ID: 249668
Obraz Polskiego Przewoźnika
ID: 249668
ID: 249668
W większości prowadzi Firmę od czasów upadku komunizmu. Od małego jest nauczony kombinowania, oszustw, matactwa. Dzisiaj bieda mu w oczy zagląda, bo chętnych na pracę w niewolniczych systemach coraz mniej. Ludzie coraz bardziej roszczeniowi, nie chętnie podkładają magnesiki i znają swoją wartość na rynku pracy.
Pracodawca, często człowiek zmęczony całą otoczką transportu siedzi sfrustrowany i myśli jak obejść kolejny przepis, jak ukryć dochody firmy, jak "wyrwać " ładunek z giełdy 10 centów taniej. Przez lata swojej pracy nie potrafił zbudować Firmy opartego na potencjale ludzkim. Liczył się tylko szybki zysk i kolejny samochód w garażu.
Drugą grupę stanowią przewoźnicy którzy bazują na stałych zleceniach, stworzyli dobry team pracowników którzy są lojalni i potrafią dostosować się do koniunktury rynku. Ci przetrwają wszelkie zawirowania.
W większości prowadzi Firmę od czasów upadku komunizmu. Od małego jest nauczony kombinowania, oszustw, matactwa. Dzisiaj bieda mu w oczy zagląda, bo chętnych na pracę w niewolniczych systemach coraz mniej. Ludzie coraz bardziej roszczeniowi, nie chętnie podkładają magnesiki i znają swoją wartość na rynku pracy.
Pracodawca, często człowiek zmęczony całą otoczką transportu siedzi sfrustrowany i myśli jak obejść kolejny przepis, jak ukryć dochody firmy, jak "wyrwać " ładunek z giełdy 10 centów taniej. Przez lata swojej pracy nie potrafił zbudować Firmy opartego na potencjale ludzkim. Liczył się tylko szybki zysk i kolejny samochód w garażu.
Drugą grupę stanowią przewoźnicy którzy bazują na stałych zleceniach, stworzyli dobry team pracowników którzy są lojalni i potrafią dostosować się do koniunktury rynku. Ci przetrwają wszelkie zawirowania.
Posty (5347)
~Ł ysy | Dajcie lujom spokój. Niech chociaż w necie będą The Beściakami. Gdzieś rany muszą leczyć. | |||
~Ł ysy | Wcześniej źródłem ich upodlenia byli szefowie, oj przepraszam, dziadtransy. Dzisiaj wschodnia konkurencja. Jutro ptaki na drzewach. | |||
~Driver | A najlepsze są wątki o pracy w de miało być 2300 2500e a okazało się 1700 a po odejściu nawet te 1700 zmienia się na Note za palety lub inne obciążenia Bardzo dobrze ich uczą Niemcy pokory | |||
~Misiek | Wojtyła transport szuka kierowcy także do dzieła panowie będziecie celebrytami :) | |||
~Kierowca | Trzech największych przewoźników ET os rana zaklina rzeczywistość... porażka, a ogłoszeń większość : pracownikom ze wschodu dziękujemy | |||
~Kierowca | od rana miało być | |||
~Ł ysy | Kierowca. Nie zaklina, tylko pokazuje rzeczywistość. Właśnie tacy jak ty pieprzą bzdury o transporcie. | |||
~Driver | Niech dziękują a ja wezmę chętnie gdybym miał miejsce ale niestety u mnie czekalo się na miejsce A że teraz narazie miejsc pracy ubywa (zdane wynajmy) a nie przybywa to chłopaki muszą czekać na samochody trochę dłużej ale nikt się nie zwalnia | |||
~Ordynator zostań w domu! | Glaca był dozwol kwiczeć? | |||
~Ł ysy | O czym tu dyskutować? Z kim? Z grupą nawiedzonych przygłupów, którzy uzurpują sobie prawo wypowiadania się w imieniu wszystkich kierowców? Przecież to idioci, olewani przez szefów i przez kolegów po fachu. Kto ich traktuje poważnie? Może ta informacja dotrze, zatem informuję : Dzisiaj jest krótka piłka. Nie pasuje praca? Dziękuję, miłego dnia życzę. Na auto wsiada kolejny kierowca. | |||
~Ł ysy | Przygłupie ku ku. Była komenda wychodzenia z nory? | |||
~Ł ysy | Zastanawiam się, kiedy ci profesjonaliści pracują. Wiecznie na forum. | |||
~Ordynator zostań w domu! | U dziada nie robię, to pracuję kiedy mam ochotę. | |||
~Transpo | Mój były kierowca 320 zł dniówka (po jego negocjacjach) Odszedł do Niemca, po miesiącu dzwoni czy nie mam miejsca bo go w DE oszukali zarobił mniej niż u mnie ; ) | |||
~Ordynator zostań w domu! | Podróbka to ma dobrze. | |||
~Driver | Już celebryty pokazali jak u dziada nie robią A rozwiązanie tego jest proste niech ten nie dziad weźmie ołówek bez gumki kartkę podzieli na pół i z jednej strony napisze Wielkimi literami słowo Przychód a z drugiej Koszty i pod spodem Różnica i się okaże szybko jak się robi z Pana dziada | |||
~Przewoźnik | Driver, fiuty już się tylko miotają. Nikt nierobów nie chce | |||
~Driver | Widać po firmach gdzie jest Ukraina to samochodów na placach nie ma i w każdej np 250 autek a 400 Ukraicow zero ogłoszenia że szykują kierowcy i 14 Polaków tylko | |||
~Ordynator zostań w domu! | Gumowcom mówimy stanowcze nie! | |||
~Gucio | Obraz polskiego przewoźnika widzimy codziennie w artykułach i mediach - nie ma dnia bez złapanego na kombinacjach (magnes, wyłącznik, druga karta, jazda bez karty ) , to jest rzeczywistość i to w dużym procencie. Dlatego ITD powinno pracować 24h i gonić tych kombinatorów ile się da, przewoźnikom kontrola za kontrolą, niech płacą zero litości. | |||
~Ordynator zostań w domu! | 951 i wszystko w temacie. | |||
~Ordynator zostań w domu! | Podróbka cienko pierdzisz. | |||
~Ordynator zostań w domu! | Zaoliwionym parkingom mówimy zdecydowane nie! | |||
~Ł ysy | Grunt to klepisko i renata premium z odzysku | |||
~Ordynator zostań w domu! | Pozdro dziewczynki z A 6! | |||
~Driver | Magnes karta druga i jazda bez karty to jest sprawa kierowcy decydując się na takie rozwiązanie sam jest odpowiedzialny za swoje czyny I to on powinien ponieść karę największą Co innego wyłącznik to już przyzwolenie właściciela Kara więzienia i co najmniej 100tys dla takich z obu stron | |||
~Ordynator zostań w domu! | Dojepać takim a potem ich do kotła! | |||
Ł ysy
| Ponoć praca jest aktem woli. Ponoć roboty jest do bólu. Rzucacie kluczykami, zmieniacie firmy jak rękawiczki i co? Wykonujecie polecenia szefa jeżdżąc na magnesie lub wyłączniku? Kto jest patologią? Szef czy kieroffczyna? Prawda jest taka, nie ma szefów magnesiarzy bez "głupio-mundrych "kieroffczyn. | |||
Ł ysy
| Gucio. Swoje żale kieruj do kolegów po fachu. | |||
~Ordynator zostań w domu! | Glaca co racja to racja. Ale ci nie poleje bo jadę""odległościówka "on i sobie jedziemy. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.