ID: 274611
Między nami Dziadami... Wybitnym intelektualistom i kierowcom dziękujemy z góry, prosimy nie koment
ID: 274611
ID: 274611
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
Dyskusje Dziadów między sobą... bez komentarzy wybitnych intelektualistów i kierowców...
~LOGIC*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (31504)
~Hycel | A srayver jak zawsze nasrane ma we łbie. Powtarza te same brednie co łysy przez 20 lat. Próbował z trzema premiumkami wpływać na kierunek transportu. | 1 | ||
~kris | Tak hycel wszyscy spier. dalaja do niemiec. Kooorwa dajcie juz spokój z tymi bredniami. Kto chciał wyjechac juz wyjechał. Teraz czesc kombinuje jak wrócic bo juz im sie uszami wylewa ten niemiecki dobrobyt. | |||
~Hycel | Jeśli moloch redukuje liczbę wahatów jak piszą dziadtransy bezrobocie stoi w miejscu to dokąd uciekają zwalniani kierowcy? Do Ukrainca? | 1 | ||
~LOGIC | to jest właśnie paradoks, że jak na rynku jest pełno aut zalesingowanych, co można porównać do konia z klapkami na oczach, to stawki nie rosną mimo wzrastających kosztów a stawka kierowcy, nawet może rosnać wprost proporcjonalnie, do wzrostu ilości (nikomu nie potrzebnych) ciężarówek. Oczywiscie, wiekszość próbuje sie ich pozbyć, ale nowych głupich nie ma, są tylko starzy zadłużeni. Dlatego, niestety szanse na poprawe są małe. Jakiejś szansy upatruje jeszcze w tym, że może "dziady" cytując tutaj wielkiego pogromce położą lage na transport z końcem roku (zmiana tachografów i nowy poziom wyrzynania watahy) ale jeśli założyć, że macie racje, że niezalesingowanych jest mało, to pewnie nic sie nie zmieni. A ile będzie trwało dorzynanie, zaleasingowanych porządnych chociaz niewypłacalnych firm z ujemnymi kapitałami własnymi, tego nie przewidzą nawet najstarsi górale | |||
~driver | dopoki beda miec dostęp do paliwa Ale to tez jest do czasu Przewa w jezdzie np swiąteczna zaburzy cały plan Nie ma co sie oszukiwac ze to bedzie krocej niż 2-3 tyg Fakt jest taki że ładunkow jest z dnia na dzień mniej | |||
~scan cargo | Z tego co widzę to długo bo każdy chce przetrwać i każdy sie ogląda na boki i każdy jest przekonany że to ktoś inny pierwszy odpadnie, dodatkowo też duża czesc tych ludzi nie przezyła kryzysu, nie ma dośwaidczenia jak to wygląda jak sie zachować, dlatego w pewnym momencie mase ludzi też dało sie naciągnąc na te restrukturyzacje po za tym że 90 % jak nie wiecej ma leasing operacyjny a nie finansowy to nikt im nie powiedział że restrykturyzacja ich nie zabezpiecza itd itd, możnaby elaborat napisać generalnie z tych ludzi co znam to każdy niby jest przygotowany niby jak to mówia to jest na krawedzi ale słysze to od poł roku i co chwila lataja po rodzienie po znajomych pożyczaja kase lub sprzedaja to co jeszcze moga i dalej ciągna, to co zejdzie z leasingu sprzedaja na pniu za jakaś śmieszna kase, wir od razu to wciaga i ciągna dalej zreszta sporo tych firm to JDG a to nie jest takie proste tak po prostu zrezygnować jeszcze dodatkowo w najgorszym momencie bo sa weksle itp i dlatego stali sie zakładnikami tego że muszą ciągnąc ten wózek cokolwiek by sie nie działo to nie ma sensu nawet tłumaczenie kierowcom ba jest to niewskazane, bo jak tylko by kierowcy dowiedzieli sie że firma może upaść i by primo położyli laske na robote po drugie jakies odejscia po kilku gdzie auta w leasingu by staneły to już jest na pewno kaplica dla firmy która już tylko leci na obrotach | |||
~LOGIC | zadłużony i nie używający kalkulatora, latający za kierowcą z głową w piasku (wyparcie rzeczywistości) i wypiętą d. u. p. ą (uzależniony od obrotu na faktoringu) kierowca lubi to :) i nazywa porządną dynamicznie rozwijającą firmą, w której warto pracować (najlepiej na przedpłate) | |||
