Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

To teraz się zacznie

ID: 268254


Koniec wakacji, sezonurlopowy się kończy, zleceń coraz więcej, frachty w górę a dziady bez kierowców zostali, znowu olxa zablokują swoimi nędznymi ogłoszeniami typu, w związku z dynamicznym rozwojem, aż śmiać się chce jak te buraki piszą te ogłoszenia, lubię czasem sobie otworzyć stronę gdzie dziady się ogłaszają, super zabawa można boki zrywać z tych ogłoszeń, a najlepsze są te z językiem ukraińskim w tle,

~12345
*.play-internet.pl

Posty (1196)

~Hycel
Tak Kris. Mój szef nie odczuł kryzysu przy zamknięciu całej gospodarki w trakcie locdownu. Nawet i q kryzysie transport będzie istniał, nawet jak będą zerwane łańcuchy dostaw też coś będzie jeździć. Pytanie jest które firmy będą mieli ten przywilej. Ty odpowiesz że najtańsze. Ja wiem że Niekoniecznie. Liczy się co kto woził i jakie ma układy.
~Hycel
Driver niedawno morawiecki opiepszał Norwegię że się nie chcę z polską podzielić zyskiem z gazu. W Norwegii nie stwierdzono że morawiecki ma chorobę psychicznie więc powinien kontynuować tę politykę. A poza tym rura z norwegji baltic pab jest za cienka.
~driver
Układy w myśl dewizy Cena Czyni Cuda teraz dojdzie jeszcze ze strony kierowcy to samo Pojedzie najtańszy i ten który zawsze był w firmie uczciwy i pracowity Reszta jest wolna
~Kris
To z transport bedzie istniał nie ulega watpliwosci. Nigdy nie twierdziłem ze zycie na ziemi przestanie się toczyć. Natomiast faktem jest ze przetrwają firmy które potrafią ograniczyc koszty. Naprawdę myslisz ze jak ten przywołany tu cerrad bedzie ograniczał ilosc wysyłek to nie bedzie sie kierował ceną transportu tylko innymi względami. Duze firmy teraz walczą o utrzymanie się na rynku i nie bedzie sentymentu. Bedzie presja na obnizki, wydłuzanie terminu płatności. Nie wiem co tobie szef mowi. Ale albo pier. doli o rzeczy bo się nie zna albo nie chce was straszyc zebyscie się nie zwolnili i mu firmy nie połozyli.
~driver
Rura za cienka? Pamiętaj jedno że duzi się dogadają a plotki do zjedzenia Norwegia wejdzie w układ z Niemcami i Anglia Niemcy będą mieć sojusz z Francja i do tego dołączy Rosja jak reszta Europy będzie osłabiona i wycienczona
~Hycel
Driver to że Twoja firma będzie najtańsza to nie oznacza że będziesz miał co wozić. Firmy które po 30 lat współpracują nagle nie zmienią przewoźnika bo za bramą jest sporo tańszych. Pożyjemy zobaczymy. Poza tym Polskich kierowców w Niemczech werbują, ulotki rozdają żeby do roboty przychodzić. Myślisz że nagle będą u ciebie Polacy stać pod bramą I o robotę prosić?
~Kris
Ja tez swoim kierowcom mowie ze jest gorzej ale nie jest zle chociaz sam jestem posrany. Ale przeciez im nie powiem ze miałem 300 transportów w miesiacu a teraz mam 150. Najpierw zrezygnują z podwykonawców i będę czekał na lepsze czasy z nadzieją ze doczekam. Ale bron boze nie mowię kierowcom bo po co mam ich straszyc.
~Kris
Hycel nikogo nie interesuje przeszłosc. To tak jak w piłce. Nie strzelasz bramek to cie wywalają a nie zyją wspomnieniami sprzed 3 sezonów. Dla duzych firm liczą sie słupki w excelu
~Hycel
Zaraz Kris jest presja na obniżki a sugerujesz że szef nie chce nas wystraszyć i żebyśmy się nie zwolnili?
~Kris
MOwie ze jest presja ze strony klientów na obnizki stawek. A szef cie nie chce straszyc bo jak sie zwolnisz to zostanie w doopie. Inna opcja jest taka ze szef jest bezdennie głoopi i nie widzi co sie dzieje na rynku.
~driver
Werbują bo szukają tańszych i głupszych Ale głównie to agencje raczej Dziwne tylko ze w et jest zjazd z 530 ofert pracy na 360 w tydzień Nie żebym coś sugerował ale dziwne ruchy W olx w promieniu 100km miałem ok 250 ofert a ostatnio spadło do 100 paru Moze że względu że stracili wiarę ze znajdą
~Hycel
Ja uważam że taka informacja że praca się kurczy jest informacją spajającą z firmą
~driver
Ja gram w otwarte karty mówi że będzie źle i nic nie obiecuje Chce ktoś droga wolna W to miejsce będę szukał tańszych za chwilę Bo i tak jest nie uniknione przetasowanie
~Hycel
W każdej dużej firmie wolne są wakaty.
~Kris
Ty mozesz tak uwazac. Ktos inny moze pomyslec inaczej. Ja z doswiadczenia wiem ze kierowcy nie nalezy mowic za duzo o sytuacji firmy bo zawsze inaczej to odbierze.
~driver
Też bym mógł wrócić do systemu 3 kierowców na dwa auta i dokoptowac jeszcze 25 jak miałem do zimy zeszłego roku Ale nie widzę sensu i zostaje 1/1Nie będę płacił danin dużych do państwa
~Hycel
Driver twój cyrk twoje małpy. Tylko pp następnym przetasowaniu możecie zostać z ręką w nocniku jak większość szoferów znajdzie pracę u Niemca. Już na ukraińcach się tak przejechaliście. Wielką nadzieję w nich pokladaliście. Ja wiem że polski szofer pracę znajdzie bo na zachodzie będzie konkurencyjny. Ale jak w Polsce importowanych szoferów zabraknie to nie będzie strzał w kolano tylko w łeb.
~Hycel
Tym sposobem może być po polskim dziadtransie wspomnienie. Niemieckie firmy będą ten kraj obsługiwać
~Kris
I ciagle te same gadki o tym ze polski kierowca pojdzie do niemca. Przeciez polska nie jest wyspą na oceanie. To ze u nas sie zamykają firmy wynika ze słąbego popytu na zachodzie. Skoro producent kafelek zamyka 3 z 7 linii z których 80% wysyłał na zachód tzn ze tam jest hossa?
~driver
A u Niemcow co będziesz woził jak ma ich być 25%bezrobotnych?Chwi lunia ich też dotyczy Nie będą płacić zasiłków nierobowi tylko praca albo bruk bez kasy
~Kris
Duralex wstrzymuje produkcję, Arcelor wygasza piece w de, fr i hiszpanii to do czego im polscy kierowcy bedą potrzebni?
~Hycel
Kris nie rozumiesz że w czasie kryzysu kapitał migruje do kraju z którego przywędrował? Większość tych firm w Polsce to córki zagranicznych filji. Produkcja odbywa się w kraju pochodzenia firmy
~Hycel
Niemcy ulotki rozdają tak żeby se przyjechali pozwiedzać
~driver
Agencje ekonomiczne mówią że ok 6-8mln Niemców straci pracę w przeciągu roku Ale będą zatrudnienia aus landera?
~Kris
Tak hycel zbudowali w polsce fabrykę samochodów wywali setki milionów euro bo tansza siła robocza a teraz przeniosą się do niemiec, francji, wloch i znowu wywalą setki milionów zeby dac robote miejscowym
~Hycel
Albo do kraju o niskich kosztach siły roboczej i podatkach. Polska może ma niski koszt siły roboczej ale nie podatków. W 2008 roku u nas nie było kryzysu bo rzeczywiście zagraniczne firmy postawiły na produkcję w naszym kraju że względu na czynniki które wymienilem
~Kris
Hycel a pisało w tych ulotkach ze przyjma 250 tysiecy kierowców z polski?
~Kris
Taka tylko ciekawostka. Mieszkam niedaleko Opla w gliwicach. Ponad rok zajeło przestawienie linii z produkcji Astry na dostawczaki. Gdzie fabryka stała juz 20 lat ludzie byli przeszkoleni. A ty mi doopisz o przeniesieniu fabryki do innego kraju.
~Hycel
Pod względem fiskalnym, bezpieczeństwa walutowego, zagrożenia wojennego polska powoli przestaję być tym atrakcyjnym krajem rozwijającym się. Do tego chore europejskie zarządzenia energetyczne. To czynniki które sprawiają że obcy kapitał może nas opuścić
~Hycel
A kto mówi że fabryka Astry przeniesie się z powrotem do Niemiec? Nie podawaj przykładów na wybiórczych firmach bo to też nie ma sensu. Nie każda firma stąd ucieknie. Poza tym opole to ziemię odzyskane niemcy traktują to jako swój land.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.195

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels