ID: 266267
Co trzeci przewoźnik międzynarodowy do końca roku może stracić płynność finansową
ID: 266267
ID: 266267
Dla polskiej branży transportowej nadchodzą wyjątkowo trudne miesiące. Sektor zmaga się z rosnącymi kosztami prowadzenia działalności, rekordowymi cenami paliw, a w ostatnim czasie dużym problemem stał się także gwałtowny odpływ pracowników z Ukrainy.
Dla polskiej branży transportowej nadchodzą wyjątkowo trudne miesiące. Sektor zmaga się z rosnącymi kosztami prowadzenia działalności, rekordowymi cenami paliw, a w ostatnim czasie dużym problemem stał się także gwałtowny odpływ pracowników z Ukrainy.
~etransport.pl
Posty (284)
~Lutek | Dawno pisano że dziadostwo musi odejść nadszedł czas i gumiaki niema was ! I tak za długo to trwało | 1 | ||
~x-man | Lutek cos z golwka nie tak. masz pijecie o prowadzeniu firmy??? nie sadze ze kiedykolwiek miales stycznosc z dzialajnoscia gospodarcza na wlasny rachunek. Wasi idole N i T juz pokazali jak zostac dziaadtransem z ludzka twarza. | |||
~Lutek | X jeszcze raz tylko po polsku | 1 | ||
~Zbychu | Ci z Poznania są najogrsi, dotyczy też kobiet, proszę poczytać, do wyszukiwarki: "styl zycia damosfera zostawilam meza dzieci dla innego nie zaluje" | |||
~Męczennik transportu | Emancypacja. Brak szacunku. Konformizm. Chęć dominowania nad innymi. Sprowadzanie drugiego człowieka do statusu dawcy profitów. Niezrównoważenie psychiczne i emocjonalne. Rozwydrzenie. Brak odpowiedzialności za swoje czyny. Egoizm. Dochodzi do tego cynizm tłoczony z telewizora, internetu, prasy oraz plebanii. Nic nie pozostaje bez wpływu. Czy gatunek zawędrował w ślepą uliczkę? A może to tylko etap? | |||
~Męczennik transportu | Wolny rynek. Każda jednostka jest zastepiwalna w zależności pracodawca - pracownik. Spójrzcie na Gąsiorów? Filipiny, Uzbekistan, Kazachstan, indie, Pakistan. Oni mogą. Dlaczego? | |||
~kumidan | Temat wątku bardzo radosny dla the beściaków. Im więcej dziadów padnie, tym lepiej dla kierowców. Tego trza się trzymać, bo to drogowskaz dla branży TSL w Polsce. Wg światłych opinii naszych forumowiczów, molochy nie padną. Jaki wniosek? ? Tylko praca w firmach powyżej 300 zestawów, dziady takie jak ja, nie maja miejsca w tej jewropejskiej wspólnocie interesów i społeczeństw. Tylko czy teza zapisana na wstępie mego wpisu, jest aby na stówkę trafiona. Pożyjemy zobaczymy. PS-nawet jak faktycznie wszystkie dziady padną, kwiczoły MAO MAO, pozostaną. To jest nasze dobro narodowe i nikt nam tego nie odbierze. !! | |||
g-a
| Im więcej dziadów... itd. Życzę sukcesów w poszukiwaniu nowej pracy. | |||
~placek pod naczepą | tracą, tracą tracą i nie mogą utracić | |||
~Bolek | Lutek, Gucio ty przypadkiem nie jesteś? Ta sama ścieżka myślenia. | |||
~PACJENT z CHOROSZCZY!!! | Bzdura... | |||
~Patryk pogromca dziadow | Bardzo dobrze jedynie może ich uratować pakunek walizek i wypad do budy na 3 miesiące dziad transi, na resztę camionów najbliższa rodzinę . Weki kalesony i buda albo komornik zlicytuje | |||
~Piotr | Gdzie wy złamasy pójdzieta robić jak "gumaki" padno. Przecież te gumaki to chyba 70% tego rynku. No chyba ze czeka was zsyłka do niemieckiego Pana na roboty, albo kostka brukowa. Polaczek - zawsze madry 5 minut przed katastrofą. | |||
~Męczennik transportu | Każdy osobnik warczący na rzeczywistość powinien mieć świadomość. Wojna z Putinem kosztuje. Wojna z eu kosztuje. Walka z pseudo ociepleniem. Rozdawnictwo kosztuje. I ta inflacja. Niższy popyt, wyższe koszty, brak pracowników, zero lewych dochodów. Na razie Polska pędzi z rozpędu. Takie wolne koło. Nie liczyłbym na korzyści z zerwania łańcuchów dostaw. Społeczeństwo biednieje w oczach. Rozpoczęte budowy będą kończone to normalne. Koszty tych potyczek to obniżenie statusu ekonomicznego. Czy ktoś tego chce czy też nie! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.