ID: 247786
Zatrzymał się, żeby pomóc pieszej. Nagranie karambolu w Chełmku
ID: 247786
ID: 247786
Opady śniegu z deszczem oraz gołoledź w minioną sobotę sprawiła, że nawierzchnia drogi stała się niezwykle śliska. Jeden kierowca zatrzymał się w rejonie przejścia dla pieszych, aby udzielić pomocy kobiecie, która wywróciła się na chodniku. Po zatrzymaniu się włączył światła awaryjne i zamierzał wysiąść z pojazdu, aby ruszyć z pomocą...
Opady śniegu z deszczem oraz gołoledź w minioną sobotę sprawiła, że nawierzchnia drogi stała się niezwykle śliska. Jeden kierowca zatrzymał się w rejonie przejścia dla pieszych, aby udzielić pomocy kobiecie, która wywróciła się na chodniku. Po zatrzymaniu się włączył światła awaryjne i zamierzał wysiąść z pojazdu, aby ruszyć z pomocą...
~etransport.pl
Posty (25)
~Wolf69 | Totalny brak wyobraźni kierowcy pierwszego auta. Brak logicznego myślenia i oceny sytuacji. Chciał pomóc a przez jego zachowanie mogło zginąć więcej osób. | -1 | ||
LUNA24
| To było w okolicy przejścia dla pieszych więc kierowcy powinni być przygotowani na to ze jakiś samochód zatrzyma się przed przejściem dla pieszych. Dodatkowo teren zabudowany i paskudna pogoda. Więc gdyby ktoś wszedł na przejście to wszyscy by po nim przejechali? | 1 | ||
~Viking | Jak dla mnie de*ilizm kierującego pierwszym pojazdem jest wybitnie wyeksponowany. A co tam, niech walą z tyłu, z boku, zawsze to będzie ich wina. Wszystko nieważne, lepiej pomóc jednej osobie poświęcając choćby kilkanaście z tego autobusu. gdyby chociaż zjechał na pobocze - chodnik, można by wybaczyć. Ale ten pseudo kierowca z resoraka w życiu by nie przypuszczał ze ciężarówka potrzebuje znacznie więcej czasu i metrów aby zatrzymać tego 40 tonowego kolosa, na dodatek na śliskiej drodze. Myślenie dotyczy wszystkich użytkowników drogi i tych za kierownica i tych pieszych. Pieszy- kamikadze wchodząc na przejście przed jadącą ciężarówkę, sam się prosi o bilet do nieba. | -1 | ||
~300D | Zajepiście, zawodowi dali kolejny popis. Od lat piszę że nie potraficie myśleć ani nawet jeździć. Teraz tych dwuch jełopów powinno pokryć szkody z własnej kieszeni. Ubezpieczyciel ma pełny materiał do odmowy wypłaty odszkodowania. | 1 | ||
~przewoźnik | Baran w osobówce. Bezmózgowiec. Odeprać mu prawo jazdy. | |||
300D
| Zawodowi kierowcy to głównie stado idiotów. Nie potraficie czytać pisać nie znacie geografi, nie macie pojęcia o prawach fizyki, nie znacie się na mechanice, nie rozumiecie Kodeksu drogowego i do tego nie potraficie jeździć. Takie stado idiotów to jakieś 2/3 pojazdów na drogach. Efekty widać. | |||
~Viking | 300 D U P K Ó W - nie ma większego idio ty od ciebie w tym wszechświecie. Obrażasz kre ty nie blisko milionowa rzesze kierowców zawodowych, a sam ie masz nawet karty rowerowej. Jak można być takim bezmózgiem? Imbecyl to przy tobie wykształcony człowiek. Z takimi jak ty, się nie dyskutuje, takich jak ty, się utylizuje. gdyby nie Ci znienawidzeni przez ciebie pajacu, zawodowi Kierowcy, ty nadal siedział byś na drzewie, goły i wesoły, i liście bambusowe byś wpie r da lał. Blisko 70 % towarów Polsce transportowane jest na kołach ciężarówek. A przeliczając procentowo ilość samochodów osobowych i ciężarówek, to zaledwie 4 % Polskich kierowców ciężarówek powoduje wypadki. Dalsze 8 % to kierowcy ciężarówek zagranicznych ( wschód ) as 88 % sprawców zdarzeń drogowych, to popularni kierowcy resoraków ! To ze zdarzenia z udziałem Tirów są bardzo medialne, nie znaczy wcale ze Kierowcy zawodowi nie potrafią jeździć. I jeszcze jedno, stawiam własne jaja na szale ze w twarz byś mi tego nie powiedział, cwe lu. jak mi Bóg miły nie powiedział. Boi choćbym miał zapłacić mandat, góra 100, oo zł za zabicie faryera, to bym się nie wahał. Bynajmniej uwolnił bym swiat od takiej padliny jak ty. | |||
300D
| nooo Viking... jesteś kiero jak trza. powinno się wam fury znaczyć, zamiast globetrotter, to; - UWAGA DUREŃ- | |||
~Cypryk | Ta osobówka nie powinna zatrzymać się niespodziewanie bez sensu na pustej drodze. Nievznam tego miejsca, ale ponąć skrzyżowanie jest w dolinie. Auta zjeżdżały ze zniesienia dodając trudne warunki drogowe, masy pojazdów, czasy refleksów, mały ruch (a więc nikt nie brał pod uwagę że nagle powstanie w tak ciężkich warunkach zator i to w oddaleniu od skrzyżowania!), nieliczę presji czasu i zmęczenia. Do tego wypadku w takich okolicznościach musiało dojść. | |||
~Cypryk | Dodam, że prognozy napewno przewidywały gołoledź. Znając drogowców nikt tam jeszcze w tym roku solą nie sypnoł. Na zachodzie i w miastach zapewne widzicie że jeżeli jest przewidziany przymrozek po deszczu, śnieżyca to już nawet dobę wcześniej najpóźniej kilka godzin przed widać silniczki, piaskarki. | |||
~Cypryk | *solniczki. Chociaż drogowcy żwirem przed przystankiem by sypneli. | |||
~Cypryk | Tak swoją drogą, jeśli jest jakąś prywatna firma odpowiedzialna za utrzymanie zimowe tego fragmentu drogi to można od niej rządać odszkodowania na drodze sądowej? Dowody z IMGW i w postaci nagrania są. Nie wiem jaka przyczynę stwierdziła policja. | |||
300D
| niedostosowanie prędkości do warunków, proste i słuszne | |||
300D
| godzina 9ta rano dobra widoczność, dobre warunki jak na grudzień- ... coś jeszcze? | |||
300D
| pomyliłem się, nie doczytałem. Tam było trzech idiotów. | |||
~Hektor | Gość autobusem jest najlepszy. Zresztą wszyscy do ukarania oprócz kierowcy osobówki. Za nie udzielenie pomocy jest mandat. Kierowca osobówki zachował się wzorowo. Reszta jak widać nie powinna jeździć takim sprzętem. | |||
~zcx | nadgorliwie uprzejmy znów by doprowadził do tragedii. | |||
~Remik | A gdzie zasada ograniczonego zaufania? Najlepiej 2 metry na di. pie siedzieć a później widać efekty. W/g mnie powinni wprowadzić odległościówki tak jak jest w Niemczech to szybko bu się nauczyli trzymać odstęp | |||
~Wolf69 | Luna, zgadzam się z Tobą ale nie do końca. Przed takim manewrem należy upewnić się czy nie stworzę zagrożenia dla życia innych, odp brak. Co szkodziło zjechać na zatokę autobusową? Przyznaję też że największą klasę pokazał kiero autobusu. Ci dwaj de*ile jak niektórzy ich nazywają, zrobili co mogli, jeden poszedł do rowu. Widzę że każda okazja jest dobra żeby zgnoić kierowców zawodowych. Z tego nagrania wynika jedno, nie ważne co byle nikomu nic się nie stało. | |||
~Wolf69 | Ja bym tak postąpił. | |||
~Mgdb | Tak się kończy nietrzymanie odległości i brak myślenia. Płacą z km, jazda na "styk" wywoływanie presji (usiądę mu na * to będzie szybciej jechał) kto takim kierowca dał kwalifikacje? Zabrać prawko dla tych z tyłu ( szczególnie od kierowcy z autobusu) | |||
~kierowca | Jedna babka złamała nogę na chodniku, a by zawodowe drajwery całą wioskę rozwalili. | |||
~Solo | Viking Napisałeś ze ciężarówka potrzebuje więcej czasu/miejsca zeby sie zatrzymać. W domyśle chciałeś napisać ze wszyscy dookoła powinni o tym wiedzieć. Czy kierowca tego 40 tonowego kolosa tez powinien o tym wiedzieć.? I co powinien zrobić posiadając ta powszechna wiedza? No co? Viking?. . Gdzie jesteś? | |||
Krzysztof_T
| "Kierowca zatrzymał się w rejonie przejścia dla pieszych (... ) Po zatrzymaniu się włączył światła awaryjne", a kierowcy zawodowi pokazali klasę. Niedostosowanie prędkości do panujących warunków i zbyt mały odstęp od poprzedzającego pojazdu. A gdyby ten kierowca przepuszczał kogoś na pasach to pieszy byłby przejechany przez autobus. | 1 | ||
piotr2075
| No dobra-nazywamy siebie zawodowymi kierowcami. Płacą nam za-dojazd na miejsce w sposób bezpueczny i na czas. Mamy obowiązek przewidywać zagrożenia na drodze. Wiem to trudne. Za to nam płacą. Nie podoba się? to do Biedronki na kesę |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.