Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

coś sie chyba dzieje bo jakiś gwałtowny spadek ilości ładunków?

ID: 266573


Jeszcze 2 tygodnie temu było dużo ladunków i człowiek sie nie wiedział w co rece włożyć a od 2 tygodni stopdniowo to zaczelo siadać, chodzi mi o transport FTL plandeki czyli nie FMCG ale przemysłowe /automotive, dziś mnie dobili bo ten sam ładunek co jeździłem z nim pare razy w ciagu ostatnich 2 miesiecy zaproponiwali 15 % niżej, grzecznie podziekowałem ale tak sobie mysle czy ten hamulec zaciagniety w Chinach, ta spirala inflacyjna, można powiedzieć zapaść w budowlance to jest ciekawe praktycznie przyszłościowo mieszkania sie nie sprzedaja a ceny ida w góre jak szalone czy to własnie już nie spowodowało że rynek sie studzi, w 2009 roku było podobnie wszytko szło mocno do przodu brakowało aut ładunki do wyboru do koloru i nagle bang z dnia na dzień spadek ilosci ładunków frachty nagle spadły o połowe i spedycje szukały dna, a może to chwilowe zawirowanie spowodowane wolnymi dniami

~scan cargo
*.204.44.210.mobile.internet.t-mobile.pl

Posty (1498)

~Hycel
Tak łysy ty płacisz i masz zdrowe relacje z pracownikami a każdy kto na tym forum ma lepsze warunki to jest szoferską hołotę, firmy które mają nuffki bliskie plajty są. Łysy każdy pracodawcą ma zdrowe relacje z pracownikiem dopóki się o coś nie pokłócą tamten się zwolni lub zwolni go pracodawcą. Po tym co na tym forum piepszysz, zdradzeniu metody lokówka w d. Odnoszenie się do innych ludzi stwierdzam że w twojej firmie jest nieciekawie. Nawet gdybyś płacił ponadprzeciętnie ja nie chciałbym u takiego typa pracować. Jak to co na forum przenosi się do firmy to jest armagedon.
~scan cargo
Do Hycel nie tu sie myslisz, ja już to pisałem wielokrotnie płacenie wiecej nie rozwiąże problemu systemowo po prostu jesli ja bede płacił 12 to przyjdzie kierowca od kogoś kto płaci 8 u mnie bedzie + 1 u niego -1 czyli suma 0, czy to że sa firmy które już płaca w agoni 15 tys powoduje masowy zryw młodych ludzi nie moj syn wiedzac jakie sa zarobki, nie pali sie woli pracowac na miejscu bo wie że kształcac sie jak bedzie miał 30-35 lat bedzie zarabiał tyle samo bedac w domu, tak to niewdzieczna praca dlatego kraje zachodnie maja emigrantów od tego i my tak samo, w szwecji Szwed lub Szwedka jak pracuje to głównie lokalnie nie na miedzynarodówce ile masz rodowitych mieszkanców zachodniej Europy na miedzynarodówce takiej 3/1 czy jakikolwiek system 2- 5 % reszta to Europa wschodnia i Azja powoli
~Hycel
Milicja w hegelmanie od dwóch lat jest 85euro. Co Ty piepszysz o 55euro w lutym 2022. Zadzwoń i się zapytaj. a nie tu dezinformacji rozsiewasz. Był czas że girteka i hegelman w kwietniu tego roku co xovid19był obniżyli do 55euro ale już w lipcu podnieśli z nawiązką so 85. Wtedy na forum łysy się cieszył że pozbywają się firmy szoferskiej hołoty. Potem szoferską hołotę trzeba było przeprosić. Od całą historia
~Hycel
To był wątek jak kierowcy girteki rozpoczęli strajk
~Hycel
Scan cargo dlatego podnoszenie płacy musi być masowe. To prawda jeśli mały przedsiębiorca podniesie ponadprzeciętnie To się wykończy. U nas w firmie szef podniósł tylko dlatego że sam wyższą stawkę wynegocjował, bo w przeciwnym razie nie miałby zysku. Każdy przedsiębiorca który zajmuje się przerzutami musi się liczyć że stawką plus minus 400zł za dzień. To są realia w transporcie.
~męczennik transportu
Powiem tak.
Każdy szef w transporcie który poniża pracownika dość szybko traci na tym.
Dlaczego?
Zawód kierowcy jest specyficznym pod względem relacji.
Nie ma aż tyle kontaktu aby na dłuższą metę, maniery ludzkie były do pogodzenia.
Później auto pod płotem
Pojawia się następny.
Niewiadomy.
Tak czy tak pieniądze trzeba zapłacić.
A człowiek jest najmniej pewnym elementem tej gry.
Oczywiście wszystko musi mieć umiar
Widzę po kolegach w transporcie skrajności.
Od wchodzenia w dupę po złodziejstwo.
Każdy musi określić siebie w tym domino.
Pasuje lub też nie
~Hycel
Najgorsze jest to że każdy tu przewiduje kryzys masowy napływ ukraińców, bezrobocie a nie widzi zbliżającej się wojny na terenie Polski.
~sam u siebie
LYSY ciulu a ile masz tych taczek? ty jestes zwyklym szoferem siłą oderwany od pługa a nie wlascicielem firmy transportowej. ale tu mozesz sie dowartosciowac bo i tak ni tego nie sprawdzi... chcialem kilka razy abys podal nr timo ale faktem jest ze burak od pluga nawet nie wie co to numer timo
~Kris
Hycel ekonomi nie oszukasz. W transporcie są mozliwe 3 strategie:
1. uzywany sprzęt, pilnowanie kosztow, stały dochód miesieczny
2. nowy sprzet w leasingu na 3-4 lata, jazda na pograniczu zera potem wykup i sprzedaz auta. Zysk ze sprzedaży kilku sztuk
3. nowe auta, duzo aut, wygrywane przetargi jazda na zero plus podwykonawcy którzy zapewniają zysk.

Strategia nr 2 jest najbardziej ryzykowna bo musi byc dostosowana do cyklu w gospodarce jak sie nie wstrzelisz to nie doczekasz do konca leasingu. Wiec np ci brali auta 1-2 lata temu będą w doopie.
~Kris
Twój szef pewnie wybrał strategię nr 2. Ty sie cieszysz bo masz nowy sprzet i dobrą kasę. A on czeka tylko na koniec leasingu. jak mu się uda to jest zarobiony. jak mu sie nie uda to bankrutuje a ty idziesz do nastepnego. Ja rozumiem ze tobie to pasuje. A mi pasuje strategia nr 1. I tyle na ten temat. Ja nikogo nie namawiam. Kazdy decyduje za siebie.
~Pętla na szyje
nowy sprzet w leasingu na 3-4 lata, jazda na pograniczu zera potem wykup i sprzedaz auta. Zysk ze sprzedaży kilku sztuk

Polski ład ograniczył zyskowność tego ruchu. Kto ma wykup, chce sprzedać wpada na potężne podatki
Druga strona medalu trzymanie euro 6 do 700/900 km tez strzal w kolano bo serwis zabija biznes.
~300D
economista kris wie swoje
~Kris
Tak 300d wynalazł na nowo koło. Stworzył nowa ekonomię.
~300D
alle to ty masz stały dochód miesięczny
cuda niewidy panie na tym śląsku
~Kris
OK to przedstaw swoją koncepcję.
~Kris
Mozna sie z kims niezgadzac ale trzeba miec jakies argumenty. Wiec słucham napisz jak to jest w transporcie.
~300D
dobra- jesteś głąbem co nie wie co to dochód
~Kris
Cos wiecej potrafisz napisać? Rozwiniesz temat?
~Hycel
300D jest zbyt nieśmiały na rozwinięcie koncepcji której sam nie zna.

1

jacek-kuba
To prawda-taki waginosceptyk jakby.
jacek-kuba
Chłopina rosołu nie dojada, leci z samej góry z czerwonych kącików, po drodze musi się jeszcze biedak wylogować, żeby minusa nie dostać. Zaatakuje ze ślepaków i wraca na drugie danie. Łeb odskakuje nieustannie. I znowu jest u góry i niedziela mija. Od jura będzie osłonę silnika w Masterze odkręcał za 3 stówy. Aż jego czas minie wreszcie i jak tępy się urodził tak samo tępy zejdzie.
~scan cargo
do 300 D zobacz temat czy tam coś było na temat chłodni, na temat chłodni sie nie wypowiadam, bo w tym nie siedze, napisałem jasno że chodzi o plandi, chłodnie rządza sie swoimi prawami, inni klienci inny towar, chłodnie też sa mnie wrażliwe na kryzys, bo wiadomo że FMCG nawet w kryzysie rotuje na ciut niższym poziomie ale tu nie moze być załamania na poziomie 50 % bo ludzie dalej konsumują, i jestem w stanie uwierzyć że chłodnie maja wiecej roboty bo jednak do Polski przyjechała masa Ukrainców którzy tą konsumpcje bazową zwiekszyli
~driver
I na chłodnie przyjdzie czas kryzysu Spokojnie jak ktoś będzie musiał wybrać czy zbiera na ratę czy kupić pomarańcza czy winogrona
jacek-kuba
Mam pytanie czy sztuczne mięso na które będziemy się przerzucali -a niewątpliwie to nastąpi-również wymaga lodówek czy może leżeć w szafkach -czy mucha do tego podejdzie-czy nie ma potrzeby zabezpieczania?
~driver
braki paliwa i drożyzna dokończy transport markety i takie tam Bo powroci to do lokalnego rynku Spadek konsumpcji otworzy nowe stare strategie ktore były wczesniej W obrebie 50km znajdziesz wszystko do życia A zniknie przewoz tych samych towarów aby wyłudzić vat Czy nam jest potrzebna smietana jogurty mięsa z niemiec czy danii? To ekspansja zagranicznych produktów tez sie ograniczy do minimum
jacek-kuba
Chyba jednak nie mamy racji driver. Teraz słyszę w TV reklamę - lidl zawsze chroni nas przed inflacją. To powinno wszystkich uspokoić.
~driver
Jacek Ty serio wierzysz w TV?
jacek-kuba
Wiara czyni cuda, ale ja na TVN-ie jadę. Oni są najlepsi podobno. Potem robię przekłada na odwrót i mam całą prawdę.
~300D
~scan cargo
2022-06-27 07:14:56

na 33 stronie bezsensownych kłótni wyzwisk i przewidywań końca świata trudno trzymać sie tematu
~Mistrz
Jak sobie poradzicie z urlopami kierowców?
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.188.110.150

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels