | Ludzie w garniturach, piękne szyandary, dużo kremu na twarzy, a dlaczego tam nie było przedstawiciela kierowców takiego z krwi i kości. Który zwróci uwagę na prawdziwą sytuację, na to w jaki sposób są przyjmowani kierowcy w sensie wsiadaj jedź. O tym jak wygląda szkolenie na kod 95, które rozwiązał mi 8 letni syn, a ja mogłem robić coś w czasie wolnym. Dlaczego ciągle pracujemy na 15 godzin pracy przez 5 lub 6 dni w tygodniu, dlaczego prowadzimy obsługi, myjnie, rozladunki, dokumentację, sprzątanie stanowiska pracy na tzw. Łóżku na tacho. Kto stanął na wysokości zadania, durni kierowcy którzy myślą że 10 tysi wystarczy za łamanie prawa w każdym miejscu. Zacznijmy pracować normalnie, jeździć 80 na autostradach i eskach, 70 po krajówce. Sprawdźmy ile podatków płacą firmy bo bez kitu na to pytanie każdy przewoźnik nabiera wody w usta. | |||
~sid | - bo niewolnik ma robic na swego pana, a nie z nim polemizowac | |||
~pks poland | Jaki egzamin pytam? ?? Firmy wyglądają tak jak ojszczy -mury mazury am- gaz itd. Niewolnictwo, praca po 15/ h na dobę, brak parkingów, klimy postojowej, systemy 3/1 itd... żenada. Robota dla głupoli, ale ze takich coraz mniej to muzyny powożą po polsce. | |||
~sid | pks - pracujesz 15/h? a ile masz w umowie 40 tygodniowo- to tyle pracuj | |||
~sid | ja pracuje 8/h bo w umowie mam 40 godzin w tygodniu |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.