Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Jak ustawic agregat w chlodni?

ID: 262880


Woze towar ktory musi byc przewozony w temperaturze wiekszej niz +5 stopni a nizszej niz +25 stopni. Jak ustawic agregat w chlodni, aby sie włączal gdy temp. spadnie do +6 stopni, a wyłączal się przy +24 stopniach?

~Donn Diego
*.89.204.154.pool.telefonica.de

Posty (38)

~kiero
Druga opcja jest taka, że można wogole agregatu nie włączać i też będzie git.
O ile tylko masz osobną drukarkę, która zrobi Ci wydruk.
~Donn Diego
Tak, kiero, ale w sumie bylem ciekaw, dlaczego producenci agregatow nie przewidzieli takiej opcji? Bylaby bardzo przydatna, przy duzo ladunkach. Tych na -15 - -30 tez by mniej warczalo.
~abc
Chyba cos mylicie, w agregacie mozna ustawic rozrzut temperatury ale nie tak duzy 2-3/5 stopni natomiast jest drugi parametr mozna ustawic minimalny i maksymalny czas wylaczenia agregatu i wtedy włacza sie niezaleznie od temperatury Nastawy te sa uzaleznione od marki agregatu.
~Donn Diego
ABC, tak, ale to musisz wejsc w ustawienia serwisowe, a chodzi o ustawienia z poziomu kierowcy. Kombinuja producenci agregatow, jakby tu zaoszczedzic i ulepszyc, a takiego prostego myka, jak ustawienie 2 wartosci nie moga zrobic.
~Cyprian Kleofas Kozłowicz
Zawsze możesz sam manualnie włączać i wyłączać agregat. Jak rozumiem, w agregacie chcesz pomiędzy +5 a +25 stopni. Podczas gdy na zewnątrz jest 10 stopni, to w czym masz problem? Jak zobaczysz w kabinie, że na zewnątrz temperatura spada poniżej 5, to sobie na pół godziny włącz ogrzewanie. Podgrzej do 20 i wyłącz.
Pewnie chodzi ci o to, żeby w nocy nie warczał agregat. Podciągnij przed ostatnim postojem do 23 stopni i przed pójściem spać wyłącz. rano nie powinno być mniej niż 5. ":)
~Cyprian Kleofas Kozłowicz
Jak rozumiem, pilnować i samodzielnie włączać też ci się nie chce. Chcesz żeby było jak najciszej i żeby chodził jak najmniej.
W tym celu nastawiasz temperaturę jak najbardziej zbliżoną do tego co jest na zewnątrz.
Jeśli masz tak dużą tolerancję +5 - +25 to ustawiasz temperaturę zbliżoną do zewnętrznej. Jeśl ina zewnątrz jest +10 i ustawisz +10, to masz spokój.
W nocy może spaść do zera, to nastaw +6.
W upały nastawiasz +24.
W normie się zmieścisz, a agregat będzie chodził oszczędnie.
Chyba że jesteś idiotą, to nastaw odwrotnie. Na mrozie ustaw +25, a w upał nastaw na +5. Wtedy agregat będzie pracował ciągle.
Pomogłem.
Pytanie dodatkowe. Kto ci codziennie rano wiąże buty?
~maly
pewnie spedycja bo musi byc wszystko tak jak oni chca hahaha
~Donn Diego
Cypek, tu dorosli mężczyźni rozmawiaja, wracaj do resorakow. Albo pogadaj z janóż kowalski, to jest twój poziom.

1

~kiero
Cyprian bredzisz.
Widać, że nie masz praktyki.
Jak ma pełne auto towaru o temp +15, to nawet jeśli na zewnątrz będzie
minus10, to w środku i tak nie spadnie poniżej 12 czy 10

1

~300D
Bredzisz to drugie imie Cypka.
Cyprianie Kleofasie Kozłowiczu herbu Zielona Pietruszka Donn Diego dobrze radzi.
Nie odzywaj się nie pytany gdy dorośli rozmawiają.

1

~Cyprian Kleofas Kozłowicz
Tacy dorośli, a sobie z chłodnią nie potrafią poradzić.
~300D
~Donn Diego
2021-11-22 00:05:24

no i tak to jest, nie inaczej.
dlatego należy poznać wymagania załadowcy i klienta, i skupić sie na wydruku z termografu.
~Donn Diego
300D że cypek ma poziom inteligencji pantofelka, to wiem, ale ty nie zauważyłeś, że ten wontek dotyczy nie konkretnego ładunku, a problemu konstrukcji agregatu, a konkretnie braku dość przydatnej opcji umożliwiającej ustawienia temp. min i max.
~300D
a po chooy ta opcja?
ustawiasz w zależności od temperatury zewnętrznej i tyle
~300D
nosz koorva, z panelu agregatu ustawisz plus/minus 8 stopni.
~Donn Diego
Po to, by przy - 10 na zewnatrz i temp. wymaganej w chlodni +5 - +20 nie włączala sie co chwile. Chyba nie kumasz tego.
~kiero
Ale taka opcja jak piszesz nic by ci nie dała.
W naszym klimacinie ma takich wahań temperatury w ciągu doby od minus 15 do plus 30
~Seff
jeden głupi a drugi jeszcze głupszy
~Szoferska holota
Donndiego nie napisze, po co mu to. On chce tylko ustawić od do. I się pyta jak. Wszyscy mu tłumacza ze tak się nie da, ale do niego nie dociera. Cyprian dobrze napisał jak ograniczyć hałas
~Donn Diego
kiero, jest duzo frachtow, przy ktorych taka opcja by sie bardzo przydała, w ciagu doby może i nie ma takich wahań, ale jak lecisz z łososiem z Norwegii na Włochy, to sie w jedntj trasie na 4 pory roku lapiesz. Poza tym, jakby była, toby sobie używał jej ten, co by chciał, nie musiał. A dawno temu bylem ok 500 km za Moskwą. W dzień lato, a w nocy spadło do -35.
~Cyprian Kleofas Kozłowicz
Donn Diego. Tak jak ty chcesz nie ma i nie będzie..
Graj ty lepiej w szachy. Tam masz po jednej stronie czarne, po drugiej białe, a pola wszystkie kwadratowe.
Tłumaczysz wszystkim po kolei, że tobie by się przydało.
Jak lecisz z łosososiem z Norwegii, to ustawiasz temperaturę potrzebną dla łosososia i chłodnia sobie poradzi w każdych warunkach.
~Donn Diego
cypek, wlasnie zainteresowal sie tym pomyslem producent agregatow Schmitz.
~300D
Schmitz nie jest producentem agregatów.
Chyba że dla Ciebie zrobią wyjątek i wyprodukują pod nazwą np. "DonCargoBulDiego multi function regulated option"
~300D
... teraz pomyśl dlaczego nie moze byc takiej opcji.
prawa fizyki i te sprawy
~Donn Diego
300D nie jestes jednak stworzony do myślenia schmitz+cargobull+kü hlauflieger wpisz w wyszukiwarke. I wiesz co? Oni maja takie sprytne urzadzenie, nazywa sie telefon. I Pan, co ze mna rozmawial, stwierdzil, ze wprowadzenie takiej opcji nie jest zbyt skomplikowane, wystarczy "łatka" w oprogramowaniu.
~300D
o jej chłopie, myślałem żeś poważny gość a tu dziecinada.
agregató nie produkują, mają od TK. skraplania, wilgoci, zaszronienia, odszraniania nie oszukasz, bredzisz że Schimtz zaineteresowany, potem że telefon i nie mam problemu...
a ić w pizzz... se gadaj z cypkami
~Ordynator orginał!
Jedno co wiem o agregacie, to strasznie skubaniec wyrczy!
~Ordynator orginał!
+5-+25. dawniej"szły"leki.
Obecnie najczęściej, +15-+25.
Problem z ustawieniem agregatu tkwi w ilości palet, temperaturze na zawnątrz i towaru oraz zajmowanego miejsca w chłodni.
Paradoksalnie, utrzymanie wymaganej temperatury wcale nie jest takie proste (choć się wydaje).
A ten Donn Diego to cipka.
Kto mu dał frigo?
~Donn Diego
cipka to z ciebie, ponoc doslownie, nastepna, ktorej pisane slowo jest absolutnie niezrozumiale, wróć do rondli i szorowania podlog, bo transport cie przerasta.
~Ordynator orginał!
Zorro cipka jesteś.
Wszystko w temacie.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.118.30.253

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels