ID: 248279
Kierowcy potrzebni od zaraz
ID: 248279
ID: 248279
Autorzy raportu pt. "Transport przyszłości" o perspektywach transportu drogowego w Polsce przewidują, że deficyt kierowców będzie się w najbliższych latach powiększać. Będzie to jeden z głównych czynników hamujących rozwój branży.
Autorzy raportu pt. "Transport przyszłości" o perspektywach transportu drogowego w Polsce przewidują, że deficyt kierowców będzie się w najbliższych latach powiększać. Będzie to jeden z głównych czynników hamujących rozwój branży.
~etransport.pl
Posty (39)
~bary | Za duzo za malo. U mnie w firmie przychodza mlodzi wytrzymuja kilka miesiecy i mowia "pass". Kasa po pierwszym zaskoczeniu okazuje sie nie tym. Szkoda zycia kumpli panienek itp. Zycie jest jedno. Ja robiac juz trzecia dekade jakos im sie nie dziwie. Druga sprawa to przy zachlystywaniu sie nowinkami zycie na wyjazdach komplikuje sie coraz bardziej a tego z bazy czy spedycji nie widac-to dwa swiaty. Co do sciagania sily roboczej vel niewolnikow to na wiele bym nieliczyl bo "zachod "na to nie pozwoli. | 1 | ||
~Kierowca | Dziady *e z Polski podstawa 10tys zł brutto na umowie i codziennie w domu po 8 godz. Lub 20tys zł zł brutto na umowie od poniedziałku do piątku po Polsce. Na międzynarodówkę więcej. Brak policji brak its bag brak mandatów za czas pracy mandaty tylko dla szefa club siedytora lub cięcia magazyniera. I wtedy będą kierowcy trzeba będzie zwalniać bo każdy będzie chciał zarabiać duża kasę za pracę na legalu bez magnesu czy wyłącznika i 3 tyg w budzie BBC dla psa. | 1 | ||
~Matematyk | Kierowców zawsze brakowało i będzie brakować, ale kierowców nie trzymaczy kierownicy. | |||
~Trzecie przykazanie | Kierowców nie brakuje dlatego że kierowca dużo zarobi tylko, że traci życie w budzie gdzieś na zasranej przemysłowce, parkingu lub wypiździejewie. Od zawsze wśród kierowców było dużo rozwodników, kawalerów lub dziwaków bo dzięki tej pracy nie spali pod mostem, zarobili dużo kasy, a komornik mógł im naskoczyć (teraz wypłata jest na konto, ale są wyjątki). Ten zawód w przypadku niektórych ludzi to upadek człowieczeństwa. Ilu jest wśród kierowców chrześcijan? Wiecie że jutro jest 6 stycznia. Dzisiaj po zachodzie Słońca do zachodu dnia kolejnego będziecie go święcić jak należy? | 1 | ||
~EDA | Kierowca z 30 letnim stażem zarabia podstawa 2600 + kil 0, 30 głupoty wypisywane do przelewów delegacje i tym podobne | 1 | ||
~Trzecie przykazanie | ~Matematyk tjaa jasne! Brakowało chyba w czasach kiedy nie było internetu, granice były słabo przepuszczalne, większość społeczeństwa mieszkała na wsi bez łazienek, a ludzie żywili się plotami bardziej niż dzisiaj. | |||
~Trzecie przykazanie | W dzisiejszych czasach brakuje maszyn które wiele procesów robiły by przez 24/365 w roku, a człowiek by je doglądał od czasu do czasu. | 1 | ||
~Trzecie przykazanie | Tylko z maszynami jest taki problem że są skomplikowane, drogie w serwisowaniu i zbudowane z nieorganicznych elementów, które się nie odradzają, ani same nie naprawiają. | 1 | ||
kiero82
| Idealny temat pod trolli forumowych typu transgaloty, glaca, 3 tałzeny i paru innych. Prawda jest taka, że ludzi do pracy w tym zawodzie brak, i gdyby nie "kierowcy" z UA, to polscy przewoźnicy by lezeli i kwiczeli. | 2 | ||
~Gucio | To prawda kolego. Ogólnie wydaje mi się, że wraz z tym całym postępem cywilizacyjnym, mimo wyższego wykształcenia coraz większej ilości ludzi jesteśmy coraz głupsi, łatwo jest ludźmi manipulować i są podatni na wszelkiego typu wiadomości. Każdy goni za tym pieniądzem, a tak na prawdę wszyscy oddalają się od siebie w życiu codziennym, w rodzinach, w pracy nie ma za bardzo kolegów, każdy leci, pędzi i coraz bardziej prawdziwe wręcz naturalne staje się powiedzenie "człowiek człowiekowi wilkiem" a szkoda. | 3 | ||
~Gucio | Taki przykład każdy praktycznie w Rządzie, czy parlamencie UE jest wykształcony, profesorowie, doktorzy, magistrowie i w wielu sprawach zamiast stosować jak najprostsze przepisy, łatwe do zrealizowania i ogarnięcia umysłowo przez zwykłego człowieka, to nie, tak pokomplikują, że sami nie wiedzą co do czego i czasem przeczytać tej bzdury nawet nie potrafią. Wtedy każdy ma swoją interpretacje i robi się ogólny śmietnik. Kto to widział banan za prosty to nie banan, marchewka to owoc a ślimak to jest ryba, to pokazuje brak logicznego myślenia i wręcz można powiedzieć głupotę, żeby nie nazwać tego de*ilizmem. | 1 | ||
~Trzecie przykazanie | Gucio w telewizji pokazują bezmyślne gadające głowy, które zresztą już można zautomatyzować (Deep feke czy jakoś tak). Za tymi ustawami i przepisami siedzą mądrzejsi ludzie tylko o nich się nigdy człowiek nie dowie bo oni sobie tego nie życzą. Nawet jest powiedzenie "O pieniądzach dżentelmeni nie dyskutują" mający taką logikę jak tekst "cukier krzepi" czyli robi wodę z mózgu co niektórym. Polityków jak i naukowców się przekupuje każdy chce żyć i zarabiać, nikt nie chce być autsajderem. "Ogólnie wydaje mi się, że wraz z tym całym postępem cywilizacyjnym, mimo wyższego wykształcenia coraz większej ilości ludzi jesteśmy coraz głupsi. " Święte słowa. | 1 | ||
~Marcin | Bzdurki. | 1 | ||
~Pingu | Jeden z tych filipińczyków z Koszalina chciał wjechać na prom HH. Tak pokombinował że zablokował wjazd na dobrą godzinkę. Wjeżdżał z prawego pasa. Prawym tyłem przypie... w te pachołki na nabrzeżu, tuż przed wjazdem już i jakoś tak się w nie wbił, że potem trzeba było go rozłączać, bo przód niby stał na podjeździe ale tył naczepy wisiał nad wodą. traktorki, dzwig i ściąganie wybitnego fachowca od jazdy rowerem było nadzwyczaj ciekawe:) | 1 | ||
PavelSPM
| "Kierowcy potrzebni od zaraz" Naprawdę?? ? W tę bajkę już nikt nie wierzy. Potrzebni to te (niby to "kierowcy") kogo da się "strzyc", kto nie czytając wszystko podpisze i zgodzi się pracować jak za czasów feudalizmu - każdy bezmierny dzień za tyle ile zachce się dać czy oddać, za nie legalne (nie opodatkowywane) wymyślone wypłaty jako, tak zwane, dniuwki, km, %, okordy, obroty i t. d., ta jeszcze i, oczywiście, z obciążeniem w końcu. No takich to w 21 stuleciu to "skąd wziąć", no skąd... Nie do przetrwania jak i nie do przeżycia. Jednym słowom - katastrofa !!!; ) | 1 | ||
~Mario | Za mniej niz 10000 zeta to glupota jest wsiadac do kamiona, no chyba ze ma sie 2 lewe rece | |||
~Fryc | Teraz to dziady będą musieli płacić 20 tyś na miesiąc. | 1 | ||
~Fryc | I biegiem do zusu... | |||
~gość | Co tam 20 tysi. Ma być 30. 000, oo zeta ! | |||
~nowy11 | do PavelSPM to co piszesz to prawda i niestety realia moje ogloszenie wisi miesiac i 73 odslony zero telefonow bo na koncu ogloszenia jest wynagrodzenie : stala wyplata lub podst. +dniowki, ani jednego telefonu, a ponoc kierowcow brakuje no brakuje takich co godza sie na płace z km i to z google albo od frachtu zapraszam do sieradza i sie przekonacie. pozdrawiam | |||
~Ordynator teraz Pan! | Prawda jest taka że dziadów jest jak mrówków. Wczasach gdy gospodarka się zmieniała, największe głąby i cwaniaczki zabierały się za transport. Efekty tego widać jest do dzisiaj. | |||
~kris | Nowy i jakie wnioski wyciągnąłeś z tej sytuacji? | |||
Bodhisattwa
| Na wolnym rynku niczego nigdy nie brakuje. Jest równowaga między popytem a podażą. Jeśli brakuje kierowców to brakuje za daną płacę. Należy więc tak długo podnosić płace aż atrakcyjność finansowa zawodu wzrośnie i przyciągnie więcej chętnych, a wówczas podaż zrówna się z popytem. To jest po prostu błąd tych którzy płacą za mało, że nie mają dość chętnych. Ci którzy płacą dobrze nie narzekają na brak chętnych. Mają ich nawet bez ogłoszeń, tylko z polecenia. | 1 | ||
~zcx | ten zawód jest coraz mniej atrakcyjny na tle prac stacjonarnych, tak finansowo jak i organizacyjnie. więc nic dziwnego, że problem z pracownikami. | |||
~kompost z łysych | Kolego tutaj już nie chodzi o atrakcyjność finansową ponieważ jak na polskie warunki jest ok. Tutaj chodzi o bardziej o to że trzeba zmienić mentalność i pracodawcy i pracownika. Wystarczy postawić na uczciwość obu stron doprecyzować przepisy oraz szanować się nawzajem. Wiem, zawsze znajdzie się jakiś mundry psiewoźniczyna ze swoją interpretacją prawa pracy i takich należy bezwzględnie i bez litości tępić. Więc koledzy dyktafony w rękę i do dzieła | 1 | ||
Bodhisattwa
| System 2/2 ma same plusy tak dla pracownika jak i dla pracodawcy. Pracownik ma normalne życie rodzinne, a pracodawca wypoczętego pracownika. Przejście na system 2/2 nic nie kosztuje pracodawcy. Wystarczy zapłacić pracownikowi o 1/4 mniej, bo pracownik wykona o 1/4 mniej pracy w tym systemie i wszystko wychodzi finansowo na zero. MĄDRY PRACODAWCA, KTÓRY WPROWADZI SYSTEM 2/2 NIE OPĘDZI SIĘ OD PRACOWNIKÓW !!! Nie mam pojęcia, dlaczego wciąż tak mało firm go wprowadza, skoro to nic nie kosztuje, a auta wtedy cały czas zarabiają, nie stoją, są lepiej zadbane i nie ginie z nich wyposażenie, bo teamy są małe dwuosobowe i dobrze dbają o swoje jedno stałe auto. Czekam na więcej mądrych pracodawców, którzy wprowadzą system 2/2. Już nawet kury doczekały się poprawy losu i są hodowane na wolnym wybiegu, a nie w klatkach. A kierowcy nadal muszą pracować w jakichś nieludzkich systemach kosztem zdrowia i rodziny : ( Panowie kierowcy, walczmy o ludzki system 2/2 !!! | 1 | ||
~Na poczatek | Raczej wykona 1/2 swojej pracy w miesiącu | 1 | ||
VincentVega
| 2035 złotych netto (na rękę) Tyle zarobiłem za ostatni cały miesiąc jeżdżenia na przerzutach w polskiej firmie Za cały miesiąc życia w kabinie 2 na 2 metry kwadratowe... I takie to są zarobki kierowcy międzynarodowego w Polsce Kłamstwa o jakichś 7000 zł wstydzilibyscie się w ogóle rozpowszechniać Pokażcie mi Polską firmę która płaci polskiemu kierowcy 7000 netto miesięcznie??? (Około 11 000 brutto) NIE MA TAKIEJ Polski transport to JEDNA WIELKA PATOLOGIA | 1 | ||
VincentVega
| Pokażcie mi młodego człowieka 20 - 30 lat który zamiast korzystać z życia będzie siedział w kabinie ciężarówki i to za 2000 zlotych miesięcznie Ja gdybym miał dzisiaj 20 - 30 lat nigdy w życiu nie wdepnalbym w tą transportową Polską patologie Ale niestety czasu nie da się już cofnąć | 1 | ||
gigi
| gość ma racje z tą kasą... | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.