Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Ilu kierowców powinno przypadać na 1 ciągnik z naczepą w firmie, która przewozi ładunki z Pl na tery

ID: 248266


najdalej do Francji

Posty (29)

Magdallena
5 lat temu
jak w temacie...

3

Magdallena
5 lat temu
na terytorium UE (ucięło)

3

~Ordynator teraz Pan!
5 lat temu
1×1.
Wszystko w temacie.

4

~świetlicowa
5 lat temu
mnie już bardzo nie chce się robić - więc co najmniej dwóch

3

~kierowca
5 lat temu
Jeden zawodowiec z UA w budzie w systemie 3-6 mies załatwia każdy temat.

1

kiero82
5 lat temu
Ciągnik siodłowy powinien być przypisany tylko i wyłącznie do jednego kierowcy.
Wtedy o auto i porządek się dba, a "skakać" co chwilę po innych kabinach, to tak, jakby wpuszczać co chwilę obcego do swojego łóżka.
A na samą myśl, że są tacy ludzie, którzy kąpia się dwa razy w tygodniu, albo i rzadziej, to całkowicie eliminuje pewne systemy pracy.

3

Magdallena
5 lat temu
bardzo dziękuję za odpowiedzi

2

~Ireneusz
5 lat temu
Kiero największe brudasy to alkoholicy, palacze i osobniki gotujące w kabinie.
Alkoholicy potrafią nie trzymać moczu potem masz jakieś zacieki na leżance lub ścianie.
Palacze smrodzą w kabinie potem myślą że tego nie czuć.
W obu powyższych przypadkach pomaga najczęściej wystawienie rachunku za czyszczenie kabiny jak się nie na uczy to znowu.
Co co używają plaka do maskowania swoich brudów to już całkiem de*ile.
Zwykle w firmie najgłośniej o czystości gada największy brudas sprawdzone w praktyce.
Łóżka po niemających się choć raz dziennie, przepoconych kierowcach można dostać w lecie. Po alkoholikach i palaczach przez cały rok niestety.

1

~Ireneusz
5 lat temu
Odnośnie gotowania to nie mam na myśli gotowania wody bo to tylko wilgoć która szybko wyparuje tylko zdarzają się cudaki co nawet smażą w kabinie.

-1

~Miły kierowca
5 lat temu
~Ireneusz
Zwykle w firmie najgłośniej o czystości gada największy brudas sprawdzone w praktyce.

Czyż bys mówił sam o sobie, czasami lepiej przemilczeć niz palnac głupotę!

Ja palę i nie śmierdzi w kabinie! wystarczy umyć i wyprac w srodku, a nie maskowac zapachami od ktorych glowa boli.

3

~Transportowski
5 lat temu
2/1 czyli 2 na 1 auto pozwala maksymalnie wykorzystać auto, i żadne tam 1 na 1 auto. Gonić leni.

1

~Driver
5 lat temu
Tyle żeby auto średni przebieg z roku miało ok 140tys u mnie się sprawdza 3ua na 2 auta

1

~Ireneusz
5 lat temu
Miły kolega pieprzysz jak potłuczony choć też masz trochę racji w tym co napisałeś. Nieraz przejołem auto po kierowcy niby czyscioszku a okazało się że to brudas po wywiadzie wychodzą inne ciekawostki typu alkoholik lub palacz.
Jeśli przed zdaniem auta bierzesz miskę w rękę i zmywasz auto wodą z płynem od góry do dołu nie inaczej to chwała ci z to bo nie każdy wie nawet jak dbać o czystość.

1

~Driver
5 lat temu
U nas jest człowiek który ocenia czystość jeśli jest coś nie tak to wchodzi firma sprzątająca kasuje 200pln Panu kierowcy i po sprawie auta są czyste zawsze a jak raz zapłaci to przy następnej okazji zdania jest jak pupcia aniolka

1

~Ireneusz
5 lat temu
A z alkoholikami miałem do czynienia kilkadziesiąt już lat temu u pewnego dziada.
Alkoholik z tego co widziałem bardzo dobrze się maskuje, kalkulatorek ma w głowie, jednym spojrzeniem potrafi ocenić człowieka, robi wiele rzeczy na pokaz, dobrze żyje że spedytorem, długo by wymieniać.
Firma gdzie widać że nawet jedna osoba łoi trzeba omijać bo nic dobrego z tego nie wyjdzie. Alkoholik dla własnej obrony potrafi kablować na innych tak tak. A że zwieracze mu puszczają i sra na leżankę, fotel, ściany do tego rzyga to już cicho sza. Sorry ale z palaczami syfiącymi popiołem, dymem który wnika w tapicerkę, wypadającymi dziury jest podobnie choć temat lżejszy.

1

~portugos el swietos
5 lat temu
Ireneusz>a w zusie byłeś?

1

Bodhisattwa
5 lat temu
Dla mnie idealny układ to dwóch kierowców na jedno auto.

Kierowcy pracują w systemie 2/2, a auto cały czas zarabia i jest zadbane.

Ponieważ zwykły człowiek pracuje 8h a kierowca 15h, dlatego kierowca powinien pracować w systemie 2/2.

1

~Andrzej
5 lat temu
Zaś się dziady ogarnąć nie mogą

1

~Andrzej
5 lat temu
Ej polsza to nie zachód
Oboddcie się

1

~Andrzej
5 lat temu
Albo idźcie na wschód

1

~portugos el swietos
5 lat temu
Driver>zwolni sie z tak dziadoskiej firmy... co to kuzwa ma być?
Człowiek oceniający czystość?
Głymbie, a w wojsku byłeś i wiesz ze broni do konca sie nie wyczysci!!!
To jak można w takiej dziad firmie pracować?
Co to za etat jest?
Człowiek oceniający czystość?
Jakaś szkoła dla de bi li, co muszą posprzątać auto bo pan i władca zaraz przyjdzie i bedzie ocene wystawiał... ja pie rdo le co za kr*yn!!!

1

~Andrzej
5 lat temu
Ten admin z UK wie co mówi

1

~Andrzej
5 lat temu
Ten z portugali może się bujać

1

~Magdalena
5 lat temu
Co to znaczy system 2/2? Że kierowca 2 tygodnie pracuje i ma 2 tygodnie wolnego?

1

~3000zl
5 lat temu
Gienio ; )
Tu wiesz z jakiego powodu się uśmiecham :)

1

Bodhisattwa
5 lat temu
Pani Magdaleno, dobrze się Pani domyśla.

System 2/2 to 2 tygodnie pracy i 2 tygodnie wolnego.

Kierowca w takim systemie wykona o 1/4 mniej pracy niż kierowca w systemie 2/1, a zatem wystarczy mu zapłacić o 1/4 mniej i wówczas finansowo w ogóle Pani nie odczuje przejścia na ten system.

Ma on same zalety. Kierowca jest wypoczęty, zadowolony z pracy i ma normalne życie rodzinne.

A dla Pani zaletą jest to że ma Pani zadbane auta. Bo jak na jedno auto przypada tylko dwóch kierowców to jest ono zadbane, usterki są zgłaszane, wyposażenie nie ginie, a co najważniejsze auto nie ma przestojów i cały czas zarabia.

Aktualnie szukam pracy w systemie 2/2. więc jakby co to jestem do dyspozycji.

Pozdrawiam, Adam.

kom 509 837 342
~3000zl
5 lat temu
Bodhisattwa, wszystkie systemy 50/50 optymalnie rozwiązują problemy kadrowe.
Z minusów wymienię większą ilość kierowców. A to przekłada się na większe koszta.
Z własnego doświadczania wiem, że część szoferów posiada zdecydowanie większe potrzeby finansowe i nie dla nich 2/2.
Można utrzymywać podobne systemy. Jednak ustalenie głównego nurtu wymaga innych założeń.
Podsumowując, system dobry, warty polecenia. Szczególnie dla dogadanych kierowców ze specyficznymi wymaganiami.
Muszą to być ludzie ułożeni. Oszalałe buractwo grasujące z firmy do firmy rozniesie każdy system w drobny mak.
Niewątpliwie jest to wabik dla normalnego człowieka. Człowieka, który pracuje żeby żyć, nie odwrotnie.
Pozdrawiam
~świetlicowa
5 lat temu
trzy tauzeny- pierwszy raz przemówiłeś ludzkim głosem
~Remik
5 lat temu
Driver u nas auta robią ok 240 tyś km w roku ale do tego trzeba odpowiednio transport ogarniać ps i jest codziennie na bazie i kierowcy w domu
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.139.66.158

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels