ID: 256080
Schmitz Cargobull, Krone, a może Wielton?
ID: 256080
ID: 256080
W listopadzie 2020r. rynek nowych przyczep i naczep wszystkich rodzajów zwiększył się r/r szósty miesiąc z rzędu. Tempo wzrostu znowu było dwucyfrowe i wyniosło 25, 9%, po spokojniejszym październiku (+4% r/r). Rejestracje w ostatnim miesiącu osiągnęły łącznie 6161 szt.
W listopadzie 2020r. rynek nowych przyczep i naczep wszystkich rodzajów zwiększył się r/r szósty miesiąc z rzędu. Tempo wzrostu znowu było dwucyfrowe i wyniosło 25, 9%, po spokojniejszym październiku (+4% r/r). Rejestracje w ostatnim miesiącu osiągnęły łącznie 6161 szt.
~etransport.pl
Posty (14)
~Usz | Od dwóch lat ciągam naczepe schmitz i wydaje mi sie ze jest zrobiona z puszek od piwa. Nie mówiąc o zacinających sie słupkach i przemakającej podłodze. Poziom wykonania 0. | |||
~Leon | Dach w Schmitz to jest bo po prostu musi być ani otworzyć ani zamknąć bo sie klinuje wystarczy delikatna nierówność i problem jest jedno narzedzie=młotek daje rade. Schmitka jest dobra na ładunki do 15tu ton. jak sie zrobi banan to badziewiem ciezko sie manewruje. Najgorsza naczeps z jaką miałem okazję jeździć. Chłodnie podobno mają dobre. | |||
~jarek ogarek | 3 letnia krone wcale nie lepiej | |||
laki81
| Nie ma idealnych naczep, każda ma jakieś +/-, a zwłaszcza w obecnych czasach gdzie liczy się ilość, a jakość jest na drugim planie. | |||
~przewoźnik | tylko kronka ocynk rama. | |||
~Kierofca | Chyba gorszego szajsu jak Krone to nie widziałem. Schmitz tylko do 2013 r. Nowsze to się nie nadaje do niczego. Wielton to z papieru. Kögle ogólnie spoko chyba najlepsza w obecnych czasach | |||
~Mikulenas | najlepsza jest fliegl i scharzmuller. | |||
~Dorota | Tylko ZREMB oczywiście na resorach. Zero problemu z poduszkami. | |||
~Jacek | Tylko Kassbohrer, żadna inna. | |||
~Krokodyl | Podbije temat. Ktoś użytkuje 2-4 letnie firanki Schmitz? Wcześniej nie miałem z nimi nic do czynienia. Jak sie spawuja ich osie? Montuja zaciski Knorra? Jak ogólna sztywność ramy? Bedze wdzieczny z wszelkie uwagi. Dzieki. | |||
~Da_las | Krokodyl, co prawda nie standardy, ale coilmuldy. Z minusow: plandeka na dachu do wymiany po maks 3 latach, nie wzialbym juz Schmitza megi (z dachu robi sie banan, w standardzie tego nie ma), wysoka masa wlasna, toporne slupki boczne, podloge trzeba co chwile dokrecac na nowo, bo orginalne sruby popuszczaja. Plusy: ocynk, tanie i bardzo latwo dostepne czesci (dobieraja po numerze VIN), praktycznie bezawaryjna, wysoka cena przy odsprzedazy. Osie totalnie bezawaryjne. Nie chce wprowadzic w blad, ale wydaje mi sie, ze zaciski, jak i osie maja swoje. Podobne do SAFa, ale nie w 100% takie same. | |||
Kierowca_niewolnik
| Z roku na rok te wszystkie firmy coraz większe badziewie robią, tną koszty, materiały tańsze to blacha ciensza zawias chinski itd dlatego 2-4 lata i szroty 24t na środku i naczepa banan kiedyś to rama z blachy jak titanik to i wytrzymywały naczepy teraz to sztuka klient za parę lat ma kupić nową ruch w branży musi być | |||
~Mateusz | Nie polecam. To juz nie są te same naczepy co kiedyś. Odebraliśmy dwie naczepy w połowie sierpnia. Pierwszy ładunek na -20 zabrany na początku września. Po zmrożeniu okazało się, ze lód wychodzi miedzy drzwiami. Od razu zgłoszone do Schmitz EWT. po ok 4 miesiącach dostaliśmy odpowiedz, ze to normalne. mamy 7 chłodni, które woza ładunki w takich temperaturach i tylko tutaj jest taki problem ale Schmitz uważa to za cos normalnego... Porażka. Nie polecam. Obsługa na niskim poziomie a gwarancja jest tylko na papierze. NIE POLECAM!!! lepiej wybrać innego producenta. Agregat Schmitza ta sama porażka a przy zgłaszaniu problemu ciagle pada tekst, ze to normalne, ze chodzi głośniej niż chodził. | |||
~Donald Truck | ZREMB |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz