~35 cm dla Agusi
| Pakiet mobilności tylko pomaga w kabinacjach płacowych tz na korzyść dziad transów, ot paradoks, dziady jak kabinowali tak i teraz walki kreca | | | |
~megadziadtrans
| ja się ciesze z pm, moge sobie kąbinować ile wlezie i to na legalu, a szoferom tylko szczęki opadają bo myśleli że 15 koła ozusowane na łape dostana... | | | |
~Scania
| Nic nie wywrócił.. Dziadtransy musieli to przełknąć, że skończyły się kombinacje z lewymi dietami i ryczałtami, że podatki trzeba płacić, a wynagrodzenie kierowcy w całości opodatkowane i ozusowane. | | | |
~Scania
| Niebawem minie rok od kiedy to funkcjonuje i jakoś żadne dziad transy z tego powodu nie padły. | | | |
~bary
| Niczego nie wywrócił bo patologia jak była tak jest. A Pakiet podsunol wiele rozwiązań służących patologi. Słyszał ktoś o egzekwowaniu tego gniota? | | | |
~Ł ysy
| A ja dalej płacę za 32grosze za km i kierowcy zadowoleni. Jakby coś któryś pyskował to na dzień dobry ma wybite zęby. A jak doniesie do pip lub innego urzędu wsiadamy w auto i jedziemy z ekipą do takiego osobnika na rozkminkę. | | | |
~Scania
| bary
2023-01-16 21:33:30
Niczego nie wywrócił bo patologia jak była tak jest. A Pakiet podsunol wiele rozwiązań służących patologi. Słyszał ktoś o egzekwowaniu tego gniota?
Oczywiści e, że jest egzekwowany.
I nie służy patologii, tylko ją wyeliminowal.
Najwidoczniej nie rozumiesz co wnosi PM. | | | |
~kumidan
| Napisz Scania co wnosi PM, chętnie posłucham. Napisz proszę komu z definicji miał służyć i służy PM i jakie środowiska do PM parły, oraz jakie środowiska biznesowe na PM zyskały najbardziej. | | | |
~Scania
| Likwidacja diet i ryczałtów, dzięki czemu kierowca dostaje pełne wynagrodzenie za pracę opodatkowane i ozusowane.
Diety krajowe pomijam jako mało istotne. | | | |
~kiero
| Jeden ma pełne ozusowane, drugi część dostaje pod stołem. Ale na miedzynarodówce do zusu minimum deklarowana średnia krajowa. A jaka w tym roku jest? | | | |
~kumidan
| Scania zostałeś orżnięty, a nawet o tym nie wiesz. Horyzonty myślowe determinowane przez pryzmat li i wyłącznie przez wypłaty, zusy srusy the beściaków, to błąd odwieczny braci kierowcowej.
Ale ok. Jednak nie odpowiedziałeś konkretnie na me pytanie, bo te zusy srusy diety, to i taki głąb jak ja czai.
Kto ekstra, najbardziej zyskał na PM i jak do tej kwestii ma się konkurencja i wolny rynek? ?
Czy w perspektywie najbliższych lat pięciu, to polski rynek przewozowy, włącznie z powozicielami, straci czy zyska? ? | | | |
~Scania
| Kumidan swoje brednie wciskaj tepakom na innych wątkach.
W tym temacie nie potrafisz nic napisac. | | | |
~kumidan
| Scania, przybrałeś nick marki pojazdów nad wyraz szanowanej. Treść twych wpisów jednak bardziej wskazuje, że twój nick winien być Renault R 385.
Poczytaj opinie o PM, ludzi kształconych li tylko w rozkminianiu branży TSL.
Tak poza tym, skoro PM jest dla the beściaków taki wspaniały, to czemu dalej kwiczycie, jak postrzelone kaczki w kuper? ?
PS - twe opinie na temat Braci Komediantów Gównych to majstersztyk, gratulacje w gloryfikacji pissdolonej narracji, rodem z Komitetu na Nowogrodzkiej - bez urazy i bez odbioru. | | | |
~Scania
| Potok słów a sensu zero kumidan.
Konkrety, a nie mowatrawa. | | | |
~Scania
| Nigdzie nie pisałem, że PM jest wspaniały.
Podałem fakt o likwidacji diet, co jest niezaprzeczalnym plusem dla kierowców.
Kiedyś wypłata to była 1/4 wynagrodzenia, a 3/4 diety i ryczałty.
Dziś jest tak jak należy, bez strat dla kierowców.
Czyli wbrew jęczeniu dziad transów dało się | | | |