ID: 261394
1500 zł za niedzielę. Bez targowania.
ID: 261394
ID: 261394
Szok i niedowierzanie.
Kilka miesięcy temu, pisałem o dziadu który zgodził się mi zapłacić jednorazowo, 1500zł za jazdę w niedzielę.
Sądziłem, że to jest jakaś ogromna, niewytłumaczalna stawka, którą zapłacił mi, ponieważ wolał raz dołożyć niż stracić klienta.
Raz pojechałem ja. Drugi raz znalazł zastępstwo, a później na dwa miesiące sprawa ucichła. Okazało się że zrezygnował z tych niedzielnych kursów, a wziął je inny przewoźnik. Mój boss, powiedział do niego przy wódeczce, że jakby co, to on ma kierowcę, który za 1500zł pojedzie i podobno strasznie się obaj śmiali.
Wczoraj odebrałem nieznany numer. Okazało się, że to pseudokierownik z tej drugiej firmy, szuka kierowcy na niedzielę i szef mu powiedział, że jak nie może znaleźć, to niech mnie weźmie.
W niedzielę, drugi raz pojadę w trasę za 1500zł. To nie jest przypadek. Nabrałem przekonania, że oni naprawdę nie mają kierowców. Jak to możliwe, że jemu się to opłaca? Jeśli opłaca mu się zapłacić 1500zł, to ile on bierze za te kursy i jak mocno okrada swoich kierowców, płacąc im po 300zł dniówki?
Od pierwszego października stawiam sprawę na ostrzu noża. Zaryzykuję. Powiem swojemu, że chcę 400zł dziennie, albo się zwalniam. Ja do końca roku bez pracy wytrzymam, bo sobie trochę odłożyłem. Zobaczymy jak długo on wytrzyma z samochodami pod płotem. A leasing nie poczeka. Bank nie odpuści. Trzymajcie za mnie kciuki.
Szok i niedowierzanie.
Kilka miesięcy temu, pisałem o dziadu który zgodził się mi zapłacić jednorazowo, 1500zł za jazdę w niedzielę.
Sądziłem, że to jest jakaś ogromna, niewytłumaczalna stawka, którą zapłacił mi, ponieważ wolał raz dołożyć niż stracić klienta.
Raz pojechałem ja. Drugi raz znalazł zastępstwo, a później na dwa miesiące sprawa ucichła. Okazało się że zrezygnował z tych niedzielnych kursów, a wziął je inny przewoźnik. Mój boss, powiedział do niego przy wódeczce, że jakby co, to on ma kierowcę, który za 1500zł pojedzie i podobno strasznie się obaj śmiali.
Wczoraj odebrałem nieznany numer. Okazało się, że to pseudokierownik z tej drugiej firmy, szuka kierowcy na niedzielę i szef mu powiedział, że jak nie może znaleźć, to niech mnie weźmie.
W niedzielę, drugi raz pojadę w trasę za 1500zł. To nie jest przypadek. Nabrałem przekonania, że oni naprawdę nie mają kierowców. Jak to możliwe, że jemu się to opłaca? Jeśli opłaca mu się zapłacić 1500zł, to ile on bierze za te kursy i jak mocno okrada swoich kierowców, płacąc im po 300zł dniówki?
Od pierwszego października stawiam sprawę na ostrzu noża. Zaryzykuję. Powiem swojemu, że chcę 400zł dziennie, albo się zwalniam. Ja do końca roku bez pracy wytrzymam, bo sobie trochę odłożyłem. Zobaczymy jak długo on wytrzyma z samochodami pod płotem. A leasing nie poczeka. Bank nie odpuści. Trzymajcie za mnie kciuki.
~Cyprian Kleofas Kozłowicz*.151.39.179
*.151.39.179
Posty (282)
~Ł ysy | Wielka szmata. Co ty robisz na forum o tej porze? Czyżbyś już sprzedał grzeby zebrane rana? Kicha w lesie czy wysyp? | |||
~Gucio | Praca z km, %, jakieś dniówki to kombinacje dziadtransów -kierowca ma mieć podstawę +dietę oraz resztę dodatków zgodnie z przepisami. Nie dajcie się okradać bo, zacznijcie kierowcy myśleć. | |||
~Ordynator orginał! | Od lutego się zacznie. Pełny zusik w paszczu i do kasy. Chyba wtedy wybiorę się do lekarza, bo coś mnie łupie w kościach. | |||
~KAT | kuku na muniu, tyś taki dziwnie głupkowaty jesteś | |||
~Ordynator orginał! | Dla ciebie Pan kuku, chamie zbuntowany! | |||
~kiero | Żaden problem. 9. 5 euro brutto za godzinę pracy + do tego 30 złotych diety. Podoba wam się praca za taką niemiecką stawkę? | |||
~kiero | Głupki liczyć nie potrafią, ale już się podniecają | |||
~kiero | W lutym będzie wrzask szoferakow, że znów wszyscy ich okradają ha ha ha | |||
~driver | i okaże sie ze wyjdzie mniej jak teraz I co bedzie wtedy? i najlepsze ze wszsytko na pasku do zusu i us Moze bedą wiedziec ze to nie przewoznik okradał tylko oni A teraz bedzie zabierało pańswo | |||
~Ordynator orginał! | Tylko pełny zusik. To jest to. | |||
~driver | słuchajcie troszkę ekonomistów ale nie z Polski właczcie sobie bbc biznes i okaże sie ze Polska bedzie przechodziła w szarą strefe i brak etatów lub samozatrudnienie sezonowe | |||
~Ł ysy | Gucio. Jak wycenić pracę nieroba robiącego połowę tego, co robi normalny kierowca? Podaj jakiś sprawiedliwy algorytm do wyliczenia "uczciwej "stawki godzinowej. Czy może krótko z takim motłochem, W Y P I ER D A L A J. Jak myślisz Gucio, powyższy sposób traktowania szoferskiego motłochu jest uczciwy mając na uwadze postawę normalnych kierowców? Czy podobne wynagradzanie porządnych kierowców i motłochu jest uczciwe? | |||
~Krzysiek, | Dla gości co czeka do emerytury to pełen zusik super, z dwa lata emeryturę po odbiera i kopyta wycioganie, | |||
~Ordynator orginał! | Glaca Augustów-Tallin na szczała to normalne czy nie? | |||
~Krzysiek, | Jak mało zarobio bo państwo zabierze, to na młotkach palzy nocne lykend owe bedo robiły, | |||
kiero82
| Najlepsi drajwerzy, to białoruski elita, która pracuje u dziada glaca. Reszta, czyli polscy kierowcy, to nieroby, złodzieje, lasery, motłoch, przygłupy itd. Itp. Tak oto przedstawia swoich rodaków największy przygłup z forum, zwany również smardzewickim szczurołapem, zachłanna na pieniądze hiena, niejaki glaca. | |||
~kiero | Większość kierowców to pajace, cieszą się z wieści, że będą jeszcze bardziej okradani. | |||
~kiero | Ale jak ktoś fajnie napisał. Takiego pajaca łatwiej oszukać, niż przekonać, że jest odzukiwanym. Pajace się cieszą, że pełen zusik | |||
~Krzysiek, | Skarb państwa dokłada do zusu, żeby wypłacić śmieszne emerytorki naszym babciom itd, po ustawie polski biznesmen załata to dziurę w zusie, | |||
~kiero | A że pajac będzie musiał ze swoich pieniędzy ten zusik opłacić to do pajaca nie dociera | |||
~Krzysiek, | W tej ustawie chodzi o załatanie dziury w zusie, nie żeby Sracz pod naczepe miał wiencej pinindzy, | |||
~Ł ysy | Przygłupie ku ku. Co chcesz osiągnąć zadając takie pytania? Twoje pier do le nie jest tylko pier do le niem cienkiego bolka, któremu coś tam świta w pustym łbie po przeleceniu palcem po mapie. Zgodnie z przepisami nie ma szans. Nawet nie zamierzam głupkowi tłumaczyć dlaczego. Głupek i tak nie zrozumie. Chcesz się głupku dowartościować? Czym? | |||
~Ł ysy | Kiero82. Cwoku możesz szczekać, wymyślać największe bajki. Co to zmieni? Dalej śmigasz za jałmużnę, bo to jest szczyt twoich możliwości. | |||
~Wielki Szu | Kuku jest faktycznie capem głupim. Wydaje się śmirdziuchowi że zadaje merytoryczne pytania. Ile to sprawdzić odległość choćby w Google? ? Jeśli to dziki kraj beż autostrad to dniówkę policzyć na 500 km. Idiota to jednak idiota. Podobnie jak szczurołap smardzewicki. | |||
~skg dk | kupozjad milioner sie odezwal co zyje z wyludzonej renty 1600zl i zapomogi socjalnej dla uposledzonych | |||
~Ł ysy | Jacek -kloaka. Bankrucie, pisz o "dużych "pieniądzach. Chociaż wiesz, co to są duże pieniądze? Według expertów etransportowych tacy jak ja powinni upaść z 10 lat temu. A my mamy się bardzo dobrze. "My" dziadtransy, u których nie chce i nie może pracować szoferski motłoch. | |||
kiero82
| Smardzewicki gumofilcu, niech Ci będzie, że jałmużna. Ile durniu zapłacisz swoim drajwerom? 1500zl więcej? Gratuluję ci biznesmenie. Pracują od poniedziałku do piątku w delegacji, a tyle to przeżrą i przepiją. Nara głąbie. | |||
~//~ | 2021-09-10 10:28:49 "... 9. 5 euro brutto za godzinę pracy + do tego 30 złotych diety... " Co za chore wymyślenia i brednie. :-) Niby z czego i czemu kierowca z polską Umową o pracy podczas zagranicznej podróży służbowej powiedzmy do Niemic ma dostać tylko krajową polską dietę (30 zł. - 7 eur. )? No... , z czego i czemu??? Kierowca z niemiecką Umową o pracy przy stawce godzinowej co najmniej 9. 5 eur/h brutto (z reguły ma stawkę wyżej, niż minimalna) podczas zagranicznej podróży służbowej do Polski ma zagranicną niemiecką dietę - 27 (Kraków) -33 (Wrocław) euro a nie krajową niemiecką dietę - 28 eur. Jako przykład, do innych krajów ma diety - Francja (Paryż) 58 euro, Szwajcaria (Genewa) 64 euro, Włochy (Milan) 45 euro, Niderlandy 45 euro, Szwecja 50 euro i t. d. (lkw-fahrer-gesucht. com). Jeszcze całkiem nie wszedł Pakiet Mobilności a "geniusze przejrzystego biznesu" w branży transportowej już kombinują i w celu własnej nizinnej korzyści naumyślnie próbują wprowadzić kierowców w błąd. Co za mentalność... Pseudo "pracodawcom / przewoźnikom" nie pasowali (stałe narzekali) niby to wielkie ale nie opodatkowywane zagraniczne diety z ryczałtami za noclegi (63 (RO) -124 (CH) e/doba, zależy od kraju docelowego podróży służbowej) przy niskiej minimalnej podstawie (2800 zł. brutto, czyli 18, 3 zł/h (4 e/h) brutto), no to teraz (po wejściu całego Pakietu Mobilności) będą "cieszyć się" z większej prawie w 3 razy opodatkowywanej pogodzinnej płacy zgodnie z krajem UE (D - 9. 5 e/h brutto, F - 10. 39 e/h brutto, B - 10-15 e/h brutto, NL - 9. 72 e/h brutto, DK - 168. 56 dkk/h (około 22 e/h) brutto, A - 10. 09 e/h brutto, I - 10. 12 e/h brutto i t. d. ; źródło: s://csk. pl/placa-minimalna/) i "przymykanie oczy" państwa polskiego na zaniżenie diet (śmieciowe Umowy o pracy, sprzeczne sądowe decyzji wyroków i t. d. ) im ani jak nie pomoże, bo jeśli ogólne wypłaty dla pracowników będą niższe niż u sąsiada (D, F i t. d) to oni utracą konkurencyjność na rynku pracy UE (pracownicy po prostu pójdą pracować do sąsiada). Pętla na szyi co raz mocniej zaciąga się... | |||
~kiero | Szoszon po to 30, że tyle jest obowiązkowe. Więcej dostawać nie musi. | |||
~kiero | Wciąż tego nie rozumiesz, że Polska to nie twój kołchoz czy sowchoz, |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.