Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

REKLAMA


„Tiry na tory” to więcej bezpiecznych dróg, zaoszczędzonego czasu, czystego powietrza
ID: 248101

Co roku na polskich drogach w wypadkach z udziałem ciężarówek giną ludzie. Najczęściej kończą się tragicznie. Im mniej trucków na drogach, tym mniej wypadków. Wniosek wydaje się prosty.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej
REKLAMA

Posty (31)

Staszek2
2019-12-29 09:19:59
23 lata i nic ino próżne gadanie

3

~Da_las
2019-12-29 10:15:09
Staszek2, jakie prozne gadanie. Przez 23 lata wyludzaja kase i dobrze z niej zyja. Nie robia kompletnie nic. Idea moze i sluszna, ale po co z tym cos zrobic jak mozna za ta kase sie bawic??? To jest jeden z najwiekszych przekretow ostatnich lat.

1

~Pablo
2019-12-29 10:20:42
Użytkownicy osobówek do komunikacji miejskiej !!!
Dopiero będzie mniej wypadków.
~Da_las
2019-12-29 10:21:21
Dokladna nazwa tego przekretu to FUNDACJA Instytut Spraw Obywatelskich. Ten drobny szczegol w nazwie jest celowo pomijany, zeby wygladalo bardziej naukowo i rzadowo. Amber Gold przy tym walku to maly Miki.

1

~Joko ono
2019-12-29 10:21:26
Auta ciężarowe płacą za przejazd drogami ekspresowymi, autostradami i częścią dróg krajowych. Żeby ciężarówki płaciły za wszelkie przejazdy musiałby się zmienić system pobierania opłat na satelitarny.

Argument z korkami jest chybiony bo akurat aut osobowych jest o wiele za dużo. Nie ma podstawy aby mieszkańcy dużych miast musieli mieć nie prowadząc działalności samochód. Od komunikacji jest transport publiczny kolej, tramwaje, metro, kolejki, autobusy, a także rowery.

1

~Da_las
2019-12-29 10:23:19
Numer KRS: 0000191928

1

~Joko ono
2019-12-29 10:28:21
Kontenery można przewozić koleją. Jakąś chemię pomiędzy zakładami.
Jak tiry przejeżdżają przez miejscowości zbyt szybko to warto wprowadzić odcinkowy pomiar prędkości dla aut ciężarowych. Koła nie trzeba wymyślać na nowo.

1

~Joko ono
2019-12-29 10:41:39
Dodam że odcinkowy pomiar prędkości jest droższy w zakupie, ale skutecznie wymusza utrzymywanie dozwolonej prędkości w obszarze zabudowanym. Widac to jak się odwiedza naszych sąsiadów z południa. Podczas pomiaru na odcinku powiedzmy 2 km nikt nie przekracza prędkości, a jest zjazd z górki:).
Ciągle nie ogarniam dlaczego w Polsce błąd pomiaru może dochodzić aż do 10 km/h.
W terenie zabudowanym powinien wynosić do 1 km/h.

1

~Donpedro z Szwajcari
2019-12-29 10:53:08
Polska to nie Brenero i Szwajcaria.
My nie doczekamy tego-tiry na tory.

1

~Da_las
2019-12-29 10:55:21
Joko ono, kasa ma sie zgadzac. Mandat za przekroczenie do 10 km/h wynosi jakies 50 zlotych i nieboplaca sie bawic w cala procedure. Inaczej mowiac, koszty przewyzszaja przychod. Co do transportu koleja, to ma sens. Tylko i wylacznie na duza skale i odleglosci oraz samych naczep a nie calych zestawow. To jest jednak przyszlosc transportu.
~Donpedro z Szwajcari
2019-12-29 11:09:04
A tłumaczenie że ;
Im mniej trucków na drogach, tym mniej wypadków.
Jest kompletna głupota!
Bo statystyki mówią same za siebie.
I tak dane od 2009 do 2018
To; Udział samochodów osobowych to 16 494 650
Udział samochodów ciężarowych to 2 595 485.
Więc różnica około 3, 5 rada większą..
I na koniec to
Trucki są w USA.
W Polsce są ciągniki siodłowe.
Tirów to mało co jeździ...
Chyba że ten z Afganistanu co mu się Truck popsuł z rodzynkami pod Częstochową

1

~bary
2019-12-29 11:27:05
Jak zaczynalem swoja kariere to byl jeszcze PRL i wiekszosc transportu "szla"koleja a auto odbieraly to w tzw. PSK. Prawie kazda duza fabryka miala swoje tory swoja bocznice byla infrastruktura bylo PKP. Dzisiaj zlikwidowano wiekszosc struktur PKP a bocznice zostaly (chyba) tylko w kopalniach rafineriach i zakladach chemicznych i dotyczy to glownie cystern. Ile lat potrwa odbudowa kolei tyle lat TIR-y beda dominowac transporcie czyli w Polsce bardzo dlugo albo jeszcze dluzej. A to tlen dla takich poronionych cwaniackich Fundacji?Instytutow. Z czegos zyc trzeba.
~Da_las
2019-12-29 11:32:42
Bary, w dzisiejszych czasach cos w rodzaju PSK nie ma prawa bytu, tym bardziej budowa bocznic kolejowych przy kazdej firmie. Tylko terminale, ktore beda obslugiwac zaladunek i rozladunek naczep. Co do tej fundacji to cos tu czosnek czuje.

1

~Donpedro z szwajcari
2019-12-29 11:41:15
Jak można jeszcze pisać ze ciezarówka z Euro 6 bardziej zatrówa powietrze jak jakis zdezelowany pasat z 2010 roku.
Kompletna bzdura!!!

1

~Donpedro z szwajcari
2019-12-29 11:56:58
Cieżarówka z euro 6 można sie położyć koło rury wydechowej i spać. >Ona dmucha z rury wydechowej jak małe dziecko puszcz bączki.
Stary pasek z 2010 roku to pierdzi jak dziadtrans i capi w całej okolicy.
To mentalność ludzi i przyzwyczajenia w głowach do PRL>takie myslenie daje.
Ze ciezarówka zatrówa powietrze i powoduje wypadki.

1

~skg dk
2019-12-29 11:59:04
ty don pedro a gdzie pracujesz w ch?? moze chcesz sie przedstawic??
~adsaddaads
2019-12-29 12:38:43
zadam zasadnicze pytanie... DLACZEGO w niemczech nie ma i nie bedzie streetview???!?!?!!? !? wiecie??? bo jakby ludzie zobaczyli co tam na wsiach jezdzi to by sie za łeb złapali buhahahahahahahahaha jakie kopciuchy i parowozy euro 10 na wsiach jezdzą albo w polu pracują... ale przeciez niemiec wymusza na całej europie i na polakach zeby kupowac ich traktory rolnicze i ciezarówki euro 6 bo przeciez są wymogi wymogi musza być
~Karolak
2019-12-29 15:18:55
No i elegancko będziemy po torach jeździć nie trzeba będzie parkingów szukać

1

~zxc
2019-12-29 16:26:54
Tylko idiota mógł wymyślić taki program motywując to przedsięwzięcie zwiększeniem bezpieczeństwa.
~jarek ogarek
2019-12-29 18:51:49
zeby lansować taki projekt trzeba cos wiedzieć o kolejnictwie a pkp to dno totalne, pomijam system szkolenia dla mechaników elektrowozów [ maszynistów] -bo od lat 60 tych nic sie nie zmieniło a względy zdrowotne sa wieksze niz dla kosmonautów, elektrowozy typu eu 07 -lata 60 te - licencja angielska - w gb miały jezdzić ok 20 lat - u nas po niewielkich modernizacjach kosmetycznych nadal sa uzywane tak samo nazywany bykiem elektowóz ET 42 jamnik ET 41 tzw gagarin st 44 sm 42, i długo długo nic, kilka nowych lokomotyw ma miedz pol, lotos, kilku prywatnych przewozników o wagonach nawet nie warto pisac - jak o terminalach, Na torach jest tak duzy ruch - limity prędkości - ze towarowe musza jechac nocami lub objazdami przykłac C M K - min prędkośc towarowego to 120 km /h itd itd - tylko idi ota może lansowac taki projekt - przynajmniej przy obecnej infrastrukturze kolejowej
~Krzysiek
2019-12-29 19:09:03
PIOTR SKUBISZ - Absolwent Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz Fotografii w PWSFTviT w Łodzi. Pracuje jako niezależny fotograf.

Polonista fotograf zna sie na Tirach. Dlaczego etransport promuje takie coś? ??

1

~zcx
2019-12-29 19:28:01
Krzysiek
2019-12-29 19:09:03


tacy najgłośniej wykrzykują tiry na tory.

ale co się dziwić jakiemuś tam pisakowi, skoro ministrem mon jest historyk, finansami też zarządzał historyk i żeby to choć coś na tej historii się znali.
~bary
2019-12-29 20:07:04
do Donpedro-jak chcesz spac przy rurze wydechowej EURO 6 to zdrowego snu zycze. W tym silniku jest to samo co w mniejszym euro tylko zredukowane i to nie jakos drastycznie. po za tym zanieczyszczenie to nie tylko spaliny ale to co sie sciera wiec opony i klocki. Fakt ze przy obecnym taborze kolejowym to tak jak by zamienil "stryjek siekierke na kijek"zreszta podobnie transport morski uzywajacy lekkiego mazutu. ja spie spokojnie, emerytura sie zbliza.
~tgx
2019-12-29 20:55:58
a co to sa teee trrry? ??
~leon
2019-12-29 22:30:27
popaprancu skubisz chcialbym spytac czym jezdzisz jako taki wrog ciezarowek bo jak przeszkadzaja ci te twoje tiry to jedz do kazachstanu czy na syberie tam bedziesz mial maly ruch i spalin prawie wogole a tu to odwal sie bo popaprancu codziennie jesz i pijesz to co jest dostarczane tymi tirami i mam to gdzies co sobie myslisz bo poprostu na minimum dekade innych mozliwosci nie ma i wez sie za te szroty niesprawne i wyeliminuj je z drog. sam popyla autem z silnikiem 2. 5litra a czepia sie tirow przesiadz sie na rower a jak masz problem to wypad z tego zakorkowanego ze smogiem kraju i nie wracaj pajacu
~Gienio
2019-12-30 08:03:14
Tiry na tory, osobowki na tiry wtedy będzie luz i spokoj
~Alexja
2019-12-30 08:15:21
Tiry na tory, osobówki na złom, ciężarówki i autobusy (busy) na drogi.
Szakal
2019-12-30 10:41:05
Tiry na tory, a my ciężarówkami dalej będziemy jeździć po drogach.
~Mała...
2020-01-01 13:40:18
Tiry na tory?
Osobowki rabia wiecej wypadkow i wiecej ludzi ginie na drogach...
Wy chyba zapominacie ze dzieki tym TIRom macie co jesc i czym * podetrzec. Oni przewoza wszystko!!!co wy myslicie ze wasze auta, alkohol itp zachcianki ptaszki przynosza... powinniscie zaczac ich szanowac... a nie wymyslac jakies bzdurne przepisy i zakazy...
g-a
2020-01-01 16:37:44
Sieć trakcyjna znajduje się na wysokości 5. 50 metra nad torami. Tzw "tir" ma 4 metry. Zostaje 1. 5 metra na wysokość wagonu i bezpieczny odstęp między przewożonym pojazdem od przewodu trakcyjnego.
Technicznie niewykonalne.
REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 34.232.62.64

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2023
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels