ID: 256080
Schmitz Cargobull, Krone, a może Wielton?
ID: 256080
ID: 256080
W listopadzie 2020r. rynek nowych przyczep i naczep wszystkich rodzajów zwiększył się r/r szósty miesiąc z rzędu. Tempo wzrostu znowu było dwucyfrowe i wyniosło 25, 9%, po spokojniejszym październiku (+4% r/r). Rejestracje w ostatnim miesiącu osiągnęły łącznie 6161 szt.
W listopadzie 2020r. rynek nowych przyczep i naczep wszystkich rodzajów zwiększył się r/r szósty miesiąc z rzędu. Tempo wzrostu znowu było dwucyfrowe i wyniosło 25, 9%, po spokojniejszym październiku (+4% r/r). Rejestracje w ostatnim miesiącu osiągnęły łącznie 6161 szt.
~etransport.pl
Posty (14)
~Usz | Od dwóch lat ciągam naczepe schmitz i wydaje mi sie ze jest zrobiona z puszek od piwa. Nie mówiąc o zacinających sie słupkach i przemakającej podłodze. Poziom wykonania 0. | |||
~Leon | Dach w Schmitz to jest bo po prostu musi być ani otworzyć ani zamknąć bo sie klinuje wystarczy delikatna nierówność i problem jest jedno narzedzie=młotek daje rade. Schmitka jest dobra na ładunki do 15tu ton. jak sie zrobi banan to badziewiem ciezko sie manewruje. Najgorsza naczeps z jaką miałem okazję jeździć. Chłodnie podobno mają dobre. | |||
~jarek ogarek | 3 letnia krone wcale nie lepiej | |||
laki81
| Nie ma idealnych naczep, każda ma jakieś +/-, a zwłaszcza w obecnych czasach gdzie liczy się ilość, a jakość jest na drugim planie. | |||
~przewoźnik | tylko kronka ocynk rama. | |||
~Kierofca | Chyba gorszego szajsu jak Krone to nie widziałem. Schmitz tylko do 2013 r. Nowsze to się nie nadaje do niczego. Wielton to z papieru. Kögle ogólnie spoko chyba najlepsza w obecnych czasach | |||
~Mikulenas | najlepsza jest fliegl i scharzmuller. | |||
~Dorota | Tylko ZREMB oczywiście na resorach. Zero problemu z poduszkami. | |||
~Jacek | Tylko Kassbohrer, żadna inna. | |||
~Krokodyl | Podbije temat. Ktoś użytkuje 2-4 letnie firanki Schmitz? Wcześniej nie miałem z nimi nic do czynienia. Jak sie spawuja ich osie? Montuja zaciski Knorra? Jak ogólna sztywność ramy? Bedze wdzieczny z wszelkie uwagi. Dzieki. | |||
~Da_las | Krokodyl, co prawda nie standardy, ale coilmuldy. Z minusow: plandeka na dachu do wymiany po maks 3 latach, nie wzialbym juz Schmitza megi (z dachu robi sie banan, w standardzie tego nie ma), wysoka masa wlasna, toporne slupki boczne, podloge trzeba co chwile dokrecac na nowo, bo orginalne sruby popuszczaja. Plusy: ocynk, tanie i bardzo latwo dostepne czesci (dobieraja po numerze VIN), praktycznie bezawaryjna, wysoka cena przy odsprzedazy. Osie totalnie bezawaryjne. Nie chce wprowadzic w blad, ale wydaje mi sie, ze zaciski, jak i osie maja swoje. Podobne do SAFa, ale nie w 100% takie same. | |||
Kierowca_niewolnik
| Z roku na rok te wszystkie firmy coraz większe badziewie robią, tną koszty, materiały tańsze to blacha ciensza zawias chinski itd dlatego 2-4 lata i szroty 24t na środku i naczepa banan kiedyś to rama z blachy jak titanik to i wytrzymywały naczepy teraz to sztuka klient za parę lat ma kupić nową ruch w branży musi być | |||
~Mateusz | Nie polecam. To juz nie są te same naczepy co kiedyś. Odebraliśmy dwie naczepy w połowie sierpnia. Pierwszy ładunek na -20 zabrany na początku września. Po zmrożeniu okazało się, ze lód wychodzi miedzy drzwiami. Od razu zgłoszone do Schmitz EWT. po ok 4 miesiącach dostaliśmy odpowiedz, ze to normalne. mamy 7 chłodni, które woza ładunki w takich temperaturach i tylko tutaj jest taki problem ale Schmitz uważa to za cos normalnego... Porażka. Nie polecam. Obsługa na niskim poziomie a gwarancja jest tylko na papierze. NIE POLECAM!!! lepiej wybrać innego producenta. Agregat Schmitza ta sama porażka a przy zgłaszaniu problemu ciagle pada tekst, ze to normalne, ze chodzi głośniej niż chodził. | |||
~Donald Truck | ZREMB |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.