Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Webasto MAN TGX 2018 nie odpala

ID: 259031


Witam kolegów. Mam problem z Webasto w Manie TGX440 2018. Webasto działało bardzo dobrze jednak od jakiegoś tygodnia zaczęło wyłączać się po kilkunastu minutach, a od wczoraj w ogóle przestało odpalać. Jest tak jakby chciało się odpalić ale nie ma tego charakterystycznego dźwięku zapłonu i ikonka na wyświetlaczu zaczyna migać. Jaki może być tego powód?

~Maras
*.255.235.102

Posty (49)

~Maras
jak w temacie...
~Spocony Knur,
Naipierw wylot przeciszcz, pompka pyka jest na zbiorniku posłuchaj!
~Jan Wolny Myśliciel
Knur ma rację.. Musisz bajzel w aucie posprzątać. !
To Webasto, suche czy mokre.?
~Maras
Z tego co się orientuję to jest to suche, ponieważ nie ogrzewa silnika na postoju. Próbowałem już czyścić ten wylot powietrza pod fotelem ale nic to nie daje.
~Jan Wolny Myśliciel
Ale nie wiesz na pewno, czy suche czy mokre bo go fizycznie nie widziałeś.?
Jeśli suche to jest gdzieś w kabinie.. Może nawet pod podłogą fotela pasażera. Musisz znaleźć.
~Ordynator orginał!
Siema głupi Jasio!
~Jan Wolny Myśliciel
Maras masz Webasto tak jak Ci pisałem, pod podłogą fotela pasażera, no chyba że Masz mokre, to będzie gdzieś z przodu pod maską, ale wtedy nic nie zrobisz prawdopodobnie.?
Wyjmij klamoty spod fotela i otwórz klapę.? Pewnie wlot powietrza jest całkowicie przez kurz zatkany.?
~Jan Wolny Myśliciel
~Ordynator orginał!
2021-05-02 10:02:32
Siema głupi Jasio!

Jestem Pan Adam i z głupimi hu. ami nie gadam.. :)
~Ordynator orginał!
A hcooj mnie obchodzi jak się wabisz.
Dla mnie jesteś głupi Jasio.
Puchacz1
~Jan Wolny Myśliciel
2021-05-0 2 10:00:20
Ale nie wiesz na pewno, czy suche czy mokre bo go fizycznie nie widziałeś.?
Jeśli suche to jest gdzieś w kabinie.. Może nawet pod podłogą fotela pasażera. Musisz znaleźć.

Ogrzewanie MAN nie jest umieszczone w kabinie.
Pod prawym nadkolem poza kabiną.
~Jan Wolny Myśliciel
W Reni również jest w tym samym miejscu, ale co prawda ograniczone, lecz jest dojście od kabiny. Trzeba wyjąć gumy z podłogi i inne żeby zobaczyć klapę, która pozwala na przegląd sytuacji bez całkowitego demontażu.
~Jan Wolny Myśliciel
Ordynator.. Jesteś podróba oryginału, czy podroby.? To ważne, bo widzę że szukasz kolegi do pogawędki.. Jeśli się określisz to pomyślę i może pozwolę Ci na co nieco..
~Ordynator orginał!
Jaśko ty do reszty już ocipiał?
Puchacz1
~Jan Wolny Myśliciel
2021-05-0 2 10:37:31
W Reni również jest w tym samym miejscu, ale co prawda ograniczone, lecz jest dojście od kabiny. Trzeba wyjąć gumy z podłogi i inne żeby zobaczyć klapę, która pozwala na przegląd sytuacji bez całkowitego demontażu

Mylisz się bardzo.
Z kabiny nie ma dostępu do ogrzewania MAN.
~Ordynator orginał!
A na hcooj w maju ogrzewanie?
O klimie pora myśleć.
~Jan Wolny Myśliciel
Jeździłem wieloma Man - mi, ale nigdy nie Miałem problemu z Webasto.. Może dlatego że systematycznie co tydzień robiłem błysk w całym Aucie w asyscie Mojego Mechanika.? Raz byłem na Warsztacie stricte od Webasta, to wybebeszali całość, w ramach sezonowego przeglądu.
Natomiast w Reni, Sam walczyłem z podobną dolegliwością. Wtedy właśnie z kabiny odłączałem i wyciągałem wszystko w celu wyczyszczenia. I pomogło bo było zawalone kurzem i piachem.
Puchacz1
MAN to nie Renia i nie ma dolotu powietrza do ogrzewania z kabiny.
Pod fotelami są tylko wyloty.
Spróbuj zrobić reset.
Hebel na 5 min i po tym czasie włącz ogrzewanie.
~Jan Wolny Myśliciel
Zarówno w Man jak i w innych Autach, w tym również Reni nie ma zasilania Webasto w powietrze z kabiny. ! Jest z zewnątrz. ! Nie Wnikam, czy to dobrze czy źle. Konstruktor chyba najlepiej wie jak powinno być.
Natomiast faktem jest to że w Reni jest dojśćcie z kabiny. ! Podobnie jest w wielu innych Autach, również DAF. !
Trzy letnie Webasto nie powinno mieć żadnych defektów technicznych.
Jedydna możliwą przyczyną wadliwej pracy może być celowa lub przypadkowa ingerencja w jego konstrukcje. Np. poprzez zatkanie jakimkolwiek brudem dolotów powietrza, zasilania w paliwo, możliwe jest również że Mechanicy którzy coś naprawiali, przypadkowo coś uszkodzili.
Najczęstsze przyczyny awari to..
1) Kurz który zatyka dolot powietrza do systemu palników, oraz dolot powietrza do tzw dmuchawy. !
2) Zbyt częste jeżdżenie na głębokiej rezerwie, może powodować zasysanie szlamu obecnego w zbiorniku paliwa. ! Duże znaczenie w kontekście gromadzenia się szlamu ma jakość paliwa. !
3) połączenia kabli (tzw kostki) lub szybkozlaczki. Zwłaszcza tych które są na zewnątrz, czyli są bardziej narażone na działanie czynników atmosferycznych.. (mróz, woda, drgania)
4) Brak okresowego przeglądu powodowany głupotą właściciela auta. !
~zcx
Idiota Jasiek złapał fazę.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.143.168.172

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels