~Dafic
| jak w temacie... | | | |
~przewoźnik
| tidin... tidin... tidin.. bo kupuje się nowe. Pół bańki nalatane, czego oczekujesz? | | | |
~300D
| serio nie wiesz co robić?
wracaj na reklamację jak najszybciej i tyle | | | |
~Dafic
| Sprawdź co może być a nie tak dołująco komentujesz | | | |
~300D
| potrzebna diagnostyka, innej drogi nie znam | | | |
~qqq
| W polifcie nie czysci sie dpfa na mokro. Na bank odklejony i wysuniety monolit. Teraz tylko pozostaje zalozenie nowego. Dwa czyszczone i dwa wyjechaly. | | | |
~300D
| bo najpierw trzeba znaleźć przyczynę | | | |
~300D
| po mojemu pranie katów czy dpf to w ogóle o doope potłuc.
robi się to po strzale turba silnika czy wtrysków, bardziej dla kasy niż z potrzeby, a pranie zakitowanego bo się nie wypalał bez znalezienia przyczyny to juz w ogóle miszczostfo mekaniki | | | |
~Naczelny ordynator et!
| Podpalcie to dziadostwo! | | | |
~300D
| a teraz dlaczego klient nie wraca na reklamacje tylko zadaje dziwne pytania w necie.
dlatego że jak wróci na reklamacje to lache na niego położą, i słusznie.
nastąpił pewnie zlepek pomysłów gdzie łapy wkładało kilku podwykonawców i mamy ping-pong | | | |
~300D
| hehe, tak mi sie przypomniało.
jest tu na forum pewien as mekaniki który dpf-y wypala pod stodoła podpałką do grila | | | |
~qqq
| 300D, chlopku malorolny, on podal co bylo przyczyna. | | | |
~300D
| odsyłam do lektury
przyczyna - skutek
skutek to zakitowany wydech
przyczyna nieznana, bo pewnie diagnostykę to widziało jak świnia niebo | | | |
~qqq
| I przyczyna, i skutek sa napisane jak byk. Ale co trzymacz kierownicy potrafi innego jak glupio madrowac? | | | |
~300D
| a gdzie przyczyna bo nie widzę | | | |
~megadziadtrans
| tindin, tindin, tindin | | | |
~Dafic
| Był po strzale turbiny, wymieniany był zawór VTG na serwisie
Na 500 tyś km | | | |
~Naczelny ordynator et!
| Pisałem już.
Podpalcie to dziadostwo! | | | |
~300D
| Dafic- wóz spiertolił ci się sto kilometrów po naprawie w serwisie
dobrze rozumiem? | | | |
~Dafic
| Strzał z turbiny miał dużo wcześniej jeszcze przed moim zakupem.
Ze wstępnych ustaleń serwisu wkład był mocno zawalony sądzą, że wypalanie manualne kompem nie pomogło "Wina tego strzału" bo nawet uszkodziło delikatnie wkład który się przesunął. Przed praniem i adaptacją wkładu stracił prawie całą moc skrzynia szalała obroty szalały świeciła się usterka silnika i układu wydechowego.
Po praniu i adaptacji wymianie uszczelek, zaczął strasznie dymić przy wyższych obrotach i używaniu retardera, moc ma ale wyświetla się komunikat usterka silnika i żółty trójkąt.
Naprawa była robiona w firmie która się głównie zajmuje takimi rzeczami polecił mi tą firmę kierownik serwisu DAF którzy korzystają z usług tej firmy. | | | |
~Dafic
| Ja chcę się tylko dowiedzieć czy ktoś miał podobną sytuację jeśli chodzi o DPF bądź ten czarny dym. | | | |
~Naczelny ordynator et!
| Pisałem już.
Podpalcie to dziadostwo! | | | |
~300D
| czarny dym, to znaczy za mało powietrza albo za dużo paliwa
biały to jak papieża wybrali | | | |
~Dafic
| Zgrywusy i żartownisie z was | | | |
~Kris
| No i wychodzi prawda o autoryzowanych serwisach. Zlecają naprawy Józkowi w stodole a potem kasują swoja stawkę. Kiedys byłem w ASO Renault zapytac o wtryski to tez się gość wygadał że sprawdzają je u jakiegos Zenka. | | | |
~megadziadtrans
| gość pyta a wy mu docinacie, wiadomo elita et | 1 | | |
~300D
| srita nie elita
fura się zesrała chwilę po naprawie to trza wracać do naprawiacza
jak dymi na czarno to ma za mało powietrza
hcooy jasny wie co go boli | | | |