ID: 260498
Niemcy łagodzą przepisy regulujące czasy jazdy i odpoczynku
ID: 260498
ID: 260498
W związku z obfitymi opadami i burzami w Nadrenii-Palatynacie i Nadrenii Północnej-Westfalii niemieckie Ministerstwo Transportu i Infrastruktury Cyfrowej wprowadziło tymczasowe wyjątki od przepisów regulujących czasy jazdy i odpoczynku dla przewozów związanych z udzielaniem pomocy lub naprawą szkód spowodowanych przez burze. Obowiązują one do 1 sierpnia br.
W związku z obfitymi opadami i burzami w Nadrenii-Palatynacie i Nadrenii Północnej-Westfalii niemieckie Ministerstwo Transportu i Infrastruktury Cyfrowej wprowadziło tymczasowe wyjątki od przepisów regulujących czasy jazdy i odpoczynku dla przewozów związanych z udzielaniem pomocy lub naprawą szkód spowodowanych przez burze. Obowiązują one do 1 sierpnia br.
~etransport.pl
Posty (20)
~przekliniak | Przecież to nie jest łagodzenie tylko dowalenie dodatkowych godzin do każdej dniówki. Czy oni zdają sobie sprawe co to jrst jechać 10 godz? Znowu będą wypadki bo zmęczenie da znać po 2 -3 razie. I do rowu... | |||
~sid | to nie lagodzenie, a robienie z kierowcy niewolnika | |||
~sid | teraz 10 jutro 11 a morze i 12 | |||
~sid | moze | |||
~robert | Pojepało szwabów, ten co to wymyślił niech się *lnie w ten szwabski głupi łeb | |||
~Piotrek | Prezes Polskiego zrzeszenia przewoźników parę lat temu chciał przepchnąć przepis że zdrowy zawodowy kierowca każdego dnia może prowadzić ciężarówkę 12h, Pozdrawiam cię szmaciazu jak to czytasz | |||
~henio | o proszę, jeszcze trochę i każdy kiero będzie mógł wciągać na legalu biały proszek żeby i 15 h jechał | |||
~sid | proponuje sie postawic i pracowac [ tak jak normalni ludzie ] 8/h | |||
~Piotrek | Daj palec to za chwilę ręki będzie mało | |||
~Kieroldek | To dobrze, teraz każdy szef zapłaci za dodatkowe godziny pełne nadgodziny tak zwane "setki". A nie czekaj czekaj.. ta bajka to nie w transporcie.. | |||
lytom9
| Panowie przeczytajcie ze zrozumieniem kogo dotyczy łagodzenie czasu a wtedy wypowiadajcie się a dotyczy to tylko przewozów związanych z udzielaniem pomocy lub naprawą szkód spowodowanych przez burze | 1 | ||
~Bolek | lytom, posądzasz właścicieli tych wypocin o umiejętność czytania ze zrozumieniem tekstu. ? ? Znakomita większość przeczytała tylko nagłówek. | 1 | ||
~Piotrek | Bolek ty rozumiesz wszystko to zrozum i to że toniesz! Moje hobi jest podłączać takich delikwentów do wszelkich możliwych lnstytucj kontrolnych a one na dziada koszt zrobią zabawa, nara tępy hhuujju | |||
~dobry kolega | od kiedy kierowca umie czytac? jak zadnej szkoly nie skonczyl | |||
~Grave666 | A może co niektórzy przeczytali by artykuł a nie tylko tytuł który wprowadza w błąd | |||
~Jankes | Tak powinno być, nie byłoby czasu na chlanie gorzały i głupoty, przez co byłoby mniej wypadków i docelowo ci co są pracowici zarabialiby kasę s lenie i pijaki pod most, W USA jeździ się od mili, zarobki 4xwyzsze i nikt nie protestuje. | |||
~Breaker Breaker | Skup się na USA i nie wsiskaj nosa do chorej europy | |||
~Arek | Dziady się cieszą a kierowca zapiera... za tą samą stawkę więcej | |||
~Milicja | "przekliniak 2021-0 7-19 16:26:03 Przecież to nie jest łagodzenie tylko dowalenie dodatkowych godzin do każdej dniówki. Czy oni zdają sobie sprawe co to jrst jechać 10 godz? Znowu będą wypadki bo zmęczenie da znać po 2 -3 razie. I do rowu... " prawdziwy kierowca wie kiedy jest zmęczony, kiedy musi zrobić sobie przerwę, ale takich już zostało max 20 % reszta to łączniki którym urządzenie mówi kiedy mają sr/ać na komendę. | |||
~Borys | Jak zostaną tylko niemieckie firmy to napewno o was zadbają. Dostaniecie przywilej jazdy 15 godz a dobę wydłuża do 30. Jak w podwójnej. Taak. Tam na zachodzie szacunek i dobre zarobki czekają :) | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.