~driver 5 lat temu | dzis przyszedł za robota kolejny kieroffczyna i odrazu wykład o Pm i pauzach 45h gdzie u nas ma sprawe prostą robi tyle ile gbox pokazuje i jak pasuje reszta na rekompensate Zgadnijcie ile był w biurze? ?? | | | |
~NitroBzik 5 lat temu | Kiero znowu bredzisz,? ?
To w Polsce i to dzięki PiS, inflacja spowodowała, że siła nabywcza pieniądza leży i kwiczy.
A drugim faktem jest, że ceny w Niemczech są podobne jak w Polsce, ale zarobki w Polsce mamy trzy razy mniejsze. | | | |
~skg dk 5 lat temu | w de sa miejsca pracy dla kierowcy wyliczane z godzin pracy plus dieta dzienna np. kierowca cysterny w dystrybucji oleju opalowego zarabia 16, 50 e brutto na godzibe plus 18e diety czyli dniowka wynosi ok 165e brutto czyli ok 110 e netto plus 18 e diata razem 128 e z 2 sobotami wychodzi ok 3200 e na reke | 1 | | |
~NitroBzik 5 lat temu | Łysy dureń, na samą myśl, że kierowca prawidłowo operuje kursorem w tachografie, dostaje spazmów.
Polski gumofilc jest tak pazerny, że zje swoje dochody. | | | |
~H@j 5 lat temu | Asus - jakie dla ciebie wynagrodzenie jest uczciwe? ? 300 zł na reke za każdy dzień w trasie (całość na konto) Jesteś mendą dziadem? ? | | | |
~skg dk 5 lat temu | ja uwazam ze wzgledem kosztow zycia to w de kierowcy tez za malo zarabiaja na plandekach to jest ogolna nedza tylko praca na stanowiskach wymagajacych wiedzy technicznej typu cystetrna dzwig albo silos daje w miare przyzwoita kase nie stala pensja bez?wzgledu na ilosc godzin tylko godzinowka | | | |
~Driver 5 lat temu | Asus daj sobie spokój z pracą Poczytaj ile Niemcy wystukali Polaków w każdej firmie | | | |
~Driver 5 lat temu | Kasjera cięcia nie oszukujmy pracowników produkcji | | | |
~Transportowski 5 lat temu | Ile kierowca powinien zarabiać? Odpowiedź jest prosta - tyle ile wypracuje. | | | |
~Capo di tutti Capi Pan O! 5 lat temu | Transparówa bujaj dzwona. | | | |
~Transportowski 5 lat temu | Asus750 co ty idioto opowiadasz? Kierowca nie inwestuje nic oprócz swego czasu, nie musi posiadać wielkich kwalifikacji. Nie może dużo zarabiać, jest kosztem dla firmy, a koszty trzeba minimalizować. | | | |
~Capo di tutti Capi Pan O! 5 lat temu | Idioto Transparówa, kierowca/pracownik przynosi zysk.
Czaisz yełopie? | | | |
~Transportowski 5 lat temu | Idioto ku ku na muniu, co ty przynosisz? Jesteś tylko (twoja praca) częścią składową, tak jak auto, paliwo, ubezpieczenie, opony, itd, itp. | | | |
~Transportowski 5 lat temu | Podsumowując sam kierowca to tylko część wymienna, jak każda inna w ciężarówce. | -1 | | |
~skg dk 5 lat temu | jezeli kierowca to jakis niepismienny brudas z ukrainy to faktycznie to tylko koszt a dobrze zorganizowany i posiadajacy dodatkowe umiejetnosci i wiedze to zrodlo zysku a nie koszt | | | |
~Transportowski 5 lat temu | Koledzy wysoka pensja kierowcy nie chroni przewoźnika przed głupotą pracownika. Wysoka pensja nie przynosi motywacji pracownikowi, wręcz go rozleniwia. | | | |
~Transportowski 5 lat temu | Tylko najniższa krajowa + kilometrówka czynią najefektywniejszy system wynagradzania kierowców. | -1 | | |
~Transportowski 5 lat temu | A już najlepiej jazda na własnej działalności + kilometrówka. | -1 | | |
~Transportowski 5 lat temu | Asus750 moja firma - moje prawa, moje wymagania. Nikt mi nie będzie mówił jak mam płacić i za co. Nie pasuje to do widzenia, czekają kierowcy zza wschodniej granicy. | -1 | | |
~Transportowski 5 lat temu | Asus750 idioto, mam pełna obsadę kierowców, oczywiście zza wschodniej granicy, takim roszczeniowcom jak ty mówię stanowcze - spier dalaj., | | | |
~Capo di tutti Capi Pan O! 5 lat temu | Transparówa, wniosek z tego prosty.
U takiego dziada jak ty, żaden Polak nie podejmie pracy.
Ukry już też nie w ciemie bite, poczekaj cierpliwie a jeszcze zrobią ci z doopska Eldorado. | | | |
~Capo di tutti Capi Pan O! 5 lat temu | Do pipu z chamem! | | | |
~Ł ysy 5 lat temu | Asus. Jak ci nie pasują pieniądze, nie podejmuj pracy. W czym problem?
Ponoć dziady na kolanaxh proszą kierowców o przyjście do roboty.
Do kogo te żale? Musisz przykładać się do pracy lub zjechać z ambicji.
Znam takich jak ty. Zazwyczaj to cienkie bolki w zawodzie. Mędrcy na parkingach. | | | |
~Ł ysy 5 lat temu | Asus o czym ty pieprzysz?
"Dzisy będą płacić uczciwie lub nie będą mieli kierowców "-to twoje słowa.
Sęk w tym, że pracodawcy płacą uczciwie, ale niezgodnie z twoimi ambicjami. Jak jesteś oszukiwany idź do sądu po sprawiedliwość, bo twoje ambicje płacowe nikogo nie interesują.
Uwierz, gdy zarobki spadną o 30-40% też będziecie pracowali za kierownicą.
Gdzie znajdziesz inną pracę?
Kto przyjmie kolesia bez zawodu, bez umiejętności, bez wiedzy?
Twoje tekaty odbieram jako poszczekiwanie małego głodnego ku*delka. | | | |
~Ł ysy 5 lat temu | Idziemy w dobrym kierunku. Późną jesienią wrócimy do tematu "ile powinien zarabiać kierowca? " w nowych realiach.
Ile powinien zarabiać kierowca, a ile kieroffca?
Czarne chmury nad tymi drugimi. | | | |
~Ł ysy 5 lat temu | Asus. Podaj normy prawne zabraniające uzależniania wysokości zarobków kierowcy od przejechanych kilometrów lub od frachtów?
Człeku, ty gówno wiesz, a szczekasz.
Wiem, tobie pasuje układ, wyjazd za bramę, leżenie na parkingu i dniówka.
Te czasy odchodzą w niepamięć. Nikt już nierobów nie chce trzymać. | | | |
~Capo di tutti Capi Pan O! 5 lat temu | Glaca już kiedyś o tym pisałem.
Ze współpracy muszą być zadowolone obie strony.
W przeciwnym wypadku traci to sens, bo jeden ciągnie a drugi odpycha.
Wy mnie "panimaju"glaca? | | | |
~Capo di tutti Capi Pan O! 5 lat temu | Glaca też już o tym pisałem.
Do Lizbony z Krakowa to około 42-44 godziny jazdu.
Do Milano okolo 18-19.
Sposób wynagrodzenia tego nie zmieni. | | | |
~skg dk 5 lat temu | niestety pracy coraz mniej i zarobki sa skromniejsze ja niedawno ponizej 5000 chf nie wsiadalem do budy a dzis bym chetnie pojezdzil nawet za 4500 juz nawet w de mnie interesuje zatrudnienie znalazlem firme ze moze ok 3200 e wyciagne wszystko zalezy od ilosci godzin do 3500 e netto praca 20 km od domu firma dodatkowo daje bonus na paliwo wiadomo cysterny | | | |
~Ł ysy 5 lat temu | Każdy jełop starakący się o pracę w gadce jest mistrzem kierownicy
Profesjpnalista pełną gębą. Po pierwszej trasie wychodzą kwiatki i ląduje w klozecie.
W przeciwieństwie do zadłużonych po uszy głupawych psiefośników /wy takich lubicie /mam komfort. w każdej chwili takiemu jełopowi mogę powiedzieć spier da laj.
Płacę i wymagam.
Nie dla psa kiełbasa -to do jełopa zcx. | | | |