Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Inspektorzy nie czekając ani chwili ruszyli z pomocą

ID: 252586


Funkcjonariusze warmińsko-mazurskiej Inspekcji Transportu Drogowego jadąc krajową „szesnastką” zauważyli płonącą naczepę. Kierowca nie był nawet świadom zagrożenia.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (17)

~Tonieja
Dym to jeszcze nie pożar, a gwałtowne schłodzenie hamulców kończy się ich uszkodzeniem. W takiej sytuacji najlepiej zjechać na pas awaryjny i co kilkanaście sekund podjeżdżać do przodu o pół metra, aż ostygną hamulce.
~Jego Kierowniczość Pan O!
Kilkanaście sekund?
Ale dokładnie ile, 11 czy np 19 bo to jest kurna bardzo ważne!
~Jego Kierowniczość Pan O!
Siofer nie zajarzył że koła blokują.
Ładne cipy teraz "powożom".
~Tonieja
Zależy od temperatury otoczenia i wilgotności powietrza, oraz od tego czy tarcze czy bębny. Jak jest ostry mróz i masz bębny to co mniej-więcej 10 sekund przez około 10 minut. Inaczej bębny się odkształcą i będzie waliło przy hamowaniu. Jak upał i tarcze wystarczy co 30 sekund przez 15 minut. W obu sytuacjach może dojść do sklejenia okładzin/klocków do bęba/tarczy i już nie ruszysz. Moze ktoś ma inne doświadczenia. Wolę uczyć się na cudzych błędach.
~Tonieja
P. s. jak juhowe hamulce można nie zauważyć. Zwłaszcza zaraz po rozładunku.
~Jego Kierowniczość Pan O!
Jeśli hamulce z jakiegoś powodu nadmiernie się zagrzeją_ (zwykle jest to głupota kierującego), wystarczy jechać powoli nie używając padału hamowania.
Po jakimś czasie ostygną.
Podjazdy po kilkanaście sekund, są dobre w korku (aby zaoszczędzić czas jazdy).
Jeśli zaś coś zablokuje kola na stałe, to można tylko pozbyć się bieżnika.
To tyle w temacie.
~Tonieja
Gorące hamulce są śliskie więc bierznika nie stracisz.
~Jego Kierowniczość Pan O!
Jak zablokują całkowicie też nie???
~Jego Kierowniczość Pan O!
Jak przypiertoli kilka ładnych atmosfer na zaciski, to można nawet olejem polać tarcze.
I choćby skały srały... to hcooja to pomoże.
Paniał?
~Kiero Łomża
Ja pier... Jakie znachor naczepa mi się pali a ja kur... Będę patrzył czy mi tarcza pęknie czy bęben będzie jajowaty. Jak zblokowało i się zagotowało to i tak do wymiany to w czym wy problem widzicie? A tak poza temat macie wy chociaż prawko C+E?

1

~Jego Kierowniczość Pan O!
Jestem w trakcie.
~Tonieja
Jak z dziećmi.
ANTYDZIADTRANS
Oczyma jest mowa jakieś schładzanie i podciaganie by nie pokrzywilo hamulców lepiej wydać kasę i zrobić hamulce na całej naczepie i mieć spokój pewność ze działają prawidłowo a jak rozbicie zestaw wtedy jakie są koszty nowego a jak ktoś zginie kto więźnie za to odpowiedzialność szef powie ze nic nie wiedział i zostaniecie jako szofery sami z bajzlem i problemami

1

~nononono
~jego kierowniczośćPAN O chłopie ty chyba taczką jezdziłeś... spróbuj zauwazyć ze ci sie koło w naczepie zblokowało jadąc po prostej drodze, no moze zauwazysz jak juz opone zjedziesz do felgi buheheheheehehehe... i moze byś tez zauwazył jakby ci z tyłu do naczepy czołg zapieli ze coś cie trzyma... gawędziarze oj gawędziarze... wy tu wszyscy jezdzicie ale taczkami widze
~Jego Kierowniczość Pan O!
Twierdzisz że nie idzie wyczuć blokującego koła?
Dlaczego, za dużo kół?
Ale chyba coś czujesz.
Zesrasz się w gacie, to chyba poczujesz klocka.
Obecnie dużo kierujących stanowią śpiące cipy, nie nadające się nawet na uszczelkę do du/py.
Czasami to żal mi dziadów zmuszonych do zatrudniania takich głąbów.
~nononono
~jego kierowniczość to jak wytłumaczysz to ze bardzo dużo "starych" doświadczonych drajwerów dopiero orientuje sie ze cos sie dzieje z kołem jak juz prawie opona jest zdarta do drutów? ?? no cwaniaczku jak wytłumaczysz ze stare wilki drogowe popełniają taki błąd? ??
~Luk
Chyba uczą jak palą się koła nie stawać dopiero jak opony spadną wymagają a sami wyszkoleni te itd widzę dopiero by bałaganu narobili jak by nie ugasiły
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.137.220.120

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels