Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment

ID: 274611


Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...

~LOGIC
*.centertel.pl

Posty (31304)

~Kris
Kierowca swiadczy usługę w sposób ciagły. No chyba że się umawia na wykonanie jednej trasy. Wiec pytam czy placisz u mechanika przed wykonaniem naprawy?
~!!!iiii
Pozytywne jest to, że za chwilę autostrady w UE będą większym kosztem niż koszt paliwa i leasingu razem wzięte.
Jak macie możliwość szczerej rozmowy z dostawcami paliwa, handlowcami hurtowni opon czy części oraz dealerami pojazdów to tam obraz już jest jak w 2008 roku a podwyżki kosztów przed nami. Różnica między tamtym kryzysem a tym jest taka, że nie ma takiego punktu zwrotnego, gdzie możnaby zaznaczyć " tu się zaczęło" lub "najgorsze za nami". Wszyscy myśleli, że lock down jest katastrofą a okazało się, że dla wielu nie był a dla niektórych był nawet zbawienny. Potem wojna i tu też podobna sytuacja. Teraz mamy gotowanie żaby, topnienie bałwanów ale też kruszenie wielkich lodowców. To wszystko trwa i wydaję się, że jeszcze potrwa jak długi lot przez burzę.
~Jurek
Łysy.
30 lat już prowadzisz transport.
A jesteś tak głupi jakbyś dopiero zaczynał.
Transport to są usługi.
To nie jest przemysł ciężki że należy budować fabrykę, to nie jest jakaś produkcja że od czasu postawienia linii, ruszenia produkcji, zysków i zwrotu inwestycji musi minąć czas.
To jest tak że robisz licencję kupujesz klamota i jeździsz.
Na wiosnę może być wyeliminowane 90 % przewoźników, latem powstanie popyt, na jesień już masz w 100% dziurę załatana.
Tu zawsze tak będzie, tu zawsze będą kierowcy na swoim
~scan cargo
Kurcze to trzeba mieć aspargera aby nie skumac że post o pzredpłatach był sarkazmem, tu nie trzeba mieć 140 pkt żeby to załpać, wiec można ciśnąć beke, ale kurcze wiadać że to niebezpieczne bo niektórzy sa skłonni uwierzyć



niestety jak w wiekszosci branż firmy ida w kierunku robotyzacji i automatyzacji to w transporcie jeszcze niestety czynnik ludzki z rozbujamym ego do granic możliwosci dominuje,
prawie każdy kierowca jest przekonany że jest wybitniejszy od dziada od profesora ekonomi od ludzi z biur od inżynierów w sumie to nie ma dziedziny w której kierowca nie jest lepszy, stad też zasłużony tytuł "Królowie życia " lub życi jak kto woli
Ł ysy
Jurek. Jak mógłby nie otrzymać pracy, o którą zabiega The Beściak twojego pokroju?
Mamusia nie dała ci na drugie imię Narcyz?
Ł ysy
Jurek wielki łeb ma, tylko brak w nim rozumu.
Podobnie jak jurek myslały gwiazdy Adaru. Kupią klamota, wstawią do spedycji. i zacznie się rumakowanie. A tu du pa.
Brakło wiedzy, inteligencji, a przede wszystkim pokory.
Bo transport jest biznesem dla ludzi mających duże pokłady pokory, ale mało buty.
~Kris
!!! owszem nie było wyraźnego punktu od którego trzeba liczyc poczatek. Ale w 2008 roku upadek lemana to tylko taki symboliczna data bo przesłanki do krachu juz były wczesniej. Więc teraz mozemy przyjąć ze ukraina to był poczatek. Polski PMI spada od 20 miesiecy wiec musi sie odbic. Trzeba tylko jasnego sygnału. A tym bedzie koniec wojny. Skoro juz na onetach piszą tzn ze cisnienie na koniec jest bardzo duze.
~Jurek
Tu jeszcze jedna rzecz się kłania.
W Niemczech na wielu stacjach nie zatankujesz dopuki nie przedlozysz karty lub pieniędzy, dystrybutory są zablokowane. W innych krajach w Europie jest podobnie.
Czy ktoś kruszy o to kopię?
Budowa też jest praca ciągła a jednak większość rozlicza się codziennie. Nawet wykonawca z inwestorem nie rozliczają się po wykonaniu całej pracy tylko po zakończeniu pewnego etapu.
Co w tym złego?
~Jurek
Hahaha. Łysy ty to jak coś piertolniesz to nie śmiać się nie płakać.
Gdzie te twoje pokłady pokory?
Łysy oświeć mnie w którym miejscu można zauważyć u ciebie pokorę? Jak to ty wszystko wiesz najlepiej nawet pouczasz biznesmenów którzy stali się molochami.
To jest pokora?

1

~Kris
Po zakonczeniu etapu. A nie przed rozpoczęciem robót. Ale jak mowiłem skoncz juz pier. dolic tylko idz po przedpłatę.
~Jurek
Kris ja nie muszę bo mam zaufanie do swojego pracodawcy, pisze tylko o sytuacji w której życie zmusiłoby do pracy u januszexa.
~scan cargo
iii przesadziłeś nawet E5 nie bedzie miał tak że paliwo + leasing obecnie paliwo to zalezy ale jak sie tankuje na DE to wychodzi od 0, 31 - 0, 5 to zależy jakie rejony jakie ładunki leasing jesli cały zestaw przyjmujac za auto jakies 80 tys + 20 naczepa i 11 tys km miesiecznie to jakies 0, 3 ( oczywiscie tu można robić i 7 tys km i 14 tys ) ale jakaś wartosć trzeba przyjać
~Kris
A skad to zaufanie? Pokazał ci jakies opinie kierowców? Masz wglad w księgi rachunkowe? Dostep do konta? A moze jestes zwykła piz. da i boisz sie powiedziec ze albo przedpłata albo nie jedziesz?
~scan cargo
oczywiście leasing to może być np 0, 12 przymujac auto kilkuletnie naczepa własna a paliwo jak tankowane w polsce i np ktoś wozi lekko po a2 i scania super spalanie 20 l to paliw wyjdzie 0, 25 to praktycznie jesteśmy na poziomach nowego mautu ( ciekawe jest jak inne kraje np Italia czy Francja czy dolicza to do ceny autostrad, lub np szwecja czy wprowadza jakieś boxy
~scan cargo
ogólnie w wariancie pesymistycznym cieżko zima spalanie 34 tankowanie w DE kierowca zatrudniony na górce cenowej auto w leasingu + koszty poboczne jak opony ubezpieczenia ksiegowosc pasy przeglady naprawy koszty biura ksiegowej itp to przy założeniu że auto robi 11 tys miesiecznie to wchdzoimy na poziomy i auto głownie na DE to mamy mix cenowy kosztów od 01 12 2023 na poziomie 1, 6 E za każdy km ( nawet te 50 km które czesto i gesto debest kierowca jedzie na parking bo sie u dziada nie pracuje ) , wiec jak wiadomo km ładowny powinien być około 1, 8 aby pokryć koszty
~realista
Cytując klasyka: "Zaufanie jest dobre, ale kontrola lepsza" jak to mawiał towarzysz Lenin


Słuchałem wystąpienia Prezes NBP, jak zwykle bełkot.
Jednak dało się wyczuć, że od nowego roku wszyscy będziemy "śmiać" się baranim głosem.
~scan cargo
Nie wiem czy to prawda bo niestety nie znam nikogo z zarzadu dużych firm w DE ale w średnich firmach takich 50 autek szukuja sie na mocne tąpniecie od nowego roku i firmy staraja sie spienieżyć sie maksymalnie, dla jasnosci nie jest to info autorytarne to jest info od znajomego który przejał transport po ojcu w DE chłopak sie urodził w DE i tam działa w lokalnym coś a la zrzeszenie transportu w rejonie Saar, ale to też moga być takie same leki jak nasze że koszty pracy + koszty mautu wywalą z butów wiekszosc przewoźników
~scan cargo
wiadomo to sie dotyczy tych co jezdza na zachód badz cross trade przez DE, ( aczkolwiek ciekawe jak nasi podejda do tego CO2 czy inne kraje EU?
~scan cargo
dla jasności mało kto jest w 100 % samowystarczalny, lub ma idealne kołka że ma 50 km od miejsca zał do rozładunku i w drugim kierunku to samo wiec niestety czasami trzeba sie posiłkować giełda i teraz patrzac na stawki w de to jakoś ciezko mi wypatrzeć ta mediane na pokrycie kosztów może czasami sie zdarzy ale to raczej przypadek ciśnienie lub dodatkwe wymangania wymiana palet + odwiezienie ich itp
~Jurek
~Kris
2023-11-09 15:58:34
A skad to zaufanie? Pokazał ci jakies opinie kierowców? Masz wglad w księgi rachunkowe? Dostep do konta? A moze jestes zwykła piz. da i boisz sie powiedziec ze albo przedpłata albo nie jedziesz?

Idioto.
Zaufanie bierze się po czasie pracy.
Jeśli przez lata wypłata była zgodnie z umową i na czas..
To po Hooj ja mam iść i rządach zaliczki. Jeszcze raz ci tłumacze że zaliczka tylko u szemranych byznesmenów.
Jeśli firma jest duża i od innych kierowców wiadomo jakie warunki panują wewnątrz też nie ma sensu iść po zaliczki.
~driver
Co czarnowidzów przybywa? Był czas się szykować do zakrętu Rozdawaliscie pieniądze przez cały ten rok Ogłoszeń za 450 500 550 nie ubywa Ceny frachtów spadają a koszty rosną Ale wy nadal w wierze ze się ruszy i będzie dobrze Moim zdaniem trzeba było płynnie przechodzić z pełnego ciągu do lekkiego hamowania przed zakrętem Widzicie molochy usuwają drogich kierowców a wy ich glaskacie Ja się swoich pytam jak zamierzacie żyć w zimę i za co Niektórzy zamykają magazyny dostaw już od początku grudnia do końca stycznia Gdzie jeszcze luty i marzec...

-2

~Remik
~scan cargo
2023-11-09 11:36:43
A czy Ty znasz kogoś normalnego kto chciałby w Warszawie mieszkać, dom kupować?
Bo ja nie :)

1

~scan cargo
k.. driver weź w końcu zrozum że wschód POlski to jest abstrakcja !!!

k. tam nigdy nic nie było mineło 30 lat i nadal nic nie ma, mam tam rodzine wiec wiem ostatnio sie dziewczyna cieszyła że po 5 latach w końcu znalazł prace jako ekspedientka w sklepie z pieczywem i płakała jak sie okazałao że to było tylko na zastepstwo bo inna pojechała do UK sobie dorobić ale wrociła

wschód polski to nie rejon to stan umysłu, tam nie ma pracy nie ma perspektyw no chyba że ktoś jest dzieckiem biznesmena jak ty i tatus pomoże lub ma rodzine za granica lub badyle

1

~scan cargo
jak ktoś ma biznes na wschodzie to pracowników ma jak mrówków i jest królem i władcą, bo w promieniu 100 km czesto i gesto nic innego nie ma albo jeszcze wiekszy syf

1

~Remik
O widzę następnemu driver ciśnienie podniósł hahahah
~!!!iiii
SCAN pewnie, że na dzisiejsze realia to przesadziłem. Raczej miałem na myśli czasy kryzysu gdy paliwo zejdzie w DE poniżej 1e netto, auta wrócą do wartości 68-80tys, bo naczepy kurtynowe już są po 25teur i jak dobrze słyszę i czytam to większość zapowiedzianych podatków CO2 od największych zestawów będzie zaczynać się w wielu rozwiniętych gospodarek UE od 12cent w górę.
~driver
Zdziwienie wielkie teraz że jesteśmy w czarnej d... pie Niemcy też już nie cisną z zatrudnieniem Szczurolapy też już nie dają ogłoszeń i możliwości pracy Kto ogarnia zatrudnienie egzotyki ma szansę przetrwać Tu jakby nie patrzeć nikt wpływu na inne koszty nie ma Im tańszy pracownik tym lepiej To robią molochy i inni cwaniacy na rynku Opowiadałem przecież jak zrobił Ed... r Przywrowadzil 40 ukraincow kazał się wypakowac indie wsiadły i pojechali Tych 40 chodzi od firmy do firmy za pracą A to dopiero 1 tura zmian tam jeszcze 150 jest do wymiany 1000e z łba taniej Wy walczcie o stawki jak don Kichot a i tak wam nikt nie dołoży Tendery na 2024 -10%do 20%

-1

~!!!iiii
Driver spokojnie tak samo było jak wchodziła Ukraina za kółko. Najpierw wyszkolą się u najlepszych, a potem przyjdą do nas i taka kolej losu tych przybyszów. Nie ma co się napinać, bo to duży może sobie pozwolić na błędy, mały czy średni już nie. Jak na 500 zestawów położy się 20 i kolejne 50 zrobi inne szkody to duży nie dołoży. Jak na 50 zestawów 5 się położy i 12 zrobi duże szkody to firma zysku nie ma a zwyżki ubezpieczeń na kolejny rok będą mocno odczuwalne.
~Wor w zakonie
Zgadza się. Jeśli ktoś planuje zatrudnić się u dziada to tylko z przedpłata.
Pracowałem u łysego, do dzisiaj 3 tysięcy nie odzyskałem
~driver
Strachy na lachy
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.22.63.154

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce