Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

NOWE stawki dla posiadaczy C+E na rok 2020r.

ID: 250747


Proponuję nowe stawki dla trzymaczy kierownicy na zagranicy - dniówka max 150zł lub z kilometra gołe 30 groszy i wyjazd przynajmniej na 6 tygodni tak żeby nam szefom pasowało! A jak nie pasuje to won za bramę bo chętni już stoją w kolejce - kto jest za?

~Twój BOSS
*.icpnet.pl

Posty (607)

kiero82
Brendzelku
O mnie się nie martw.
Radzę sobie bardzo dobrze.
W przeciwieństwie do ciebie, nic od tatusia i mamusi nie dostałem.
Baa, nawet bym nie wziął, bo zapracować sobie mogę sam.
Co do myślenia i wykształcenia, zarzucić sobie nic nie mogę.
Szkoła średnia ukończona, także wystarczy mi to.
Ty za to chłopak po OHP, a pouczać innych próbuje.
Nic z tego.
Za głupi jesteś na podejmowanie odważnych decyzji.
Dlatego siedzisz u taty w firmie na cieciowce, i pozostaje ci tylko to forum.

1

~Ł ysy
Ci wszyscy, co tak szczekają japami jeszcze zatęsknią za dziadtransami.
To akurat jest pewne.

1

~driver
buczek z zmpd mowil ze 70% taboru w Polsce jest w rekach mikrofirm do 10 samochodów

1

ninobzik
Kiero 82, ., proszę ja ciebie. !!
Nie obrażaj osób, które ukończyły OHP.
Bo łysy i jemu podobni pseudo psieffozniki się obrazą.

Wiadomo już jest, że tartaczny taboret ukończył zaledwie czy klasy szkoły specjalnej, gdzie ledwie zdołali nauczyć go pisać.
Zresztą co widać po wpisach jego.
Ten niezrozumiały bełkot świadczy sam za siebie ; )

1

Puchacz1
Czy tutaj jest ktoś z tych co krzyczeli:
"Im więcej firm padnie, tym lepiej dla kierowców"?

-1

kiero82
Nino
Co racja to racja.
Ale glacy w to nie mieszajmy.
To już inna liga.

1

kiero82
Puchacz
Ja twierdziłem (nie krzyczałem), że im więcej dziad-gumiaków padnie, tym lepiej dla normalnych i uczciwych przewoźników.
Zresztą mój były szef, podczas rozmowy w biurze, powiedział coś podobnego.
Jak to ujął, rynek musi wyczyścić się z tych dziwnych firemek, które nie funkcjonują uczciwie.
I miał rację.
A firmę prowadzi od roku 1990, i jak widać, ma się dobrze.
Choć jak to stwierdził, złote lata transportu minęły już bezpowrotnie.

1

ninobzik
Kiero 82, ., toż to napisałem, że OHP a tartacznego edukacja, to dwa różne światy ; )

Co tam u nas słychać.
Wczoraj gruzilem w sadach.
Z ranka piz, dziło jak w "kieleckim" ; ) ; )

1

Dawid87
Osiołek 82, jakie ty odważne decyzje w życiu masz?

-1

ninobzik
Ooo, snopek słomy przemówił ludzkim głosem.

1

kiero82
Nino
Wczoraj rano była zimnica.
Dzisiaj już lepiej, bo +5.
A obecnie świeci piękne słońce, temperatura +10, no i podobno "Nadchodzi" ładna pogodna.
Ten tydzień śmigam po trasach, czyli Poznań - Leszno, Kościan i takie tam.
Jeden, dwa kursiki na dzień, i do "chałupy".

1

ninobzik
Puchaczyk nie kuma podstawowych praw gospodarki wolnorynkowej.
Zatem zadaje durne pytania.
Kup se dropsa, weź kijaszek i go turlaj ; )

1

kiero82
Odważne decyzje można "podjąć", a mieć to możesz np. kalosze po dziadku.
Zrozumiał?

2

Puchacz1
kiero82.
Wiesz gdzie pracuję.
Real niestety jest okrutny.
1/2 taboru stoi.
Wiadomo, że wszyscy w jednym dniu po świętach nie wyjadą lecz w porównaniu do roku ubiegłego jest spora czkawka.
Kierowcy na urlopach (wymuszonych sytuacją) zwolnieniach lekarskich. Jeśli pandemia przejdzie dość szybko, to o wakacyjnych miesięcznych urlopach pewnie trzeba będzie zapomnieć.
ninobzik
Kiero 82, czyli mogę wracać z nadzieją na udany weekend??

Kurde niby kwiczą, że cienko z robotą, a unas opór.
Maszyna nie "stygnie"
Ledwo wjechałem do kraju, to już miałem kolejne zlecenie.
Wiadomo, ., Wlkp pany !!

1

kiero82
Nino
Puchacza znam osobiście, i złego zdania o nim nie powiem, także nie mieszam się w wasze potyczki.

1

kiero82
Puchacz
Zgadza się.
Fabryki stoją, to i transport w większości stoi.
U Nas w firmie są 4 auta, i parę, które śmigają na UE, także jak narazie wszystko jeździ.
Ale nie ukrywam, że inne firmy stoją już długo, bo przejeżdżam obok, to widzę.
Ogólnie jest nieciekawie, i na szybką poprawę się nie zanosi.

1

ninobzik
Kiero 82, ależ ja ciebie nie chce w cokolwiek mieszać.
Komentuje tylko jego brak podstawowej wiedzy, w odniesieniu do gospodarki wolnorynkowej.
Wiadomo powszechnie, że transportu jest nadmiar, a więc jeśli czegoś jest za dużo, to jest tanio.
Czyli jak słusznie zauważyłeś, jest potrzeba oczyszczenia rynku z gumniakow, którzy tylko zaśmiecają rynek i jeżdżą za pół darmo.
Ott taki tartaczny taboret, zbędny element, który tylko psuje zdrowa konkurencję

1

kiero82
Nino
Transportu i aut jest za dużo, i to fakt, a w radiu, telewizji i gazetach ogłaszali, jakie to zapotrzebowanie jest na kierowców w Europie.
Podobno brakowało 100tysiecy w samej tylko Polsce, a chłopaki że świeżo odebranymi uprawnieniami roboty znaleźć już nie mogą.
Spadam, bo czas się za robotę wziąć.
Dawid87
Puchatek bo ty pracujesz u jakiegoś dziada i amatora, maniek na innym wątku piszę że teraz kierowca za kołko do IT bierze 5 tyś zł ES jeszcze więcej, firmy biorą po 2. 5e/km. Coś tu sie nie zgadza.
Puchacz1
Dawid87.
Pewnie i tak:), wg innych.
Ale jeszcze ani na forum, ani live nie powiedziałem o nim "dziad".
DZIADek to ja jestem.
I właśnie.
Gdzie jest moja tabliczka zaszybna zamówiona przez leona u Ciebie, z wypalonym w czarnym dębie napisem DZIADek?

1

ninobzik
Kiero 82.
Znaleźć nie mogą, bo na obecną chwilę, zapotrzebowanie spadło z wiadomych powodów.
Do tego dochodzi jeszcze napływ taniej siły z UA, która kupuje u siebie uprawnienia.
A pacany, którzy jeżdżą za połowę ceny, chętnie takich tanich posiadaczy PJ z UA zatrudniają, aby wegetować i nie wypaść z rynku.

Wiadomo co ich czeka, gdy stracą płynność finansową.
Wszystko w kredycie pod zastaw, w lizingach.
Komornicy już ręce zacierają.
A tartaczny taboret jest tego najlepszym przykładem.

1

Dawid87
Puchatek dąb czarny? Nie możliwe żebym taki miał, co innego czerwony, rośnie.
~Chef
Obniżylem pensje o 15% powód spadek frachtów dlaczego tylko ja mam odczuwać konsekwencje ekonomiczne? Niech każdy poczuje na własnej skórze jak jest pięknie i super.
Puchacz1
Tak sobie to czytam i myślę.
Czasem mi się to zdarza (myśleć).
Dlaczego takie "mózgi ekonomii" marnują swe talenty pracując za kierownicą?
Do rządu, do firm transportowych, kopalń, hut, stoczni, LOTu itd...
Trzeba Polskę ratować a nie patrzeć, że dostanie taki "ekonomista" w marzeniach 12tke s psodu za miesiąc powożenia.
Puchacz1
2020-04-16 10:02:09 Puchatek dąb czarny? Nie możliwe żebym taki miał, co innego czerwony, rośnie.

Czerwony odpada.
Ten kolor źle działa na byki np w Pampluna, a dość często tam jestem.
Chyba, że "mały leon" coś namieszał z tym czarnym dębem.
laki81
Czemu dużo firm transportowych w PL zniknie z rynku, bo wielu poszło za bardzo w kredyty, lizingi brali auta na potęgę w ciągu zaledwie 3lat potrafili od np : 5 aut dojść do 20-30sztuk, teraz muszą nieźle kombinować i ich los jest kiepski. Jakoś Niemcy aż tak nie dobierali aut firmy które są na rynku po 30lat nie dobierały nawet w najlepszym okresie dla transportu, co najwyżej wymiana na nowsze modele (mówię o średnich firmach nie molochach). Ci co mają swój tabor bez lizingów, kredytów właśnie przetrwają, bo stać ich postawić część swoich aut pod płotem na kilka miesięcy aż rentowność wróci, a Ci co mają w kredytach to dziś właśnie jeżdżą po UE za śmieszne stawki po 0, 50-0, 65e i płaczą, bo "tonący brzytwy się chwyta". Zobaczcie jak nieprzewidywalny koronawirus namieszał na rynku, a za plecami kolejny czeka cios PM -bo tego Bruksela z zachodnimi Państwami nie odpuści, zresztą widać w każdym głosowaniu co Polska ze swoimi sprzymierzeńcami może nic... Jak to wszystko się zakończy trzeba jeszcze trochę czasu ale rokowania nie są optymistyczne.
~Szymon
Trolu podpisz sie jestes mocny anonimowo. Mi skonczyla sie karta i juz nie wyrabiam nowej widac tak musialo być zeby odciac się od tej patologii. Mam nadzieje ze zbankrutujesz i bedziesz jezdzil busem u swojego "kolegi" za sama podstawe.
~scancargo
no normalnie jajka opdaja do kolan jak sie czyta te podstawy ekonomi made in Garbsen już to kiedyś tłumaczyłem że np sa 2 firmy jedna 100 aut i drua 100 aut jedna bierze UA za 1400 ( pzykład z sąsiedztwa ) druga PL 3/1 za 8 z przodu i teraz tak firma dziad po roku ma zakumulowane około 4 660 000 pln ( max upraszczam ) wersus 0 ta druga czyli w te 3-4 lata przed kryzysem była w stanie zakumulowac około 13-18 mln pln i twierdzenie że to ten 1 dziad upadnie a nie ten dobry " oczywiscie dla kierowców jest irracjonalne myslicie że ktoś mu pomoże że co kierowcy z PL rusza na pomoc nie kopkną w * też nazwą go dziadem jak tylko zacznie
laki81
Tak dla zainteresowany - ciekawostka czy wiecie że stworzyła się w czasie koronawirusa taka giełda transportowa, gdzie są wrzucane ładunki pewna kwota i jest licytacja kto taniej pojedzie, to nawet stawki za km schodziły do 0, 32 e - nawet szef jednej firmy spedycyjnej o tym mówi znanego youtubera, gdzie ściągał auto 900km na pusto, bo opłacalność zerowa. Co ciekawe mówił, że te ładunki znikały jak świeże bułki.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.118.19.123

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels