ID: 252856
Transport tonie! 204 mln złotych to tylko zadłużenie mazowieckich firm transportowych
ID: 252856
ID: 252856
Już prawie miliard złotych zalegają firmy transportowe swoim kontrahentom. W bazie danych Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej SA widnieje ponad 25 tys. firm przewozowych.
Już prawie miliard złotych zalegają firmy transportowe swoim kontrahentom. W bazie danych Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej SA widnieje ponad 25 tys. firm przewozowych.
~etransport.pl
Posty (21)
~zly | Kierowcow brakuje ale aut za duzo | |||
~xthx | Ładunków brak, ceny nie ma, będzie jeszcze gorzej | |||
~jarek ogarek | jak sie jeżdzi ze 2, 5zl / km -13, 6 to tak sie konczy | 1 | ||
~Ignac | Janusze byznesu | |||
Dawid87
| jak ta bańka mydlana pęknie to na jedno miejsce bedzie 20 chętnych. za 3 tyś zł cały miesiąc w kabinie, pakiet nie będzie straszny | -1 | ||
ninobzik
| Trociniak depilu, za takie pieniądze możesz sobie osła za kierownicę wsadzić, przynajmniej się zrozumiecie. A PM, w połączeniu z inteligentnym tachografem, plus zwiększona ilość kontroli, plus bardzo wysokie i nieuchronne kary, szybko oczyszczą rynek z szumowin twego pokroju | |||
~Staszek | Rynek transportowy jest całkiem zrujnowany. Kierowcy narzekają na pracodawców, pracodawcy na kierowców. A wszytko przez zaniżanie stawek byle tylko jechać a nie patrzeć czy to się opłaci. Nieprzemyślane dokupowanie samochodów w celu tzw rozwijania się, pokazania koledze, sąsiadowi że firma się rozwija a potem żeby mieć robotę na spłatę leasingów zaniża stawki. A potem jest płacz i skomlenie że trzeba ciąć koszty żeby jakoś przetrwać a w gorszym wypadku firma leasingowa zabiera zestaw. A na tym wszystkim zarabia państwo, policja, inspekcja, banki, urzędy więc dla nich to jest na rękę jak jest dużo ciężarówek. | 1 | ||
nechrebecki
| wprowadzić stawkę minimalną na poziomie 4zł z terminem płatności 7 dni skasować psełdo spedycje handlujące ładunkami oraz giełdy pozwalające na handel ładunków i w szybkim tempie mamy uzdrowiony transport ale chyba komuś zależy żeby zniszczyć Polski transport widząc jak firmy ze wschodu się rozwijają w PL | |||
~Płatnik VAT.. | A może zrobimy maksymalny okres zapłaty za wykonaną usługę 14 dni od wystawionej faktury i problem chyba by się rozwiązał sam a nie 60 + | |||
~Ordynator w trasie! | To nie jest branża dla cieniasów i goło/du/pców. | |||
~rttrtrtrttttt | 86% firmy jednosobowe i macie odpowiedz, tacy własnie popłynął | 1 | ||
~Ł ysy | Aut za dużo, brakuje kierowców, marne stawki, marne wynagrodzenia miscuff kieroffnicy. Może ktoś w logiczny sposób wyjaśni "oczywiste oczywistości "? Tak sobie tłumaczę, tylko na własny użytek, winą za obecną sytuację ponoszą nasi rządzący. Minister Grabarczyk pytany, dlaczego nie wstrzymuje wydawania nowych licencji skwitował krótko :" patrząc na ilość nowych podań można stwierdzić, branża ma się bardzo dobrze ". Czy taki człek wie co robi, na jakim świecie żyje? Pod naporem banków, firm ubezpieczeniowych zniesiono barierę finansową. Teraz każdy biedak może zamiast zablokować 9 tyś eur na pierwsze auto i po 5 tyś eur na każde kolejne wykupić sobie ubezpieczenie za kilkaset złotych. Każdy dobrze wyszkolony owczarek niemiecki zdaje egzamin na CKZP. Taki to trudny egzamin. Zatem, jak q/rwa ma być dobrze skoro biedny owczarek niemiecki zastaje przewoźnikiem? Ten owczarek nie mając zielonego pojęcia o branży zatrudnia przygłupów w stylu wielkiej szmaty, ku ku, ninobzika. I mamy stawkę obecnie obowiązującą. Mamy też Mielczarków, dla których zysk z auta na poziomie 1000-2000zł jest satysfakcjonujący. Tak to wygląda. | |||
~xthx | Racja łysy, firmy że wschodu otwierają swoje oddziały w PL będą zabierać nam ładunki na zachód | 1 | ||
~bary | Chcieliście wolnego rynku to go macie. Ale dziadtrans woli ba uwielbia Dulszczyzne. Ja już mam innym nie dawać. Czas monopolu się skończył czas głupoty ja uszy biznesu trwa. Długi będą większe bo właśnie trwają kontrolę pieniędzy z Tarczy. Dziady brały bo dają podobnie jak sprzęt ale nie doczytały regol tej pomocy. Polski transport rozwinol się na cwaniactwie ale teraz na rynku pojawiła się konkurencja w postaci większych cwaniakow i lipa. | |||
laki81
| Większość tych opłacalnych frachtów mają firmy duże tzw. molochy, stają do dużych przetargów i głównie w większości pracują dla danego klienta dodatkowo posiłkując się giełdą, mając odpowiednie zaplecze, bazę, własną spedycję, można się rozwijać i w myśl zasady duży może więcej. Ktoś kto zakłada firmę transportową i ma kilka aut, oprócz tego jakiś kawałek miejsca by te auta zaparkować, oddając te auta pod spedycje dostaje pracę z drugiej ręki mniej opłacalną i dużo gorszą i się szarpie w tym biznesie, a jak źle trafi to może szybko skończyć z dużymi długami. Teraz Pakiet Mobilności też wielu nie da rady zwłaszcza tych małych tzw. rodzinnych firm z kilkoma autami i dojdzie do tego że rynek opanują właśnie te molochy. | |||
laki81
| Łotysze planują około 40-50% swoich firm przenieść do PL lub D by móc być konkurencyjnym względem właśnie wymogów jaki stawia PM, czyli jeśli tak się stanie urośnie Nam jeszcze konkurencja na własnym podwórku -bo przecież wracając na zachód też będą chcieli auta załadować i kto straci wiadomo. Jedno jest pewne transport w najbliższych latach czeka spora rewolucja. | |||
nechrebecki
| siofery jak ma być dobrze jak nawet na tym forum zamiast się konsolidować i starać się jakoś problem rozwiązać tniecie się równo przy takim postępowaniu będziecie mieli gówno i obudzicie się z rękom w nocniku tyle razy mówiłem o postawieniu transportu na dwa tygodnie proponowałem od 1 maja przyjechały 4 zestawy działajcie tak dalej to będziecie pracować u Rumunów i Łotyszów za 1500zł bo nikt problemu nie rozwiąże jak nie my sami | |||
~Pan pikuś | Do kogo ta gadka?? Żaden kierowca, który poznał się na polskim dziadu, nie będzie w jego interesie protestował. Zresztą większość Polaków już dawno temu uciekła do UK, D, B, NL, S etc etc. Zawsze mogą dziady z panami z UA strajkować, wolny kraj, wolny wybór | |||
~Tadeusz | A tam płaczecie, już na wiosnę przez epidemie co poniektórzy tu na forum wiescili koniec polskiego transportu 100 kierowców na jedno wolne miejsce a tymczasem obecnie sytuacja się odwrocila i jest w normie wszystko. I z pakietem sobie Polak poradzi wszytko da się obejść. | |||
~jarek ogarek | wiadomo, że lepiej juz było | |||
~Arczi | Jaki kryzys jakie obcinki. Się lata w podwójnej jak się latało do UK stała robota spożywka sklepy i magazyn. Powrót Szkocja ryba albo frukty z nl. Co tydzień w domu. Fajkę się wozi gorzale i browar 12-13 tysi. Epidemia pomogła bo celniki w paleciare nie zaglądają. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.