Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

KARTY ZOSTAŁY ODKRYTE

ID: 258230


O nadciągającym apogeum braku ludzi do pracy w branży transportowej świadczą tytuły ogłoszeń, które do tej pory nie zawierały jasnych i klarownych informacji o wynagrodzeniu.
Dzisiaj widzimy już u Polskich przedsiębiorców wynagrodzenie typu: 400, - złotych za dzień pracy, 90, - Euro, 380, - zł. Bardziej wtajemniczeni i ci co szukają głębiej, pracują za stawki godzinowe począwszy od 9 - 11 a skończywszy na 13 - 14 euro netto za godzinę pracy.
Skoro ktoś szuka i podaję stawkę, to oznacza że realnie można wynegocjować około 30% więcej.
Oznacza to, że w dobrej Polskiej firmie bądz agencji można zarobić około jedenastu tysięcy za miesiąc pracy w ruchu międzynarodowym a w zagranicznej ponad dwadzieścia tysięcy oczywiście przy łamaniu norm czasu pracy co jest notorycznie praktykowane przez Polskich kierowców.
Można tylko trzeba się szanować... siebie i innych.
Największy problem będzie z transportem specjalistycznym (silosy, autotransportery, gabaryty), gdzie potrzeba czasu na wykształcenie kadry.
Lepiej niestety już z pracownikami nie będzie i to przyznają ludzie w każdej branży.
Potwierdza się też teza o tym że Ci którzy płacą nie mają problemu z dobrym personelem.
Są firmy do których wręcz nie można się dostać a kandydaci oczekują na wakat nawet około dwóch lat.
Polskim przewoznikom doskwiera także totalny brak lojalności wobec siebie, przykład, przewozy dla amerykańskiej armii.
Na początku wojsko płaciło krocie za przewozy sprzętu. Mnóstwo ładunków za wielkie pieniądze... no ale Polak potrafi. Zainteresowani i winni wiedzą co i jak...

~Nassomato Durro
*.dynamic.chello.pl

Posty (228)

~Nassomato Durro
jak w temacie...
~Nassomato Durro
Znaczy dobrze napisane jest...
~Nassomato Durro
Trzeba ludzi szanować tak szybko odchodzą

1

~Andrzej
Cep cepa cepem pogania. Ty jednak jesteś osioł albo celowo prowokujesz. Mam 2 kierowców i jednym autem ja jeżdżę i Ci dwaj u mnie robią już 5 rok. Robią kawał dobrej roboty więc z mojej strony mają mój szacunek bo dzięki takim jakimi są moja firma ma się całkiem nieżle mimo że nie jest zaduża
~Tadeusz
Czarny sen polskich przewoźników się spełnia. Patrzcie ile ogłoszen dam pracy ile szukam. Dzis już trzeba się kierowcy ukłonić.

1

~Narżnięta Gizela
Andrzej a ile z ciekawości płacisz tym dmóm swoim.? 11 na rękę tak jak mówi ten baran powyżej? To jestem ciekaw jak na tym wychodzisz, mam również nadzieję że w rozrachunku odejmujesz swoją wypłatę no chyba że jezdzisz hobbystycznie. Krew mnie zalewa jak taki ci pek pisze że można śmiało 11 dostać a on pyta jedna jeszcze będzie śmiało negocjować o 30 %. To ile ty chcesz zarabiać chamie padluchu 15tys? Za łączenie kierownicy z pedałami chcesz zarabiać tyle co burmistrz średniej wielkości miasteczka powiatowego
~Andrzej
Widzisz bo to takie niepolskie być z kogoś lub czegoś zadowolonym. Płacę tyle że wszyscy są zadowoleni a o mój biznes się nie martw.
~Andrzej
Dziś siedzę w domu Bo mnie chyba grypa rozłożyła i za mnie jeździ mój syn, ale z tej mąki raczej chleba nie będzie, co pochwile tel. bo czegoś nie ogarnia i takiemu naprawdę nie wiem ile miałbym zapłacić żeby na mnie nie powiedział dziad.
~Kris
400 zl to moze proponowac zadluzony po uszy dziad co luczy ze uda mu sie dociagnac do konca leasingu bez straty. Liczy ze potem sprzeda auto i to bedzie jego zysk. Z obecnych stawek nie ma mozliwosci zeby kierowcy placic 400 lub wiecej i zeby byl zysk z tego. Ale kierowcy to nie obchodzi i w sumie racja.
~Ł ysy
"można wynegocjować 30%więcej "
Negocjuj. W czym problem?
Szyko zabieraj się do negocjacji. Za moment rusza spłata zobowiązań z "tarczy". Wielu psiefośnikuff dynamicznie rozwijających się przyklęknie.
"Trza " negocjować.

