ID: 266573
coś sie chyba dzieje bo jakiś gwałtowny spadek ilości ładunków?
ID: 266573
ID: 266573
Jeszcze 2 tygodnie temu było dużo ladunków i człowiek sie nie wiedział w co rece włożyć a od 2 tygodni stopdniowo to zaczelo siadać, chodzi mi o transport FTL plandeki czyli nie FMCG ale przemysłowe /automotive, dziś mnie dobili bo ten sam ładunek co jeździłem z nim pare razy w ciagu ostatnich 2 miesiecy zaproponiwali 15 % niżej, grzecznie podziekowałem ale tak sobie mysle czy ten hamulec zaciagniety w Chinach, ta spirala inflacyjna, można powiedzieć zapaść w budowlance to jest ciekawe praktycznie przyszłościowo mieszkania sie nie sprzedaja a ceny ida w góre jak szalone czy to własnie już nie spowodowało że rynek sie studzi, w 2009 roku było podobnie wszytko szło mocno do przodu brakowało aut ładunki do wyboru do koloru i nagle bang z dnia na dzień spadek ilosci ładunków frachty nagle spadły o połowe i spedycje szukały dna, a może to chwilowe zawirowanie spowodowane wolnymi dniami
Jeszcze 2 tygodnie temu było dużo ladunków i człowiek sie nie wiedział w co rece włożyć a od 2 tygodni stopdniowo to zaczelo siadać, chodzi mi o transport FTL plandeki czyli nie FMCG ale przemysłowe /automotive, dziś mnie dobili bo ten sam ładunek co jeździłem z nim pare razy w ciagu ostatnich 2 miesiecy zaproponiwali 15 % niżej, grzecznie podziekowałem ale tak sobie mysle czy ten hamulec zaciagniety w Chinach, ta spirala inflacyjna, można powiedzieć zapaść w budowlance to jest ciekawe praktycznie przyszłościowo mieszkania sie nie sprzedaja a ceny ida w góre jak szalone czy to własnie już nie spowodowało że rynek sie studzi, w 2009 roku było podobnie wszytko szło mocno do przodu brakowało aut ładunki do wyboru do koloru i nagle bang z dnia na dzień spadek ilosci ładunków frachty nagle spadły o połowe i spedycje szukały dna, a może to chwilowe zawirowanie spowodowane wolnymi dniami
~scan cargo*.204.44.210.mobile.internet.t-mobile.pl
*.204.44.210.mobile.internet.t-mobile.pl
Posty (1498)
~Hycel | Tak łysy ty płacisz i masz zdrowe relacje z pracownikami a każdy kto na tym forum ma lepsze warunki to jest szoferską hołotę, firmy które mają nuffki bliskie plajty są. Łysy każdy pracodawcą ma zdrowe relacje z pracownikiem dopóki się o coś nie pokłócą tamten się zwolni lub zwolni go pracodawcą. Po tym co na tym forum piepszysz, zdradzeniu metody lokówka w d. Odnoszenie się do innych ludzi stwierdzam że w twojej firmie jest nieciekawie. Nawet gdybyś płacił ponadprzeciętnie ja nie chciałbym u takiego typa pracować. Jak to co na forum przenosi się do firmy to jest armagedon. | |||
~scan cargo | Do Hycel nie tu sie myslisz, ja już to pisałem wielokrotnie płacenie wiecej nie rozwiąże problemu systemowo po prostu jesli ja bede płacił 12 to przyjdzie kierowca od kogoś kto płaci 8 u mnie bedzie + 1 u niego -1 czyli suma 0, czy to że sa firmy które już płaca w agoni 15 tys powoduje masowy zryw młodych ludzi nie moj syn wiedzac jakie sa zarobki, nie pali sie woli pracowac na miejscu bo wie że kształcac sie jak bedzie miał 30-35 lat bedzie zarabiał tyle samo bedac w domu, tak to niewdzieczna praca dlatego kraje zachodnie maja emigrantów od tego i my tak samo, w szwecji Szwed lub Szwedka jak pracuje to głównie lokalnie nie na miedzynarodówce ile masz rodowitych mieszkanców zachodniej Europy na miedzynarodówce takiej 3/1 czy jakikolwiek system 2- 5 % reszta to Europa wschodnia i Azja powoli | |||
~Hycel | Milicja w hegelmanie od dwóch lat jest 85euro. Co Ty piepszysz o 55euro w lutym 2022. Zadzwoń i się zapytaj. a nie tu dezinformacji rozsiewasz. Był czas że girteka i hegelman w kwietniu tego roku co xovid19był obniżyli do 55euro ale już w lipcu podnieśli z nawiązką so 85. Wtedy na forum łysy się cieszył że pozbywają się firmy szoferskiej hołoty. Potem szoferską hołotę trzeba było przeprosić. Od całą historia | |||
~Hycel | To był wątek jak kierowcy girteki rozpoczęli strajk | |||
~Hycel | Scan cargo dlatego podnoszenie płacy musi być masowe. To prawda jeśli mały przedsiębiorca podniesie ponadprzeciętnie To się wykończy. U nas w firmie szef podniósł tylko dlatego że sam wyższą stawkę wynegocjował, bo w przeciwnym razie nie miałby zysku. Każdy przedsiębiorca który zajmuje się przerzutami musi się liczyć że stawką plus minus 400zł za dzień. To są realia w transporcie. | |||
~męczennik transportu | Powiem tak. Każdy szef w transporcie który poniża pracownika dość szybko traci na tym. Dlaczego? Zawód kierowcy jest specyficznym pod względem relacji. Nie ma aż tyle kontaktu aby na dłuższą metę, maniery ludzkie były do pogodzenia. Później auto pod płotem Pojawia się następny. Niewiadomy. Tak czy tak pieniądze trzeba zapłacić. A człowiek jest najmniej pewnym elementem tej gry. Oczywiście wszystko musi mieć umiar Widzę po kolegach w transporcie skrajności. Od wchodzenia w dupę po złodziejstwo. Każdy musi określić siebie w tym domino. Pasuje lub też nie | |||
~Hycel | Najgorsze jest to że każdy tu przewiduje kryzys masowy napływ ukraińców, bezrobocie a nie widzi zbliżającej się wojny na terenie Polski. | |||
~sam u siebie | LYSY ciulu a ile masz tych taczek? ty jestes zwyklym szoferem siłą oderwany od pługa a nie wlascicielem firmy transportowej. ale tu mozesz sie dowartosciowac bo i tak ni tego nie sprawdzi... chcialem kilka razy abys podal nr timo ale faktem jest ze burak od pluga nawet nie wie co to numer timo | |||
~Kris | Hycel ekonomi nie oszukasz. W transporcie są mozliwe 3 strategie: 1. uzywany sprzęt, pilnowanie kosztow, stały dochód miesieczny 2. nowy sprzet w leasingu na 3-4 lata, jazda na pograniczu zera potem wykup i sprzedaz auta. Zysk ze sprzedaży kilku sztuk 3. nowe auta, duzo aut, wygrywane przetargi jazda na zero plus podwykonawcy którzy zapewniają zysk. Strategia nr 2 jest najbardziej ryzykowna bo musi byc dostosowana do cyklu w gospodarce jak sie nie wstrzelisz to nie doczekasz do konca leasingu. Wiec np ci brali auta 1-2 lata temu będą w doopie. | |||
~Kris | Twój szef pewnie wybrał strategię nr 2. Ty sie cieszysz bo masz nowy sprzet i dobrą kasę. A on czeka tylko na koniec leasingu. jak mu się uda to jest zarobiony. jak mu sie nie uda to bankrutuje a ty idziesz do nastepnego. Ja rozumiem ze tobie to pasuje. A mi pasuje strategia nr 1. I tyle na ten temat. Ja nikogo nie namawiam. Kazdy decyduje za siebie. | |||
