ID: 268296
Polskie firmy nie są jeszcze gotowe na wprowadzenie czterodniowego systemu pracy
ID: 268296
ID: 268296
Menedżerowie stoją dziś przed sporym wyzwaniem, bo muszą zareagować na szybko zmieniający się rynek pracy. Kluczowe jest m. in. dostosowanie się do potrzeb i oczekiwań pokolenia Z, wprowadzanie modelu Management 3. 0 i zwinne (Agile) podejście do zarządzania, oparte na współzarządzaniu razem z pracownikami i budowaniu przez to z nimi dobrych, pogłębionych relacji.
Menedżerowie stoją dziś przed sporym wyzwaniem, bo muszą zareagować na szybko zmieniający się rynek pracy. Kluczowe jest m. in. dostosowanie się do potrzeb i oczekiwań pokolenia Z, wprowadzanie modelu Management 3. 0 i zwinne (Agile) podejście do zarządzania, oparte na współzarządzaniu razem z pracownikami i budowaniu przez to z nimi dobrych, pogłębionych relacji.
~etransport.pl
Posty (12)
~Jabol | Idą ciężkie czasy tak jak dla kierowców twz. trzymaczy tak jak i dla Polskich pracodawców tzw. dzidow gumofilców. Różnica jest taka że Polski trzymacz to twarda sztuka która jest nauczona ciężkiej pracy po 15 h na dobę, problem jest z dziadami którzy nic nie potrafią robić poza obliczaniem jak okraść trzymacza. Po Wisach w całej Polsce będą dramaty, a dziady jeden po drugim będą się wieszać | 1 | ||
jacek-kuba
| Dziad wcale nie pracuje, chyba, że policzymy pętanie po klepisku -a żył. Teraz choćby pracował 60h tygodniowo -to zginie. | |||
g-a
| Nie napisali że za te cztery dni wypłaty będzie tylko 80 procent. | -1 | ||
~kiero | Bełkot. | |||
~Hycel | ~Jabol 2022-09-02 09:01:54 Idą ciężkie czasy tak jak dla kierowców twz. trzymaczy tak jak i dla Polskich pracodawców tzw. dzidow gumofilców. Różnica jest taka że Polski trzymacz to twarda sztuka która jest nauczona ciężkiej pracy po 15 h na dobę, problem jest z dziadami którzy nic nie potrafią robić poza obliczaniem jak okraść trzymacza. Po Wisach w całej Polsce będą dramaty, a dziady jeden po drugim będą się wieszać Zapomniał eś dopisać że dziad polski dobrze potrafi drzeć ryja, w mopsie coś wywalczy | |||
~kiero | Najniższą krajowa tez obniżysz do 80%. U mnie jest stała pensja miesięczna, za urlop dostaje tyle samo jak bym pracował. A ty ile za urlop płacisz? | |||
~Mamut | Ach ten socjalizm | |||
~dobry kolega | Typowy bełkot chciwych kierowcow | |||
~Mamut | Ach ten socjalizm | |||
~dobry kolega | co zrobic z nachalnymi kierowcami co pchaja sie do roboty. ? | |||
~Nimicka Emerytura, | Wysyłać do Niemca, Turecki właściciel on wie jak ze sraczem pod naczepę postępować, i Rynte dostanie, i * będzie bolala sracza, a pinindzy? 200eur miesięcznie palco żeby parch miał na chleb i na piwo, | |||
~Ejut | dla pokolenia Z efektywność jest ważna, chcą robić więcej krócej a w pracy kierowcy międzynarodowego chodzi o to aby ODSTAĆ sobie 2-3 h pod rampą jak jest ślamazar ładowacz, i zostaje 7-6 h na jazdę, w tym jedna nadgodzina powyżej 8h którą pan oddaje czasem wolnym pokolenie Z ma w pompie takie "darmowe" nadgodziny |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.