ID: 252817
Zarejestruje przekraczanie granic. Trwają prace nad nową generacją inteligentnego tachografu
ID: 252817
ID: 252817
Zgodnie z uchwalonym 8 lipca Pakietem Mobilności I, DTCO 4. 1, inteligentny tachograf nowej generacji opracowany przez firmę Continental, umożliwi wdrażanie wytycznych zawartych w pakiecie. Najważniejsze dotyczą zasad obowiązujących w przewozach kabotażowych i regulujących delegowanie pracowników w transporcie.
Zgodnie z uchwalonym 8 lipca Pakietem Mobilności I, DTCO 4. 1, inteligentny tachograf nowej generacji opracowany przez firmę Continental, umożliwi wdrażanie wytycznych zawartych w pakiecie. Najważniejsze dotyczą zasad obowiązujących w przewozach kabotażowych i regulujących delegowanie pracowników w transporcie.
~etransport.pl
Posty (22)
~kiero | Idioto. Zarejestrowany będzie tylko fakt przekroczenia granicy. Nie będzie to żaden wpis o rozpoczęciu czy zakończeniu pracy, | |||
~kiero | Absurdem jest robienie w tym miejscu wpisów o takim rozpoczęciu czy zakończeniu które powinny być dwa na jedną zmianę | |||
~kiero | Ale, szoszo różnicy nie widzi i nie rozumie | |||
~kiero | Zrobienie nadmiernej ilości takich wpisów może skutkować brakiem ostatnich w ciągu 28 dni i wtedy mandat 100 złoty za jeden | |||
ninobzik
| Nie wpis o rozpoczęciu/zakończe niu pracy, ponieważ w przeciwieństwie do poprzedniej generacji tachografów, opcja rejestracji przekraczania granicy została niejako oddzielona od wpisu zakończenia/rozpoczę cia pracy. Czego tępy młot kiero znów nie zakumales i kwiczysz pajacu od samego ranka? ? | 1 | ||
ninobzik
| Kolejny idiotyzm kiero. Dwa wpisy na jedną zmianę. Czyli kiero jest jasnowidzem, wróżbitą Maciejem he he he. Głupi ciolek odgórnie zakłada, że gdy on zakończy zmianę pracowniczą, to jest koniec i żadna siła go z miejsca nie ruszy, ., . nawet gabaryty, nawet straż pożarna, nawet inspektor, a nawet jego szef, któremu wpadła z nienacka super robota. Inwalida kiero kończy zmianę, zamyka tacho i amen. Już większej głupoty nawet trociniak nie jest w stanie wymyślić ; ) ; ) | 1 | ||
~kiero | Barani łbie w rozporządzeniu napisane masz wyraźnie, kiedy masz robić te wpisy | |||
~kiero | I napewno nie ma tam że masz to robić po każdym przekroczeniu granicy | |||
ninobzik
| Ale też nie jest to zabronione. Jednak ty najgłupszy mędrzec forumowy, twierdzisz, wbrew przepisom, że koniec zmiany, wpis o zakończeniu i żadna siła tego nie zmieni. Oznacza to, że brednie opowiadać lubisz, lub jesteś tak tępy, że nie rozumiesz podstawowych przepisów prawa. Reasumując powyższe. Kiero jesteś depilem. Koniec i kropka !! | 1 | ||
~kiero | Barani łbie masz nakazała robić wpisy tylko wtedy kiedy kończysz lub zaczynasz pracę | |||
~kiero | Znak C5 o ile wiesz który to jest nakazuje ci jazdę prosto. Ale ty jako idiota skrecisz w lewo i powiesz ze przecież znak tego nie zabrania? | |||
ninobzik
| Właśnie idioto, w obecnej rzeczywistości tachograf ma zapis zakończenia i w jakimś stopniu odnosi się do momentu kiedy znalazłeś się w danym państwie. Jednak nigdzie nie jest napisane, że możesz w ciągu jednej zmiany pracowniczej wykonać jedną parę wpisów. Bredzisz kiero, głupoty opowiadasz boś jest matoł do entej. Wiesz że dzwonią, tylko nie kumasz, w którym kościele. Pogadaj se z tartacznym taboretem, nadajecie na jednej fali | 1 | ||
Puchacz1
| Niemcom ucięto szpiegostwo transportowe z Toll Collet to wymyślili "inteligentny tachograf". | |||
~Wielki Szu | Rece opadają że głąby dziadowe nie rozumieją tak prostych spraw. Wiedza na poziomie siódmej klasy podstawówki. | |||
~Wielki Szu | Puchaczu jeśli szwab przyjedzie do Polski i sprawdzi go polskie ITD to również bedzie miała taka samą wiedze o pozycji tira niemieckiego w Polsce. Przecież to działa w obie strony. Pytanie tylko czy szwab przyjedzie robic kabotaże po Polsce? | |||
ninobzik
| Inteligentny tachograf ma wspomagać i "egzekwować" zapisy zawarte w PM. Czyli ukrócić kombinacje polskich gumniakow. To nie jest przypadek, że PM wchodzi wraz z nową generacją tachografów. UE zdała sobie sprawę, że aby walczyć z nieuczciwą konkurencją potrzebne są radykalne metody wsparte odpowiednimi środkami. | 2 | ||
~kiero | Niunia skoro jest napisane, że masz to robić dwa razy, tzn dwa razy i nie więcej | |||
~kiero | Póki co ta nowa funkcja nie ma podstaw prawnych do stosowania i będzie mieć jedynie charakter informacyjny, nie dowodowy. | -1 | ||
laki81
| Inteligentny tachograf 4, 1 to nie tylko rejestr przekraczania granic ale na każdym zał/rozł będzie wszystko czytelne ile kierowca stał, każdy ruch pojazdu bo będzie to tachograf z pozycjonowaniem gps, także transport czeka zmiana pod względem planowania pracy, koniec akcji na zał/rozł typu magnes, out, wyłącznik, wyjmowanie kart i teksty wielu dzisiejszych przewoźników " Panie tacho legal tylko na zał/rozł trzeba sobie pomóc-czyli kombinować". Pewnie że Polacy wraz ze swoimi przyjaciółmi walczącymi przeciwko PM będą próbowali nadal kombinować jak tu oszukać, jak obejść ten temat, ale to już nie będzie takie proste, wkraczamy coraz bardziej w świat zaawansowanej elektroniki. | 2 | ||
~Gucio | Dla wielu firm transportowych jest to nie po drodze, coraz trudniej będzie kombinować, coraz łatwiej w przypadku kontroli o weryfikację wszelkich danych. | 2 | ||
ninobzik
| Informacje dodatkowe dla osiołka kiero. I właśnie dlatego, że jak mówi sam kiero, . , ilość wpisów na karcie w zależności od kraju pisiadacza karty, wynosi 126. ażeby móc wykonywać dwa wpisy na zmianę, czyli w standardzie pracy na dobę, zatem według kiero powinno być miejsca na 62 wpisy. Chyba producent kart, jak i administracja, która wprowadza owe przepisy, nie zna jeszcze sposobu myślenia kiero. Kuwa cza ich uświadomić, po co marnować tyle pieniędzy na bardziej pojemne karty kierowcy. A tak na prawdę, właśnie dlatego jest więcej wpisów, ażeby móc rozpocząć zmianę w zależności od potrzeby. Zresztą nie zawsze zmiana z pauza zamyka dobę, więc jest taka potrzeba, ale kiero wie lepiej, . , ., się kurna marnuje na ET, a swietlana przyszłość czeka na naszego tołdiego forumowego ; ) | 1 | ||
ninobzik
| Kiero tego nie robi, on pracuje charytatywnie. Ostatnio wpadł na pomysł by dopłacać firmie, za możliwość zwiedzania Europy. Ot cała filozofia |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.