ID: 248095
350 zł dniówki
ID: 248095
ID: 248095
Płacę moim szoferakom 350zł dniówki i dochodzę do wniosku, że to jest stawka za duża. Dziennie odbieram kila czasem kilkanaście telefonów os szoferów z innych firm, którzy chcieli by do mnie przyjść do pracy - moje pytanie do was - ile wy płacicie swoim szoferom, ze tak bardzo chcą do mnie przyjść? Podobno niektórzy jadą za 0, 40 lub 0, 50 groszy - GOŁE czy to prawda?
Płacę moim szoferakom 350zł dniówki i dochodzę do wniosku, że to jest stawka za duża. Dziennie odbieram kila czasem kilkanaście telefonów os szoferów z innych firm, którzy chcieli by do mnie przyjść do pracy - moje pytanie do was - ile wy płacicie swoim szoferom, ze tak bardzo chcą do mnie przyjść? Podobno niektórzy jadą za 0, 40 lub 0, 50 groszy - GOŁE czy to prawda?
~Biznesmen z jajami*.icpnet.pl
*.icpnet.pl
Posty (280)
~Transportowski | Koledzy pomarzyć dobra rzecz, popisać o marzeniach tez można. Szkoda, ze życie to nie forum. | -2 | ||
~!zaret naP rotanydrO | Ochooo, dziady kwiczom jeszcze w starym roku. | 1 | ||
~zxc | U łysego jest taka rotacja, że jak przyjeżdżają siofer przed wyjazdem to Łysy się pyta pan do kogo. I te atrakcję przy 6 klamotach. | 1 | ||
~zxc | a to wszystko bo łysy jest ekspertem w rekrutacji i przez te wszystkie lata wypracował idealną i niezawodną metodę weryfikacji. | 1 | ||
~!zaret naP rotanydrO | Myślę, że glaca ekspertem nie jest nawet w sraniu. Ot przygłup, i to wszystko. | |||
~zxc | I jeszcze dumny przechwala się, że w br wymienił 70% personelu, jakby to był atut firmy. | |||
~!zaret naP rotanydrO | Topi w klozecie, to musi wymieniać. Ale nawet Mnietek poznał się na tym głąbie, i za żywota lał mu do herbaty. A to dobre kocisko było. Znał się na ludziach, jak żaden futrzak. | |||
Ł ysy
| zcx. Chociaż raz napisz prawdę. Jak już musisz kłamać, to chociaż długi pospłacaj. | |||
~zxc | 2019-12-29 16:52:31 Mama za ciebie długi spłacać? | |||
Ł ysy
| zcx. Dziadostwa za kierownicą nie toleruję. Przychodzi, tak wynika z deklaracji kierowca, który okazuje się cienkim bolkiem w prostym zawodzie. Miałbym takiego łacha trzymać? W imię czego? Po kilku trasach, kiedy wyjdzie z szydło z worka koleś trafia do klozetu. zcx. Czterech pogoniłem na jednym aucie. Wprowadzam prawa dialektyczne, które mówią wprost. Ilość zmienia się w jakoś. To tyle. Pamiętaj o płaceniu długów. | |||
~!zaret naP rotanydrO | Siema glaca. Jak interes? | |||
~zxc | 2019-12-29 16:59:50 to przez prawie 30 lat swojego transportu nie dopracowałeś się jakości, że rotacja większa jak u maszońskiego | |||
~!zaret naP rotanydrO | Glaca bolusiu, zapamiętaj jedno. Żaden poważny przewożnik, nie szuka kierowców. A już z pewnością nie na kilka klamotów. Ty zaś tak, szukasz zawsze i od dawna. Boś dziadyga jakich mało. I wara ci od profesjonalistów... cymbale. Głąb zaczaił czaczę? | |||
~zxc | rotowanie 70% personelu to dla mnie patologia | |||
~Gienio Los Angeles | Dziad firme poznac po duzej rotacji pracownikow. | |||
~!zaret naP rotanydrO | To kim jest glaca? Mega dziadem? | |||
ninobzik
| ku-ku!! Żeś se kurna ładnego nicka zmodyfikował. Nie ma to czy tamto. Szacun!! | |||
Ł ysy
| Dwóch specjalistów pogonionych, oj przepraszam, kierowców się nie wywala, oni się sami zwalniają. Ale do rzeczy, tych dwóch jest kluczowymi personami w obecnych firmach. W dwóch różnych firmach. Ich pozycję wytłumaczyć można w tylko ten sposób. Szef idiota lub w porównaniu z pracującym motłochem są The Debeściakami. U mnie zaliczyli klozet. Lepiej nie zarabiają. Jakby nie patrzeć szef musi być dobrym *em, jeżeli takie coś zatrudnia. Kończę występ, zacisk hamulcowy czeka. | |||
~polski doicz | za 350 zeta to pocałujcie mnie w d.. pę | |||
~Transportowski | ku ku na muniu to idiota od zawsze, a nie pan od teraz | |||
~!zaret naP rotanydrO | Siema nino. Se człek kurna mysli jak trza! Nick jest w porzo. Ale glace mus zapędzić do rogu w starym roku. Nie dziada kwiczy. | |||
~!zaret naP rotanydrO | Siema Transparówa. Jak ze wzwodem pod koniec roku? Dalej Brunchildę raduje powrót Chachłów? | |||
Ł ysy
| ku ku przygłupie. Ty możesz moim kotom pampersa zmienić. | |||
~!zaret naP rotanydrO | Glaca, głąbów i dziadów omijam. A jak już łajzy przypadkiem staną na mojej drodze, julam ich ciepłym moczem. Do kotów nie mam nic. Lubię zwierzęta. | |||
~Gienio Los Angeles | Lysemu tarcza wylatla na droge wiec awaryjnie tera grzebie w zaciskach bo na serwis nie stac dziada. Moze by bylo stac ale dziad nigdy nie da zarobioc drugiemu bo zawsze mu malo. | |||
~zcx | Ale jaką idealną porę wynalazł na ta kapitalkę zacisku, niedziela g. 18 zapewne klamot o 22 rusza w drogę lub jutro rano. | |||
~Gienio Los Angeles | Bardziej prawdopodobne, ze nigdzie nie rusza a gamiakowy pajac szykuje alto na handel bo zaden nie jest godzien dosiadac renaty. | |||
PavelSPM
| NIE DAJCIE SIĘ OSZUKAĆ!!! Wypłat jako jakieś tam "dniówki" nie istnieje a priori w prawnym polu (wymyślona nie legalna wypłata ta jeszcze z reguły zawsze znacznie zmniejszona w porównaniu do wypłat, zadokumentowanych w Umowie o pracy czy w innych wewnętrznych dokumentach Firmy. ). Poważne i solidne Firmy (uczciwe) rozliczają wszystkie wypłaty kierowców tylko po fakcie z danych ewidencji (cyfrowa karta kierowcy) w 1-miesięcznym okresie rozliczeniowym za zeszły zużyty miesiąc i wypłacają ich w ustalonym terminie zgodnie przepisów (nikt nikomu nic nie nadpłaca jak i nie dokłada). Zarobek pracownika zależy od ilości wykorzystanych pracowniczych godzin w dobie i w okresie rozliczeniowym. W ramach czasu jednego etatu (19-23 dni pracowniczych, 152-184 godzin pracy ("jazda" + "młotki"), zależy od miesiąca) płaci się - podstawa (od 2250 zł. brutto) lub pogodzinna płaca (od 14. 8 zł. brutto) z dodatkiem za pracę w porze nocnej (20% stawki godzinowej). Powyżej czasu jednego etatu przysługuje czas wolny (w wymiarzy czasu 1/1 - na wniosek pracownika lub 1/1. 5 - na wniosek pracodawcy) albo płaci się - nadgodziny (pogodzinna płaca) plus dodatki za nadgodziny (% stawki godzinowej). Dodatek za nadgodziny pracy - 50%. Dodatek za nadgodziny pracy w porze nocnej, niedzielę czy święto - 100%. Płaca za dyżury/dyspozycji - 30-60-100% wynadrodzenia (zależy od sutyacj). W razie kiedy brakuje czasu wolnego żeby odebrać rekompensatę w ciągu okresu rozliczeniowego, pracownikowi wypłacają się dodatkowe należności - finansowo. Przy zwykłej Umowie o pracy (bez żadnych wyjątków gdziekolwiek), standardowe (nie zmniejszone) normy, stawki, kwoty i limity Rozporządzenia MPiPS od 01. 03. 2013 r. obowiązkowe są dla pracowników wobec wszystkich stref (budżetowych i poza budżetowych). Diety (krajowa - 30 zł. ; zagraniczna - 38-52 euro) i ryczałty za noclegi (krajowy - 45zł. ; zagraniczny - 21-50 euro) nie są zarobkiem pracownika (są zwolnione z podatku do określonej kwoty). To są stawki kwot (jako kompensacja) które przysługują osobiście pracownikowi (Kodeks pracy Art. 775. ust. 1. ), na pokrycie zwiększonych kosztów na wyżywienia (śniadanie, obiad, kolacja) i noclegi (dostęp do pomieszczeń sanitarnych (kibel, przysznic), zakup i prania pościeli (poduszka, kołdra, poszewka, prześcieradło, podkołdra) i t. d. ) w czasie podróży służbowej. Diety - podróże krajowe Należność z tytułu diet oblicza się za czas od rozpoczęcia podróży krajowej (wyjazdu) do powrotu (przyjazdu) po wykonaniu zadania służbowego w następujący sposób: 1) jeżeli podróż trwa nie dłużej niż dobę i wynosi: a) mniej niż 8 godzin - dieta nie przysługuje, b) od 8 do 12 godzin - przysługuje 50% diety, c) ponad 12 godzin - przysługuje dieta w pełnej wysokości. 2) jeżeli podróż trwa dłużej niż dobę, za każdą dobę przysługuje dieta w pełnej wysokości, a za niepełną, ale rozpoczętą dobę: a) do 8 godzin - przysługuje 50% diety, b) ponad 8 godzin - przysługuje dieta w pełnej wysokości. W razie nieobecności gwarantowanego noclegu (kabina pojazdu tamtym miejscem nie jest) lub nieprzedłożenia rachunku za nocleg (Hotel), pracownikowi przysługuje ryczałt za nocleg (150% wartości diety). Ryczałt ten nie przysługuje za czas przejazdu. Diety - zagranica Należność z tytułu diet oblicza się w następujący sposób: 1) za każdą dobę podróży zagranicznej przysługuje dieta w pełnej wysokości; 2) za niepełną dobę podróży zagranicznej: a) do 8 godzin - przysługuje 1/3 diety, b) ponad 8 do 12 godzin - przysługuje 50% diety, c) ponad 12 godzin - przysługuje dieta w pełnej wysokości. W razie nieobecności gwarantowanego noclegu (kabina pojazdu tamtym miejscem nie jest) lub nieprzedłożenia rachunku za nocleg (Hotel), pracownikowi przysługuje ryczałt za nocleg (25% od limitu na nocleg). Ryczałt ten nie przysługuje za czas przejazdu. Myślę że jeśli chociaż jeden kierowca ze zrozumieniem przeczyta podaną mną informację i zamyśli się z późniejszymi prawidłowymi skutkami, to będą nie nadaremne moje wysiłki. | |||
~Misiek | Ja też od swojego dziada zarządzałem podwyżki od nowego roku podniósł póki co z 320 na 350 ale powiedziałem mu że to nie koniec i wrócimy w marcu do rozmowy!!! Niech kwiczy dziad. | |||
~zcx | Łysy też w anonsach oferuje 350 dniówki ale chętnych do pracy u tego parchatego wieśniaka brak |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.