ID: 26774
czym rozni się low deck (oprócz opon)? ?
ID: 26774
ID: 26774
bo nie wiem czy jak kupie z niskim pokładem i pózniej będę chciał zmienić opony na wysokie czy wszystko (prędkość przyśpieszenie ) będzie ok
bo nie wiem czy jak kupie z niskim pokładem i pózniej będę chciał zmienić opony na wysokie czy wszystko (prędkość przyśpieszenie ) będzie ok
~low deck*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (25)
~robert | Low deck czyli tzw. Mega Ma mnie mniejsze opony Nizsze siodlo Inne przelozenie mostu aby nie palil za duzo Tzw. Ruchome siodla to ekstra opcja na medze i wtedy mozna regulowac siodlo pomiedzy standard a mega Mozna ciagnac mega naczepe standard tylko zle to wyglada i tyl naczepy idzie w gore a na ciagniku kratke mozna zniszczyc przy prostych skretach Mega naczepy sa na nizszych ale szerszych kolach aby miec swoja nosnosc Opony nizsze gwarantuja wyzsza ladownosc w srodku naczepy przewaznie do 3m aby nie przekroczyć wymiaru zewnetrznego dozwolonego 4m tolerancja kontrolujacych 4. 04m jesli nie ma sie zezwolenia na wyzsze Opony szybciej tnie bo przy ten samej predkosci co standard kolo musi wiecej obrotow zrobic bo jest mniejsz Spalanie wg mnie to samo bo jest inne przelozenie mostu i jest ta sama moc | |||
~robert | Wielkosc kabin jest obojetna ja mam xxl najwieksza | |||
~robert | Jeszcze jedna niestety rooznica przewaznie zbiorniki mniejsze aby nie ciagnac ich po ziemi Autem trzeba zawsze uwazac na kraweznikach itp bo jest mniejszy przeswit i urwac zawsze cos idzie Glownie wozi sie samochodowke na 3m wiec firma jesli przewiduje wozenia takich ladunkow to decyduje sie na kupno megi i na konsekwencje z uzytkowania takiego zestawu Opona do naczepy moze kosztowac nawet do 3tys zl bo jest szeroki balon Auto przewaznie na poduszkach przod tyl sie bierze aby mozna bylo sie uniesc na poduszkach np na budowie ze styropianem bo to przestrzenny ladunek Bodajze 100m3 mozna wrzucic na mege | |||
~Masterek | Robert, swietna odpowiedz.. Ale czy ciagnik mega ma inne przelozenia niz standart? | |||
~Forest glemp | Ma inne przełożenie mostu | |||
~robert | Tak jak pisalem w czwartej linijce ma inne przelozenie Dlatego nie powinno zmieniac sie standardu na mege poprzez wymiane opon na mniejsze Auto straci osiagi i bedzie sie meczyc Ale jak juz ktos kombinuje to legalizacje tacho trzeba zrobic na nowo bo wspolczynnik jest inny do obliczenia predkosci | |||
~kris | Panowie mam pytanie czy mega będzie palić więcej niż standard, ponieważ mam taki problem mam dwa Man-y, wszystko to samo tylko jeden standard a drugi mega i standard pali około 30-31, a mega 36-38, trasy te same. Czy ktoś spotkał się się z takim problemem? Dzięki za informacje z sensem. | |||
~ktosik | kris - a jakie ma obroty maniek " standard " a jakie " mega " i skoro jeden jest standard, a drugi mega, to kurfa nie sa takie same | |||
~Barhatos | Zdecydowanie odradzam robienia z ciągników typu mega, lowdeck, xlow... Standardowych tj na kołach 70 czy 80! Przełożenie jest zbyt szybkie i po takiej operacji pojazd ma zbyt niskie obroty na ograniczniki oraz nie ma mocy do pokonywania wzniesień. Przed zakupem pojazdu używanego każdy serwis powinien poinformować o rozmiarze opon montowanych fabrycznie oraz przełożeniu. Pzdr | |||
~fire | kris nie powinno miec znaczenia, powinny palic podobnie, ale juz sie spotykalem z autami schodzacymi z tasmy w tym samym dniu I jeden wybitne oszczedny a drugi jak czolg | |||
~Trx | Czasami zdazaja sie jeszcze przelozenia pod budowlanke i tez bedzie duzo palil. Kiedys byla opcja siodla regulowanego na silowniku hydraulicznym ale juz chyba tego nie robia | |||
~robert | Jak duzo pali to czujnik turbiny nie ma na to bledu w kompie Mi man pali miesiecznie 29-32 sam jezdze nie mam kierowcy Mega czy standard podobnie pala gdyz przelozenia mostu sa inne aby niwelowac wszystko | |||
~robert | Ja jeżdżę megami od sześciu lat | |||
~ajo | Jak przystosować low decka do ciągnięcia naczepy standard i czy to w ogóle jest możliwe i ile to może kosztować oczywiście regulowane siodło za 20tyś nie wchodzi w grę. | |||
budyń
| opony 70 legalizacja tacho i mozesz ciagac standardy, pojezdzisz zobaczysz czy nie bardziej oplacalne jest regulowane siodlo w zakupie | |||
FAN-MAGNUM
| low deck spytał co się będzie działo z pojazdem po założeniu opon o innym rozmiarze - dostał 35 odp - ŻADNA NA TEMAT P. S. Inna sprawa, że kierowca powinien wiedzieć - CO SIĘ WTEDY ZMIENI :-) | 1 | ||
~maro | fan prosimy cię wyjasnij to wreszcie co się wtedy zmieni :-) | |||
~budyń | W daf xf 105 przelozenie tylnego mostu wynosi 2, 53, przy takim przelozeniu i predkosci 89km/h samochod osiaga predkosc obrotowa 1400obr/min, a nowszych modelach daf eur 6 przelozenie wynosi 2, 38, przy predkosci 89km/h samochod osiaga obroty 1200obr/min. Mniejsze obroty = mniejsze spalanie ale i slabszy jest pod gorke. Jezeli zalozysz wieksze opony napewno straci na obrotach wiec i na mocy no i moze mniej bedzie palil. | |||
~kiero | Low deck ma mniejsze koła, inne przełożenie w moście, widziałem renówke przerobioną z dużych kółek, Było to bez sensu, szybko została sprzedana. | |||
FAN-MAGNUM
| ~maro A. może nic? ? B. może wskazania prędkościomierza i ilość przejechanych km? ? C. inne cuda? ? Wybierz co Tobie pasuje :-) Przy kontroli możliwość utraty dow. rejestracyjnego? ? Tak myślę :-) | |||
~dyzio | Loudec jest to pojazd w niskiej zabudowie potocznie nazywany w Polsce Mega. Różni się tylko wysokością zawieszenia a co za tym idzie rozmiarem kół. Reszta jest taka sama jak w każdym pojeździe wiec nie głoście herezji jeśli się nie znacie. Panowie kierowcy nie piszcie głupot bo to świadczy tylko o waszej miernej wiedzy. | |||
~krys | Czy ciągnik siodłowy mega ( bez regulowanego siodła) na codzień w zestawie z megą bez problemu podepnę pod naczepę standard i bez problemu da się tym jechać? | |||
~Krótko | Nie | |||
~kierowawa | dyzio i te samo przełożenie w moście? | |||
~tessa | Czy chcesz przestać martwić się jakością opon w swoim samochodzie? Odwiedź www. plusgum. pl i pozwól sobie na odrobinę luksusu w przystępnej cenie. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.