ID: 263151
510-konny MAN zdobył prestiżową nagrodę
ID: 263151
ID: 263151
MAN TGX zdobył tytuł „Zrównoważonej Ciężarówki Roku 2022”. Wyróżnienie to zostało przyznane w kategorii ciągników siodłowych na włoskich targach Ecomondo.
MAN TGX zdobył tytuł „Zrównoważonej Ciężarówki Roku 2022”. Wyróżnienie to zostało przyznane w kategorii ciągników siodłowych na włoskich targach Ecomondo.
~etransport.pl
Posty (10)
~Johnmalkovich | A gdzie wielko gowno warto SCANIO tylko patologia jezdzi tym gownem o nazwie SCANIO Scanio i siustka spsiodu + dresiki 8 pasków hahahahaha | |||
~x-man | ciekawe ile zaplacili za ta pseudonagrode. Najgorszy MAN jaki chyba w historii tej marki wyszedl. Padaja ogrzewania, stacyjki, wyswietlacze same sie wylaczaja. Na naprawe ogrzewania czeka sie 6 tygodni z innymi naprawami nie jest lepiej. nie wspomne 0 1001 bledach ktore notorycznie sie wyswietlaja na tablicy rozdzielczej jezeli ta wogole chce cos pokazac w serwisie tez nie wiedza co jest przyczyna. Jak to ma byc super zrownowazona ciezarowka to ja dziekuje za taki produkt. | |||
jacek-kuba
| john dostałeś już dopłatę do prosiąt? | |||
~Kierowca | MAN-Marne Auto Niemieckie. I wszystko jest jasne. Nic dodać nic ująć. | |||
~Pinkeln | We Wloszech skad pochodzi marka iveco i alfaRomeo i Julia, nalezy docenic tanie miemieckie auto, tansze przeciez od Mesia, Scani, Volva, a wiadomo, ze co tansze to musi byc lepsze, zgodnie z zasada iveco, ze autoryzowany serwis tez musi zarobic przez czas zanim na chybil trafil znajdzie przyczyne usterki po dziesiatym kasowaniu "bledu adblue" komputera. Wlosi widac tez maja swoich rodzimych Januszow Transportu. | |||
~Btk | Przecież to we Włoszech dostał nagrode -czyli im więcej błedów i problemów tym lepsza nagroda. Szkoda że iveco zdetronizowane we własnym kraju | |||
~x-man | gdzie zdobyl nagrode to nie ma znaczenia fakt jest taki ze ten samochod to jest jedna wielka porazka. naladowali tyle elektroniki i innych codow ze sami nie wiedza co sie dzieje jak zaczyna wyswitlac bledy, zaklocenia itd. w tej chwili jedne 18. 470 stoi juz tydzien w serwisie i nie wiedza dlaczego na zimnym motor dostaje takich wibracji ze w kabinie wszystko na wysokosc 5 cm potrafi podstakiwac. znow bedzie testowane na klientach po roku wyjdzie lift i bedzzie jakos dzialac. jak ktos chce kupuic to odradzam lepiej poczekac. jedno co musze przznac to spalanie ma ladne mozna z scania porownac. | |||
~Doświadczony na manach. | Jeżdżę pół roku tgx 18. 510 z 20 roku i zero problemów. Żadnych błędów, niskie spalanie. Jedyny mankament to ogrzewanie postojowe. Teraz jest wodne bardzo głośne, dużo ciągną energii i siadają pompy wody w tym ogrzewaniu. Poza tym gorne szafki skrzypią. Poza tym brak zastrzeżeń. | |||
~Doświadczony na manach. | Zapomniałem dodać, klapy od nawiewu powietrza do kabiny same pracują podczas pracy webasta i bardzo hałasują. Ktoś poruszył wątek znikających zegarów- zgadza się, ale na pół roku zniknęły mi dwa razy na moment podczas włączania zapłonu- to raczej nic wielkiego... Ogólnie gdyby stosowali ogrzewanie postojowe suche jak wcześniej zamiast mokrego było by auto super. | |||
~Primafrio | Powiem tak:przejeździłem 13 lat na MANach, od F2000 403, 463, poprzez TGA, TGX i ani raz mnie nie zawiódł, od roku jeżdżę DAF 530 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz