Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Hsf Szubin

ID: 248390


Witam. Czy przyjmujo bez doświadczenia? I jak płaco?

~Grochu
*.197.120.155.threembb.co.uk

Posty (1222)

~Romek
Niedługo wielkie zmiany wielki przewrót jakiego jeszcze ta firma nie widziała miejcie ludzie już coś na oku będzie bardzo dużo zwolnień dziękujemy związki za to, a wam związki teraz takie piekło zrobią że będziecie tam płakać nie pozdrawiam
~Związek
Za wszystko co się dzieje odpowiedzialne są związki. Mało co się na robicie a płaczecie najwięcej. Dlaczego ludzie którzy uczciwie pracują chcą pracować i nie należą do tych pseudo związków muszą odpowiadać za nieudolność, brak obeznania i złe postępowanie związkowców. Oni powinni ponieść konsekwencje swoich do niczego nie prowadzących działań. Niektórzy są tylko w związkach dlatego żeby nie zostać zwolnionym. Za to co się dzieje w firmie pogratulować tylko wam drodzy Związkowcy. Nie pozdrawiam
~Były pracownik
Jeszcze więcej jeździjcie bez kart, róbcie pauzy podczas rozładunków i załadunków do tego noście więcej ciast do biura za lepsza rajka. A na koniec tankujcie za swoje. Nie pozdrawiam
~Kandydat
Dzień dobry, czy trwa rekrutacja?
~Koniu
Kandydat dzwoń do Szubina i zapytaj z tego co wiem to nie przyjmują nowych kierowców do pracy.
~Stachu
Babol wozi fajki
~Holyhead
Pan Babol jak już. . Pan Babol będzie sobie woził co mu się spodoba.
~Pogromca Babola
Babol jest *ujem, w szkole miał same dwóje!
~Mieczysław
Do września poleci znowu z 50 osób. firma robi się molochem na słabych nogach już zaczyna wszystko się układać dlaczego hsf został sprzedany... firma musi diametralnie obniżać pensje pracownicy będą redukowanii logiczna rzecz.. żeby utrzymać się jako tako na powierzchni. Ileś lat to była zawsze bezpieczna przystań zawsze kasa na czas i wgl. Ale teraz nie ma co planować w przyszłość bo wydaje się kiepska.
~Necati Arabici
Mieczysław skąd masz te wiadomości?
~Dziad trans
Kuijpers Cargo Service na dzień dobry 500eu obciążenie za materiały szkoleniowe
~Zawodowy Kierowca
Osobiście to cieszę się że nie pracuję już w DFDS, jedyne co w tej firmie można zdobyć to doświadczenie w jeździe zestawem, nic więcej, czasem jak widuję zestawy DFDS i tak patrzę z boku jak kierowcy latają do biur magazynów z telefonem podczas gdy inni kierowcy czekają spokojnie na rozładunki czy załadunki to cieszę się że mam obecnie święty spokój od nienormalnej polityki planningu i tego ciągłego stresowania kierowcy telefonami czy transicsem. To jak ludzie dają się traktować w DFDS za te parę groszy to jest wręcz nienormalne, ale co się spodziewać po korporacji która tylko potrafi doić pracowników. Polecam każdemu by zwolnić się z tego korpobadziewia gdy tylko znajdzie się okazja na lepszą pracę pod względem psychicznym. Tak twierdzili że są propracowniczy a wszędzie słychać że zwalniają ludzi, zastępują ich tańszymi pracownikami spoza EU oraz planują obciąć pensje. A ludzie w tej firmie zamiast zacząć mówić jednym głosem potrafią nadal na siebie tylko donosić i pokazywać najgorsze polskie cechy typu zawiść i radość że ktoś się potknął. A najlepszą rzeczą po pracy w takim gównie jakim jest obecnie DFDS to zakup własnego zestawu, i nie mówcie że się nie da bo się da, wystarczy mieć trochę oleju w głowie oraz nie przepijać pensji jak mają w zwyczaju w większości kierowcy DFDS, na samą myśl o firmowym autobusie pełnym pijaków bierze mnie odruch wymiotny. Holender z Duńczykiem się cieszy że polacy nie potrafią się dogadywać między sobą, nie dość że płaci coraz mniej wymagając coraz więcej to prostym sposobem będą robić tak żebyście się między sobą tam zagryźli po czym pokornie robili każdą najgorszą pracę jaką wymyślą. Jeszcze do tego Ukraińcy będą Wam pluli w twarz bo jeden z drugim powie że nie rozumie i planista wyśle polską podwójną żeby ratować plan który i tak był nie do zrealizowania.
~Babol
Pamiętajcie jeśli najwikszymi złodziejami to jest pomidor jezior który jest po wyroku sądowym i mam nadzieję że związki zawodowe nie zapomną o tym i Damian wilki kłamca i złodziej
~Dfds
Babol pisz wyraźnie bo nie wiadomo o co chodzi.
~CNA
Myślę, że ten statek już tonie dzięki tej elicie związkowej pełnej nieudaczników, alkoholików i handlarzy. Ewakuacja jest niezbędna! Firma wytrzymywała te braki mięsa a teraz to wam się we łbach poprzestawiało po tym alkoholu. Nikt tego nie wytrzyma
~Kiero
Jak sytuacja w firmie? Widzę że na liście coraz mniej osób, chyba więcej UA niż naszych. To już nie to co kiedyś, a szkoda bo to porządną firma była.
~CNA
Amerykańce to już grupami odchodzą bo widzą co Polaczki narobili. Za to co się dzieje w firmie pogratulować tylko wam drodzy Związkowcy. Rok Pan S. siedzi w Szubinie w ogródku i śmieje się z Was jełopy, bo Pracodawca ma takiego darmozjada na koncie. Och jaki on zapracowany? Ileś lat była zawsze kasa na czas Ale teraz nie ma co planować w przyszłość, bo jełopy chcą fundusz. Za rok nie będzie firmy ani funduszu i taka wasza przyszłość. Nie pozdrawiam
~Kaktus
To ty jesteś jelop CNA jak lubisz że ktoś pluje tobie w twarz a ty twierdzisz że pada deszcz to rób tak dalej
~Fred postrach kotow
Czytam te wybroczyny CNA i jemu podobnych no i świerzbi mnie jezyk. Ten fundusz odpowiada wielkości wahań euro rzędu 15 groszy na miesiąc przy 22 dniach a w skali rocznej odpowiada około 2% ogólnych rocznych zarobków. Jeśli ktoś uważa, że to położy firmę to jest skończonym .em. Wszedł pakiet mobilności i ten to dopiero był ciosem dla pracodawcy. Lekkim batem wzrost kosztow o min 10-15% Teraz za urlopy dostajecie przyzwoita dniówkę a rocznie to jest druga pensja czyli jakieś 6-7xtyle co ten fundusz. I to jest duży koszt. To nie położyło firmy, za to wiele dziad transów trzeszczy w posadach. Nawet jeździli do ministerstwa by uszczuplic dotychczasowe status quo. Uswiadomie cie CNA że pakiet mobilności masz dzięki Niemcom, Francuzom, Belgom czyli tymi którzy byli waleni socjalnym dampingiem takich firm jak nasza i inne rumunskie litewskie itpZmiany mentalne są najtrudniejsze. Jedni tkwią w mentalności niewolnika, który robi laskę pracodawcy za terminowe wypłaty a drugi porównuje się z tymi Niemcami Holendrami i uważa, że nie jest od nich gorszy skoro robi to samo w tym samym miejscu.
~Necati Arabici
PANY A NIE LEPIEJ ROBOTĘ ZMIENIĆ ANIŻELI ZAMARTWIAĆ SIE TYM CZY DADZĄ CZY NIE DADZĄ, ZWOLNIĄ CZY NIE ZWoLNIĄ ITP. FRED PIESZESZ O NIEWOLNICTWIE ALE CHYBA SAM JESTES NIEWOLNIKIEM SYSTEMU I NIE ZA BARDZO WIESZ CO Z TYM ZROBIĆ. PRACY JEST PEŁNO A WIEC CO STOI NA PRZESZKODZIE ZEBY ZMIENIC PRACODAWCE ALBO PÓJSC NA SWOJE I ZOSTAC REKINEM TRANSPORTU.
~Niuniek
Panowie i Panie moja osobista sugestia jest taka. Są w firmie związki? To może porozmawiajmy o systemie 2/2 dla chętnych. Myślę że byłby to idealny sposób na np. Wymiane pojedynczych kolega kolega lub podwojna podwojna. Propozycja 8000 tysięcy stała pensja. Kto się pod tym podpisuje? Tylko czytaj uważnie i nie obrażaj bo patologi jest az za dużo więc proszę o merytoryczne odpowiedzi.
~Niuniek
I zacznijmy mówić o poważnych ważnych sprawach a nie kto ile wypił bo nikt świetny nie jest firma zła nie jest bo 3/4 co pisze na tym forum pracuje z 5 albo 15 lat więc idźmy ku lepszemu a nie róbmy patologi dość nas życie jebię więc zacznijmy w końcu mówić jednym językiem i . te związki pokażmy charakter i chęci.
~Cna 11111
Miejcie odrobine honoru i sami sie zwalniajcie... jak Wam tu jest tak zle I nie dobrze to po jakiego grzyba tu siedzisz?!wypad do innej firmy jak sie roboty boicie... dzbany. A czemu tu siedzicie jeszcze?bo dobrze wiecie ze lepszej firmy niz HSF nie znajdziecie... robota jest wszedzie takze wy.ac nieroby smierdzace !
~Waldek
Cna 11111 masz rację siedzą i płaczą nieroby jak to im źle.
~Edek
Je. b. ać Tuska i CH. uja każdego co głosował na niego
~Pracownik dfds
Niuniek podbijam posta, system 2/2 to jest coś co może zmienić pracę w tej firmie na plus, zarówno dla kierowców jak i pracodawcy, firma wprowadzając taki system pokaże że zalezy jej na pracownikach a dzięki temu na pewno zaangażowanie kierowców wzrośnie co przełoży się na ogólne wyniki, to powinien być główny priorytet związków, nie kłócić się/ sądzić/ walczyć a wypracowywać lepsze, wspolne warunki pracy, na których każdemu finalnie zalezy
~Dfds
Na pewno na 2/2 nie zgodzą się sąsiedzi którzy siedzą po 4-6 tygodni i jakoś problemu nie ma żeby ma tyle jechać a wszędzie ogłoszenia po kantynach że max 4 tyg. Nie zabierajmy im pracy
~Niuniek
Panowie system 2/2 dla chętnych a nie na przymus na przymus nic się nie zrobi. Kto wyrazi chęci niech tak pracuje i daje z siebie 120% a kto chce siedzieć 6 tygodni niech siedzi. Ja bym próbował wdrożyć taki system na próbę. Znajdą się chętni żeby z 3 miesiące tak przepracować. Wiadomo że dla wielu liczy się rodzina CZAS Z DZIECMI który nigdy nie wróci, więc to idealny system na pogodzenie jednego z drugim. Firma zadowolona bo pracownik jest wydajniejszy z większą chęcią pracuje i człowiek bo ma czas dla rodziny.
~12345
Tak naprawdę, to powinniśmy przestać patrzeć tylko na swoje kieszenie. Firma boryka się z problemami i powinniśmy dobrowolnie zrzec się z 10% dochodu. Firma się odkuje i będzie praca.
~Dziad
Hindusi już czekają
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.22.81.151

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels