Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Wielton zamyka maj ze wzrostem 323%

ID: 259901


I stawia kolejny pewny krok w kierunku realizacji założonych celów rocznych.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (14)

~Dawid
Kto te padła kukuje? ? Ciągałem to padło i nigdy w życiu już tego nie chce na oczy widzieć, do KRONA czy SCHMITZA, to jest przedaść ze 100 lat pod każdym względem
~Ł ysy
Dawid. To wszystko było w klockach Lego?

1

Puchacz1
~Dawid
A co Wieltonowi brakuje do Krone?
Chyba tylko rdzy.
Bardzo dobra naczepa polskiego producenta.
Ciągnę od prawie roku Wielton "półmega".
Osie SAF, pierwsza podnoszona, waga około 5800kg.
Przez rok, żadnych problemów.

2

Puchacz1
Model Strong- Light.
g-a
N3. Od 6 lat. Bez przepinek. Może dlatego jest w stanie prawie idealnym.
g-a
Zapomniałem napisać że to bardzo dobry sprzęt.
~jarek ogarek
to prawda, przez lata wiele rzeczy poprawili i ulepszyli, nie ma sie czego wstydzić, no moze tylko ceny na poziomie niemieckim
~piter de
No to rzeczywiście patriotyczne tak jak kupić Fiata ew Renault w cenie zbliżonej Do BMW lub Mercedes to gdzie tu sens gdzie logika? Co do Krone i rdzy to chyba kupione u Turka ew z Placu Krone 27 t zaladujesz i nie pęka a Wielto na samą myśl 24 t to się mało nie zesra skrzeczy trzeszczy brzęczy padło widzę jak przewoźnicy z Pl papier tym wożą czasem to kierowcy wyzywają na potęgę a megi i ich system Podniesienia dachu a idź pan w h.. z takim sprzętem poważny przewoźnik z zachodu takim dziadostwem to sobie nawet * nie zawróci tyle w temacie
~piter de
Spójrz na naczepy po firmie Link one czasem 400 500 tysi mają na aukcję idą a wyglądają jakby miały z półtora miliona wszystko w rękach zostaje szmitki getranki ciągają w firmie gdzie jmają koło miliona resurs 2 wymiana ciągnika jedna naczepa a Wielzlom to po 500 tys takich ładunków by nawet na złom nie było co oddawac
~piter de
Tu nawet nie ma Cena Czyni Cuda...
ono
~piter de co do wyglądu: jak dbasz tak masz...
Puchacz1
~piter de
Rozumiem, że patriotyzm niemiecki każe ci pisać o Krone w samych plusach.
Niestety.
Naczepy odbierane u producenta, nowe.
Po około 4 latach mówi rdza do rdzy- Polonezów już nie produkują to czas Krone zacząć.
Płatami odpadająca farba z przednich słupków a pod farbą rdza. O zderzaku szkoda pisać.
Rama to samo- rdza.
Po około roku "fruwające" płyty podłogowe, bo śruby przerdzewiały.
Na deser zacinający się przy otwieraniu dach.
W Wieltonie poszli po rozum do głowy i nowe technologie.
Co z tego wyszło, zobaczymy za kilka lat.
Ale podpisuję się pod wpisem wyżej- "Kto dba, ten ma".
~piter de
Dziwnym trafem duże spedycje ciężko wożące jak DSV Freje czy inne tego typu nawet włoskie nigdy nie spotkałem tam wieltona za to Krone i schmitz tak i to nie patriotyzm a lata obserwacji bo szkłem d... Nie podetrzesz
~piter de
Ps spruboj pod 3 osiowy ciągnik i wieltona nałożyć 27 ew 28 ton jak na Skandynawii... *hit by się zesrał bądź by rama pękła a na takiego Krona i 30 włożysz bo tak wożą ot choćby spedycję na Skandynawii
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.238.226.167

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels