ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23449)
~Remik | Mi nie są potrzebne dodatkowe pieniądze ale są ludzie co im nie starcza od 1 do 1 chociaż zapiertalają. Więc tym najbiedniejszym co te chooje płacą najniższą powinny być dotacje dla dzieci po 2 tys oczywiście powinno być to rozliczone, że poszły te pieniądze na dzieci a nie na %! | |||
~Remik | I powinni te 2 tyś doliczyć tak aby taki patoprzedsiębiorca pokrył z własnej kieszeni! | |||
~Hycel | Przychodzi Ł ysy i szambo wybija. Kulturalna dyskusja na argumenty zamienia się w gnój. Ten typ coś musi mieć w sobie że przed nim i za nim gnojówka. | 1 | ||
~Remik | Teraz to se kawe robie bo nie wytrzymuje kurna! Bu cha cha cha ! | |||
~Hycel | Ja jak biorę fachowca do pralki lub lodówki kieruje się tym żeby było zrobione dobrze i żeby ten fachowiec zacpol roku nie musiał z powrotem przychodzić. Są ludzie tacy co góowno by spod siebie zjedli takie jak łysy że jedynym kryterium jest cena a na koniec będzie wykłócał się że za drogo. Z tego powodu jest pełno autohandlarzy Mirków które sprzedają samochody powypadkowe naprawiane w szopie bo Jedynym kryterium jest cena. | |||
~!!!iiii | Jacku pisałem o nierobach a nie o ludziach pokrzywdzonych przez los ale dla takich osób są renty lub dotacje PEFRON oraz ubezpieczenia. Emeryt ma taką emeryturę na jaką sobie zapracował. A od podnoszenia ich wysokości jest waloryzacja a nie jakieś "Nastki" Pomoc powinna być celowa a nie rozdawanie kasy. Pisałem wcześniej, że możesz sobie wypisywać na mnie różne przymiotniki i inwektywy. Nie jesteś osobą, która mogła by mnie urazić. Plebs znajdź sobie w google. | |||
~Ł ysy | Remik. Ponoć jest rynek pracownika. Wystarczy znaleźć szefa chcącego zapłacić tyle, ile sobie wymarzyłeś. W czym problem? Jeżeli jest inaczej, znaczy jedno. Śnij dalej, rynek nie kupuje twoich marzeń. | |||
~Ł ysy | Przez nierobów nie ma funduszy dla osób rzeczywiscie pokrzywdzonych przez los. Ale swołocz nie odróżnia ludzi pokrzywdzonych przez los od pospolitych nierobów. | |||
~Ł ysy | Hycel. Jak ja przyjmuje kierowcę myślę, że mam do czynienia z kierowcą, a nie głupawym kierowczyną. Chce zaplacić za pracę kierowcy. Wspólpracą z głupim choojem udającym kierowcę nie jestem zainteresowany. | |||
~Ł ysy | Hycel. Czy wysokość zarobków zmieni głupka w mądrego człowieka? Nieroba w pracowitego, złodzieja w uczciwego? Wszyscy wiemy jak jest. Wysokość zarobków nie ma nic do rzeczy. Chooj zawsze będzie choojemn. Sam wiesz po sobie. Jesteś w tej materii doskonałym przykładem. | |||
~Hycel | Głupku ma do rzeczy dużo! Tylko tępa łysa, pusta bania tego nie ogarnie. Jeśli ktoś w swojej firmie nagradza pracownika za dobrą pracę premiami sprawia to naturalna tendencje do konkurowania między sobą. Nierób wiedząc że jak się poprawi to dostanie więcej da z siebie 150%. W przypadku firmy takiej jak twoja to nawet znaleźć szofera który będzie chciał jeździć jest niemałym wyzwaniem. Musi ten ktoś być wyjątkowo głupi mając oferty za 500zl dniówki na nuffkach maszynach, system pracy do wyboru i kolor ciężarówki, szef normalny i pełen pakiet asistans w drodze. Na co u takiego jak ty może liczyć? Jedynie każda niedziela w domu. | 1 | ||
~Hycel | Łysy nawet najgorszy nieudacznik takie jak twoja firmy omija bo według jego standartów to w takiej hoojni robić nie będzie | |||
~Gieniu | POSZŁO Z GRUZEM I CO TERA? PAPIRU BRAK KURNA !!! | |||
jacek-kuba
| łysa srako nie pogrążaj się tępaku. Rynek ustalił cenę za transport i toniesz gnoju po uszy w długach. Ale dalej wierzysz w wyuczone bezmyślnie herezje. sraka bolszewicki pomiocie-pisałem wielokrotnie -jak elity dyskutują to plebs milczy. Pysk trzymasz krótko i nie podskakujesz podstarzały fircyku. Jeszcze raz zapewniam czytających, że Polski socjal na tle EU jest raczej niski. Cała reszta to krzyk bolszewii. Wrzask właściwie. | |||
jacek-kuba