-1

~Ordynator orginał!
Tu przylazłeś kwiczeć?
~Kris
Najwiecej da sie wynegocjowac u gwiazd adaru. Nowa scania kosztuje i pewnie zapłaci nawet 500 zł zeby tylko obsada była
~zcx
teraz na tym wątku zainstalował się klaun Kris.
~Ł ysy
zcx. Głupi ku ta sie, zadymy szukasz?
~zcx
Ł ysy
2021-03-24 13:52:37 zcx. Głupi ku ta sie, zadymy szukasz?



Zawo dowy kłamca Smardzewicki śmieć Łysa pała szczeka od samego rana.

1

~Kris
Ninobzik a czego nie zrozumiałeś w moim wpisie? 400 zł płaci dziad utopiony w lesingach albo kołchoz co idzie na ilość i kierowca to jest najmniejszy koszt. Ale takie firmy to margines rynku. Nawet giretka z 10 tys aut nie zmieni rynku. A tak z innej beczki ciekawe ze ogłoszenie jest po rusku. Daje ci to cos do myslenia?
~Kris
Na egzaminie ne certyfikat kompetencji zawodowych jest takie zadanie na rentownosc transportu. Problem w tym ze wiekszosc biznesmenów ma uzyczony certyfikat. Gdyby zdali egzamin to by potrafili policzyć ze obecne stawki, koszty leasingu, paliwa, ubezpieczen, dróg itd itp nie pozwalają osiągnąć zysku jesli założymy stawkę dla kierowcy na poziomie 400 zł. Nawet gdyby ten kierowca zrobił 13 tys km w miesiacu. Opcje są dwie albo dajesz nizszą stawkę kierowcy i masz zysk albo dajesz mu 400 zł i przez 4 lata masz zero zysku z auta i modlisz sie zeby dotrwac do konca leasingu. Sprzedasz auto to moze jakas kasa z tego zostanie. I to jest obecnie dominujący model biznesowy w polsce. Kilkanascie nowych aut na zero i radosc ze sprzedaży po 3-4 latach.
~Nassomato Durro
Szanowni Panowie

I tutaj dokładnie dochodzimy do sedna sprawy. Polskie firmy podkupują się nawzajem i póżniej jest płacz.
Ukraińskie firmy już zakładane na terenie naszego kraju powoli robią ekspansję na Amazona, a konkretnie na najtrudniejsze roboty wymagające podwójnej obsady.
Mimo wszystko jakoś udaje im się znależć chętnych na ten trudny chleb.
Skoro nie można płacić w/w stawek samochód nie pojedzie bo nie ma furmana. Jak nie pojedzie to zlecenie dostanie Hegelman albo Girteka (obydwie firmy w najbliższym czasie odbierają koło tysiąca samochodów).
Proszę zobaczyć na Litewski rynek który ma zasoby osobowe w postaci byłych republik radzieckich.
Dużo kierowców z Ukrainy nie chce jezdzić z zasady dla Polskich przewozników, pracują na Litwie.
To co jest napisane w treści mojego artykułu niestety jest ponurą prawdą czy to się komuś podoba czy nie. I lepiej zacząć szukać jakiegoś rozwiązania, porozumienia, bo oprócz tej branży jest jeszcze parę miejsc do zarabiania pieniędzy.
Dobrze już było, teraz będzie inaczej. Ci co mają dobre kontrakty nie siedzą tutaj i nie wylewają żółci.

Z poważaniem

Nassomato Durro

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.144.82.128

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels