ID: 252716
Pakiet Mobilności przegłosowany
ID: 252716
ID: 252716
Pomimo wielu miesięcy intensywnej walki, zaangażowania firm, rządów, Europarlamentarzystów, organizacji z innych państw, budowy koalicji przeciw kontrowersyjnym rozwiązaniom Pakietu, jak również pomimo sytuacji gospodarczej w jakiej znaleźliśmy się w wyniku pandemii – nie udało się zablokować tej regulacji.
Pomimo wielu miesięcy intensywnej walki, zaangażowania firm, rządów, Europarlamentarzystów, organizacji z innych państw, budowy koalicji przeciw kontrowersyjnym rozwiązaniom Pakietu, jak również pomimo sytuacji gospodarczej w jakiej znaleźliśmy się w wyniku pandemii – nie udało się zablokować tej regulacji.
~etransport.pl
Posty (65)
~Ngine | Transport = problem | |||
~Dawid87 | Jacek twierdzi że teraz na busach mają 500 zł za dzień, aż ciekawy jestem ile będziesz po wprowadzeniu pakietu 800zł A może więcej. | |||
~Tomek | Guciu nie do końca Girtek ma parę paremassie aut na D, lub PL numerach, reszta Lt sciogniej je na bazę lub Budzisko a takich liteskich firm jest mnustwo, bendo kombinowały na to zachodnie służby czekajo za każdy ner po 30tys EUR i po firmach po to ten pakiet, nie dla koerowcy | |||
~Tomek | Może i ma te 500zl czy euro kto go wie, może dizla ciognie, albo lody na parkingu, albo szaf mu tak powiedział że mu zapłaci tyle, tylko problem w tym że od 3 mięsiency czeka na wypłatę, | |||
jacek-kuba
| Nie wiem ile będzie trociniak. W moim przypadku, nie jest to ważne. Jest ewidentna luka w przypadku busów, trzeba ja umieć wykorzystać. Mnie to cieszy, busy w wielu przypadkach się kończą-może nie tak jak duże. Ale się kończą-dla mnie na odwrót. Ważne tylko żeby był pokój na ziemi-pakiet wspomniany nic nie zmienia w niektórych przypadkach. Tomek również słusznie zauważył. Niektórzy myślą, inwestują i zarabiają. Setny raz powtórzę chłop małorolny w gumiakach zakończył karierę nieodwracalnie. To tak nie działa-od ponad roku piszę to codziennie. | |||
~Gucio | Tomek masz rację wcześniej pisałem, że za kombinacie i obchodzenie przepisów PM, choćby za 45h w budzie wiele firm z UE wschodniej zasili znacznie budżet Państw zachodnich i tym samym dorzuci się do budowy autostrad itp. , bo kary pójdą w tys. Euro, co w skali roku daje niezły zarobek i coraz łatwiej ukarać i złapać bo dusigroszy nie będzie brakowało. | |||
~Tomek | Druga sprawa firmy pozakładały oddziały po rejestrowały Auta w PL, LT, SK, ROM, , żeby uciec z podatkiem, i nagle zwrot Pakiet cwaniakuw nagoni spowrotem do płacenia podatków i do rejestracji spowrot aut w krajach zachodniej Europy, kasa wróci, | |||
~Dawid87 | Znam wiele osób które z gadania I pisania są w teorii mądre, mnie interesują fakty nie mity, Jacek wszystko ładnie pięknie tylko dlaczego zaliczyłeś plajta. | |||
~Gucio | Kolejna sprawa zachód ma problem z niedoborem kierowców, jak firmy z UE wschodniej zaczną padać, to każdy gdzieś będzie chciał pracować wtedy naganiacze - agencje itp. zarobią krocie a i Niemcy nie będą musieli martwić się o kierowców (gdzie uprawnienia w D są drogie i czasochłonne, do tego nie wiele chętnych) , będą mieli ludzi z doświadczeniem tylko wydrukować umowę i w drogę. Jak widać na tym PM zachodni przewoźnicy mogą tylko zyskać, a i jeszcze krzyczą że to co jest zaklepane to mało, także w kolejnych latach się okaże jakie będą tego skutki. | |||
~Gucio | Jedno jest pewne już kierowca nie będzie robił za przysłowiowego "ciecia" na pauzach 45h, weźmie swoje wartościowe rzeczy (telefon, laptop) a przecież jak co to starych garnków i używanej pościeli nikt nie weźmie - pytanie co z ładunkiem, paliwem - tylko strzeżone parkingi i bezpieczne a tych wiele nie ma. Jedynym najdłuższym systemem żeby wszystko grało stanie się 3/1, Ci co jeżdżą w kółkach problemu nie mają, system 2/2, 2/1 też gra. | |||
~Patryk pogromca dziadow | Unia na której chcą zarabiać, kierowcy którzy mają u nich pracować i wszyscy dookola pragną końca polskiego gumofilca. Jakim trzeba być prostakiem żeby w tej sytuacji błagać na kolanach Brukselę o zmianę przepisów albo jakim trzeba być złodziejem żeby otwarcie mówić że przepisy i tak obejdą, że już kilka takich obeszli wcześniej. Każdy chce żeby Polski dziad trans odszedł. Czy to kraje w których pracują czy to ich kierowcy czy to nawet pies. Na dziada w tych czasach się pluje, prawo jest po stronie uczciwej a złodziej i krętacz ma przechlapane. | |||
~Patryk pogromca dziadow | Nagrywac zglaszac jesli ktos daje lewe dokumenty do podpisania a płaci inaczej. Mini kamerka plus dwóch kolegów i od razu do Pip plus Prokuratura wniosek o popełnienie przestępstwa ( za 200 zł pisze to każdy adwokat ) przez x lat tej przestępczej działalności można podpiąć to pod zbrodnie VAT-owska za co grozi kara 25lat. Koniec dziada wyzyskiwacza jest bliższy z każdym nagraniem, donosem. Donos na takich ludzi co oszukują setki ludzi dla własnej korzyści nie jest kapowaniem i robi się to w dobrym celu coś jak by złapać pedofila i zadzwonić na policję to też nie jest kapowanie. | |||
~Gucio | Pan W powiedział że jeżeli " Rząd pomoże zmienić przepisy odnośnie wynagradzania pracowników (kierowców) to może przetrwają " co to znaczy zmienić - mają "pomóc okraść kierowcę? " Od początku tej walki o PM było widać że najbardziej solą w oku dla przedstawicieli reprezentujących branżę transportową był sposób wynagrodzeń kierowców w kwestii kabotaży -przerzutów wg. przepisów i stawek w danym kraju. | |||
~Gucio | Brawo Panie W jeszcze się na dobre nic nie zaczęło a już się szuka sposobu jak tu zakombinować -jakie to Polskie. | |||
~Gucio | Nawet przewodniczący EPL pan T zagłosował za PM wbrew interesom Polski, gdzie za jego Rządów firmy transportowe mogły robić wałki na VAT i miały jak w raju w tym czasie w PL. | |||
~Dawid87 | Pavel skąd ty bierzesz te diety, dieta zagraniczna nie może być mniejsza niż krajowa czyli 30 zł, Taki zapis w umowie, kandydat ma podpisać umowę przed podjęciem pracy, jak nie dziękuję. | |||
~Driver | Dawid nie ma sensu dyskusja z takim ścierwem jak kieroffcy z et My poczekajmy jeszcze chwilę spokojnie niech się to uspokoi nie sądzę że po takim obrocie przepisów ktoś podejmie się rozwoju czy wymiany floty a większość będzie stopniowo się wycofywać Sa spokojniejsze możliwość bez udziału czynnika ludzkiego do zarabiania kasy | |||
~Dawid87 | Driver to forum jest lepsze niż nie jeden kabaret i to za darmo, gdy w IT większość firm była zamknięta z powodu wirusa, ładunki 24t były do IT za 0. 8 centa. ale Jacek busem jechał po 1. 3e/km, ale za kilka dni na forum napisał że siedzi w domu na L4 już ponad miesiąc. drugi taki mądry PawełekBY jego ogłoszenie w dziale szukam pracy wiecznie aktualne, na komputerze ma foldery i wkleja z nich posty, znasz lepszy sposób na kabaret za darmo? o życzeniach bankructwa łącznika dla szefa nie będę już pisał, wiadomo prawda głoszona na forum od lat, dziad już kwiczy i leży im więcej dziadów padnie tym lepiej dla kierowców. zostaną tylko firmy z nowymi autami płacące minimum 10 tyś | |||
ninobzik
| Tak taborecie umysłowy tartaczny gamoniu. Dzięki tobie i tobie podobnym, dane mi było poznać prawdziwych, wręcz namacalnych depili, zwiacych się gumniakami. Dlatego nie dziwi mnie, że cała Europa pluje na ten grajdołek nad Wisłą. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Wreszcie wracać zaczynacie tam gdzie wasze miejsce, czyli do kloaki, którą przypadkiem oousciliscie i zasraliscie cały unijny rynek ; ) Czymta się gamonie | |||
ninobzik
| Taboret głupku tartaczny. "Leży i kwiczy" to jest moje określenie, zresztą jak kilka innych, które weszły do kanonu mowy forumowej. Jednak nie przypominam sobie, abym zezwolił depilom twego pokroju, na używanie słów moich. Więc wysil ten pusty czajnik i wydumaj w końcu coś samodzielnie. | |||
~driver | wystarczy ze obroty spadną z tollconecta to niemcy sie ogarną szybciej niz sie wam wydaje statystycznie moja firma co miesiąc placi 60tys e za same drogi w niemczech przez kwiecień maj dostali tylko 3, 5 tys A takich firm płacących tyle jest duzo | |||
ninobzik
| Driver osiołku, jesteś tak samo tępy jak tartaczny taboret. Co dzień wyjechane na tachografie 10, 15 godzin. Czy muszę coś dodawać?? Depiloz mufff taboreta nie będę cytować, urąga to ludzkiej inteligencji. Czyli mamy duecik depili forumowych Brawo Wy !! | |||
ninobzik
| Mniej samochodów ciężarowych na drogach, to mniejsze zużycie nawierzchni. Czyli driver osiołku, twoje teoryjki leżą i kwiczą. Zresztą to zachodni przewoźnicy mają wypełnić w części lukę, po złodziejach z polszy. Więc się idi/oto nie martw o germańskie autobahny. Zacznij się martwić o to, gdzie się ukryjesz przed komornikiem ; ) ; ) | |||
~Dawid87 | driver jak juz zauważyłeś prowadzenie firmy transportowej a wizja transportu z punktu widzenia kierowcy kierowcy to dwa różne światy, łącznik który sr/a na komendę życzy ci plajta ale sobie życzy jak najlepiej. trzymajmy się ich marzeń czy więcej dziadów padnie tym lepiej dla kierowców. UE zablokuje polskie firmy i ruszy zagraniczne gdzie będą płacić godziwie, bo w końcu się należy robo chodził 3 miesiące na kurs C+E. | |||
~driver | nino nie martw sie o mnie Martw sie o siebie i rodzine bo Wizja kierowcy to tak jak rzeczywistosc w psychiatryku To jednak komorniki wam sie do duupy dobierają powtorze Ci jeszcze raz u mnie nie mają co szukac maja spółke zoo komandytową i majątek 5000pln moga zobie zabrac te 5000 bo do takiej kwoty jest zabezpieczenie majątku | |||
~driver | jezeli bedzie taki nastroj na wymiane taboru i rozwoj jak ostatnie 4 miesiace to jedynym srodkiem transportu jaki bedzie dostepny po znajomosci to taczka w zakładzie oczyszczania miasta dla wiekszosci kieroffcow polskich Bo w naszych autach zostaną kierowcy z ua i by | |||
~azeter | Tylko, ze dziadtransy, kierowców z Ukrainy I Białorusi też będą obowiązywać przepisy unijne. I unijne stawki. | |||
g-a
| Podzielą przerwę i tyle z tego będzie. | |||
~leży z drutem pod premium | No to co dziady, na wiosne będziecie stare 60-tki odpalać za stodołą i marsz na pole, | |||
~12345 | Yepać dziadów im więcej ich padnie tym lepiej, taka złodziejska patologie trzeba likwidować, już dawno powinno się porządek z dziadami zrobić, kto dopuścił by tacy ludzie prowadzili firmy co drugi z wyrokiem a co trzeci z żółtymi papierami, powinni oddać wszystko co ukradli kierowcom | -1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.