ID: 248121
500 zł dniówka mało !!!
ID: 248121
ID: 248121
Panowie nie oszukujmy się za tą robotę co my wykonujemy stawiasz gonitwa bycie poza domem jazda na wariata 500 zł dniówka to wcale nie dużo
Panowie nie oszukujmy się za tą robotę co my wykonujemy stawiasz gonitwa bycie poza domem jazda na wariata 500 zł dniówka to wcale nie dużo
~Junior*.89.204.153.pool.telefonica.de
*.89.204.153.pool.telefonica.de
Posty (504)
~Jerek | Kraj kraje, ale w jakim zawodzie z jakim doświadczeniem i umiejętnościami. Zależy też czy Lopez przynosi swoje zabawki do roboty. Lopez pochwal się nie zapomnij podać branży i ewentualnie nazwę firmy, ale jak podasz kraj i branżę to wystarczy:) | 3 | ||
Ł ysy
| Jeszcze parę godzin i się zacznie. Co się zacznie? Raj na ziemi. | 3 | ||
Ł ysy
| Panowie Kieroffcy jak to ma być? W przypadku gdy nie otrzymacie 500-600zł dniówki rzucicie zwód czy tylko firmę? Chyba nie będziecie się szmacić pracując dalej za śmieszne 300-350zł? Powiem wprost, stać was na więcej. Trzymam za was kciuki. | 3 | ||
~stroik świąteczny TSNO | po nowym roku skończą się nudy przed monitorem i norma powróci 250 zł plus podstawa 2600 zł brutto i wszyscy będą się grzecznie wprowadzać do ciężarówki i deptać tam i spowrotem | 3 | ||
~rad79 | Po co zakładać wątki prowokacyjne!Rynek płaci i tak już sporo jak na dzisiejsze czasy a my nie jesteśmy potęgą gospodarczą. | 3 | ||
Ł ysy
| Co z tego, faktycznie nie jesteśmy potęgą gospodarczą. Wzamian mamy najlepszych kierowców. Bez nich cały kraj leży. | 3 | ||
~Forest glemp | Kraj i Europa... | 3 | ||
~Zmiana planu | Można robić i za 500, ale na pewno nie 15h. 8 godzin i w tym 45 minut przerwy. Etat to etat. | 3 | ||
g-a
| 24 pacjentki razy średnio po 160 złotych wychodzi 3840 na 8 godzin. Czyli 480 na godzinę. Minus koszty utrzymania gabinetu. O czym wy marzycie, pogromcy czterdziestotonowych smoków? O stawkach ginekologa? Trzeba było się uczyć. Bo to i w palce się nie marznie jak przy zmianie kół w mroźną pogodę, i śpi się we własnym łóżku... | -4 | ||
PavelSPM
| ~nn... 2019-12-30 07:36:06 "załóżmy że w miesiącu jest przepracowanych 24 dni... 24x500 =12000 + 3000 podstawa = 15000 zł to jest około 3520 eur. Niemieccy kierowcy są tańsi... " Niemieccy kierowcy są tańsi? Nawrawde??? Czasy nieobecności dostępu ludzi (pracowników) do jakiejkolwiek informacji dawno przeszły (minęły). Niemiecki kierowca przy niemieckiej Umowie, pracując w podróżach służbowych tylko po kraju (na terenie Niemczech) i co weekend w domu, dostaje wypłat z reguły więcej niż Polski kierowca przy polskiej Umowie, pracując w zagranicznych podróżach służbowych po całej UE. A znasz ile otrzyma wypłat Niemiecki kierowca przy niemieckiej Umowie za 24 dni w zagranicznej podróży służbowej po całej UE (teoretycznie, bo wątpię że taki znajdzie się żeby aż tyle dni koczować w pojeździe)? ?? No właśnie. O tym to nigdy nie napiszesz. I to na tyle warte twoje wypowiedzenie że - "Niemieccy kierowcy są tańsi... " Tak zwana "Goebbelska propaganda" (czym więcej kłamstwa tym szybciej uwierzą) już słabo działa w naszych czasach. | 3 | ||
~Kiero | Dostawca pizzy 400zl dniówki, na uber osobówką kilka godzin jazdy 500zl dniówki. Czy 600 za jazdę dużym za pracę całą dobę to dużo? mało DUŻO to 800zl za 8 godzin i do domu. Dumny Pan Kierowca będę jeździł nowym Q7. | 3 | ||
~Kiero | Jak my staniemy nie będzie niczego. Puste pułki, brak paliwa, głodni zmarznięci ludzie i za to wszystko 800zl dniówki to za dużo? 800zl dniówki za taką robotę musi być. I to bez nocek w kabinie. Nocka + 500zl. Na międzynarodówce 1300zl dniówki. To wcale nie jest za dużo. Wiem co mówię. Znam gościa co wydaje więcej w godzinę na paliwo do prywatnego samolotu. Wiec jak tu żyć z takich drobnych? Nie po to robiłem ce żeby żebrać. Teraz ce ma mniej osób niż magistra. | 3 | ||
~Adam | "Teraz ce ma mniej osób niż magistra. " ciekawa myśl. Znaczy to ze kiedyś (w jakiejś nieokreślonej przeszłości) więcej osób miało CE niż mieliśmy w owym czasie w Polsce magistrów? To musiały być straszne czasy ciemnoty, stagnacji i wyzysku. | 3 | ||
PavelSPM
| NIE DAJCIE SIĘ OSZUKAĆ!!! Wypłat jako jakieś tam "dniówki" nie istnieje a priori w prawnym polu (wymyślona nie legalna wypłata ta jeszcze z reguły zawsze znacznie zmniejszona w porównaniu do wypłat, zadokumentowanych w Umowie o pracy czy w innych wewnętrznych dokumentach Firmy). | 3 | ||
~Kiero | Pavel wystarczy ze na moim koncie co miesiąc będzie pojawiać się ok 30000 zł Indie czuje się oszukany. | 3 | ||
~Kiero | Jak grać to tylko o wielkie stawki. W najgorszym przypadku spotkamy się wszyscy po nowym roku w urzędzie pracy. Wrócimy do roboty za piontkę. | 3 | ||
~Adam | Jak chciałeś dużo zarabiać było trzeba iść na studia, a nie do tak trudnego zawodu. | 3 | ||
~Kiero | A ja słyszałem inaczej. Jak chcesz duuuzo zarabiać zostań kierowcą tira. Teraz kierowcy zostaną milionerami. | 3 | ||
~Adam | Współczuję, ze na takiej mentalnej pustyni się wychowałeś, gdzie największe zarobki jakie widziaeś i dyszałeś to były te TIRowców. | 3 | ||
PavelSPM
| Adam 2019-12-30 17:28:44 "Jak chciałeś dużo zarabiać było trzeba iść na studia, a nie do tak trudnego zawodu. " Dużo zarabiać? Nawrawde??? Jeśli jakikolwiek przeciętny pracownik w Polse będzie miał podróż służbową to do swego zarobku (podstawa (stawka godzinowa), dodatki za prace w porze nocnej i w godzinach nadliczbowych) dostanie te same stawki kwot diet i ryczałtów (jako kompensacja) jak i kierowca, które przysługują wszystkim pracownikom na pokrycie zwiększonych kosztów na wyżywienia (śniadanie, obiad, kolacja) i noclegi (dostęp do pomieszczeń sanitarnych (kibel, przysznic), zakup i prania pościeli (poduszka, kołdra, poszewka, prześcieradło, podkołdra) i t. d. ) w czasie podróży służbowej. Tak że wciskaj te swoje bajki, o niby to dużych zarobkach kierowców, dzieciom czy komuś innemu. | 3 | ||
~Adam | Ty może ci się pomyliło z kunami, grzybiarkami, jagodziankami? Ponąć one mają niezłe utargi 1000 zł dniówka to takie minimum a 1500 lub więcej co drugi dzień. Tylko coś za coś ryzyko zawodowe wyższe niż kierowcy w gabarytach. | 1 | ||
~Adam | Ryzyko zawodowe większe niż kierowcy cysterny miało być. Prawie niema miesiąca żeby średnio któryś nie zginoł w pożarze lub w wyniku zatrucia. | 3 | ||
~Adam | Albo uległ poparzeniu. | 3 | ||
PavelSPM
| Poważne i solidne Firmy (uczciwe) rozliczają wszystkie wypłaty kierowców tylko po fakcie z danych ewidencji (cyfrowa karta kierowcy) w 1-miesięcznym okresie rozliczeniowym za zeszły zużyty miesiąc i wypłacają ich w ustalonym terminie zgodnie przepisów (nikt nikomu nic nie nadpłaca jak i nie dokłada). Zarobek pracownika zależy od ilości wykorzystanych pracowniczych godzin w dobie i w okresie rozliczeniowym. W ramach czasu jednego etatu (19-23 dni pracowniczych, 152-184 godzin pracy ("jazda" + "młotki"), zależy od miesiąca) płaci się - podstawa (od 2250 zł. brutto) lub pogodzinna płaca (od 14. 8 zł. brutto) z dodatkiem za pracę w porze nocnej (20% stawki godzinowej). Powyżej czasu jednego etatu przysługuje czas wolny (w wymiarzy czasu 1/1 - na wniosek pracownika lub 1/1. 5 - na wniosek pracodawcy) albo płaci się - nadgodziny (pogodzinna płaca) plus dodatki za nadgodziny (% stawki godzinowej). Dodatek za nadgodziny pracy - 50%. Dodatek za nadgodziny pracy w porze nocnej, niedzielę czy święto - 100%. Płaca za dyżury/dyspozycji - 30-60-100% wynadrodzenia (zależy od sutyacj). W razie kiedy brakuje czasu wolnego żeby odebrać rekompensatę w ciągu okresu rozliczeniowego, pracownikowi wypłacają się dodatkowe należności - finansowo. Przy zwykłej Umowie o pracy (bez żadnych wyjątków gdziekolwiek), standardowe (nie zmniejszone) normy, stawki, kwoty i limity Rozporządzenia MPiPS od 01. 03. 2013 r. obowiązkowe są dla pracowników wobec wszystkich stref (budżetowych i poza budżetowych). Diety (krajowa - 30 zł. ; zagraniczna - 38-52 euro) i ryczałty za noclegi (krajowy - 45zł. ; zagraniczny - 21-50 euro) nie są zarobkiem pracownika (są zwolnione z podatku do określonej kwoty). To są stawki kwot (jako kompensacja) które przysługują osobiście pracownikowi (Kodeks pracy Art. 775. ust. 1. ), na pokrycie zwiększonych kosztów na wyżywienia (śniadanie, obiad, kolacja) i noclegi (dostęp do pomieszczeń sanitarnych (kibel, przysznic), zakup i prania pościeli (poduszka, kołdra, poszewka, prześcieradło, podkołdra) i t. d. ) w czasie podróży służbowej. Diety - podróże krajowe Należność z tytułu diet oblicza się za czas od rozpoczęcia podróży krajowej (wyjazdu) do powrotu (przyjazdu) po wykonaniu zadania służbowego w następujący sposób: 1) jeżeli podróż trwa nie dłużej niż dobę i wynosi: a) mniej niż 8 godzin - dieta nie przysługuje, b) od 8 do 12 godzin - przysługuje 50% diety, c) ponad 12 godzin - przysługuje dieta w pełnej wysokości. 2) jeżeli podróż trwa dłużej niż dobę, za każdą dobę przysługuje dieta w pełnej wysokości, a za niepełną, ale rozpoczętą dobę: a) do 8 godzin - przysługuje 50% diety, b) ponad 8 godzin - przysługuje dieta w pełnej wysokości. W razie nieobecności gwarantowanego noclegu (kabina pojazdu tamtym miejscem nie jest) lub nieprzedłożenia rachunku za nocleg (Hotel), pracownikowi przysługuje ryczałt za nocleg (150% wartości diety). Ryczałt ten nie przysługuje za czas przejazdu. Diety - zagranica Należność z tytułu diet oblicza się w następujący sposób: 1) za każdą dobę podróży zagranicznej przysługuje dieta w pełnej wysokości; 2) za niepełną dobę podróży zagranicznej: a) do 8 godzin - przysługuje 1/3 diety, b) ponad 8 do 12 godzin - przysługuje 50% diety, c) ponad 12 godzin - przysługuje dieta w pełnej wysokości. W razie nieobecności gwarantowanego noclegu (kabina pojazdu tamtym miejscem nie jest) lub nieprzedłożenia rachunku za nocleg (Hotel), pracownikowi przysługuje ryczałt za nocleg (25% od limitu na nocleg). Ryczałt ten nie przysługuje za czas przejazdu. | 4 | ||
~kris | Pavel skoro kierowca mało zarabia to po ch. uj dajesz ogłoszenie zrob kurs spawacza i zarabiaj wiecej niz kierowca. I zmien translator bo twojego bełkotu nie da sie czytac | 3 | ||
~kris | Powazna i solidna firma nie chce takiego fachowca jak Pavel. A moze do działu kadr sie zatrudnisz i bedziesz rozliczał innych kierowców | 3 | ||
~kris | Do Admina prosze usunąć tego kmiota Pavla z forum. Ciołek nie potrafi pisac po polsku. Skoro usuwa posty o firmach Duda i pochodnych to moze tego idiote tez usunąc | 1 | ||
ninobzik
| Nie jest żle chłopaki. Cza kurna pchać ten wózek, zamiast się naparzać, skupmy się nad współpracą. Będzie lżej i weselej ; ) | 3 | ||
PavelSPM
| ~kris 2019-12-30 17:47:58 "Pavel skoro kierowca mało zarabia to po ch. uj dajesz ogłoszenie zrob kurs spawacza i zarabiaj wiecej niz kierowca. I zmien translator bo twojego bełkotu nie da sie czytac. " Już nie raz ci na to odpowiadałem. Masz krótką pamięć? I w ogóle, co ci to obchodzi że coś ogłaszam? Maniakaln o śledzisz za mną? Ktoś zmusza ciebie być i czytać na forum? Z tamtym to do lekarza psychiatry. Nie zaciągaj z wizytą. ; ) No cóż, Mi powtórzyć nie ciężko. Przy okazji (z powodu deficytu w Polsce i w UE kierowców, możliwości i pragnienia pomóc) pomógł by, lecz nie za pułdarmo. Po prostu praca w Polscy dla Mnie była by bliska terytorialnie i w mownym stosunku. Polska i Polacy nie cudzy dla mnie kraj i naród. Ci tego nie zrozumieć. Nie ta kultura i mentalność. Ale na pracy w Polscy swiat nie kończy się. Są kraje gdzie świetnie pracuje się i za lepszą kasę. Szybciej to ty i ci podobne zbankrutują jako niby to "pracodawcy" niż ja pomyślę o zmianie branży jako kierowca. Poddawać się i zdawać się (ustępować) to twoja prerogatywa. Mam nadzieję że usatysfakcjonowałem twoją ciekawość i łotrowską treść. Lepiej "czep się" do kogoś innego. Oszczędzisz sobie wstydu i kolejnego pośmiewiska. | 3 | ||
~kris | Jaki z ciebie polak jak ty porozumiewasz sie za pomoca translatora. Skoncz juz zasmiecać forum i *lic ze chcesz pomóc przewoznikom nikt takiej pomocy nie potrzebuje. Pomagaj niemcom tylko kup sobie lepszy translator niemiecki bo na polskim oszczedziłes i sie nie potrafisz dogadac | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.