ID: 267016
Kolejne usprawnienia dla kierowców na A1
ID: 267016
ID: 267016
23 czerwca br. skończyły się prace na blisko 16-kilometrowym odcinku A1 od węzła Tuszyn do węzła Piotrków Trybunalski Południe. Ostatnim akcentem było oddanie do użytku łącznicy węzła Piotrków Trybunalski Zachód na kierunku Warszawa - Łódź.
23 czerwca br. skończyły się prace na blisko 16-kilometrowym odcinku A1 od węzła Tuszyn do węzła Piotrków Trybunalski Południe. Ostatnim akcentem było oddanie do użytku łącznicy węzła Piotrków Trybunalski Zachód na kierunku Warszawa - Łódź.
~etransport.pl
Posty (7)
~Stary | Za rok będzie remont, bo jak widzę jaka jest podbudowa zrobiona, to na 100%wszystko szlak trafi | |||
g-a
| Kolejny "fachowiec". Jakie błędy popełniono, możesz opisać? | |||
~Maniek | Nie wiem czy to błąd ale na odcinku Piotrków - Radomsko położono nową nawierzchnię na stara (gierkowską) podbudowę dodając tylko z boku nową podbudowę. A poza tym zerknijcie sobie na dylatacje (? te nacięcia wzdłuż i poprzek nawierzchni betonowej) właśnie w okolicach tego węzła są powyszczerbiane. Po roku użytkowania! | |||
~kiero | Kolejny wysokiej klasy specjalista marnuje się jako zwykły kierowca | |||
~Obserwator | Szereg błędów, między innymi.. zla podbudowa (za dużo piasku, za mało kruszywa, zbyt słabe zagęszczenie) za szybko, za niedbale. przyklad.. zwrocic uwagę na oddany do użytku odcinek obwodnicy Częstochowy | |||
~Tołdi | g-a: to co piszą sceptycy niestety może mieć miejsce niebawem. Ja mieszkam w Radomsku, często - gęsto bywałem tuż obok placu budowy, widziałem postępy i teraz widzę w zasadzie już efekt końcowy i napisze tak: wykończeniówka a więc cały pas drogowy wzdłuż autostrady - bylejakość, tumiwisizm, bałagan i ogólny syf aż bije po oczach! Wszystko zrobione z materiałów średniej lub słabej jakości. Wykończenie - szkoda słów! Siatki zabezpieczające przed zwierzętami, bramy techniczne - pomontowane krzywo i byle jak. Odwodnienia, wszelkie elementy betonowe, przepusty, rowy, zbiorniki na wodę - dałbym 4 na szynach lub nawet 3+. Ja wiem, że akurat z infrastruktury tej około-autostardowej kierowcy bezpośrednio nie korzystają, ale to się też zużywa, starzeje i wymaga konserwacji. A im gorzej wykonane, tym będzie to musiało być robione częściej. Co do samej nawierzchni - tam gdzie beton, powiedzmy - jest OK. Ale już tam, gdzie sa fragmenty asfaltowe (nad przepustami, na wiaduktach itp. ) to tam już fuszerę czuć pod kołami - hopki, nierówności, zrysowany już przez podwozia asfalt nawet! Pasy, czy to linie przerywane czy ciągłe - pomalowane byle jaką farbą, ledwo już je widać i można to już robić od nowa. Ekrany akustyczne pomontowane niechlujnie, krzywo, z daleka widać jakby to robili po pijaku. Dużo by jeszcze pisać. mam tylko nadzieję, że do ostatecznego otwarcia planowanego mniej więcej za rok o tej samej porze, przynajmniej zostanie zrobiony dobry "makijaż" tej autostrady i będzie ona cieszyć też trochę przysłowiowe oko. | |||
~Ordynator jest jeden! | Co by tu jeszcze spiertlić. To flagowe oblicze pissowców. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz