ID: 251900
Ciężkie 'stonogi' czyli 68 zamiast 40 ton i brak karty kierowcy
ID: 251900
ID: 251900
Cztery przeładowane samochody ciężarowe i dwa dostawcze wycofali z ruchu w nocy z niedzieli na poniedziałek (31 maja - 1 czerwca) inspektorzy Inspekcji Transportu Drogowego z Łodzi.
Cztery przeładowane samochody ciężarowe i dwa dostawcze wycofali z ruchu w nocy z niedzieli na poniedziałek (31 maja - 1 czerwca) inspektorzy Inspekcji Transportu Drogowego z Łodzi.
~etransport.pl
Posty (10)
~jarek ogarek | kto to pisał? jesli ważył 68 ton, to przeładowane 28 ton a nie 18 | |||
~Gucio | Dlatego jestem za tym żeby ITD pracowało 24h, bo pod osłoną nocy jedzie cała świta kombinatorów - jak nie magnesy, drugie karty itp. to auta przeładowane i niszczą infrastrukturę drogową - karać takich ile się da i podnieść te śmieszne kary finansowe - są dla takich zdecydowanie za niskie, takimi przewoźnikami to trzeba ostro potrząsnąć, a nie się cackać. | |||
~ToJa | Kiedy ta patologia się skończy. Jak bym mógł to dał bym ITD 100% premij. Takom patologie tępić w zarodku. Kierowca zabrać prawko na 3 miesiące Pseudo biznesmenowi licencja dożywotnio. | |||
Konar22
| Za małe kary. Podnieść wysokość kar i zabrać licencję. Przecież to cały czas ta sama firma. | |||
~miko miko | Kontnery były są i będą wożone lekkie cięzkie i najcięższe po po c* takie gadanie ze licencje by zabrał itp oni musza mase całkowitą podnieść bo i tak będa wozić i tak... na firankach też wożą cieżko i oski przeładowane i bez karty i na magnito i chłodniach itp to takie głupiego gadanie. . | |||
~x-man | gadanie nie jest glupie, ITD ma zwiaane rece oni maja nakaz nakladac mandaty a nie rozwiazywac problem. wplywy do budzetu musza byc. na szkoleniu sam Inspektor to przyznal ze kieruja sprawy do prokuratury a ona sprawe zamyka bo wystarczy mandat. kieruja sprawy o zawieszenie/odebrani e licencji dostaja odpowiedz ze maja nalozyc kare administracyjna. to jest zabawa w kotka i myszke. wladzy sie nie oplaca rozwiazac problemu leczej syfa leczyc pudrem bo wtedy wplywy do budzetu sa. | |||
~Guli | Interes musi się kręcić... zabiorą licencje i co... ? Dojnej krowy się nie zabija... Kar nie podniosą bo małą łyżką też się najesz.. :) | |||
~Nordic Driver | ~miko miko tylko że według ciebie to na ile mają podnieść tą masę całkowitą jeżeli taki zestaw może ważyć w Danii 56 ton a w Szwecji gdzie mamy jedno z największych DMC może ważyć 64 tony i to pod warunkiem że rozstaw od pierwszej do ostatniej osi zestawu ma ponad 23m, a nasi polscy "psiewoźnycy" ładują widać więcej niż w krajach skandynawskich. Za wykorzystanie zestawów typu stonoga jestem za ale tak jak był zamysł tych zestawów czyli 2 kontenery łatwo rozładować a nie że by w razie kontroli się rozczepić by nie ważyć więcej niż 44t. Sam miałem okazje jeździć takim zestawem i tu jest kwestia dobrego spedytora że by zabrać dwa kontenery o wadze nie przekraczającej około 30 ton a firmie sie to opłacało bo zabierałem 2 kursy w jednym transporcie. A co DMC w Polsce to można by podnieść do 48 ton dla 6 osiowych zestawów bo taka konfiguracja zabiera kilka ton więcej a nacisk na oś jest niższy od standardowego zestawu wiec mniej niszczy drogi. | |||
MagnusSE75
| W Szwecji w nocy między Malmoe i Goeteborgiem 80 tonowe latają :-) Na legalu oczywiście, tylko trzeba dobre drogi budować, a nie z goowna pomieszanego z czekoladą. | |||
~Robert | PRZECIEZ L-TRANS JOANNA SOBOLA tam każdy jezdzi bez tacho, i na magnasie, a włascicielka niema nawet prawa jazdy kat b |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.