| Ciekawsza sprawa jest taka, że znalazłem w swoim magazynie 12 kas fiskalnych, wówczas jeden z topowych modeli o których dawno zapomniałem. Wartość przy zakupie wraz z dodatkowym zasilaniem, z szufladami na pieniądze, okolice 50 tys zł netto. Czytałem w południe coś w sieci dzwoniłem trochę i uwierzycie, że to nie przestawia jakiejkolwiek wartości? To już cyrk jest. Utylizacja i cześć pieśni. Najpierw musiałem to magazynować ileś lat -takie przepisy, a teraz mam bezwartościowy badziew. | |||
~!!!iiii | Hycel to zależy od człowieka i jego potrzeb. U mnie masz 9tys netto zawsze reszta to premia. Premie są jawne i znane, bo są w regulaminie wynagradzania wisi w kadrach i podpisywał z umową. Premie potrafią być w wysokości do 4tys netto. Z 18 regularnych etatowych kierowców tylko 5-6 zależy i się starają o wysokie premie kolejnych 8 jak się uda to może dostaną extra 1-1, 5 tys a pozostali mają na to wywalone. Przelicz sobie nawet 2, 5-3 tys średnio razy 10 to masz extra w roku dwie pensje. Czemu zależy tylko tym paru kierowcom?? | |||
~Remik | Ł ysy 2023-05-18 18:08:55 Remik. Ponoć jest rynek pracownika. Wystarczy znaleźć szefa chcącego zapłacić tyle, ile sobie wymarzyłeś. W czym problem? Jeżeli jest inaczej, znaczy jedno. Śnij dalej, rynek nie kupuje twoich marzeń. Nie mam z tym problemu. Zarabiam b dobrze były już podwyżki, premia inflacyjna i szykuje się w grudniu znowu podwyżka. Dzięki związkom zakładowym. Tylko 13 % ale to zawsze więcej niż inflacja w DE :) | |||
~Ł ysy | Łysy. Podszywająca się szmato, zrób porządek z kotemn. | |||
~Hycel | Słuchaj wykrzyknik. Czasami szef przyznaje premie tylko tym podpiertalaczom. Nie znam realiów w twojej firmie. Najczęściej jest tak że 1 lub 2 szoferów są pupilkami którzy uprzejmie donoszą szefowi co inni na jego temat myślą. Nie wiem na czym polegają twoje wymagania co do przyznania premi bo jeśli są za za to co opisałem to nie dziw się że większość może tego nie chcieć. | |||
~Ł ysy | Istote premi postrzegam w inny sposob. Umawiam sie z pracownikiem na konkretne pieniądze, na konkretny zakres obowiązkow i konkretny czas pracy. Moim zasranym obowiązkiem jest zaplacic zgodnie z uwową. Zasranym obowiązkiem pracownika jest wykonać prace z należytą starannością. Co mialbym płacić za bylejakość i dwukrotnie wynagradzać za normalną pracę? Chyba żart. Nie wiem czy wiecie komunistyczne pomioty, ale od przeszło trzydziestu lat mamy kapitalizm. Jak się opier da lasz, robisz łaske pracując, won. I jeszcze raz won. | |||
~Ł ysy | Coś jeszcze pokomunistyczne sieroty? | |||
~Remik | ~!!!iiii 2023-05-18 19:33:22 Tak z ciekawości od czego zależy ile kto premii dostanie? Jak to nie tajemnica. | |||
~Ł ysy | Dla Hycla pod*aczem jest ten, którego w*ia zlodziejstwo, olewactwo, pospolita glupota kolegów po fachu. Choojku, nie pomyślales, że przez takiego ćwoka jak ty porządny kierowca ma niższe pobory, bo taki chooj jak ty narobił kosztów? Zacznij myśleć ćwoku. | |||
~Remik | Łysy dużo firm zaniża stawkę, a później nadrabiając premią. Wcale mnie to nie dziwi znając podejście niektórych pracowników. | |||
Ł ysy
| Łysy. Teraz szmato możesz pisać do woli. Co tylko ci przyjdzie do pustego łba. | |||
Ł ysy
| Jest sens tworzyc jakieś dziwne systemy wynagradzania? Jakieś premie, dodatki? Rzetelnie pracujesz, dobrze zarabiasz. Jak nie to wypier da laj. Prosty, uczciwy uklad. | |||
Ł ysy
| Prosty, przejrzysty uklad szoferskiej hołocie nie pasuje. | |||
~Remik | Poczekaj prosty układ. Umowa o pracę np 100 PLN /h reszta czyli nadgodziny płatne 25% za soboty /święta /niedzielę extra za godz nocne 25%. To jest wyszczególnione np w normalnej umowie o pracę. Co nazywasz rzetelną pracą? Akord? Płac enie z km /frachtu? | |||
~Remik | Czyli 168h /msc x 100pln =16800 brutto plus dodatki | |||
Ł ysy
| Remik. Ty zawsze pier do lisz od rzeczy i zawsze robisz z siebie osła, czy tylko na etransport? Śnij dalej o 16800zł. Kary za sny jeszcze nie ma. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.