ID: 267944
Czego nie mówią...
ID: 267944
ID: 267944
📢Zachęcamy do podzielenia się swoimi spostrzeżeniami i wiedzą w tym zakresie.
📢Zachęcamy do podzielenia się swoimi spostrzeżeniami i wiedzą w tym zakresie.
~etransport.pl
Posty (63)
~pks poland | JasipaDu dobrze napisał. Ludzie się dziwią, że kiero brakuje a ta praca to patologia w najlepszym wydaniu. Wyścig szczurów na każdym poziomie logistycznym bo tak naprawdę każdy ma płacone od przerobu. Kiero, sped, szef każdy im więcej tym kasa i tylko kasa się liczy. Jako człowiek gdy się rozchorujesz to najlepiej jak byś się od razu zwolnił bo to koszty dla firmy. Sam pracuję w tej branży blisko 30 lat, ale naprawdę najgorszemu wrogowi bym tej pracy teraz nie życzył. W każdej innej pracując tyle godzin w miesiącu zarobisz te same pieniądze bez pośpiechu, huku, stresu i co najważniejsze masz się gdzie wykąpać, ogolić, i śpisz w domu. | 2 | ||
Darson33
| Szef nigdy ci nie powie że jest bydlakiem i złodziejem. Dowiesz się tego po wcześniej lub później ale przekonasz się o tym na pewno. Wtedy się bierzesz karteczkę i piszesz wymówienie jak to sugeruje szef bydlak i idziesz sobie precz myśląc, że rozstałeś się bez awantur i tak jak chciał bydlak. Cieszysz się, że to koniec ale to nie koniec bo bydlak jest bezinteresownie mściwy i jak nowy szef do niego zadzwoni to ci zrobi taką opinię, że możesz z mety pożegnać się z nową pracą. Takie to bydlę. | |||
~Emeryt | Przepracowalem 27 lat za fajerka na międzynarodowym transporcie, jestem na emeryturze, właściciele prywatnych firm traktowali nas jako ostatni sort ludzi do pracy, lepiej bylo w spółkach i duzych firmach transportowych, obecnie niema chętnych do ciężkiej roboty i rozlaki z rodziną za okrojone wyplaty, | 1 | ||
Darson33
| Teraz nie ma sensu pracować w międzynarodówce u dziada. Niektórzy kierowcy siedzą nawet po pół roku bez zjazdu do domu. Lepiej pójść od razu do Niemca, Szweda czy Włocha i tam siedzieć i się dorabiać niż nabijać kabzę dziada nieroba i bydlaka. | |||
Darson33
| Kierowcy powinni nauczyć się europejskich języków i uciekać od polskich dziadów. | |||
~Ccc | Pks poland widzisz sam przyznaleś że jesteś przegrywem życiowym i zmarnowaleś to swoje żałosne zycie na zaszczanych parkingach bo jestes po prostu zbyt głupi i leniwy żeby coś zmienić. Ale nie przejmuj się, takich sioferskich przygłupów jak ty jest pełno | |||
Darson33
| U dziada na pewno będziesz tyrał za psi. . uj i nic nie zaoszczędzisz. U dziada nigdy nie dorobisz się własnej firmy i zestawu. Dziad nigdy nie weźmie cię na wspólnika albo udziałowcę w zyskach. Dziad będzie opłacał szpiegów i donosicieli by przypadkiem kierowcy nie założyli własnej spółdzielni i olali dziada. Praca u dziada to wstyd. | |||
~Ordynator orginał! | Jeśli odlać się nie możesz lej na dziada, to pomoże! | |||
~Bolek | Darson33, nie płacz. Do mnie minimum 3 razy w tygodniu dzwonią przedstawiciele banków z ofertą pożyczki. Jeśli zechcesz, dam namiary. A nowe zestawy za płotem. Nie ograniczaj się, nie pluj jadem. Rozwijaj własny biznes. Dam kontakty na licencję, zezwolenia i karnety. Tylko kasa bubu trzeba TROSZKĘ WYSYPAĆ. | |||
~jaHu | Darson a Ty myslisz ze tym dziadkom 40+ sie chce uczyc jezykow? Oni mysla przyjechac, rachunki poplacic, wziac wedke i isc posiedziec nad jeziorem, albo namiot, kuchenke, kartusze i jada pobawic sie w bushcraft w lesie, bo trzeba cwiczyc sikanie do butelki, aby trafic do dziury za 1 razem. Mlodzi wcale nie garna sie do zawodu na miedzynarodowke bo niehigieniczne warunki (i maja racje) a tylko mlodzi sa w stanie uczyc sie jezykow. Wiec, z calym szacunkiem, takie porady to mozna... | |||
~driver | Pacodawcy czytaja jak o was mowią wasi pracownicy Tylko sie nie oszukujcie że Tadek jezdzi... lat i on jest waszym przyjacielem Nie Nie spokojnie on mysli tak samo o was jak Darsson33 Wy jestescie bydlakami złodziejami oszustami A przedewszytkim DZIADEM Wiec zanim stworzycie kolejnie miejsce pracy pomyslcie czy to warto | |||
~driver | co was zatyka po takim stwierdzeniu nie macie nawet odwagi zaprzeczyć? | |||
~driver | własnie dobry temat Czego nie mowia kierowcy w oczy pracodawcy... | |||
~12345 | driver ty sobie czytaj o swoich bialorusach czy Ukraińcach, tylko matole gdzie, może zadzwonisz do ich poprzednich pracodawców i popytaj, wyjątkowy glupol nic więcej, wielce rozpisuje się o polskich kierowcach a żadnego podobno nie zatrudnia, to pytanie się samo nasuwa, po co niby mo*dę otwiera, ano po to by zakłamywać rzeczywistość, biedny *ła boi się każdego dnia bo jego transport jest oparty na wschodzie a wiadomo że to ryzykowny krok bo jutro może już nie być żadnego z nich w Polsce | |||
~driver | dalej wylicznaka pokaż co potrafisz Nie czepiaj sie mnie pisz jak zwykle o pracodawcach | |||
~Luj | Driver dziadu do budy! Nie masz prawa tu być wypad pisać cyrylicą na białoruskie fora! | |||
~driver | luj mów dalej niech kazdy wie co mysli kierowca | |||
~kierowawa | Na pewno wam nie powiedzą ile przytulili pomocy finansowej z covidowego. Taki FF Fracht drobne 3, 5 mln. Czy transport ucierpiał z powodu covid? | |||
Agador
| Jak tak czytam te wpisy to aż mi ziemniaki w piwnicy gniją. PANY, SPECJALIŚCI, THE BEST. Po prostu śmietanka polskiej klasy robotniczej. Firmy transportowe kupują nowe auta a po leasingu wymieniają na jeszcze lepiej wyposażone i nowsze modele, żeby się nie psuły i z wyposażeniem extra pod kierowcę z tv i w pełni elektrycznie regulowanym łóżeczkiem, ubezpieczenia to nawet 2 w tym jedno z PEŁNĄ ochroną lekarską w całej UE, pełen pakiet dodatków, bonusów, każda godzina za granicą rozliczona zgodnie z pakietem mobilności, pełny ZUS, na podstawie umowy o pracę. Ale nieeee, to za mało. PAN mistrz kierownicy co klucza do koła nie umie znaleźć ale kwiczy, drze paszczoszczękę że 12 000 netto na rękę to mało !! Najlepiej żeby jemu szef przynosił zysk firmy a on by łaskawie szefowi odpalił z tego może 5 % !! A weź się jeden z drugim i załóż firmę, zacznij opłacać podatki, ZUS, leasingi, paliwo, opłaty drogowe, i wszystkie inne *rele. Już widziałem takich cwaniaczków co z kierowcy przeszedł na SZEFA i był sobie sterem, żeglarzem i okrętem i przychodził po roku z komornikiem na plecach bo się okazało że wszystkie koszty przerosły zyski. Jeśli prowadzenie firmy transportowej w Polsce jest takie łatwe, proste i przyjemne to weź załóż jeden z drugim sobie sam i zarabiaj te " kokosy" | |||
Agador
| A co do pomocy finansowej w Covid, to nie wszystkie firmy dostały, więc najpierw proponuje nie mierzyć wszystkich jedną miarą. Wiele firm transportowych nie dostało złamanej złotówki ! A co do innych form dofinansowania, to jak firma dostanie raz na rok dofinansowanie z jakiegoś urzędu na doposażenie nowego stanowiska pracy i zakupi nową i większą drukarkę, to tak na dobrą sprawę, dla kogo ta drukarka? Dla szefa? ?? Chyba raczej dla pracowników aby mieli łatwiej, szybciej i prościej. | |||
~Luj | Nie chcę mi się pisać z tobą bo jesteś nie konsekwentnym piszesz że prowadzisz duża firmę ! A całymi dniami siedzisz na et jakim cudem? Nie zatrudniasz polskich kiero ! Ok chłopie to poco z nimi piszesz poco się z nimi klucisz? Tak ci ich brakuje? Idź w swoją stronę oni pójdą w swoją i po temacie ! A cha PS prawdziwy szanujący się szef nawet nie zagląda do takiego rynsztoku jak to forum | |||
Darson33
| Nie strasz nie strasz bo się zes... sz. Pomogłeś bydlaku młodemu kierowcy założyć firmę? Kupić pierwszy zestaw? Nie bo przecież to konkurencja. Uwierzyłbym w twoje wypociny gdybyś sam zbankrutował ale jakoś polskie dziady trzymają się mocno. Bo gdybyś zdradził KNOW HOW dziadowskiego transportu pierwszym punktem byłoby jak wydymać pracownika. Te 12 tysi to taka wasza yebana marchewka dla naiwniaków a jak przychodzi do wyplaty to jest połowa. | |||
~driver | Chce tylko pokazać jacy wy jesteście naprawdę Sami to pokazujecie poza miejscem pracy A tu kilku głupków pokazuje prawdę bo myślą że są anonimowi A tu zonk Bo ktoś rozmowa z wami w tym forum pokazuje prawdę o was Nawet nie pokazuje tylko nastawia żebys mógł się wykazać i pokazać co pracownik mówi myśli o każdym pracodawcy Tak i nie jest to ze to się tyczy turysty z worem świadectw pracy Ale też i to głównie dupowlazowi co siedzi w firmie latami rozlicza przelicza wylicza pracodawce | |||
Darson33
| Jestecie zakałą polskiego transportu. Jesteście dyletantami bez wiedzy jak się zarządza zasobami ludzkimi. Powinniście pojechać na szkolenia do Niemiec Włoch lub Szwecji gdzie nauczą was szacunku do ciężkiej pracy i wybiją ze łba ciągłe upadlanie pracownika. | |||
~driver | kazdy sie rodzi nagi i ma szansę sie wykazać A wy czekacie na to że ktos sie bedzie z wami dzielił kasą wiedzą Jesteście typowym przykładem nieudacznika życiowego i nic wiecej Nic nie osiągasz w zyciu poza oczernianiem wyzywaniem innych | |||
~driver | na zachodzie to ty nie decydujesz o niczym Dostajesz zadanie i masz go wykonać Nie wykonasz to leci wynagrodzenie premia i ryjesz za absolutne minimum Co do mioejsc pracy w Polsce były juz zakłady pracy i co nie pasowało że musieli ich wyzwalać inni | |||
Darson33
| Po chu.. tu wchodzisz z pretensjami do kierowców, że już nie dają się dymać. Ku se bacik i idź pan lepiej na poganiacza furmanek do Morskiego OKA. Nawet tu jesteś pasożytem i poza obrażaniem kierowców nic konstruktywnego nie proponujesz. | |||
~driver | ja obrażam kierowców? ?? czym że sami piszą prawde o sobie? czyżby boli taki wizerunek samego siebie? z resztą sami o sobie piszecie jak postrzegacie tego co wam płaci | |||
~Luj | Driver ty mi nie płacisz bo ty pieniędzy nie masz ty dysponujesz środkami jakie wypracowała firma, A firma to złożony mechanizm i jak braknie jakiegoś małego tryba to firma staje i już środków nie generuje | |||
~driver | napewno tym trybem nie jest kierowca Kierocentryczny system zawsze pada szybko Kierowca jest dodatkiem Kierowca pracownik wykonuje okreslone zadania za oreslona sumę w okreslonym czasie Nic wiecej Firmy które pozwalaja kierowcą rzadzic w doborze systemów tras czy zakupów pojazdów paliwa akcesroriów NIe bedą istniały |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz