ID: 247734
wymieniać na tańszych, zwalniać, a moze po prostu diety co byście zrobili?
ID: 247734
ID: 247734
właśnie się tak zastanawiam co zrobić co jest lepsze zapropownować niższe stawki obecnym kierowcom - tylko chyba to jest głupi pomysł bo ludzie nie lubią nic oddawać tym bardziej jak non stop im nawet 2-3 miesiace temu wmawiali że 10 z przodu to żadne tam kokosy, zwolnić chyba lepiej najsłabsze ogniwa i najdroższe, , najwyżej podzwonią popatrzą i wtedy sami zrozumieją i czesc wróci ale już bedzie bardziej realistycznie oceniac sytuacje, własnie zbliża się koniec roku, za chwile bedzie duże tąpnicie, to widac już w nowych zleceniach i zamowieniach, zasadniczo jeszce koniec roku bedzie dobry jak co roku dostawy na magazyn, ale pozniej plaża, nie daje ogłoszenia a jacys pojedynczy dzwonią i ostanich 5 na propozycje około 1400 Euro miesiecznie przytakneło bez negocjacji, mowie tu o Ukraincach białorusinach, bo nasi mają eldorado u Niemca i ja to w pełni rozumiem, ewentualnie diety wtedy trzymać kierowców w gotowości na Polskich dietach, jak bedzie normalnie to ok bedzie sie jeździło, jak nie to nie bedzie duże obiążenie, a wiadomo sami też posiedzą tydzień na polskiej diecie chyba 23 pln doba to sami zrezygnują
właśnie się tak zastanawiam co zrobić co jest lepsze zapropownować niższe stawki obecnym kierowcom - tylko chyba to jest głupi pomysł bo ludzie nie lubią nic oddawać tym bardziej jak non stop im nawet 2-3 miesiace temu wmawiali że 10 z przodu to żadne tam kokosy, zwolnić chyba lepiej najsłabsze ogniwa i najdroższe, , najwyżej podzwonią popatrzą i wtedy sami zrozumieją i czesc wróci ale już bedzie bardziej realistycznie oceniac sytuacje, własnie zbliża się koniec roku, za chwile bedzie duże tąpnicie, to widac już w nowych zleceniach i zamowieniach, zasadniczo jeszce koniec roku bedzie dobry jak co roku dostawy na magazyn, ale pozniej plaża, nie daje ogłoszenia a jacys pojedynczy dzwonią i ostanich 5 na propozycje około 1400 Euro miesiecznie przytakneło bez negocjacji, mowie tu o Ukraincach białorusinach, bo nasi mają eldorado u Niemca i ja to w pełni rozumiem, ewentualnie diety wtedy trzymać kierowców w gotowości na Polskich dietach, jak bedzie normalnie to ok bedzie sie jeździło, jak nie to nie bedzie duże obiążenie, a wiadomo sami też posiedzą tydzień na polskiej diecie chyba 23 pln doba to sami zrezygnują
~jaki kryzys - brakuje 300 tys kierowców*.146.225.84.mobile.internet.t-mobile.pl
*.146.225.84.mobile.internet.t-mobile.pl
Posty (186)
~jaki kryzys - brakuje 300 tys | jak w temacie... | |||
~Transportowski | Już dawno pisałem, ze realna pensja kierowcy za miesiąc siedzenia w budzie będzie w okolicach 1200-1300 Euro. Forumowe głupku wyzywali mnie od dziadów ale miałem racje. | -1 | ||
~Borewicz07 | Daj wam Boże mieć kierowców za takie pieniądze | |||
PavelSPM
| W sklepie, jeśli brakuje pieniędzy, nabywcy chleba za połowę (za częsć) ceny nie sprzedadzą. Jeśli nie stać na pracowników (nie starczy rozumu czy finansów) żeby być pracodawcem to bankrutuj i stawaj się pracownikem. | 1 | ||
~Gala | Pojadę za 1200E proszę dzwonić +4915121325968 Wy kształcenie średnie Niemiecki b. dobry Tylko zdecydowani dziad transy | |||
PavelSPM
| Nie grosza mniej. Podstawa minimalna - 2250 zł. brutto (około 1634 zł. netto) za jeden etat (19-23 dni pracowniczych, 152-184 godzin pracy ("jazda" + "młotki"), zależy od miesiąca) co daje minimalną stawkę godzinową - 14. 8-12. 2 zł/h brutto (średnio około 10 zł/h netto). Dodatek za jedną godzine pracy w porze nocnej (8 godzin pomiędzy 21. 00 a 07. 00) - 20% stawki godzinowej (2. 5 zł. netto). Dyżury/dyspozycji ("koperta") - 30-60-100% wynadrodzenia (3. 3-10 zł. netto, zależy od warunków) lub rekompensata jako czas wolny. Jedna nadgodzina pracy (powyżej 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w przyjętym okresie rozliczeniowym) - 10 zł. plus 50% co daje 15 zł. netto lub rekompensata jako czas wolny. Jedna nadgodzina pracy w porze nocnej, niedzielę, święto - 10 zł. plus 100% co daje 20 zł. netto lub rekompensata jako czas wolny. Krajowa dieta z ryczałtem - 75 zł/doba (30 zł. dieta plus 45 zł. ryczałt za nocleg (150% wartości diety) w razie nieprzedłożenia rachunku za nocleg) zgodnie z Rozporządzeniem MPiPS od 01. 03. 2013 r. Zagraniczna dieta z ryczałtem - 63-98 euro/doba (około 270-420 zł. ), zależy od kraju docelowego podróży służbowej (38-52 euro (około 160-220 zł. ) dieta plus 21-50 euro (około 95-215 zł. ) ryczałt za nocleg (25% od limitu na nocleg) w razie nieprzedłożenia rachunku za nocleg), zgodnie z Rozporządzeniem MPiPS od 01. 03. 2013 r. Kabotaż (w delegacji), Milog, Loi Makron - pogodzinna płaca (stawka godzinowa z dodatkami) plus stawka kwoty diety zobowiązujące w odpowiednym kraju, opierając się na wewnętrzne przepisy kraju oddelegowania (Milog - 9. 19 eur/h brutto plus 24 (12/12) euro diety, Lie Makron - 10. 03 eur/h brutto). | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz