ID: 249668
Obraz Polskiego Przewoźnika
ID: 249668
ID: 249668
W większości prowadzi Firmę od czasów upadku komunizmu. Od małego jest nauczony kombinowania, oszustw, matactwa. Dzisiaj bieda mu w oczy zagląda, bo chętnych na pracę w niewolniczych systemach coraz mniej. Ludzie coraz bardziej roszczeniowi, nie chętnie podkładają magnesiki i znają swoją wartość na rynku pracy.
Pracodawca, często człowiek zmęczony całą otoczką transportu siedzi sfrustrowany i myśli jak obejść kolejny przepis, jak ukryć dochody firmy, jak "wyrwać " ładunek z giełdy 10 centów taniej. Przez lata swojej pracy nie potrafił zbudować Firmy opartego na potencjale ludzkim. Liczył się tylko szybki zysk i kolejny samochód w garażu.
Drugą grupę stanowią przewoźnicy którzy bazują na stałych zleceniach, stworzyli dobry team pracowników którzy są lojalni i potrafią dostosować się do koniunktury rynku. Ci przetrwają wszelkie zawirowania.
W większości prowadzi Firmę od czasów upadku komunizmu. Od małego jest nauczony kombinowania, oszustw, matactwa. Dzisiaj bieda mu w oczy zagląda, bo chętnych na pracę w niewolniczych systemach coraz mniej. Ludzie coraz bardziej roszczeniowi, nie chętnie podkładają magnesiki i znają swoją wartość na rynku pracy.
Pracodawca, często człowiek zmęczony całą otoczką transportu siedzi sfrustrowany i myśli jak obejść kolejny przepis, jak ukryć dochody firmy, jak "wyrwać " ładunek z giełdy 10 centów taniej. Przez lata swojej pracy nie potrafił zbudować Firmy opartego na potencjale ludzkim. Liczył się tylko szybki zysk i kolejny samochód w garażu.
Drugą grupę stanowią przewoźnicy którzy bazują na stałych zleceniach, stworzyli dobry team pracowników którzy są lojalni i potrafią dostosować się do koniunktury rynku. Ci przetrwają wszelkie zawirowania.
Posty (5264)
~kiero | Do tego bezczelnie kłamał, że był i nie widział tam białego manika z cysterna | |||
~//~ | Przypominam dla wszystkich prawdziwych kierowców. Kierowcy ani jak nie zabrania się prowadzić dla siebie ewidencję i archiwizację godzin pracy i w razie czego (problemy z wypłatami całego zarobku i/albo wypłat związanych z podróżami służbowymi) mieć dowody na rękach (będzie w przyszłości z czym pójść do PIP, sądu i t, d). Kopii (ksero, skany, zdjęcia) wykresówek (dodatkowo CMR-ek i t. d. ) jak i sczytujące urządzenie dla KK nie drogo kosztują. | |||
~kiero | Hui ci to pomoże idioto, skoro pracować nie potrafisz | |||
~zcx | etransportowi idioci udający przewoźników posiłkują się ukraińskim olx-em. dawidku imbe?cylu, po co zawyżasz stawkę wypisując 50pln za dzień. | |||
~Driver | All Inn cały tydzień 2h przed wyjazdem zaczyna się wyjazd i koniec 2h po przejechaniu bramy bazy to czas na sprzątanie mycie obsluge | |||
~zcx | już widzę ten las rąk chętnych do pracy za 50pln a szczególnie gdy chodzi o ukraińców. | |||
~Tadek | Lepszy rydz niż nic już białoruszin szuka pracy marzeń a ty czas w sam raz na takie poszukiwanie ! | |||
jacek-kuba
| Szanowny kolego tartaczny-zamieść jeszcze ogłoszenie w republice konga i napisz, że tel na rachunek abonenta. Nie wiem czy tu już wszyscy zdurnieli? Zostaw transport i idź na tą Halembę-poznasz życie, wyprostują cię od strzału. A dwunastki nie wróżę-ona jest od jakiegoś czasu, za 30 dni-bo tego nadal nie łapiesz. A teraz kongo albo pakista-to wasza ostatnia szansa. | |||
jacek-kuba
| Jełopy wypatrują indian z indii na białych koniach. Przybędą i wiejski dziad będzie mógł jeszcze stawkę obniżyć. Matolstwo w gumofilcach. Jak kovidianie nie zaatakują ponownie-to będziecie płace podnosić-zrozumiały mongoły? Mongoły myślą, aha zrozumiały-to dziękuję. To wracać czyścić plac i machać Panom Kierowcom. Nie widłami osły-kwiatami machać. | |||
~Dawid87 | Jacek jaka różnica czy pracę wykonuje Polak, Ukrainiec, Pakistańczyk, obywatel Kongo czy Filipin, masz problem z rasizmem. wybij sobie z głowy 12tyś zł za bycie łącznikiem, | |||
jacek-kuba
| Żadna jeżeli wykonuje ją tak samo-gdzie masz tych indian pytam-gdzie oni są? ?? To mrzonki z waszych pustych łbów-ludzi prymitywnych, bezmyślnych, pustych, zachłannych i chciwych. Dość -to nie do ciebie Dawid, ty mało z tego rozumiesz i tak. | |||
jacek-kuba
| A 12 jest faktem i nie podważaj tego-inaczej 400zł dziennie. Zapytaj prawdziwych kierowców ile zarabiają -ale zasada jest jedna-u dziada się nie jeździ. A jak ktoś chce u chłopa jeździć, to nie moja sprawa, . | |||
~skg dk | kupa nawet prawa jazdy nie ma a najmundrzejszy o kapuste dostaniewsz 12 tysiecy ale wongow wietnamskich | |||
~Dawid87 | Jacek czysto ekonomiczne pytanie, PO CO przepłacać jeżeli praca jest wykonana, zabrać ładunek z punktu A dostarczyć go do punktu B, po co płacić 400zł jak inny zrobi to za 250 zł. | |||
~Dawid87 | z drugiej strony dobry dobrze pisze, ty nawet nie masz uprawnień do prowadzenia takiego sprzętu. | |||
jacek-kuba
| Ostatni raz napiszę -Polak, fachowiec, doświadczony, uczciwy, zaangażowany, odpowiedzialny a co najważniejsze lojalny-kosztuje dzisiaj 400zł. Wiem że są pracownicy po 250 i co z tego, co za argument. Do noszenia mebli możesz nająć tanich ludzi-alkoholików, najlepiej kalekich-co z tego??? Jeździsz tanio, masz tanich ludzi, tani sprzęt i to wszystko. 3maj się. | |||
jacek-kuba
| Realizujesz, tani transport, więc siedzisz z motłochem w jednym rzędzie. Do wielu firm nawet cię nie wpuszczą. Nawet nie wiesz bo tam nie bywasz. narta | |||
~Wielki Szu | Głupi ohp owiec 87 ciągle szoferów szuka. Niech szuka. Grisza i Wasyl już uciekli. | |||
~Dawid87 | Jacek czy ty mi chcesz powiedzieć że wysokośc wynagrodzenia zmienia alkoholika lenia w pracoholika osobę dbającą o powierzony sprzęt. Mylisz się i to mocno. poza tym jak człowiek który zaliczył plajta może zabierać glos w sprawie prowadzenia firmy? | |||
~Driver | Dawid nie ma sensu szarpać się z robolem oni w życiu i tak niczego więcej nie osiągną czy będzie miał 5 7 9 czy 12 to i tak status społeczny robol | |||
~Dawid87 | Jacek jest bezrobotny | |||
~Driver | Dziś słyszysz jaka kolwiek dyskusje i mówisz dziękuję za pracę proszę opuścić firme | |||
jacek-kuba
| Tak to jest Wielki Szu. Jedni siedzą na olx-ie drudzy realizują transporty. Tych drugich na forum nie ma, a pierwsi wyją namiętnie. Dawid może kiedyś poprowadzisz firmę sam i to od podstaw-wówczas zabierzesz głos-ok? Teraz zajmij się placem i trocinami. | |||
jacek-kuba
| Praca dla kierowców: Szukam pracy (205) Dam pracę (460) Co się dzieje, co się dzieje??? zima nadchodzi-co się dzieje? Piętnastka nadchodzi wielkimi krokami-słyszę wyraźnie kroki a słucham głośno AC/DC. Tak słyszę głosy, hm. | |||
~Dawid87 | Jacek Pajacek widziałeś te ogłoszenia, większość Niemieckich dziadów szuka frajerów do dy/mania, zatrudni murzyna z Polski na trzy miesiące zapłaci za 1, 5. | |||
~Driver | Dopiero piszą że dobre firmy nie dają ogłoszeń więc to samo ścierwo się ogłasza szukając następnego de*ila na miesiąc może dwa i na koniec nota za palety i żegnaj frajerze | |||
~Ordynator na powrocie! | Nota i do pip. A tam już jadą z dziadem. | |||
~kredyt | Pracowałem w takiej firmie na busie. Trzy miesiące wodzenia za nos. Bajki, opowiastki że za miesiąc będzie lepiej. Ostatecznie wiszą mi 12. 000zł. Dostałem za trzy miesiące 6tys. Czyli najniższą. Wątpię, że cokolwiek zobaczę. Sprawa w sądzie. Ale nie będzie lekko. Firma matka dużego oddziału. Nic nie mają, żadnego majątku, ani dochodu. Ogłosili upadłość a w to miejsce otwierają kolejny oddział. Duża zagraniczna firma z polskim oddziałem. Przy rozmowie miałem mieć ok 9 tysi na rękę. Zostałem z dwoma. Uważajcie, co raz więcej cwaniaczków na rynku. | |||
~kredyt | Myślę, że to jakiś podwykonawca znajomek. Sam kasę bierze, a w firmie nic nie wiedzą. Ale tego pewnie się szybko nie dowiem. Po prostu ostrzegam. Trzeba się trzy razy zastanowić gdzie się idzie. Nie ma umowy o pracę z firmą a z kimś innym, WIAĆ jak najdalej. Firmy krzak OMIJAĆ na kilometr! | |||
jacek-kuba
| Niemi to największa hołota i złodzieje -nigdy inaczej tu nie pisałem. Te kredyt dostałeś już te 50tys na kwity? Trociniak dlaczego się denerwujesz i zaczynasz wyzywać? Halemba cię uspokoi. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.