~driver | obserwując kierowców oni kłada laske Tym co umowy wygasły nawet pałka nie miekła z powodu utraty pracy Oni nadal myslą ze zmnienią dziada jak skarpetke Ale jest coś na rzeczy w takim serwisie jak u Wanickiego mechanicy poszli na przysmusowe urlopy z powodu braku pracy W TB to samo Hale swiecą pustkami kanały puste Nie jest to możliwe żeby dafy sie nie psuły Znajomy kierownik serwisu mowił ze za 25 lat kariery było to tak tylko 2x Raz w 2008 i poczatek Covid Czyms to jest spowodowane Gdzie auta kontraktowe gwarancyjne? co sie stało że nikt nie naprawia? Odpowiedz jest jedna one nie pracują | |||
~kris | Nie wiem czy zauwazyliscie. Nawet operatorzy kart maja teraz faktoring. Elastyczne podejscie, nawet pojedyncze faktury finansują. Tak wiec mozna ciagnąć kilka miesiecy. Zeby sie firma wywróciła to musi byc konkretne uderzenie w stylu jak Liberty Ostrava zostawiła niekture firmy z fakturami na setki tysięcy euro. tego juz faktoringiem nie zasypiesz. | |||
~driver | Kierowcy maja kase w skarpecie na miesiac dwa trzy Bo ich zarobki były abstrakcją na rynku Oni szukaja miodu Czytając ich oczekiwania rzędu 3000e-4000e można mysleć ze mają fantazje Uporczywie snują o tym sny Gdy realna wypłata bedzie okreslona na poziomie co mowi ustawodawca wszystko powinno sie uspokoic | |||
~kris | miało byc niektóre, bo się zaraz jakis polonista przypier. doli | |||
~tagoo | driver, sam żeś to wymyślił? | |||
~tagoo | Zara cie wyszkole, bedzie bez błendów kurfa... | |||
~tagoo | Bier kredu i do tablicu sie prosze ! | |||
~scan cargo | no na innym wątku jakis kierowca uświadamiał innych łamistrajków ze oto już weszła w Polsce płaca sektorowa dla kierowców, chyba Inelo przespało ten fakt ale generalnie fakt że od nowego roku kolejne zmiany i tylko czekac kiedy już zniosą diety wirtualne i te obniżki co wprowadzili na poczatku PM i wtedy już bedzie szczyt dobrobytu i bedzie jak na zachodzie | |||
~tagoo | No wylezaj z tej ławki, bo liniję wezme kurfa... | |||
~driver | zachod odpada krajówka pada Bez wzgledu czy to kurierka czy marketowe dostawy czy obsługa przemysłu | |||
jacek-kuba
| Hycel doskonałe teksty -obcujący z korporacjami -rewelacyjne. Młode wilcy -uprzejmie proszę pisać krótko -wówczas translator lepiej tłumaczy. W przeciwnym przypadku, nikt tego nie pojmie. Nie ma szans -a 10 razy nie będziemy czytać, żeby się domyślać. | |||
jacek-kuba
| tomek dzisiaj pobudzony strasznie -coś wziąłeś z samego rana? | |||
~driver | Ale jak to jest Kierowcy chca w startdrive 3000+ eur A ogłoszenia firm dających prace mowią jedno 2500 to max co jest realne Dysonans jest ogromy Nawet niemiecka firma dająca tam ogłoszenie proponuje stawkę max 3000 za pełen miesiąc i od tego odlicza za kwaterunek na bazie | |||
jacek-kuba
| Wrzeszczący nawet nie spojrzy, bo zapewne wizytuje korporacje zachodnie. Koniec świata musi nadejść w najbliższym czasie. | |||
jacek-kuba
| Taki zbiór jełopów w jednym miejscu -tu musi być wesoło. | |||
~kris | jacek taki jest mus teraz se myśle i wyciągam wioski. | |||
~kris | Z tobą naczele CH cha cha | |||
~kris | Weż się wyczochraj. | |||
jacek-kuba
| naczele to masz dziurę podróbo -wy... aj ciulu jak mędrcy przemawiają. Odpad później będzie podskakiwał. | |||
~kris | Teraz rozmawiam z sównicową | |||
~LOGIC | Nic nowego z punktu widzenia kierowców, jak tylko zaczyna sie rozmowa o sensowności, ludzi, ktorzy nie są uwikłani w leasingi, to wybija panom kierowcom korki... jak można być niezależnym od humora czymacza, i jak w ogole mozna nie być zdespedowanym dostawcom dniówki, której od wiek wieków jest było i będzie MAO! | |||
~M!? | driver - ty jednak nie jesteś mieszkańcem ziemi... " Mechanicy z powodu braku pracy poszli na wolne"... Czy ty widziałeś w dzisiejszych czasach bezrobotnego mechanika?!. | |||
~driver | korpotransy tez juz maja ciepło Brak ładunków tez dotyczy ich i to bardziej niz kazdego z nas Oni walczyli dumpingiem cenowym aby nas wykosić A teraz ilosc ładunkow nie pozwoli im na to aby sie utrzymac Teraz spokojnie należy czekac i obserwować otoczenie Gierteka płaci juz max 2200e miesiąc w budzie wg ofert pracy Boekestejn 2000e podobnie hegelmann A są to kołchozy z dużym potęcjałem |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.