ID: 274611
Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment
ID: 274611
ID: 274611
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
~LOGIC*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (32660)
~!!!iiii | LOGIC zadzwoń, czekam na tel. Do usłyszenia. | |||
~LOGIC | no ktos daje, ja bylem sceptyczny, ale widze, ze podwyzki leca :) wiec moze do tego stopnia nie ma juz chetnych albo tyle zlomu w leasingu nie wiem, co jest szokujace to ze dobieraja nowki przy tej niepewnosci na rynku i wiszacym w powietrzu w kazdej chwili ryzyku... | |||
~!!!iiii | Ps. Będę po 18 - tej. | |||
~Skokomioko | Zarobki kierowców w Polsce jeszcze nigdy nie były tak niskie. Tendencja zniżkowa nadal obowiązuje. Ale forumowych mędrców lubie poczytać. | |||
~scan cargo | transport to jedna nazwa ale mase rożnych przypadków sa firmy co maja własna logistyke kontraktową sa firmy co maja transport na potrzeby własne są podwykonawcy na kurierce oni musżą miec nowy sprzet kontrakt serwisowy bo tam ryzyko awari musi być ograniczone do minimum A co do presji na zarobki to tak to jest nieustannie, niestety praktycznie nowi kierowcy co wchodzą na rynek to tylko z poza EU a tych głownie wciagaja Molochy które rekrutuja ich poza Europą, ci co sa w Eu to jedynie tacy co jesli ich ty zatrudnisz to znaczy że ktoś inny bedzie miał luke no bo układ jest prosty jak ty kogoś sciagniesz bo dasz mu wiekszą kase to za chwile go ktoś inny od Ciebie zabierze kto mu da jeszcze pare złoty wiecej i obieca mu, a wiadomo tu gdzie pracuje już widzi co jest a idac w nowe ma nadzieje że bedzie lepiej a jak nie to za chwile pojdzie gdzie indziej i bedzie krazyl jak satelita, na FB jest setki takich podróżników co chodza od firmy do firmy i wiedza że choćby nie wiem jak byli ujowi to i tak ich przyjma bo brakuje kierowców | |||
~Skokomioko | Ale siano podobne jest wszędzie. | |||
jacek-kuba
| Na kolorach zarabia się poza transportem i poza każdą inną pracą. Jednak reasumując, to się opłaca. Tylko o tym trzeba mieć jakiekolwiek pojęcie. Mikro dziadek nie łapie tematu, bo to tępe jednostki. Osobnicy z krajów 3 świata, mają wydajność nieporównywalnie mniejszą od Polaków -więc jako robotnik nie ma sensu, nawet jako tańszy pracownik. Pieniądze są gdzie indziej. | |||
~Skokomioko | W nieruchomościach. To oczywista. Nie każdego stać jednak stać na takie inwestycje. Dla mniej zaradnych pozostaje transport i spedycja. | |||
~scan cargo | I tak lepiej byc gołodupcem z zarobkami w grupie poniżej 1 % Polaków niż krezusem w pozostałej grupie 99 % a najlepiej to jak ktoś faktycznie ma zdolności do inwestowania i zarabiania jak naród wybrany tylko na kapitale, no ja niestety nie mam tych zdolnosci wiec pozostaje mi zarabianie na swojej pracy :-) | |||
~Ł ysy | Chrzanowski przygłup złapał fazę i pisze o wydajności polskiego szoferaka. Do wiadomości chrzanowskiego przygłupa. Wydajność człowieka nie jest mierzona według narodowości, a chęci do pracy. Taki złamas jak ty nie jest w stanie tego pojąć. | |||
jacek-kuba
| łysy podróbko, ty jesteś głupszy od buta -gołodupcu. | |||
jacek-kuba
| Scan nie przejmuj się. Kasy już nie zarobisz-brak talentu i głowy. Ale próbuj może w lotto. ? | |||
~Ł ysy | Chrzanowski przygłupie, nie lękaj się. Gdybyś miał trochę więcej inteligencji od ameby zrozumiałbyś, że tutaj każdy z ciebie drwi. Czego można jednak wymagać od tak prostego człeka? Może jednie żeby zamknął wreszcie plugawy r yj. | |||
~!!!iiii | LOGIC sorry ale po tak długim okresie wciąż trwającego pełzającego kryzysu, wzrostów kosztów, spadku zapotrzebowania na usługę transportu czyli zwiększenia konkurencji i spadku stawek w tej branży jakoś nie widzę firm oferujących podwyżki pracownikom. Wiele firm już przeżywa 4 akt dramatu finansowego i nawet potrafią robić odwrócony leasing na nieruchomości aby się dokapitalizować, bo w kasie pusto a w bilansie duuuzy minus i miały by to robić aby oddać ta kasę z własnego majątku pracownikom?? | |||
~Ł ysy | Dynamiczni toną w długach. W zamian za to oferują nowe samochody i atrakcyjne wynagrodzenie. | |||
~!!!iiii | Raczej spotkałem się z drastyczna redukcja floty np 340 do 135 w 24mc oraz z 80 do 12 w rok. firma która zredukowała się do 135 aut tez zamówiła 50szt oraz wymieniła byłe radzieckie republiki na angielsko języczną Afrykę, która kosztuje 1700-1800eur/brutto | |||
~scan cargo | jacku ja nie narzekam i jak pisałem lepiej był gołodupcem w grupie poniżęj 1 % Polaków niż uważanym za krezusa rentiera itp w pozostałych 99 % z jednym muszę sie zgodzić że w transporcie już kasy nie ma i raczej nie bedzie dlatego nie traktuje transportu priorytetowo, ale poki to daje zysk ( oczywiscie jest to kosztem wartosci odtworzeniowej, choć z drugiej strony to chyba obecnie lepiej by było zostawić taki uszkodzony ciągnik za granica oddac go tam na złom i kupić drugi jak za 20 tys pln 2012 E5 480 E5 które polata 300 tys w miare bez wiekszych awari, auto 1-2 miesiaca sie spłaci a pozniej to już tylko zarabia na czysto i masz ten komfort masz kierowce jedziesz nie masz kierowcy wyrejestrowanie lub auto na stacje demontazu i nic nie tracisz, i człowiek nie jest zakładnikiem pracownika | |||
~scan cargo | sorki bo robie sie jak driver :-) - to jest mój punkt widzenia i to zalezy od typu zleceń jakie sie ma, sam bym nie zaryzykował takim sprzetem na kurierce czy automotivie bo za duzy przypał | |||
jacek-kuba
| Scan pieniądze zapewniam cię, nie są najważniejsze w życiu. Więc jeżeli satysfakcjonują cię drobne- to ja nie widzę problemu. Absolutnie nic w tym złego nie ma. Podróbka łysego, drobny gnojku -wiesz co to jest baranek? Weź dobry rozpęd i trzepnij pustym deklem w żelbet. | |||
jacek-kuba
| Tomek ile dostał? nie wiecie? | |||
~K. | Transport jest dla ludzi ociężałych umysłowo Dorabiajcie teorię jak w przypadku Teoria zdechłego konia to satyryczna, a zarazem niezwykle trafna metafora | |||
~K. | Proponuję wpisać w Google Teoria zdechłego konia 95% przewoźników ma to w sobie | |||
~jacek-kuba | Witam ja jako specjalista ds. transportu szkolić was będę. Obecność obowiązkowa. ! | |||
~Ieon | O której? | |||
~Patryk pogromca dziadów | Logic dobrze widzi nóweczki podwyżki dla szofera i firmy pracują. U dziada zdrutowany strucel kasa słaba. Panowie kierowcy wolicie dobrą kasę i nowa scanie czy słaba kasę i starego strucla? Myślę że dziad transom piana z pyska leci ale trzeba wkoncu spakować weki I do budy samemu lub zamykać firmę. | 1 | ||
~Patryk pogromca dziadów | Pierwsze co przepytać dziad transa z liczenia później z pisania i z logicznego myślenia, jak dziad jeździ za granicę obowiązkowo w obcym języku taki test. Myślę że 80 procent chamów w gumiakach by odpadło stawki by wzrosły i było by ok. Piana z pyska leci jak to czytasz? Wiesz ze to o Tobie że rady nie dasz bydlaku :) | -1 | ||
~xthx | ładunki poniżej kosztów idą jak woda jak ma być dobrze | |||
~LOGIC | !!! zgadzam sie, ze z podwyżkami nikt sie nie narzuca, ale lud trzymający podwyżek rząda, a upadający sie godza :) wiec to sie sprawadza do tego samego | |||
~!!!iiii | Scan to nie, że robisz się jak driver tylko masz podobne spostrzeżenia. Transport towarów to usługa ściśle powiązana z szeroko pojmowanym przemysłem, ergo konsumpcją. Dziś jest taki rollercoaster w gospodarce UE, że nawet duże firmy transportowe, które posiadają kontrakty czy "kontakty" borykają się z problemami. Każdy jak może łata dziury finansowe. Firma, którą opisałem, że zredukowała się w dwa lata z 340 do 135 aut to transport specjalistyczny, jeżdżą bezpośrednio dla globalnych firm. Właściciel sprzedaje hotele, stacje paliw aby utrzymać firmę co dla mnie jest niezrozumiałe. | |||
~xthx | 90 % zabiera dziad na swoim |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz