ID: 252586
Inspektorzy nie czekając ani chwili ruszyli z pomocą
ID: 252586
ID: 252586
Funkcjonariusze warmińsko-mazurskiej Inspekcji Transportu Drogowego jadąc krajową „szesnastką” zauważyli płonącą naczepę. Kierowca nie był nawet świadom zagrożenia.
Funkcjonariusze warmińsko-mazurskiej Inspekcji Transportu Drogowego jadąc krajową „szesnastką” zauważyli płonącą naczepę. Kierowca nie był nawet świadom zagrożenia.
~etransport.pl
Posty (17)
~Tonieja | Dym to jeszcze nie pożar, a gwałtowne schłodzenie hamulców kończy się ich uszkodzeniem. W takiej sytuacji najlepiej zjechać na pas awaryjny i co kilkanaście sekund podjeżdżać do przodu o pół metra, aż ostygną hamulce. | |||
~Jego Kierowniczość Pan O! | Kilkanaście sekund? Ale dokładnie ile, 11 czy np 19 bo to jest kurna bardzo ważne! | |||
~Jego Kierowniczość Pan O! | Siofer nie zajarzył że koła blokują. Ładne cipy teraz "powożom". | |||
~Tonieja | Zależy od temperatury otoczenia i wilgotności powietrza, oraz od tego czy tarcze czy bębny. Jak jest ostry mróz i masz bębny to co mniej-więcej 10 sekund przez około 10 minut. Inaczej bębny się odkształcą i będzie waliło przy hamowaniu. Jak upał i tarcze wystarczy co 30 sekund przez 15 minut. W obu sytuacjach może dojść do sklejenia okładzin/klocków do bęba/tarczy i już nie ruszysz. Moze ktoś ma inne doświadczenia. Wolę uczyć się na cudzych błędach. | |||
~Tonieja | P. s. jak juhowe hamulce można nie zauważyć. Zwłaszcza zaraz po rozładunku. | |||
~Jego Kierowniczość Pan O! | Jeśli hamulce z jakiegoś powodu nadmiernie się zagrzeją_ (zwykle jest to głupota kierującego), wystarczy jechać powoli nie używając padału hamowania. Po jakimś czasie ostygną. Podjazdy po kilkanaście sekund, są dobre w korku (aby zaoszczędzić czas jazdy). Jeśli zaś coś zablokuje kola na stałe, to można tylko pozbyć się bieżnika. To tyle w temacie. | |||
~Tonieja | Gorące hamulce są śliskie więc bierznika nie stracisz. | |||
~Jego Kierowniczość Pan O! | Jak zablokują całkowicie też nie??? | |||
~Jego Kierowniczość Pan O! | Jak przypiertoli kilka ładnych atmosfer na zaciski, to można nawet olejem polać tarcze. I choćby skały srały... to hcooja to pomoże. Paniał? | |||
~Kiero Łomża | Ja pier... Jakie znachor naczepa mi się pali a ja kur... Będę patrzył czy mi tarcza pęknie czy bęben będzie jajowaty. Jak zblokowało i się zagotowało to i tak do wymiany to w czym wy problem widzicie? A tak poza temat macie wy chociaż prawko C+E? | 1 | ||
~Jego Kierowniczość Pan O! | Jestem w trakcie. | |||
~Tonieja | Jak z dziećmi. | |||
ANTYDZIADTRANS
| Oczyma jest mowa jakieś schładzanie i podciaganie by nie pokrzywilo hamulców lepiej wydać kasę i zrobić hamulce na całej naczepie i mieć spokój pewność ze działają prawidłowo a jak rozbicie zestaw wtedy jakie są koszty nowego a jak ktoś zginie kto więźnie za to odpowiedzialność szef powie ze nic nie wiedział i zostaniecie jako szofery sami z bajzlem i problemami | 1 | ||
~nononono | ~jego kierowniczośćPAN O chłopie ty chyba taczką jezdziłeś... spróbuj zauwazyć ze ci sie koło w naczepie zblokowało jadąc po prostej drodze, no moze zauwazysz jak juz opone zjedziesz do felgi buheheheheehehehe... i moze byś tez zauwazył jakby ci z tyłu do naczepy czołg zapieli ze coś cie trzyma... gawędziarze oj gawędziarze... wy tu wszyscy jezdzicie ale taczkami widze | |||
~Jego Kierowniczość Pan O! | Twierdzisz że nie idzie wyczuć blokującego koła? Dlaczego, za dużo kół? Ale chyba coś czujesz. Zesrasz się w gacie, to chyba poczujesz klocka. Obecnie dużo kierujących stanowią śpiące cipy, nie nadające się nawet na uszczelkę do du/py. Czasami to żal mi dziadów zmuszonych do zatrudniania takich głąbów. | |||
~nononono | ~jego kierowniczość to jak wytłumaczysz to ze bardzo dużo "starych" doświadczonych drajwerów dopiero orientuje sie ze cos sie dzieje z kołem jak juz prawie opona jest zdarta do drutów? ?? no cwaniaczku jak wytłumaczysz ze stare wilki drogowe popełniają taki błąd? ?? | |||
~Luk | Chyba uczą jak palą się koła nie stawać dopiero jak opony spadną wymagają a sami wyszkoleni te itd widzę dopiero by bałaganu narobili jak by nie ugasiły |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.