ID: 270956
Kierowcy ciężarówek pozostają najbardziej poszukiwaną profesją w Polsce
ID: 270956
ID: 270956
Będzie ich brakowało w 363 powiatach, o 4 więcej niż w prognozie na rok 2022. Kierowcy samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych są zawodem deficytowym we wszystkich 16 województwach naszego kraju.
Będzie ich brakowało w 363 powiatach, o 4 więcej niż w prognozie na rok 2022. Kierowcy samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych są zawodem deficytowym we wszystkich 16 województwach naszego kraju.
~etransport.pl
Posty (109)
~driver | Polaka trzeba izolowac od pracy to sa same problemy Ciagle cos mu nie pasuje Dobrze że niemcy są blisko i tam mają swoje eldorado A kiero ze wschodu ładuje jedzie zdejmuje wg poleceń Nic nie gada | |||
~Lutek | To idź na ukraińskie forum, ty nawet na et nie potrafisz żyć bez polskiego kierowcy, wszak piszesz z nimi beż przerwy, jesteś bajkopisarz i hipokryta deklu | |||
~driver | ilu was zostało w polskich budach 10-20% U mnie tylko 2szt z 44szt A w sumie miałem 85szt i na 85szt było tylko 8 A od 1. 01. 2023 zostało tylko 2szt tak z sympatii tylko | |||
tago1
| Driver, no to zadaj sobie zasadnicze pytanie - dlaczego tak się stało? ! Z sympatii tylko... | |||
~driver | dlatego że byli ch... wymi kierowcami w porownaniu do kierowców ze wschodu I robili 1/3 mniej pracy to proste Matematyka i ekonomia wykluczyła ich z mojej firmy Jezeli auto robi 1/3 pracy przewozowej wiecej na tych samych kosztach wiec chyba rozwiazanie jest proste | |||
tago1
| Driver nie bardzo widzę taką możliwość, aby każdy kiero ze wschodu, mógł przy normatywnym czasie pracy i jazdy wykonać 1/3 pracy więcej. No chyba, że przestępczymi metodami o których nie będę się rozwodził, bo każdy z branży je zna. | |||
~Market | Panowie warunki pracy, płacy jak się nie zmienia to niestety kierowcow nie będzie do tego dochodzą chore przepisy i wysokie mandaty wiec matematyka jest jedną i każdy umie liczyć nie warto wiazac się z tym zawodem | |||
~Seff | Hallo brakuje kierowców a posiadaczy prawa jazdy i turystów jest w brud taka mała różnica | |||
~Kierowca | Driver nie pisz głupot o polskich kierowcach bo to oni cię dorobili a teraz UA albo by jest twoim bratem ty jesteś zmienny jak baba w ciąży jak wstaniesz i jak ci nie da to ten jest zły i przestań juz pitolić bo żałosny jesteś. A UA robi tylko po to bo nie mają wyjścia ale poczekamy zobaczymy i zacznij się interesować swoim transportem w krzakach a nie czyimś bo mało ci się głową nie urwie jak przejeżdżasz pozdrawiam MM | |||
~driver | jezelii auto pracuje ciagiem i nie musisz sie stresowac ze auto ma byc na... Tylko sobie pracuje tak jak wychodzi Zjazd +/- W ciagu to stawkowo i wykorzystanie jest lepsze Polak ledwie wyjechał i juz sms do domu... A tu pelen spokoj Teraz chłopaki wyjechały i powrot wpisany w grafik 15. 04 W tym czasie zjadą na baze 3x wtedy kiedy bedzie ładunek i mozliwosci Ale do 15. 04 sa w pełnej dyspozycji pracy Czyli wiem ze moge ustawiac prace tylko pod nich | |||
~tago1 | Driver osobiście bardzo cieszę się, że jesteś zadowolony z pracy kiero z Ukrainy, ponieważ zawsze ich broniłem nie tylko na forach ET, aby im nie dokuczać i zrozumieć ich dramatyczną sytuację. Nie raz z tego tytułu oberwało mi się od forumowiczów, a najbardziej od kolegów kiero 8 nikt mnie nie bronił - nawet ty. Co by nie mówił nikt nikomu chleba nie zabiera, bo jest praca dla każdego i to jest najważniejsze. Cieszę się również, że tobie dzięki kiero z Ukrainy dobrze się wiedzie. Niech ci będzie jeszcze lepiej i jak najlepiej. Pozdrawiam... | |||
g-a
| Szukają kierowców. Nie szukają czymaczy. To wielka różnica. | |||
~Kierowca | Driver taki żeś wspaniały to u ciebie to jak obóz pracy po tyle ludzi trzymać w kabinie zwierzę tyle nie wysiedzi chyba rze UA to te słynne barany i tak będą pracować bo pastuch karze | |||
~driver | Ja nikogo nie trzymam Pracuje jak chce i ile chce Nikt nikomu nic nie karze To was sie tylko zmusza do pracy A oni pracuja sami z siebie I tu jest roznica A jak są chlopaki co mają rodziny na UA i nie mogą zjechac do domu Rodziny dojerzdzają tylko na chwile do polski To co mają robić Pracuja sobie spokojnie | |||
~driver | przegrywacie ekonomicznie z konkurencją ze wschodu i tego sie nie zmieni Wykonujecie za mało pracy za za duża stawkę Kazdy zjazd wyjazd z Polski bedzie generował strate i to duzą Mysle że tak srednio ok 1200e w plecy na kazdym kółku Wiec praca pon -pt odpada w transporcie miedzynarodowym | |||
~Kierowca | W takich firmach jak srajwera to tylko odpad transportowy może tyrać więc po co prowadzić z nim dyskusję? Ja na autotransporterach bez weekendów biorę 15-17 co miesiąc bo takie są stawki a on ma orgazm że komuś łaskę robi płacąc 2700 e za tyle tygodni w budzie. Z doświadczenia wiem że odpad transportowy należy unikać i nie dyskutuje | |||
~driver | Jak rysniesz auto albo przyjmiesz rysniete Wtedy powiedz ile wyjdzie Mam kolegę co ma 20 lor i Tam jest rotacja jak w helikopterze kierowcy Do pierwszej wpadki Ostatnio na kiero przypadło 40tys obciążenia za uszkodzone pojazdy Boksuj się z czymś takim Wiem że to nie jest łatwy temat ryzyko jest i kasa kusi | |||
~driver | A co bedziesz woził na tych autotransporterach jak automotiv ogranicza produkcje Jakoś moj kolega nie mowi że bedzie lepiej narazie to głownie mowił że stawka zjechała o połowę za przewoz nowych autek | |||
~Kierowca | Srajwer. Polski kierowca nie jest przegrany tylko ty ekonomicznie jesteś skazany na kierowców z ukrainy. Więc kto tu jest przegrywem? Polski kierowca który leje na srajwera czy srajwer bez wyjścia szukający pomocy na wschodzie | |||
~driver | Ja od 2016r nie szukam kierowców Wiec sobie przemysl Obsade mam stałą bez wymian jak narazie Ci co chcieli odeszli Ci co musieli odejsc też odeszli Na zatrudnienie nowych nie przewiduje szans | |||
~??? | Driver... 12, 05, 32'... a dlaczego to niby kierowcy UA nie mogą pojechać do swoich rodzin na Ukrainę i tylko one muszą przyjeżdżać do nas? Dlatego że zatrudniasz ludzi którzy w świetle prawa UA są dezerterami i przy przekraczaniu granicy RP-UA dalej pojadą w kajdankach a w następny dzień mają wyrok minimum 3 lata odsiadki. I nie wysilaj się z odpowiedzią że jest inaczej. Zatrudniasz ludzi którzy w/g prawa w swoim kraju są przestępcami... . | |||
~driver | mają karty pobytu stałego w Polsce Wiec są legalnie | |||
~driver | A ich kraj kocha ich tak jak nasz nas Chłopak wysłal agregat prądotwórczy do domu to mu celnicy nałożyli takie cło że w polsce moze miec 3 nowe Ci co sa tu raczej juz ukrainy nie zobaczą dla pocieszenia was | |||
~Kierowca | 22 lata wożę. Tylko samochody i nigdy grosza nie zapłaciłem choc szkody się zdążają i tak myślę która to niby firma co ma 20 lohr tak robi bo pierwsze słyszę? A takie wieści szybko się rozchodzą w tym gronie i nie pier/dół głupot bo kłamiesz | |||
~driver | Kierowca swieta krowa co szkodę zrobi i nie odpowiada za to Wciskaj bajere kmiotą na parkingu | |||
~kiero | ~driver 2023-01-25 08:52:58 sa tacy że pracuja 3/1 białorusini Sa tacy ze pracują ciągiem i 45h robią sobie w domku na białorusi Ukraińcy są najlepsi bo ganiaja ciagiem cały czas Jeszcze napisz że pozwalasz im pod dom jechać na te 45h twoim zestawem. | |||
~Kierowca | Z czystym sumieniem pisze że nigdy nie płaciłem za szkody. A jeśli jest taka firma co kierowca płaci za ubezpieczony towar to napisz która to firma albo podaj chociaż województwo. | |||
~driver | nie płaciłes bo przecież sie zwolniłeś Jak to zawsze bywa z Polskim kierowcą rozwali zniszczy i ucieka Zero odpowiedzialnosci Za szkody wynikające z niedbalstwa zaniedbania i nie dopilnowania żaden ubezpieczyciel nie płaci To chyba logiczne | |||
~driver | jak znasz wszystkie firmy to chyba Powód jest jasny ; ) | |||
~Kierowca | Srajwer. Ty to faktycznie jesteś taki forumowy paproch i do tego zazdrosny. Szkoda czasu na ciebie |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.