Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Stawki za km chlodnia Europa

ID: 248230


Witam zaczynam z transportem. Posiadam auto daf 2017 oraz chlodnia. Planuje jeździć po Europie interesuje mnie jakie stawki obowiązują spedycja proponuje 0. 90 e pusto pełno

~Mateusz
*.146.98.216.mobile.internet.t-mobile.pl

Posty (280)

~Pan teraz O!
Za inne pieniądze wozi się stal.
Za inne owoce, kwiaty lub wyroby tytoniowe.
Czy klienta musi obchodzić ile przy danej wadze towaru spali auto?

1

~Roman
Koledzy - 10 lat temu latało się po 1eur/1km. Od tamtej pory ile wzrosły koszty? Czy Wy w ogóle liczycie to?? Ja wolę nie pojechać niż jechać za grosze. Jeżeli każdy przewoźnik by tak podchodził do tematu to stawki momentalnie poszły by do góry i by nie było tematu!

1

~kris
Romek 10 lat temu stawki były takie przestałes jezdzić a rynek nawet tego nie zauważył. Mało tego obnizył stawki. Wniosek? NIc nie znaczysz na rynku. Albo sie dostosowujesz albo odpadasz. Rynek w kazdej branzy dąży do obnizenia kosztów. 20 lat temu na stali zarabiało się 20-25% teraz jak ktos ma 5% to jest super. I tak w biznesie sie liczy. Jak cos daje 5% rocznie to jest to dobry interes

1

~tylkoPRAWDA
5% rocznie kolego KRIS to masz inflacji. Są biznesy pasywne które dają dużo więcej (np rynek nieruchomości w pewnych aglomeracjach) więc jak chcesz na transporcie mieć rocznie 5% to powodzenia Tobie życzę!

1

~Zainteresowany
Pan duże o ty dalej nie rozumiesz o czym ja pisałem.

Pisałem do Romana jako do przewoźnika którym jest on i ja, że nie zawsze jest tak, że nie opłaca się jeździć np poniżej 1. 3E. Bo gdy masz lżejszy ładunek to auto Ci mniej spala i więcej zaoszczędzisz na paliwie niż jadąc za parę centa więcej ale z bardzo ciężkim ładunkiem gdzie spalanie masz 7 litrów na 100km większe.

Co się bardziej opłaci robiąc np trasę 2500km:

Kwiaty gdzie spalanie masz 25l/100km za 1. 3e za kilometr waga ładunku 10ton

Czy

Cebu la gdzie spalanie masz 37l /100km za 1. 35E kilometr a waga ładunku to 24-25ton

O to mi biega

1

~kris
tylko Prawda to ze masz jakąś niszę na której zarabiasz więcej to nie jest reguła ekonomiczna. Duze firmy które obracają milionami zadowalają się 5% a to ze mały geszeft sie wtedy nie opłaca nikogo nie interesuje. Dlatego małe firmy są eliminowane z rynku w kazdej branży. Patrz transport, handel, rolnictwo. Nieruchomości również. To ze Zenek zarobił parę złoty na jednym mieszkaniu to jego szczęście ale w duzej skali nie da sie tego powtórzyć

1

~Roman
Kolego ale duże firmy mają też duże koszty i w pewnych aspektach są nieelastyczne. W momentach przestoju mała firma gdzie jeździ właściciel ewentualnie z wspólnikiem może auto odstawić na miesiąc czy dwa na parking i zająć się czymś innym po czym wrócić znowu do biznesu jak koniunktura się poprawi. Duża firma tego nie może i padnie. Natomiast małe firmy mogą zbijać koszty łącząc się w różne np stowarzyszenia jak ta wspólna grupa zakupowa która zrzesza już w PL małych przewoźników i pozwala kupować paliwo w cenie jak najwięksi gracze na rynku czy też inne koszty pozwala obniżać (opony, oleje, ubezpieczenia, finansowanie itd). Jednak wymaga to współdziałania małych a z tym największy problem - tutaj każdy każdemu wilkiem i prawie każdy każdego opluwa nie wiedzieć czemu!? Ja nadal uważam, że nie ma tutaj żadnych 5% rocznie ale wielokrotnie więcej a jeśli masz z tego serio 5% to lepiej zmień branże kolego.

1

~Roman
ps. kolego Premium a zdradzisz co to za spedycja? ewentualnie na priv jak byś mógł romanewas57@gmail. com

1

~Maniek-Miedźna. (SPS)
Chłopacy znajomi jeżdzo na Francje Hiszpanie chłodniom majo na siebie za 1, 50-1, 75eur. Poniżej jak 1, 50eur nie schodzo. Od 2, 5roku majo działalność.

1

~kris
Roman moze napisz do prezesa Waberer albo Giretki zeby zamkneli biznes bo ich 2, 5 % to bezsensu.

1

~Roman
Jak ktoś ma 100mln USD w obrocie i z tego 2, 5% to lepiej niż na lokacie w banku gdzie w CHF masz procent ujemny. Ale i tak dam sobie uciąć nie powiem co, że to są bzdury te 2, 5% czy 5%. Oni mają to tylko na papierze kolego KRIS po wypłatach rzędu 10mln USD rocznie z premiami dla siebie i jeszcze wyciągniętą kasą przez spółki OFFSHORE w Delaware czy na Bahamach. Już Tobie kiedyś pisałem o optymalizacji kosztowej - tak samo jest optymalizacja podatkowa i płacz jak to c*owo idzie, że się wyszło na zero!

1

~Roman
ps. kolego Maniek a konkrety jakieś możesz podać? Jakiś telefon może do kogoś czy coś? Jak to realny kontakt to na pewno nie będziesz na tym stratny!

-1

~Maniek-Miedźna. (SPS)
~Roman
Oni jeżdzo dla siebie swojim kamionem. Majo jeden zestaw dla siebie narazie.

1

~Roman
Maniek - ja to rozumiem. Chodzi mi o to dla kogo oni jeżdżą - pod jaką spedycją...

1

~Roman
ps. kolego zainteresowany a propos spalania - ile na dobę pociągnie Ci agregat w tamtym klimacie przy ładunku o temperaturze mrożonki a ile np kwiaty? Ewentualnie ktoś inny wie? Bo to będzie minimum z 50 litrów na dobę przy mrożonkach?

1

~Zainteresowany
Na kółko ok 5 tysięcy kilometrów ok 60-70litrow

Zależ y też jaka temperatura i czy agregat ustawiony na ciągłą czy automat jak automat i np 5-6stopni to na 5000km schodzi nawet do 40l

1

~Kieroldek
Roman średnią 2L sobie załóż na godzinę, raz będzie odrobine mniej a w upały na mrożonkach więcej !

1

~Roman
Ok kolego zainteresowany to jak Ci wychodzi tylko 60-70l na kółko 5tys km?? Chyba, że robisz to bez pauz??

1

~Pan teraz O!
O czym wy tu ludzie bredzicie?
Agragat agregatowi nie równy, towar towarowi też.
W drodze na Iberię frigo dostawało piertolca (ja razem z nim), przy powrocie mało kiedy się włącza.
A jeśli już to zrobi, to tylko na chwilę.

1

~kiero
Roman on meble wozi głównie.

1

~kiero
załadował towar nieschlodzony to później gupek się dziwi

1

~Pan teraz O!
Idiota się wysił.
Przy towarze który nie ma odpowiedniej temperatury, agregat maksymalnie w kilkadziesiąt godzin doprowadzi temperaturę do normalności.
W przypadku owoców lub warzyw, doprowadzi tylko zewnętrzne warstwy palet.
Reszty czujnik nie wykryje.
Ale co czub może o tym wiedzieć?

1

~zcx
panie nikt

bredzisz.

1

~Pan teraz O!
Dlaczego?

1

~zcx
proponuje na rozładunku pomierzyć temperatury a nie pisać głupoty

1

~Pan teraz O!
Jesteś głupi w tym temacie.

-1

~zcx
tyle masz do powiedzenia transporcie chłodniczym.

Ale to nie nowość.

1

~Pan teraz O!
Nigdy nie schłodzisz środkowej palety tak jak zewnętrznej.
Różnica temperatur zawsze pozostanie.

1

~Pan teraz O!
Idiota zawsze zostanie idiotą zcx, czy jak ci tam.

1

~zcx
dobrze ci kiero napisał

załadował eś towar źle przygotowany i później zdziwiony że agregat się siny robił.

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.147.89.50

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels