~Patryk pogromca dziadow
| Cała kasa na konto i do wglądu służb kontrolujących w całej unii.
Trzeba polskiego zlodziejaszka odciąć od koryta całkowicie.
Stara Unia musi reagować jeśli ktoś nie stosuje się do ogólnych zasad.
90 procent albo i więcej kierowców czeka na ten pakiet mobilności z niecierpliwością bo zna temat od podszewki ( każdy zna zagrywki dziadów)
Oczywiście nie mówię o uczciwych przewoznikach z naszego kraju ale oni też tylko czekają aż wyłapia nieuczciwą konkurencję | 2 | | |
~Kibol
| Jak wygra czaskowski to zaraz wzrośnie bezrobocie, bo pizamyka duże inwestycje, budowy itp to będziecie robić za miskę ryżu żeby tylko mieć pracę. Dziady już zacierają ręce i namawiają do głosowania na szambiarka. | -1 | | |
~Milicja
| Patryk ty jesteś tak ograniczony umysłowa że chcesz pokazywać ile masz na koncie | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Nie chodziło mi o stan konta tylko o konkretny przelew WYPLATA za I suma i za co.
Nie może dziad kierowcy kosztem robić wirtualnych kosztów a płacić jak chce jeżeli jeździ po De F itp. Robiąc kabotarze trzeba się dostosować i tyle.
Polski gumiok jak słyszy że coś ma być zgodnie z zasadami to dostaje gęsiej skórki na ja/jach | | | |
~Dawid87
| Ty z swioim wyciągam z banku możesz chodzić publicznie i pokazywać. Dżentelmeni nie lubią chwalić się pieniędzmi. | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Ja nie mam nic do ukrycia złodzieje zawsze trzymają w dziupli po cichu | | | |
~Milicja
| ty nie jesteś Dżentelmenem tylko zwykłym ciu/lem | | | |
~Wielki Szu
| Już smierdzieli w gumofilcach brudnych od obornika nikt nie chce | | | |
~Wielki Szu
| Ty 87 nie rozumiesz że wysyłając Ukrainę na przezuty będziesz musiał im płacić według stawek krajów po którym twoje wozy będą się poruszać? Cross Trade ma również być objęta płacą krajów po których wozi się towar. I to nie minimalną rzeczywistą. Szykuj dla Ukrainy 15 tyś na mc | | | |
~Wielki Szu
| Zachód dziady chce was zmusić tylko do jazdy eksport- import. Przy tego typu robocie będziecie mogli dalej po partyzancku płacić | | | |
~Tomek
| Zachodnie firmy nie mogą konkurować z polskimi, koszty pracy są nieporównywalne. To się bronią, to było do przewidzenia, eldorado się kończy. | | | |
~Kris
| Jakim trzeba być tepym żeby nie rozumieć podstaw ekonomii. Polskie firmy nikomu niczego nie zabrały. Niemcy i Francuzi pozwolili na kabotazu bo sami nie mają takich mocy a dwa liczy się żeby było tanio. Jak wypadną polskie firmy to wy głąby myślicie ze będziecie jeździć w niemieckich firmach za wypłatę niemieckiego kierowcy? To tak jak z fabrykami nie po to tutaj budowali żeby płacić tyle co swoim bo mogli je budować u siebie. Kiedy wy to zrozumiecie. Dla Niemca jesteście nikim i Helmut ma w doopie polskiego czy rumunskiego kierowce | | | |
~Ordynator w trasie!
| A ja mam w doopie helmuta. | | | |
~Kris
| Teraz trochę siadła koniunktura to się robi pozorowane gesty ze chronią swój rynek. Jak koniunktura wróci to się okaże że bez polskich i rumunskich firm ich gospodarki nie istnieją | | | |
~Wielki Szu
| Kris. Tu jest głupi. A niby to dlaczego polski transport ma być taki tani tylko dzięki niskim zarobkom szofera? Według retoryki dziadów to polski szofer dźwiga całą unijna gospodarkę na swoim garbie. | 2 | | |
~Wielki Szu
| Zrezygnuj kmiocie dziadowski z willi i q7 i koszty spadną. Polski szofer będzie zarabiał tyle co zachodni. | | | |
~Kris
| Napisz do właściciela Lidla żeby zrezygnował a audi i płacił więcej kasjerce w Polsce. Ja rozumiem że każdy chce zarabiać więcej. Ja też. Tylko że samo chcenie nie ma tu nic do rzeczy. Taka mamy gospodarkę i tyle. Zawsze będą kraje bogate i biedne które są dymane przez bogate | | | |
~Kris
| Jak koszty w Polsce zrównają się z a zachodem to przemysł pójdzie dalej na wschód. Taka kolej rzeczy | | | |
~Dawid87
| szmata ty rozumiesz na czym polega pakiet, on nic nie zmieni, robisz dwa kabotaże i przerzut i tak cały miesiąc, nie będzie wskazania na jeden kraj. | | | |
~Tomek
| Polski transport rozrósł się potężnie nie z powodu, że polska gospodarka stała się silna, nie dlatego, że polskie firmy transportowe są wspaniałe, tylko, że są bardzo tanie. A są tanie, bo mają tanią siłę roboczą która tygodniami a nawet miesiącami mieszka w budzie. Z tym zachodnie firmy nie mogą konkurować.
Choć w pewnym sensie sam zachód jest sobie winny, przynajmniej spedycje. To było do przewidzenia, że nadmiar dzikich rozwali ich lokalne firmy.
Nie każdy polski przewoźnik jest bandytą, niektórych do tego zmusiła sytuacja, by wyjść na swoje muszą choćby zamieniać droższych kierowców na tańszych ze wschodu, jedne koszty rosną, drugie trzeba ciąć.
Ciekawe jak rodzime firmy by zareagowały gdyby na polski rynek weszły firmy gdzie wynagrodzenie kierowcy byłoby czterokrotnie niższe od naszych krajowych. Trudno sobie to może wyobrazić, że może być jeszcze ktoś tańszy, ale choć tak hipotetycznie.
Prowadzenie w Polsce jakiejkolwiek działalności gospodarczej to balansowanie na krawędzi, być zwykłym pracownikiem to człowiek jest sprowadzany do roli niewolnika. Ot Taka moja konkluzja. | | | |
~Kris
| Kiedy wy wreszcie wyjrzycie szerzej niż przez szybę kabiny. To że transport jest tani to powoduje że towary w sklepach są tanie. Dlatego zachód wpuścił wschodnie firmy żeby Helmut miał tani jagurt w aldiku. Jego je. bie ile kierowca siedzi w budzie. Jak polskie firmy będą za drogie to sobie sprowadza Filipińczyków. Czy to jest takie trudne do zrozumienia ze transport to tylko mały wycinek gospodarki | | | |
~Ordynator w trasie!
| Kołchożnik nie kwicz. | | | |
~pks poland
| Bardzo dobrze. Polacy dali przykład LT, BG, UA jak szybko i prosto popsuć rynek w całej UE.
Wymyślili siedzenie tygodniami w kabinach, zawsze liczyło się byle taniej. Teraz wyobraź sobie jeden z drugim że tak jak Wy działacie na terenie starej UE tak w PL działają np BG. Co byś zrobił??? Powiem Wam- najazd na Warszawę w obronie rodzinnego rynku.
Osobiście popieram eliminowanie Was z rynku za ten syf który reprezentujecie. Parę, może 7-10 lat wstecz nas tolerowano w innych krajach, teraz z auta wychodzi przepocony brudny szoszon który umie tylko laden blać. Tak wyglądacie. | | | |
~Darek
| Wpuścili bydło na salony, to tak jest. O co ten płacz? Nasr@li niech posprzątają i ładnie przeproszą wszystkie zainteresowane strony. | 1 | | |
~Darek
| Auta z polskimi blachami a ilu polaków za kierownicą? może 50%. Taki ukrainiec przyjechał zarobić jak najtańszym kosztem do polaka co prowadzi firmę, też najtańszym kosztem. Z tego nic dobrego wyjść nie może. Ukrainiec jak sobie policzy 5 euro za prysznic to u siebie ma za dobrą wódke i fajki. | | | |
~Dawid87
| Białoruskiemy pa/jac wyjdź na parkingu I pluj na polskie firmy, jestem ciekaw od kogo dostaniesz pierwsze po ry/ju, od Polaków, czy innych kierowców z wschodu, którzy są wdzięczni za pracę i godziwe warunki pracy i wynagrodzenie, ile na Białorusi zarobi kierowca 500 dolarów? | | | |
~Ordynator w trasie!
| Szkoda się nad nim pastwić.
Jemu już się do końca we łbie pomieszało. | | | |
~Tomek
| Paweł walczy w swojm kraju o demokracie i dobrobyt? Piszoc na e transporcie co mu się należy i co Gomułka ma mu dać? Robił u nimca i Holendra pracować kazali wrócił do Pana też marudz, odaj płytki ceramiczne co twój tata z ścian zrywał, obrazy, zerzby, luzka co twój tata wywozil z Polszy, Spytaj taty gdzie te skarby ma? To Predasz i Dietu I Podstawu Paweł pouczi, | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Kris de/bil myśli że jogurt w aldiku Niemiec ma taniej bo mu Polak za pół darmo wozi hahahaha
Prawda jest taka że firmy jak Aldo płacą tyle co Niemcu tylko zanim do polskiej swini dojdzie jeszcze zanim się pogryza wieprzki który taniej to już wogole za pół darmo jedzie ale ZA TYLE co miało jechać tylko spedycje mają naszych dziad transow i tak jest. Lepiej jak by zostało u Niemca. każdy koczownik do Niemca do pracy. Konkretne firmy co Mają kołka by zyskały tak samo a przerzuty po kilka lub kilkanaście tygodni muszą być zakazane bo to niewolnictwo i nie uczciwa konkurencja | | | |
~Wielki Szu
| Widać że dziady już na łeb dostają ze strachu. Powrót dziady do wideł i gnoju coraz bliższy | | | |