ID: 259850
Girteka Logistics podsumowuje finanse z 2020 r. - te cyfry robią wrażenie
ID: 259850
ID: 259850
W ubiegłym roku przychody ze sprzedaży wzrosły o 5% z 945 mln euro w 2019 r. do 996 mln euro w 2020 r. Jednocześnie rentowność wzrosła z 9 mln do 23 mln euro.
W ubiegłym roku przychody ze sprzedaży wzrosły o 5% z 945 mln euro w 2019 r. do 996 mln euro w 2020 r. Jednocześnie rentowność wzrosła z 9 mln do 23 mln euro.
~etransport.pl
Posty (43)
~Kris | Ok Mt. Załózmy ze tylko połowa tych aut podejmuje zlecenia w poniedziałek w polsce. Z czego 8 tys Giretki. Klient mowi ze Giretka jezdzi taniej i wiecej ci nie zapłaci. Mowisz klientowi ok to niech giretka wezmie te 125 tys ładunków. Jak myslisz co sie stanie po tygodniu. Giretka z taką polityką moze wejsc do jakiegos Amazona albo innego kołchozu i tyle ich wpływania na rynek | |||
~Kris | Tak jak w tytule. Liczby robią wrażenia. Ale tylko na dyletantach co nie mają pojecia o wielkości rynku. Dlatego ciagle nie rozumiem polityki giretki. Napewno rynku europejskiego nie zdominują a zeby wejsc do jakiegos amazona to nie trzeba obnizac stawek o 30% wystarczyło o 10%. Wiec chetnie przeczytalbym jakies logiczne wytłumaczenie tych działan | |||
~driver | Królowa nauk jest jedna i nie zmienna Tu chodzi o gruba kasę tylko nie wiemy jak to zrobią Czy praca czy pójdą na skruty Wywleka ile mogą z firm faktoringu i innych i ogłoszą bankructwo czy będą pomału grysc rynek Ale myślę że krótka historia będzie z tego Odgarna że 2mld euro i znikną | |||
~Ł ysy | Obniżenie stawek o 30% przy zysku na poziomie 2. 3% daje do myślenia. Koszty te same, 30% kasy mniej, jakiej wielkości będzie strata? Zadanie dla Alanków, Patryków i jacka-kloaki. | |||
~Ł ysy | Jaka będzie strata, bo o zysku marzyć nie można. | |||
~Ł ysy | Nie wiem czy zdajecie sobie sprawę z faktu. Nawet przy braku zysku za sprzęt trzeba płacić. | |||
~Mosiek | To parę naczep sprzedadzo do Polski i dla szoszon 800eur na wypłatę bedo mieli, | |||
~Da_las | Kris, wytlumaczenie promocji jest w zasadzie tylko jedno - zdobycie nowych kontaktow. Nowy klient sam sie skontaktuje, zostawi numer telefonu i maila. A pozniej kropla drazy skale. Dzialanie, moim zdaniem, zrobione na trsta, temu krotkotrwale. | |||
~mn242 | Ł ysy, oczywiście masz rację, ale jednak cenę za zestaw płaci firma kupująca 5szt. a inną 500szt. Sam jestem ciekaw, jaka będzie historia Girteki, czy skończy jak Rico, czy jednak będzie molochem transportowym. | |||
~mn242 | Dziwne jednak że ich ostatnio rejestrowane w PL zestawy na PZ xxxx nie są opisane. Czyżby czegoś się wstydzili? Bo chyba nie o koszty chodzi | |||
~megadziadtrans | girteka nie padnie, dzidzia płutinko sypnie mamonka... | |||
~Kris | Megadziadtrans naprawdę myslisz ze Putin bawiłby się w transport przez pośredników zeby kilka baniek wyciągnąć. Tam sie obraca kwotami 100 razy większymi. To juz GEFCO którego współwłaścicielem są ruskie koleje mają 4 x większe obroty | |||
~Polski kierowca | Girteka ma tysiące ciemniaków z ukrainu za kierownica za 600-800 euro miesięcznie, wiec nic dziwnego ze zarabiają. Pakiet Mobilności zlikwiduje ta firmę | |||
~Nietoperz | Girteka zmiata wszystkie ładunki z giełdy nawet które nie są rentowne. Ta firma to pralnia pieniędzy | |||
~Szejk Patryk pogromca | Nie wiem czy nasi okoliczni forumowi dziadtransi zauważyli ale jakoś ten kolos nie poszedł w Stare premiumki jak jeden boss z kierunków wschodnich więc coś nie gra a po 2 nawet Polski maly przewoźnik jest w stanie mieć takie auta i zapłacić jak Niemiec. Wiadomo w dietach ale zawsze jest. Ale dziady jedyny koszt jaki by chcieli to na drucie i trytytkach. Tak nie ma. Czasy naoliwionych parkingów dawno minęły ale polskie DINOZAURY dalej w swoim świecie:) | |||
~Kris | Kolego rozumiesz jak działa pralnia pieniedzy? | |||
~Ł ysy | Patryk. Brakowało tylko kilku "mądrych "słów życiowego leszcza jakim jesteś. | |||
~skg dk | on wydobywa rope ze zbiornika szefa | 1 | ||
~skg dk | jak kupa zostanie nastepca ziobry wszyscy skonczymy na drzewach jako bolszewicy i wrogowie ludu | 1 | ||
~Ł ysy | Niech Was nie zdziwi poziom agresji jacka -kloaki. Zabrali mu dodatek pielęgnacyjny. Każdy by tak reagował. | 1 | ||
~driver | ale dali beret z dzwonkiem | 1 | ||
~driver | jeszcze jacek z pola truskawek nie zeszedł pewnie od rana Jak zacznie szypułkowac to bedzie obecny na et | 1 | ||
Kierowca_niewolnik
| To może renta socjalna się należy | |||
~driver | Girteka to dobra firma szkoli na potęge kierowców dla nas Oni zdobywają doswiadczenie tam popełniają błędy i za nie płacą My po okresie szkolenie 2 -letniego w Girteka mozemy zatrudniac takich absolwentów płacąc im troszke wieksze pieniądze | 1 | ||
~skg dk | driver girteka to oboz pracy byl nawet tu film o tym jak litewskie firmy traktuja kierowcow z ukrainy musza najpierw kaucje zaplacic vchyba z 2000 euro aby dostac prace | |||
~driver | i własnie po takiej firmie ludzie szanują pozniej firmy gdzie jest w miarę dobrze Bynajmniej porządku i odpowiedzialnosci ucża | 1 | ||
~skg dk | kupa twierdzi ze tam 12 tys sie zarabia i pol dnia sie lezy l ysy kiedys pisal ze litewskie firmy oparte sa na czystym bandytyzmie | 1 | ||
~driver | Jacku etat błazna jest twoj | 1 | ||
~skg dk | a szwajcarscy kierowcy gorscy juz w domu siedza dzis pracowali do 14. 00 przezucilem po basel 4 kontenery i dwa z niemiec weil am rhein | |||
~Pozdrawiam | Weil am Rhein do Basel. Hmmm mm... To się ujezdziles, że szok. Ja tylko o tak o... Super Robota!! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.