~Pętla na szyje | nowy sprzet w leasingu na 3-4 lata, jazda na pograniczu zera potem wykup i sprzedaz auta. Zysk ze sprzedaży kilku sztuk Polski ład ograniczył zyskowność tego ruchu. Kto ma wykup, chce sprzedać wpada na potężne podatki Druga strona medalu trzymanie euro 6 do 700/900 km tez strzal w kolano bo serwis zabija biznes. | |||
~300D | economista kris wie swoje | |||
~Kris | Tak 300d wynalazł na nowo koło. Stworzył nowa ekonomię. | |||
~300D | alle to ty masz stały dochód miesięczny cuda niewidy panie na tym śląsku | |||
~Kris | OK to przedstaw swoją koncepcję. | |||
~Kris | Mozna sie z kims niezgadzac ale trzeba miec jakies argumenty. Wiec słucham napisz jak to jest w transporcie. | |||
~300D | dobra- jesteś głąbem co nie wie co to dochód | |||
~Kris | Cos wiecej potrafisz napisać? Rozwiniesz temat? | |||
~Hycel | 300D jest zbyt nieśmiały na rozwinięcie koncepcji której sam nie zna. | 1 | ||
jacek-kuba
| To prawda-taki waginosceptyk jakby. | |||
jacek-kuba
| Chłopina rosołu nie dojada, leci z samej góry z czerwonych kącików, po drodze musi się jeszcze biedak wylogować, żeby minusa nie dostać. Zaatakuje ze ślepaków i wraca na drugie danie. Łeb odskakuje nieustannie. I znowu jest u góry i niedziela mija. Od jura będzie osłonę silnika w Masterze odkręcał za 3 stówy. Aż jego czas minie wreszcie i jak tępy się urodził tak samo tępy zejdzie. | |||
~scan cargo | do 300 D zobacz temat czy tam coś było na temat chłodni, na temat chłodni sie nie wypowiadam, bo w tym nie siedze, napisałem jasno że chodzi o plandi, chłodnie rządza sie swoimi prawami, inni klienci inny towar, chłodnie też sa mnie wrażliwe na kryzys, bo wiadomo że FMCG nawet w kryzysie rotuje na ciut niższym poziomie ale tu nie moze być załamania na poziomie 50 % bo ludzie dalej konsumują, i jestem w stanie uwierzyć że chłodnie maja wiecej roboty bo jednak do Polski przyjechała masa Ukrainców którzy tą konsumpcje bazową zwiekszyli | |||
~driver | I na chłodnie przyjdzie czas kryzysu Spokojnie jak ktoś będzie musiał wybrać czy zbiera na ratę czy kupić pomarańcza czy winogrona | |||
jacek-kuba
| Mam pytanie czy sztuczne mięso na które będziemy się przerzucali -a niewątpliwie to nastąpi-również wymaga lodówek czy może leżeć w szafkach -czy mucha do tego podejdzie-czy nie ma potrzeby zabezpieczania? | |||
~driver | braki paliwa i drożyzna dokończy transport markety i takie tam Bo powroci to do lokalnego rynku Spadek konsumpcji otworzy nowe stare strategie ktore były wczesniej W obrebie 50km znajdziesz wszystko do życia A zniknie przewoz tych samych towarów aby wyłudzić vat Czy nam jest potrzebna smietana jogurty mięsa z niemiec czy danii? To ekspansja zagranicznych produktów tez sie ograniczy do minimum | |||
jacek-kuba
| Chyba jednak nie mamy racji driver. Teraz słyszę w TV reklamę - lidl zawsze chroni nas przed inflacją. To powinno wszystkich uspokoić. | |||
~driver | Jacek Ty serio wierzysz w TV? | |||
jacek-kuba
| Wiara czyni cuda, ale ja na TVN-ie jadę. Oni są najlepsi podobno. Potem robię przekłada na odwrót i mam całą prawdę. | |||
~300D | ~scan cargo 2022-06-27 07:14:56 na 33 stronie bezsensownych kłótni wyzwisk i przewidywań końca świata trudno trzymać sie tematu | |||
~Mistrz | Jak sobie poradzicie z urlopami kierowców? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.