ID: 274611
Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment
ID: 274611
ID: 274611
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
~LOGIC*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (32785)
~scan cargo | Driver sprecyzujmy czy mała firma z własnymi autami czy mała z autami w leasingu? , jak już pisałem z moich znajomych co mieli własne auta wiekszość postapiła podobnie czyli odstawiła czesc aut niektórzy 30 a inni nawet i 70 % celowo użyłem procentów bo wiadomo ilosciowo to jest pikus ale dla takiej firmy np 6 aut odstawienie 4 to 2/3, i po prostu nie walczyła o zlececnia tylko zostawiła sobie te stałe zlecenia rentowne gdzie klienci nie latali z cenami góra dół i nikt nie bił sie o każdy ładunek aby zapewnić prace całości floty | |||
~!!!iiii | Dla mnie to nie powinno się nic ruszać poza tym ograniczeniem licencji oraz waloryzowanymi pensjami do średniej krajowej (tu potrzeba innej regulacji wynagradzania) tak aby rynek sam się wyczyścił. Moje zdanie jest takie, że rynek mali popsuli ale byli tylko narzędziem w spedycjach często należących do tych dużych korpo. Niestety to Ci duzi często psuli rynek w wielu aspektach. | |||
~!!!iiii | Jak ktoś myśli, że Girteka czy Hegelmann nie mogą upaść lub mocno się skurczyć to są w błędzie. | |||
~!!!iiii | Girteka ma poważne problemy i ciągnie już wielu za sobą. Obniżyli pensje kierowców o połowę r/r, zerwali umowę na zakup 1300aut a patent biznesowy oparty na systemie kupię dużo aut za małą kasę i po 6mc zacze wyprzedawać już się posypał. | |||
~Hycel | Znowu dziadtransy sieją bolszewizm na forum. Żądni małi ani spedycję nie popsuli rynku. Rynek jedynie psują wysokie nierówne podatki i szereg ulg dla gigantów i korporacji. Spedycję jak i te kanapowe to dla transportu dobry mechanizm kojarzący przewoźnika ze zleceniodawcą. Gdyby nie ten rynek większość filcakow nie znalazłoby nigdy zlecenia | |||
~Kris | Zanim pojawiły sie telefony komorkowe i gieldy istniał transport. NIkt sie nie przejmował ładunkami powrotnymi i kazdy miał zlecenia. Więc pier. dolenie o roli spedycji to w przedszkolu mozesz sprzedawać. Co do nierówności w traktowaniu to oczywiście zgoda. Ale to nie tylko problem transportu tylko wszystkich branż. Dlatego korpo rozną a małe firmy znikają. | |||
~driver | moim zdaniem Jak masz własne auto to powinienes doliczac do kosztów podobna kwote jakbys płacił leasing za nowe Auto sie starzeje i tez musisz mysleć o wymianie Wiec zasadne jest liczyc podobnie koszty pojazdu w obu przypadkach Tylko to co zostanie wiecej powinno zostać ci w kieszeni | |||
~Hycel | Czy rozumiecie tą sytuację w tej rzeczywistości, myślę że nie : ) | |||
~Hycel | A dlaczego koroo rośnie a małe firmy znikają? Na pewno nie jest przyczyną super zarządzanie korpo w porównaniu z małym. To tylko nierówności fiskalne. Zachód wygasił w Polsce przemysł, przejął handel i tak naprawdę pozostali nam usługi. | |||
~Kris | Hycel no własnie piszę ze masz rację ze korpo działa na innych czytaj uprzywilejowanych zasadach. Stąd przewaga. | |||
~Kris | A odnosnie spedycji one dzisiaj nie maja racji bytu. Parę lat temu to był swego rodzaju outsoursing. Firma załaowcy nie chciała rozbudowywac działu logistyki to wrzucała ładunki 1-2 spedycjom i te szukały przewoźników. W dobie cyfryzacji kazdy przewoźnik mogłby się zarejestrowac na stronie dowolnej firmy i brac ładunki. Wiekszośc operacji zlecania i księgowania jest zautomatyzowana i nie ma znaczenia czy w firma rozdziela ładunki dla 2 czy 200 firm. | |||
~Hycel | I dlatego żeby w Polsce myśleć o jakimś biznesie najpierw trzeba zmienić otoczenie polityczne inaczej okno możliwości wkrótce wam się zamknie. Już stoicie pod ścianą. | |||
~Kris | Wam się zamknie? A ty to z madagaskaru piszesz? | |||
~Hycel | Ja jestem tylko pracownikiem. Że względu na demografię przynajmniej na najbliższe 25 lat niedobory pracowników beda | |||
~driver | jeszcze niedługo nie jedne buty zedrzesz zeby dostać pracę ; ) Praca fizyczna bedzie za miske ryżu Automatyzacja i autonomia oraz zmiana specyfiki transportu na kolejowy zmieni wszystko Olbrzymie granty ida na budowe terminali przeładunkowych naczep Nie jest problemem dzis wysłać naczepe na torach do Anglii czy holandii belgi Włosi wysyłają juz tez na Szwecję towar torami w wiekszej ilosci | |||
jacek-kuba
| Dzień dobry. Praca dla kierowców: Szukam pracy (98) Dam pracę (319) tomaszu zbierz fachowców którzy ślęczą u ciebie pod płotem i przekaż ich poszukującym. Powinieneś zarobić i napełnić żołądek. | |||
~!!!iiii | Hycel w usługach tak i nawet dłużej w przemyśle może być problem z pracą a nawet będziesz za drogi aby Tobie dać pracę lub stworzyć miejsce pracy. Co się da przenieść to wyjeżdża z UE również z PL a co można to automatyzacja. | |||
~!!!iiii | driver liczysz na mądrość prostactwa?? Przecież większość "Januszu" biznesu jak kupi auto lub naczepę za gotówkę to myśli, że to nie kosztuje, więc nie uwzględnia w kosztach. To jak spłaciło to też nie kosztuje. | |||
~Hycel | ~driver 4 minut temu jeszcze niedługo nie jedne buty zedrzesz zeby dostać pracę ; ) Praca fizyczna bedzie za miske ryżu Automatyzacja i autonomia oraz zmiana specyfiki transportu na kolejowy zmieni wszystko Olbrzymie granty ida na budowe terminali przeładunkowych naczep Nie jest problemem dzis wysłać naczepe na torach do Anglii czy holandii belgi Włosi wysyłają juz tez na Szwecję towar torami w wiekszej ilosci Sraywer naprawdę jest głupi. Do tego bolszewik z czerwonym nosem. Już o wizji pracy za pomocą robotów Marks marzył. A transport kolejowy komuniści opanowali. Ziemniaki na wagony sypano i jechało do Moskwy. To że połowa zgnilavto szczegół. A masło wożono w 200 litrowych beczkach. Naprawdę sraywer chce się cofnąć do tych czasów? Do każdej biedronki i lydla wybudujesz bocznicę? | |||
jacek-kuba
| Gołodupcy wyzywają się od prostactwa-robi się ciekawie. Jeszcze chwila i dziadostwo wytnie się wzajemnie. Śmieszne. płytkie gnojki. | |||
~driver | Poczytaj o Agromexie i kilku firmach transportowych z Polski ktore masowo ida w transport intermodalny eliminując kierowców Dzis taniej jest wysłać ładunek z naczepą torami jak na kołach Im wiecej wysyłasz tym masz taniej | |||
~Hycel | Popatrz sraywer na mapę USA z uwzględnieniem linki kolejowych. I porównaj do Europy. A później odpowiedz sobie na pytanie który kontynent się lepiej rozwinął i co było tego przyczyną. Kolej czy ciężarówki | |||
~Hycel | Kolej jest dobra do wożenia surowców z dużych fabryk do fabryk. W innych przypadkach logistyka zajmuje za dużo czasu i kasy. | |||
jacek-kuba
| Hycel nie tłumacz małpiatkom podstaw. Oni maja wiedzę od inż. za masło z branżowej prasy. Docenci już ich wyprowadzili w pole-ale dziady dalej brną w ciemnotę. To typowe barany bez szkoły i grosza. | |||
jacek-kuba
| Zwróć uwagę na pisownię młodych wilców-jak 3 razy nie przeczytasz, to ch. j wie, o co chodzi gołodupcom. | |||
~driver | po przeliczeniu kosztów wysyłka naczepy koleja do dortmundu jest tansza jak jazda na kołach ; ) | |||
~Hycel | Wykrzyknik też się utożsamia z ideologią Marksa że roboty zastąpią ludzi w pracy. Takie futurystyczne brednie pojawiają się często od 19 wieku. Jak na dzień dzisiejszy przewiduje się ze sztuczną inteligencja najwcześniej zastąpi prawników, .ityków, piosenkarzy, poetów, artystów, księgowych, przedsiębiorców. | |||
~driver | Nowy magazyn logistyczny pod Mszczonowem z 600 ludzi zostanie 60 Velux z 1800 zostanie 400 Mozna wyliczac to długo Spadek konsumpcji zapowiada spadek zamowień a co za tym idzie ilosc miejsc pracy Sholz mowił o 30% wzroscie bezrobocia w Niemczech Przenoszone fabryki tez nie dadzą zarobić w Europie | |||
~Hycel | Jacek Kuba To już zauważyłem. Młode wilcy raz uciekają przed Putinem na wyspy raz na kolej się przerzucają. Jeszcze niedawno chwalili pracowników z Ukrainy potem Ukraińcy pe a dobrzy z Bangladeszu. A teraz z Bangladeszu już niedobrzy tylko wagony i maszyniści. Chouj wie o co im chodzi | 1 | ||
~Hycel | Sraywer o 30% wzrośnie bezrobocie od skali obecnej czy całego kraju? Bo to jest różnica. Jeśli w Niemczech zakładając że bezrobocie ogólne to 5% i od tej liczby wzrośnie o 30% to tak naprawdę w skali kraju wyniesie około 6, 75%. Po zwolnieniu wszystkich gasaibarterow drastycznie spadnie liczba tak do pracy przyglupie |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.