ID: 248899
Witam. Jaki polecacie ciągnik sidlowy kupić MAN, RENAULT, STRALIS, DAF A MOZE MP4?
ID: 248899
ID: 248899
MAN, RENAULT, STRALIS, DAF A MOZE MP4
Staję przed dylematem zakupu ciagnikow w firmie.
Auto ma jeździć na zachodzie głownie FRANCJA, AUSTRIA, NIEMCY, WŁOCHY pod plandeką.
Moze ktos cos podpowie z doswiadcznia?
MAN, RENAULT, STRALIS, DAF A MOZE MP4
Staję przed dylematem zakupu ciagnikow w firmie.
Auto ma jeździć na zachodzie głownie FRANCJA, AUSTRIA, NIEMCY, WŁOCHY pod plandeką.
Moze ktos cos podpowie z doswiadcznia?
~DUZY*.203.252.9
*.203.252.9
Posty (32)
~skg dk | Ja bym stawial na mana w kooperacji ze scania naprawde fajny sprzet tgx skrzynia 14 biegow scania, nawigacja scania nie ma co wybrzydzac i dobre ceny | 3 | ||
LUNA24
| Polecam Scanię, najlepsze ciągniki dobre spalanie i serwis. Daf też dobry (głównie spalanie) ale na wynajmie, gdyż serwis a w zasadzie zasady serwisu to tragedia na gwarancji jedziesz do serwisu i nie chcą przyjąć bez gwarancji płatności. Potem obciążenia za naprawy gwarancyjne. Pozdrawiam | |||
~Pan teraz O! | LUNA oczadział? Od kiedy Jelonek mało pali? | 1 | ||
EuroStar
| Polecam Ford F-MAX ! | |||
~DUZY | Eurostar? dlaczego polecasz F=MAXA? | |||
gigi
| gość się zapytał i już na niego dziad gadają... | |||
~Kierowca | Zdecydowanie Man | |||
~DUZY | Wisdzisz GIGI tak to juz jest ze z kazdego tutaj dziada zrobia nawet taki FILOU niema pojecia z kogo dziada robi a moze jest on sam wiekszym dziadem za jakiego sie uwaza ale chetnie pokazalbym typowi ktore pol dnia jest dluzsze i kto jest dziadem. Ale mniejsza o to szkoda czasu na takich. | |||
~zcx | połowa dłuższa i krótsza? a co to za wymysły. połowy większe lub mniejsze to jedynie rybacy mają | |||
gigi
| może pomóżmy koledze w wyborze, ja tez stawiam na mana z motorem 12 litrów | |||
~Kieroldek | jezdzilem nowym manem są super, starsze byly ok ale te nowe na prawde super. | |||
~x-man | wszystko zalezy jaka kase chcesz wydac i ile chcesz pozniej na serwisy wydawac 1. DAF tani w zakupie reszta to porazka roczniki 2018 i 2019 masakra, ogrzewania padaja po kilka razy w miesiacu, same sie zamykaja (padaj zamki), pala olej i paliwo w nadmiarze tez. Serwisy sobie nie radza (70 sztuk w taborze) 2. Scania malo pali, solidne auto bez wiekszysch problemow. Wady upierdliwy i drogi serwis 3. Man cena idzei z jakoscia ostatnio maja problemy ze skrzyniami (uszczelnienie Retarder-skrzynia plus lozyska) ale tylko te wersje co maja skrzynie od Scania (w Scanii nie my problemow) Wady upierdliwy serwis 4. Mercedes - wygodny dla kierowcy duzo bajerow. Wady drogi 5. Iveco - jedno chwali inni narzekaja, malo pala 6. Renault podonie jak z IVeco | |||
~Breaker Breaker | Najbardziej ochoczo do ciężkiej pracy podchodzi scania. Za to najbardziej cenię smoki. Kiedyś byłem fanem volvo, cała reszta to liga niżej | |||
~Breaker Breaker | Chociaż te nowe to sprawiają wrażenie trochę tandetnych. Nic, zobaczymy jak będą się spisywać. | |||
~Pan teraz O! | Wypraszam sobie aby tak poczciwy pojazd jakim jest "reno", zajmował ostatnie honorowe miejsce. Glacy będzie przykro. | |||
~Rysiek777 | ja polecam kupić jakiegoś KRAZa bo i tak roboty nie ma to jak ma stać to trzeba trzymać coś co nabiera wartości a nie traci :) | |||
~Breaker Breaker | Niezły tekst :) Widziałeś co te maszyny wyprawiają na bezdrożach? | |||
~Rysiek777 | oczywiście i ujeżdzałem takiego w AWP wiec polecam | |||
~Rysiek777 | nikt rozsądnie myślący nie wchodzi w interes w którym żeby przetrwać na powierzchni trzeba okradać pracownika którego de facto najpierw trzeba pozyskać na dość dziś wymagającym rynku pracy | |||
~Kieroldek | Chcesz się lansować kup Skanioo lub Łolvo, chcesz zarabiać kup Renault lub Iveco, lub MAN. Co do DAF potwierdzam przedmówcę. Kibel. | |||
gigi
| jelonki takie lipne? | |||
~Da_las | gigi, jelonki to sa lipne z reguly u tych, co zamiast diesla leja opal i to ten najgorszego gatunku, a olej to sie przeciez nie wymienia. | |||
~Cool | Jelonek 2018 r padło adblue po przejechaniu 4. 5tys km. Akumulatory po 4 miesiącach ogrzewanie po 6 miesiacach szyby same czasami się otwierają czujniki zawory pierdółki też wymienione i ostatnie dwa tygodnie spalanie 38l przy 8tonach. Na serwisie powiedzieli norma. Tyle w temacie dafa nigdy więcej. A i lusterka porażka c*owa wodocznosc przy lekkim deszczu | |||
~Da_las | Cool, masz ta ich "rewelacyjna" klime postojowa??? W modelu po lifcie problemem jest sprezarka. I ogolnym problemem w Euro 6 sa pompy wody. | |||
gigi
| są tacy co nie widzą nic poza jelonkami... | |||
~Remik | X Man od kiedy iveco mało pali? Ta sama trasa iveco 38/100 mp 4 31/100 | |||
~Drobny przedsiebiorca | Ostatni wypust SCANII streamline silniczek 410-450 bardzo wdzieczne autka. Spalanie dobre i moc jest. Scania w nowej budzie rownież dobra i wdzieczna tylko cena lekko zaporowa. Mam 3 streamline 410, 450, 450 oraz 3 w nowej budzie 410, 450, 500. Pracuja i zarabiaja nie generujac kosztow za awarie. Przebiegi od 50 do 350tkm. Wybor należy do Ciebie | |||
~Drobny przedsiebiorca | Sorry w 1 padly baterie na amen na pauzie ( scanii oryginalne ) roczne | |||
EuroStar
| Do DUZY - polecam F-MAXa z racji tego, że jest to nie przereklamowany samochód a na dzisiejsze czasy przede wszystkim jego jakość jest adekwatna do tego co oferuje się na rynku. Wykonanie, koszty eksploatacji jak i sama cena zakupu jak do mnie przemówiła. Jeśli ktoś ma ochotę wydać kilkanaście tysięcy euro więcej przy zakupie na "znaczek" kupując coś co zasadniczo niczym się nie różni od reszty jego wybór. Ja tak jak mówię polecam u mnie się sprawdza. | |||
~Andrzej | Mamy Many i jedno nigdy więcej Mana, chleją dużo średnio o 4-5 litrów więcej niż Scania i Reanult, przy ładunkach 4-10 ton spalanie 30-31 to troche dużo, inne marki 24-27 z tymi tonażami, awaryjność duża EGR przy 300 tys, wałki potrafią sie zatrzeć przy 550 tys, o *łach nie piszę. NIgdy więcej Mana pomimo, że używany tańszy względem Reanult o 30 tys, a Scani 50 tys nie warto, bo po 2 latach wróci a użytkujesz 4 -5 lat auto. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.