Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Rozliczenie kierowcy za co mam płatne??? Czy pracodawca robi kierowców w balona...

ID: 262230


Czy pracodawca robi nas w balona??
Jestem zatrudniony na umowę zlecenie przewozy regionalne autobus w której jest napisane że mam platne 18, 30 za godziny prowadzenia pojazdu za dyżur i przerwę 50% płatne czyli 9, 15. Ale dziennie też mam innej pracy około 2h na mlotkach czyli sprzedaż biletów sprzątanie autobusu i inne pracę kontrolne po rozmowie z pracodawcą on twierdzi że zapłaci mi za to 50% tak jak za dyżur i mówi żebym robił to na pauzie. I moje pytanie czy za inną pracę powinienem mieć płatne 100% czy tak jak mówi pracodawca 50%

~Sajmi
*.centertel.pl

Posty (65)

~//~
39 lat. Mam doświadczenie (ciągniki siodłowe standard / low desk, zestawy tandem; samodzielna praca pod różnymi ekspedycjami u pracodawców UE; zbiórki, przerzuty, kabotaże, kółka po krajach : D, NL, B, L, F, E, I (nawet Sycylia), DK, A, CZ, SK, LT, LV, EST, PL, BY, RUS) i niezbędne dokumenty do zatrudnienia, w tym polską kartę stałego pobytu (PESEL / NIP, pozwolenie na pobyt w UE i pracę na polskim rynku pracy). Nie palę, nie piję i nie używam narkotyków. Znam język polski (poziom zaawansowany). Wykształcenie: szkoła zawodowa (kierowca / elektryk-monter), technikum (mechanik pojazdów samochodowych). Otwarty na wszystkie poważne propozycje / oferty pracy kierowcy ciężarówki na międzynarodówce (legalne, konkretne i z możliwym do przyjęcia systemem pracy, jako wariant około 3-4 tygodni pracy w trasie / 5-7 dni wolnych, jak dla człowieka mieszkającego poza UE). W zamian na fachowe wykonania służbowych poleceń, pracowitość, przyzwoitość, odpowiedzialność, dbałość o powierzone mienie i czystość oczekuję jasnych i przejrzystych warunków zatrudnienia, pracy i całych wszystkich obowiązkowych wypłat, rozliczonych z danych ewidencji karty kierowcy po fakcie za zużyty miesiąc zgodnie z przepisami kraju zatrudnienia i UE (należnego i przysługującego nie oddaję). Za propozycji / oferty wypłat od km, %, typu ogólno uśrednione stałe za dzień ("dniówka") / dobę ("dobówka"), tydzień ("tygodniówka"), miesiąc ("miesiącówka") i t. d. - dziękuję (proszę nie proponować). Na życzenie przyślę rozwiniętą o sobie informację i CV. Do dyspozycji praktycznie od zaraz.
~//~
39 lat. Mam doświadczenie (ciągniki siodłowe standard / low desk, zestawy tandem; samodzielna praca pod różnymi ekspedycjami u pracodawców UE; zbiórki, przerzuty, kabotaże, kółka po krajach : D, NL, B, L, F, E, I (nawet Sycylia), DK, A, CZ, SK, LT, LV, EST, PL, BY, RUS) i niezbędne dokumenty do zatrudnienia, w tym polską kartę stałego pobytu (PESEL / NIP, pozwolenie na pobyt w UE i pracę na polskim rynku pracy). Nie palę, nie piję i nie używam narkotyków. Znam język polski (poziom zaawansowany). Wykształcenie: szkoła zawodowa (kierowca / elektryk-monter), technikum (mechanik pojazdów samochodowych). Otwarty na wszystkie poważne propozycje / oferty pracy kierowcy ciężarówki na międzynarodówce (legalne, konkretne i z możliwym do przyjęcia systemem pracy, jako wariant około 3-4 tygodni pracy w trasie / 5-7 dni wolnych, jak dla człowieka mieszkającego poza UE). W zamian na fachowe wykonania służbowych poleceń, pracowitość, przyzwoitość, odpowiedzialność, dbałość o powierzone mienie i czystość oczekuję jasnych i przejrzystych warunków zatrudnienia, pracy i całych wszystkich obowiązkowych wypłat, rozliczonych z danych ewidencji karty kierowcy po fakcie za zużyty miesiąc zgodnie z przepisami kraju zatrudnienia i UE (należnego i przysługującego nie oddaję). Za propozycji / oferty wypłat od km, %, typu ogólno uśrednione stałe za dzień ("dniówka") / dobę ("dobówka"), tydzień ("tygodniówka"), miesiąc ("miesiącówka") i t. d. - dziękuję (proszę nie proponować). Na życzenie przyślę rozwiniętą o sobie informację i CV. Do dyspozycji praktycznie od zaraz.
~//~
~Sajmi

Jako informacja.

Czynność (działalność) kierowców nie jest ograniczona albo objęta tylko prowadzeniem pojazdu ("jazda") i przerwami / odpoczynkami ("łóżko"). Są jeszcze inna praca ("młotki" ) i dyspozycji / dyżury ("koperta"), które obowiązkowo trzeba rejestrować w czasie zmiany pracowniczej bo to też są prawidłowe i wymagane czynności przy obsłudze tachografu (w pewnych warunkach wynagradzają się nawet 100%).

Zarobek pracownika (jak i wszystkie przysługujące należności) rozlicza się z danych ewidencji (cyfrowa karta kierowcy, wykresówki i t. d. ) po fakcie w odpowiednim okresie rozliczeniowym (z reguły w 1-miesięcznym) za zużyty miesiąc i zależy od ilości wykorzystanych pracowniczych godzin w dobie i w okresie rozliczeniowym. W ramach czasu jednego etatu (19-23 dni pracowniczych, 152-184 godzin pracy ("jazda" + "młotki"), zależy od miesiąca) płaci się - podstawa (od 2800 zł. brutto) lub pogodzinna płaca (od 18. 3 zł. brutto) z dodatkiem za pracę w porze nocnej, czyli 8 godzin pomiędzy 21. 00 a 07. 00 (20% stawki godzinowej). Powyżej czasu jednego etatu przysługuje opłacony czas wolny bez użycia rocznego urlopu (w wymiarzy czasu 1/1 - na wniosek pracownika lub 1/1. 5 - na wniosek pracodawcy) i / albo płaci się - nadgodziny (pogodzinna płaca) plus dodatki za nadgodziny (% stawki godzinowej).
Dodatek za nadgodziny pracy - 50%.
Dodatek za nadgodziny pracy w porze nocnej, niedzielę czy święto - 100%.
Płaca za dyspozycji / dyżury - 100% / 60% (30% w załodze) wynadrodzenia.

Najważniejsze że nawet czekanie pracownika w trakcie wykonania zadania służbowego musi być wynagrodzone.
Czekanie, będąc w pracy, to nie inaczej jak jest "OKRES GOTOWNOŚCI" - 100% wynagrodzenia podczas dyspozycji ("koperta"), czyli w normalnych godzinach pracy wynikającej z umowy o pracę, lub 60% (30% w załodze) wynagrodzenia (albo czas wolny bez użycia rocznego urlopu w wymiarzy czasu 1/1 - na wniosek pracownika lub 1/1. 5 - na wniosek pracodawcy) podczas dyżuru ("koperta"), czyli poza normalnymi godzinami pracy (Uoczpk Art. 9-10).

Przy podstawowym rozkładzie czasu pracy nadgodziny następują po 8 godzinach dobowych godzin pracy ("jazda"+"młotki).
Przy indywidualnym rozkładzie czasu pracy w ramach systemu zadaniowego i jednocześnie równoważnego czasu pracy (w którym jest dopuszczalne przedłużenie dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin) nadgodziny następują po 152-184 (zależy od miesiąca) godzin pracy w miesiącu (przy 1 etacie).
~//~
Tak, między innymi (jako informacja), żeby każdy widział / wiedział kim / czym jest "hermafrodyta" (~kiero / Agnieszka Gor... ) vel imitator (podszywacz). Nic tak nie charakteryzują "człowieka" jak jego cytaty. :-)

Wątek "Pauza 9 godzin a praca 13godzin"
AgaGora (w profilu Agnieszka Gor... )
2018-08-23 11:44:44
"... nie pisz o czyms, jesli tego nie rozumiesz. "

Wątek "Zmiany w karach za przekroczenia czasu pracy od 1 stycznia 2020"
Pan_Ordynator (w profilu Agnieszka Gor... )
2019-11-28 00:31:53
"Mój nick i podpis pod nickiem jest wybrany celowo, tak by głupi miał zagwozdkę. I wielu wciąż sie na to łapie. "
~//~
Sajmi-uważaj na to co wkleja mój imitator podszywacz on oszukuje ja pracuje w kołchozie w Grodnie ja się znam na kolysaniu jajec bykom
~//~
39 lat. Mam doświadczenie (ciągniki siodłowe standard / low desk, zestawy tandem; samodzielna praca pod różnymi ekspedycjami u pracodawców UE; zbiórki, przerzuty, kabotaże, kółka po krajach : D, NL, B, L, F, E, I (nawet Sycylia), DK, A, CZ, SK, LT, LV, EST, PL, BY, RUS) i niezbędne dokumenty do zatrudnienia, w tym polską kartę stałego pobytu (PESEL / NIP, pozwolenie na pobyt w UE i pracę na polskim rynku pracy). Nie palę, nie piję i nie używam narkotyków. Znam język polski (poziom zaawansowany). Wykształcenie: szkoła zawodowa (kierowca / elektryk-monter), technikum (mechanik pojazdów samochodowych). Otwarty na wszystkie poważne propozycje / oferty pracy kierowcy ciężarówki na międzynarodówce (legalne, konkretne i z możliwym do przyjęcia systemem pracy, jako wariant około 3-4 tygodni pracy w trasie / 5-7 dni wolnych, jak dla człowieka mieszkającego poza UE). W zamian na fachowe wykonania służbowych poleceń, pracowitość, przyzwoitość, odpowiedzialność, dbałość o powierzone mienie i czystość oczekuję jasnych i przejrzystych warunków zatrudnienia, pracy i całych wszystkich obowiązkowych wypłat, rozliczonych z danych ewidencji karty kierowcy po fakcie za zużyty miesiąc zgodnie z przepisami kraju zatrudnienia i UE (należnego i przysługującego nie oddaję). Za propozycji / oferty wypłat od km, %, typu ogólno uśrednione stałe za dzień ("dniówka") / dobę ("dobówka"), tydzień ("tygodniówka"), miesiąc ("miesiącówka") i t. d. - dziękuję (proszę nie proponować). Na życzenie przyślę rozwiniętą o sobie informację i CV. Do dyspozycji praktycznie od zaraz.
~//~
39 lat. Mam doświadczenie (ciągniki siodłowe standard / low desk, zestawy tandem; samodzielna praca pod różnymi ekspedycjami u pracodawców UE; zbiórki, przerzuty, kabotaże, kółka po krajach : D, NL, B, L, F, E, I (nawet Sycylia), DK, A, CZ, SK, LT, LV, EST, PL, BY, RUS) i niezbędne dokumenty do zatrudnienia, w tym polską kartę stałego pobytu (PESEL / NIP, pozwolenie na pobyt w UE i pracę na polskim rynku pracy). Nie palę, nie piję i nie używam narkotyków. Znam język polski (poziom zaawansowany). Wykształcenie: szkoła zawodowa (kierowca / elektryk-monter), technikum (mechanik pojazdów samochodowych). Otwarty na wszystkie poważne propozycje / oferty pracy kierowcy ciężarówki na międzynarodówce (legalne, konkretne i z możliwym do przyjęcia systemem pracy, jako wariant około 3-4 tygodni pracy w trasie / 5-7 dni wolnych, jak dla człowieka mieszkającego poza UE). W zamian na fachowe wykonania służbowych poleceń, pracowitość, przyzwoitość, odpowiedzialność, dbałość o powierzone mienie i czystość oczekuję jasnych i przejrzystych warunków zatrudnienia, pracy i całych wszystkich obowiązkowych wypłat, rozliczonych z danych ewidencji karty kierowcy po fakcie za zużyty miesiąc zgodnie z przepisami kraju zatrudnienia i UE (należnego i przysługującego nie oddaję). Za propozycji / oferty wypłat od km, %, typu ogólno uśrednione stałe za dzień ("dniówka") / dobę ("dobówka"), tydzień ("tygodniówka"), miesiąc ("miesiącówka") i t. d. - dziękuję (proszę nie proponować). Na życzenie przyślę rozwiniętą o sobie informację i CV. Do dyspozycji praktycznie od zaraz.
~//~
39 lat. Mam doświadczenie (ciągniki siodłowe standard / low desk, zestawy tandem; samodzielna praca pod różnymi ekspedycjami u pracodawców UE; zbiórki, przerzuty, kabotaże, kółka po krajach : D, NL, B, L, F, E, I (nawet Sycylia), DK, A, CZ, SK, LT, LV, EST, PL, BY, RUS) i niezbędne dokumenty do zatrudnienia, w tym polską kartę stałego pobytu (PESEL / NIP, pozwolenie na pobyt w UE i pracę na polskim rynku pracy). Nie palę, nie piję i nie używam narkotyków. Znam język polski (poziom zaawansowany). Wykształcenie: szkoła zawodowa (kierowca / elektryk-monter), technikum (mechanik pojazdów samochodowych). Otwarty na wszystkie poważne propozycje / oferty pracy kierowcy ciężarówki na międzynarodówce (legalne, konkretne i z możliwym do przyjęcia systemem pracy, jako wariant około 3-4 tygodni pracy w trasie / 5-7 dni wolnych, jak dla człowieka mieszkającego poza UE). W zamian na fachowe wykonania służbowych poleceń, pracowitość, przyzwoitość, odpowiedzialność, dbałość o powierzone mienie i czystość oczekuję jasnych i przejrzystych warunków zatrudnienia, pracy i całych wszystkich obowiązkowych wypłat, rozliczonych z danych ewidencji karty kierowcy po fakcie za zużyty miesiąc zgodnie z przepisami kraju zatrudnienia i UE (należnego i przysługującego nie oddaję). Za propozycji / oferty wypłat od km, %, typu ogólno uśrednione stałe za dzień ("dniówka") / dobę ("dobówka"), tydzień ("tygodniówka"), miesiąc ("miesiącówka") i t. d. - dziękuję (proszę nie proponować). Na życzenie przyślę rozwiniętą o sobie informację i CV. Do dyspozycji praktycznie od zaraz.
~//~
39 lat. Mam doświadczenie (ciągniki siodłowe standard / low desk, zestawy tandem; samodzielna praca pod różnymi ekspedycjami u pracodawców UE; zbiórki, przerzuty, kabotaże, kółka po krajach : D, NL, B, L, F, E, I (nawet Sycylia), DK, A, CZ, SK, LT, LV, EST, PL, BY, RUS) i niezbędne dokumenty do zatrudnienia, w tym polską kartę stałego pobytu (PESEL / NIP, pozwolenie na pobyt w UE i pracę na polskim rynku pracy). Nie palę, nie piję i nie używam narkotyków. Znam język polski (poziom zaawansowany). Wykształcenie: szkoła zawodowa (kierowca / elektryk-monter), technikum (mechanik pojazdów samochodowych). Otwarty na wszystkie poważne propozycje / oferty pracy kierowcy ciężarówki na międzynarodówce (legalne, konkretne i z możliwym do przyjęcia systemem pracy, jako wariant około 3-4 tygodni pracy w trasie / 5-7 dni wolnych, jak dla człowieka mieszkającego poza UE). W zamian na fachowe wykonania służbowych poleceń, pracowitość, przyzwoitość, odpowiedzialność, dbałość o powierzone mienie i czystość oczekuję jasnych i przejrzystych warunków zatrudnienia, pracy i całych wszystkich obowiązkowych wypłat, rozliczonych z danych ewidencji karty kierowcy po fakcie za zużyty miesiąc zgodnie z przepisami kraju zatrudnienia i UE (należnego i przysługującego nie oddaję). Za propozycji / oferty wypłat od km, %, typu ogólno uśrednione stałe za dzień ("dniówka") / dobę ("dobówka"), tydzień ("tygodniówka"), miesiąc ("miesiącówka") i t. d. - dziękuję (proszę nie proponować). Na życzenie przyślę rozwiniętą o sobie informację i CV. Do dyspozycji praktycznie od zaraz.
~//~
39 lat. Mam doświadczenie (ciągniki siodłowe standard / low desk, zestawy tandem; samodzielna praca pod różnymi ekspedycjami u pracodawców UE; zbiórki, przerzuty, kabotaże, kółka po krajach : D, NL, B, L, F, E, I (nawet Sycylia), DK, A, CZ, SK, LT, LV, EST, PL, BY, RUS) i niezbędne dokumenty do zatrudnienia, w tym polską kartę stałego pobytu (PESEL / NIP, pozwolenie na pobyt w UE i pracę na polskim rynku pracy). Nie palę, nie piję i nie używam narkotyków. Znam język polski (poziom zaawansowany). Wykształcenie: szkoła zawodowa (kierowca / elektryk-monter), technikum (mechanik pojazdów samochodowych). Otwarty na wszystkie poważne propozycje / oferty pracy kierowcy ciężarówki na międzynarodówce (legalne, konkretne i z możliwym do przyjęcia systemem pracy, jako wariant około 3-4 tygodni pracy w trasie / 5-7 dni wolnych, jak dla człowieka mieszkającego poza UE). W zamian na fachowe wykonania służbowych poleceń, pracowitość, przyzwoitość, odpowiedzialność, dbałość o powierzone mienie i czystość oczekuję jasnych i przejrzystych warunków zatrudnienia, pracy i całych wszystkich obowiązkowych wypłat, rozliczonych z danych ewidencji karty kierowcy po fakcie za zużyty miesiąc zgodnie z przepisami kraju zatrudnienia i UE (należnego i przysługującego nie oddaję). Za propozycji / oferty wypłat od km, %, typu ogólno uśrednione stałe za dzień ("dniówka") / dobę ("dobówka"), tydzień ("tygodniówka"), miesiąc ("miesiącówka") i t. d. - dziękuję (proszę nie proponować). Na życzenie przyślę rozwiniętą o sobie informację i CV. Do dyspozycji praktycznie od zaraz.
~//~
39 lat. Mam doświadczenie (ciągniki siodłowe standard / low desk, zestawy tandem; samodzielna praca pod różnymi ekspedycjami u pracodawców UE; zbiórki, przerzuty, kabotaże, kółka po krajach : D, NL, B, L, F, E, I (nawet Sycylia), DK, A, CZ, SK, LT, LV, EST, PL, BY, RUS) i niezbędne dokumenty do zatrudnienia, w tym polską kartę stałego pobytu (PESEL / NIP, pozwolenie na pobyt w UE i pracę na polskim rynku pracy). Nie palę, nie piję i nie używam narkotyków. Znam język polski (poziom zaawansowany). Wykształcenie: szkoła zawodowa (kierowca / elektryk-monter), technikum (mechanik pojazdów samochodowych). Otwarty na wszystkie poważne propozycje / oferty pracy kierowcy ciężarówki na międzynarodówce (legalne, konkretne i z możliwym do przyjęcia systemem pracy, jako wariant około 3-4 tygodni pracy w trasie / 5-7 dni wolnych, jak dla człowieka mieszkającego poza UE). W zamian na fachowe wykonania służbowych poleceń, pracowitość, przyzwoitość, odpowiedzialność, dbałość o powierzone mienie i czystość oczekuję jasnych i przejrzystych warunków zatrudnienia, pracy i całych wszystkich obowiązkowych wypłat, rozliczonych z danych ewidencji karty kierowcy po fakcie za zużyty miesiąc zgodnie z przepisami kraju zatrudnienia i UE (należnego i przysługującego nie oddaję). Za propozycji / oferty wypłat od km, %, typu ogólno uśrednione stałe za dzień ("dniówka") / dobę ("dobówka"), tydzień ("tygodniówka"), miesiąc ("miesiącówka") i t. d. - dziękuję (proszę nie proponować). Na życzenie przyślę rozwiniętą o sobie informację i CV. Do dyspozycji praktycznie od zaraz.
~//~
Dzwoncie piszcie Białoruś (BY)

telefon: +375 29 5837628

email: pavel. sk. 81@mail
~//~
Pavel spmBiałoruś (BY)

telefon: +375 29 5837628

email: pavel. sk. 81@mail
~Ł ysy
Nie ma jak to w letniej porze Można wysrać się na dworze Letni wietrzyk w odbyta dmucha I po jajcach chodzi mucha
~//~
Nieźle kogoś "trzyma" alkohol lub leki albo coś mocniejszego.
Na "uszkodzonych" nie obrażają się. :-)

Tak, między innymi (dla edukacji), etniczni Polacy (w większości katolicy) z Białorusi / z tak zwanych "wschodnich kresów" (jestem jeden z nich) nie szoszokają, bo przeważnie powszednio posługują się językiem rosyjskim i rzadko białoruskim, w których nie ma takiego (ukraińskiego "szo... , szo?", czyli po polsku "co... , co?") brzmienia.
Prawdziwy Polak ta jeszcze i Pan, czyli szlachetny, nigdy nie nazwie innego Polaka (nawet z tak zwanych "wschodnich kresów") szoszonem, kacapem, kołchoźnikiem i t. d. bo chamskie zachowanie (wyzywanie) to jest oznaka słabości, niskiego poziomu pochodzenia, wychowania, rozwoju, edukacji, wykształcenia, kultury i ani jak nie kompensuje tego wszystkiego.
~//~
Imitator podszywacz won do bolnicy nie zaciagaj z wizytą
~//~
Kacapie jeden
~//~
Prawdziwy Polak rucha każda Białorusinke
~//~
Nas w kolchozie rucha baćka z minska
~//~
Szo szo
~//~
Białoruś pierwsze do wywalenia z polskich firm
~kiero
Kolchoznik zgłupiał do reszty
~//~
Ja w kolchozie mam lepszo dietu niż w Polszy i nawet hotel na strychu obory
~//~
Białoruś (BY)

telefon: +375 29 5837628

email: pavel. sk. 81@mail
~//~
Szo ja ne podumał
~megadziadtrans
te kreski, ogarnijcie się
~//~
Zadzwoń do mnie
Białoruś (BY)

telefon: +375 29 5837628

email: pavel. sk. 81@mail
~//~
Ja juz nie chociu rabotac w polszy ja liubliu nasz kolchoz w Grodnie i jajca byków
~Remik
Tomek
03. 03. 2021 11:51
Pracowałem pare lat wstecz, unikajcie tej firmy. Na początku było ok praca z podstawą na papierku tylko. Wyplata tylko diety. Jak zaczeli mieć kłopoty to wypłacali podstawę ale z diet, pensja co powinna wzrosnąć spadła. (usunięte przez administratora) na każdym miejscu, pensja inna niż powinni wypłacić (usunięte przez administratora) przede wszystkim u Sobonia. Przelewy opóżniane. Sytuacja jeszcze się pogorszyła z tego co wiem jak było 3 lata wstecz. Ukrańska firma bo polaków kierowców tylko paru. Jak chcą zwolnić to tak umilają życie, że człowiek sam rzuca pracę. Opinie mają złą i ja potwierdzam. Z dala trzymać się od nich jak zdrowie psychiczne się liczy.
Taka mała opinia wrzucona z gwoork
~//~
Imitator (podszywacz)
2021-10-20 11:18:56
2021-10-20 19:06:53
2021-10-20 19:25:32
2021-10-20 19:26:26
2021-10-20 19:29:39
2021-10-20 19:30:18
2021-10-20 19:30:26
2021-10-20 19:31:07
2021-10-20 19:33:08
2021-10-20 19:33:47
2021-10-20 19:33:55
2021-10-20 19:34:12
2021-10-20 19:40:25
2021-10-20 19:42:15
2021-10-20 19:42:44
2021-10-20 19:42:51
2021-10-20 19:43:00
2021-10-20 19:43:31
2021-10-20 19:43:40
2021-10-20 19:47:19
2021-10-20 19:47:42
2021-10-20 20:03:31
2021-10-20 20:04:17
2021-10-20 20:04:33
2021-10-20 20:05:52
2021-10-20 20:07:34
2021-10-20 20:08:27
2021-10-20 20:10:29
2021-10-20 20:19:32
2021-10-20 20:19:59
2021-10-20 20:58:23
2021-10-20 21:28:31
, a jeszcze coś śmiesznego, głupiego i kłamliwego wypocisz, prymitywnie podszywając się, czy to maksymalny poziom twego "osiągnięcia"?
Co za pajac. :-)
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.206

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels