Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Transport tonie! 204 mln złotych to tylko zadłużenie mazowieckich firm transportowych

ID: 252856


Już prawie miliard złotych zalegają firmy transportowe swoim kontrahentom. W bazie danych Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej SA widnieje ponad 25 tys. firm przewozowych.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (21)

~zly
Kierowcow brakuje ale aut za duzo
~xthx
Ładunków brak, ceny nie ma, będzie jeszcze gorzej
~jarek ogarek
jak sie jeżdzi ze 2, 5zl / km -13, 6 to tak sie konczy

1

~Ignac
Janusze byznesu
Dawid87
jak ta bańka mydlana pęknie to na jedno miejsce bedzie 20 chętnych.
za 3 tyś zł cały miesiąc w kabinie, pakiet nie będzie straszny

-1

ninobzik
Trociniak depilu, za takie pieniądze możesz sobie osła za kierownicę wsadzić, przynajmniej się zrozumiecie.

A PM, w połączeniu z inteligentnym tachografem, plus zwiększona ilość kontroli, plus bardzo wysokie i nieuchronne kary, szybko oczyszczą rynek z szumowin twego pokroju
~Staszek
Rynek transportowy jest całkiem zrujnowany. Kierowcy narzekają na pracodawców, pracodawcy na kierowców. A wszytko przez zaniżanie stawek byle tylko jechać a nie patrzeć czy to się opłaci. Nieprzemyślane dokupowanie samochodów w celu tzw rozwijania się, pokazania koledze, sąsiadowi że firma się rozwija a potem żeby mieć robotę na spłatę leasingów zaniża stawki. A potem jest płacz i skomlenie że trzeba ciąć koszty żeby jakoś przetrwać a w gorszym wypadku firma leasingowa zabiera zestaw. A na tym wszystkim zarabia państwo, policja, inspekcja, banki, urzędy więc dla nich to jest na rękę jak jest dużo ciężarówek.

1

nechrebecki
wprowadzić stawkę minimalną na poziomie 4zł z terminem płatności 7 dni skasować psełdo spedycje handlujące ładunkami oraz giełdy pozwalające na handel ładunków i w szybkim tempie mamy uzdrowiony transport ale chyba komuś zależy żeby zniszczyć Polski transport widząc jak firmy ze wschodu się rozwijają w PL
~Płatnik VAT..
A może zrobimy maksymalny okres zapłaty za wykonaną usługę 14 dni od wystawionej faktury i problem chyba by się rozwiązał sam a nie 60 +
~Ordynator w trasie!
To nie jest branża dla cieniasów i goło/du/pców.
~rttrtrtrttttt
86% firmy jednosobowe i macie odpowiedz, tacy własnie popłynął

1

~Ł ysy
Aut za dużo, brakuje kierowców, marne stawki, marne wynagrodzenia miscuff kieroffnicy. Może ktoś w logiczny sposób wyjaśni "oczywiste oczywistości "?
Tak sobie tłumaczę, tylko na własny użytek, winą za obecną sytuację ponoszą nasi rządzący. Minister Grabarczyk pytany, dlaczego nie wstrzymuje wydawania nowych licencji skwitował krótko :" patrząc na ilość nowych podań można stwierdzić, branża ma się bardzo dobrze ".
Czy taki człek wie co robi, na jakim świecie żyje?
Pod naporem banków, firm ubezpieczeniowych zniesiono barierę finansową. Teraz każdy biedak może zamiast zablokować 9 tyś eur na pierwsze auto i po 5 tyś eur na każde kolejne wykupić sobie ubezpieczenie za kilkaset złotych.
Każdy dobrze wyszkolony owczarek niemiecki zdaje egzamin na CKZP.
Taki to trudny egzamin.
Zatem, jak q/rwa ma być dobrze skoro biedny owczarek niemiecki zastaje przewoźnikiem?
Ten owczarek nie mając zielonego pojęcia o branży zatrudnia przygłupów w stylu wielkiej szmaty, ku ku, ninobzika.
I mamy stawkę obecnie obowiązującą.
Mamy też Mielczarków, dla których zysk z auta na poziomie 1000-2000zł jest satysfakcjonujący.
Tak to wygląda.
~xthx
Racja łysy, firmy że wschodu otwierają swoje oddziały w PL będą zabierać nam ładunki na zachód

1

~bary
Chcieliście wolnego rynku to go macie. Ale dziadtrans woli ba uwielbia Dulszczyzne. Ja już mam innym nie dawać. Czas monopolu się skończył czas głupoty ja uszy biznesu trwa. Długi będą większe bo właśnie trwają kontrolę pieniędzy z Tarczy. Dziady brały bo dają podobnie jak sprzęt ale nie doczytały regol tej pomocy. Polski transport rozwinol się na cwaniactwie ale teraz na rynku pojawiła się konkurencja w postaci większych cwaniakow i lipa.
laki81
Większość tych opłacalnych frachtów mają firmy duże tzw. molochy, stają do dużych przetargów i głównie w większości pracują dla danego klienta dodatkowo posiłkując się giełdą, mając odpowiednie zaplecze, bazę, własną spedycję, można się rozwijać i w myśl zasady duży może więcej. Ktoś kto zakłada firmę transportową i ma kilka aut, oprócz tego jakiś kawałek miejsca by te auta zaparkować, oddając te auta pod spedycje dostaje pracę z drugiej ręki mniej opłacalną i dużo gorszą i się szarpie w tym biznesie, a jak źle trafi to może szybko skończyć z dużymi długami. Teraz Pakiet Mobilności też wielu nie da rady zwłaszcza tych małych tzw. rodzinnych firm z kilkoma autami i dojdzie do tego że rynek opanują właśnie te molochy.
laki81
Łotysze planują około 40-50% swoich firm przenieść do PL lub D by móc być konkurencyjnym względem właśnie wymogów jaki stawia PM, czyli jeśli tak się stanie urośnie Nam jeszcze konkurencja na własnym podwórku -bo przecież wracając na zachód też będą chcieli auta załadować i kto straci wiadomo. Jedno jest pewne transport w najbliższych latach czeka spora rewolucja.
nechrebecki
siofery jak ma być dobrze jak nawet na tym forum zamiast się konsolidować i starać się jakoś problem rozwiązać tniecie się równo przy takim postępowaniu będziecie mieli gówno i obudzicie się z rękom w nocniku tyle razy mówiłem o postawieniu transportu na dwa tygodnie proponowałem od 1 maja przyjechały 4 zestawy działajcie tak dalej to będziecie pracować u Rumunów i Łotyszów za 1500zł bo nikt problemu nie rozwiąże jak nie my sami
~Pan pikuś
Do kogo ta gadka??
Żaden kierowca, który poznał się na polskim dziadu, nie będzie w jego interesie protestował.
Zresztą większość Polaków już dawno temu uciekła do UK, D, B, NL, S etc etc.

Zawsze mogą dziady z panami z UA strajkować, wolny kraj, wolny wybór
~Tadeusz
A tam płaczecie, już na wiosnę przez epidemie co poniektórzy tu na forum wiescili koniec polskiego transportu 100 kierowców na jedno wolne miejsce a tymczasem obecnie sytuacja się odwrocila i jest w normie wszystko. I z pakietem sobie Polak poradzi wszytko da się obejść.
~jarek ogarek
wiadomo, że lepiej juz było
~Arczi
Jaki kryzys jakie obcinki. Się lata w podwójnej jak się latało do UK stała robota spożywka sklepy i magazyn. Powrót Szkocja ryba albo frukty z nl. Co tydzień w domu. Fajkę się wozi gorzale i browar 12-13 tysi. Epidemia pomogła bo celniki w paleciare nie zaglądają.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.118.12.101

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels