~ormo
| Kiero. Napisałeś, że brakuje 100tyś kierowców? Pod jakim barem słyszałeś opowieści o takich brakach?
Wszystkich samochodów w międzynarodówce jest około 140tyś, a w głowie tego gigusia zrodziła się myśl o braku 100 tyś kierowców.
Trochę matematyki i już wiemy kim jest kiero.
Wygląda na pensjonariusza zankniętego ośrodka zdrowia psychicznego. | 2 | | |
~ormo
| Kolejny giguś, ten to już raczej idiota pisze o zarobkach na kierunku fińskim, szweckim. Dostaje 60 gr /km robiąc w miesiącu 14000 km.
Kto zna kierunek, jego posty skwituje krótko, cienkiej klasy bajka. Twórca bajki idiota.
Nakręcajcie się dalej chłopaki. | 2 | | |
~ormo
| Kierowca. Idz synu, zrób sobie konika, bo zaczynasz bredzić.
Ilu jeszcze pajaców będzie wypisywać brednie o swoich zarobkach?
Proste działania artmetyczne obnażają głupotę, kłamstwa etransportowych pajaców.
14000 X 0, 6zł daje 8400zł.
Kwota zajebiście realna zważywszy na wysokość frachtów na tym kierunku i możliwość przejechania takiej ilości kilometrów.
Szok, jak można być tak głupim, jak można być tak oderwanym od rzeczywistości.
Napisz jeszcze durniu, że robisz 14000km, jesteś z Pomorza, firma z Lublina i co tydzień jesteś w domu.
"Są takie firmy, tylko trza poszukać". | 1 | | |
~Daff
| A co w tym dziwnego że kolo robi 14tys km miesięcznie? Ja w styczniu zrobiłem 17tys... Chcesz zarobić to czasem trzeba naginać ; ) Oczywiście jest ryzyko ale każdy podejmuje je na siebie. Ja w domu jestem 2 weekendy w miesiącu. Niestety wyrzeczenie.
Stawka 0, 6zł na międzynarodówce kierunek wschodni albo skandynawia to bardzo realna stawka biorąc pod uwagę wartość frachtów. Ja mam od 0, 5 - 0, 58zł w zależności od kierunku trasy.
Na krajówce więcej jak 0, 45zł nie wyciągałem. Ale wiem, że szef mnie dymał dlatego zmieniłem robotę. | 1 | | |
~konkret :-)
| Panie Moris. Troszke sie zapedziles! | 1 | | |
~eeeeee
| 140 tys w transporcie międzynarodowym??? Coś mi nie pasuje te wyliczenia | 1 | | |
~eeeeee
| Oczywiście to nie zmienia faktu że kierowca zarabiają o 50%za dużo | 1 | | |
~eeeeee
| Powinno się płacić, dzień w domu max 2 tyś, międzynarodowa z weekend ami wolnymi 2. 5 max 3 tyś. System 4/1 5tys i wszyscy byli by zadowoleni | 1 | | |
~Forest glemp
| Chciałbyś gumowcu... | 1 | | |
~Migul
| Trzeba wiedzieć, do której firmy złożyć papiery. W HiT transport i spedycja często są przyjęcia w charakterze kierowców i spedytorów. Zarobki na przyzwoitym poziomie. | 1 | | |
~Rob
| Panowie jaka jest początkowa stawka w przewozie krajowym C+E? Pozdrawiam | | | |
~KIEROWCA
| czy zna kos dobrego prawnika w prawie transportowym z Tarnowa | 1 | | |
~Rysiek777
| Rob- stawka jest stała i wynosi 2tyś zł brutto :) tyle oferuje dziad a nikogo innego tu nie spotkasz | 1 | | |
~maro
| Rysiek777
2017-04-1 8 19:09:44
mówisz i masz - średnio 168h/m-c z kwartalnym okresem rozliczeniowym, podstawa 4230zł plus premia i dodatki oraz pakiet socjalny ( 72tyś na PIT-11 wyszło ) , posiłek regeneracyjny od pracodawcy, zakładowa służba zdrowia na miejscu plus opłacone przez cały rok miejsca w szpitalach klinicznych, deputat energetyczny, zakładowe ośrodki wczasowe | 1 | | |
~Zakręcony
| marsik (maro)... z jakiego wątku przytoczyłeś powyższą wypowiedź? | 1 | | |
~maro
| Co za różnica?To zarobki kierowcy pana Rysia. | -1 | | |
~Zakręcony
| maro... niekoniecznie. Chciałbym zrozumieć sens jego wypowiedzi na podstawie wcześniejszych wpisów. | -1 | | |
~Zakręcony
| marsik... żonglując wypowiedziami z innych wątków można zrobić idiotę z każdego człowieka. | -1 | | |
~Zakręcony
| maro (marsik)... miałeś jedną szansę jedną na tysiąc:-) | -1 | | |
~maro
| zakręcony skup się, to może zrozumiesz. | -1 | | |
~Zakręcony
| maro... według mnie dzisiejsi kierowcy powoływani do zawodu z innych branż sami nie dadzą rady z wyzyskiem istniejącym w branży. Bardzo często są to ludzie z... nizin? Niestety ich większość powołana do "służby" bardzo zaniża stawki kierowcom zawodowym znającym temat od wielu lat. Dziadom potrzebni są niewolnicy. | -1 | | |
~Rysiek777
| maro porównywanie zarobków normalnych do tych oferowanych przez dziadów na ET tworzy właśnie taką dysproporcje wiec 2tyś jest masową ofertą a jak chcesz coś lepszego to nie tutaj | -1 | | |
~Zakręcony
| ... niewolnicy nie mający pojęcia o księgowości są dziś szczególnie wyszukiwani (samozatrudnienie np. ). | -1 | | |
~Rysiek777
| kolejną różnicą jakiej nie zauważyłeś jest fakt że ktoś mówi o zarobkach kierowcy TIRa a ja jestem kierowca pojazdów pow. 3, 5t z trzydziestoletnim stażem co też ma znaczenie przy ustalaniu wynagrodzenia :) | -1 | | |
~Zakręcony
| Rysiek777... wszyscy wiedzą, że stawka za godzinę rozliczana jest wszędzie jednakowa (najniższa możliwa krajowa). Tajemnicą poliszynela jest kilometrówka i ewentualne uprawnienia. | -1 | | |
~Rysiek777
| wszędzie u dziada bo znam wiele firm gdzie jednak jest ciut lepiej :) | -1 | | |
~Zakręcony
| Rysiek777... zauważyłem również, że w niektórych firmach podstawa jest większa (np. 2500 zł)... niestety zawiera tzw. ryczałty za nadgodziny itp. Dowolność kształtowania umowy o pracę jest wręcz niepojętna dla zwykłego śmiertelnika "wykształconego" na kierowcę w UP. | -1 | | |
~Rysiek777
| Zakręcony - podstawa to podstawa a wynagrodzenie to wynagrodzenie wiec nie mieszajmy tych dwóch pojęć a ryczałt nie załatwia sprawy a jedynie jest formą zaliczki na poczet zobowiązania wynikającego z tytułu za jaki został utworzony i podlega on także rozliczeniu w okresie rozliczeniowym przewidzianym w regulaminie firmy :) | -1 | | |
~Zakręcony
| Rysiek777... otóż to! Niestety są tacy, którzy się łapią:-) | -1 | | |
~Zakręcony
| Najlepszym kierowcą jest kierowca, który za czas pracy uważa tylko i wyłącznie czas jazdy. W przypadku wykonywania innych czynności związanych ze swoją pracą dobry kierowca zapuszcza na tacho łóżeczko. | -1 | | |