ID: 259901
Wielton zamyka maj ze wzrostem 323%
ID: 259901
ID: 259901
I stawia kolejny pewny krok w kierunku realizacji założonych celów rocznych.
I stawia kolejny pewny krok w kierunku realizacji założonych celów rocznych.
~etransport.pl
Posty (14)
~Dawid | Kto te padła kukuje? ? Ciągałem to padło i nigdy w życiu już tego nie chce na oczy widzieć, do KRONA czy SCHMITZA, to jest przedaść ze 100 lat pod każdym względem | |||
~Ł ysy | Dawid. To wszystko było w klockach Lego? | 1 | ||
Puchacz1
| ~Dawid A co Wieltonowi brakuje do Krone? Chyba tylko rdzy. Bardzo dobra naczepa polskiego producenta. Ciągnę od prawie roku Wielton "półmega". Osie SAF, pierwsza podnoszona, waga około 5800kg. Przez rok, żadnych problemów. | 2 | ||
Puchacz1
| Model Strong- Light. | |||
g-a
| N3. Od 6 lat. Bez przepinek. Może dlatego jest w stanie prawie idealnym. | |||
g-a
| Zapomniałem napisać że to bardzo dobry sprzęt. | |||
~jarek ogarek | to prawda, przez lata wiele rzeczy poprawili i ulepszyli, nie ma sie czego wstydzić, no moze tylko ceny na poziomie niemieckim | |||
~piter de | No to rzeczywiście patriotyczne tak jak kupić Fiata ew Renault w cenie zbliżonej Do BMW lub Mercedes to gdzie tu sens gdzie logika? Co do Krone i rdzy to chyba kupione u Turka ew z Placu Krone 27 t zaladujesz i nie pęka a Wielto na samą myśl 24 t to się mało nie zesra skrzeczy trzeszczy brzęczy padło widzę jak przewoźnicy z Pl papier tym wożą czasem to kierowcy wyzywają na potęgę a megi i ich system Podniesienia dachu a idź pan w h.. z takim sprzętem poważny przewoźnik z zachodu takim dziadostwem to sobie nawet * nie zawróci tyle w temacie | |||
~piter de | Spójrz na naczepy po firmie Link one czasem 400 500 tysi mają na aukcję idą a wyglądają jakby miały z półtora miliona wszystko w rękach zostaje szmitki getranki ciągają w firmie gdzie jmają koło miliona resurs 2 wymiana ciągnika jedna naczepa a Wielzlom to po 500 tys takich ładunków by nawet na złom nie było co oddawac | |||
~piter de | Tu nawet nie ma Cena Czyni Cuda... | |||
ono
| ~piter de co do wyglądu: jak dbasz tak masz... | |||
Puchacz1
| ~piter de Rozumiem, że patriotyzm niemiecki każe ci pisać o Krone w samych plusach. Niestety. Naczepy odbierane u producenta, nowe. Po około 4 latach mówi rdza do rdzy- Polonezów już nie produkują to czas Krone zacząć. Płatami odpadająca farba z przednich słupków a pod farbą rdza. O zderzaku szkoda pisać. Rama to samo- rdza. Po około roku "fruwające" płyty podłogowe, bo śruby przerdzewiały. Na deser zacinający się przy otwieraniu dach. W Wieltonie poszli po rozum do głowy i nowe technologie. Co z tego wyszło, zobaczymy za kilka lat. Ale podpisuję się pod wpisem wyżej- "Kto dba, ten ma". | |||
~piter de | Dziwnym trafem duże spedycje ciężko wożące jak DSV Freje czy inne tego typu nawet włoskie nigdy nie spotkałem tam wieltona za to Krone i schmitz tak i to nie patriotyzm a lata obserwacji bo szkłem d... Nie podetrzesz | |||
~piter de | Ps spruboj pod 3 osiowy ciągnik i wieltona nałożyć 27 ew 28 ton jak na Skandynawii... *hit by się zesrał bądź by rama pękła a na takiego Krona i 30 włożysz bo tak wożą ot choćby spedycję na Skandynawii |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.