ID: 247734
wymieniać na tańszych, zwalniać, a moze po prostu diety co byście zrobili?
ID: 247734
ID: 247734
właśnie się tak zastanawiam co zrobić co jest lepsze zapropownować niższe stawki obecnym kierowcom - tylko chyba to jest głupi pomysł bo ludzie nie lubią nic oddawać tym bardziej jak non stop im nawet 2-3 miesiace temu wmawiali że 10 z przodu to żadne tam kokosy, zwolnić chyba lepiej najsłabsze ogniwa i najdroższe, , najwyżej podzwonią popatrzą i wtedy sami zrozumieją i czesc wróci ale już bedzie bardziej realistycznie oceniac sytuacje, własnie zbliża się koniec roku, za chwile bedzie duże tąpnicie, to widac już w nowych zleceniach i zamowieniach, zasadniczo jeszce koniec roku bedzie dobry jak co roku dostawy na magazyn, ale pozniej plaża, nie daje ogłoszenia a jacys pojedynczy dzwonią i ostanich 5 na propozycje około 1400 Euro miesiecznie przytakneło bez negocjacji, mowie tu o Ukraincach białorusinach, bo nasi mają eldorado u Niemca i ja to w pełni rozumiem, ewentualnie diety wtedy trzymać kierowców w gotowości na Polskich dietach, jak bedzie normalnie to ok bedzie sie jeździło, jak nie to nie bedzie duże obiążenie, a wiadomo sami też posiedzą tydzień na polskiej diecie chyba 23 pln doba to sami zrezygnują
właśnie się tak zastanawiam co zrobić co jest lepsze zapropownować niższe stawki obecnym kierowcom - tylko chyba to jest głupi pomysł bo ludzie nie lubią nic oddawać tym bardziej jak non stop im nawet 2-3 miesiace temu wmawiali że 10 z przodu to żadne tam kokosy, zwolnić chyba lepiej najsłabsze ogniwa i najdroższe, , najwyżej podzwonią popatrzą i wtedy sami zrozumieją i czesc wróci ale już bedzie bardziej realistycznie oceniac sytuacje, własnie zbliża się koniec roku, za chwile bedzie duże tąpnicie, to widac już w nowych zleceniach i zamowieniach, zasadniczo jeszce koniec roku bedzie dobry jak co roku dostawy na magazyn, ale pozniej plaża, nie daje ogłoszenia a jacys pojedynczy dzwonią i ostanich 5 na propozycje około 1400 Euro miesiecznie przytakneło bez negocjacji, mowie tu o Ukraincach białorusinach, bo nasi mają eldorado u Niemca i ja to w pełni rozumiem, ewentualnie diety wtedy trzymać kierowców w gotowości na Polskich dietach, jak bedzie normalnie to ok bedzie sie jeździło, jak nie to nie bedzie duże obiążenie, a wiadomo sami też posiedzą tydzień na polskiej diecie chyba 23 pln doba to sami zrezygnują
~jaki kryzys - brakuje 300 tys kierowców*.146.225.84.mobile.internet.t-mobile.pl
*.146.225.84.mobile.internet.t-mobile.pl
Posty (186)
~jaki kryzys - brakuje 300 tys | jak w temacie... | |||
~Transportowski | Już dawno pisałem, ze realna pensja kierowcy za miesiąc siedzenia w budzie będzie w okolicach 1200-1300 Euro. Forumowe głupku wyzywali mnie od dziadów ale miałem racje. | -1 | ||
~Borewicz07 | Daj wam Boże mieć kierowców za takie pieniądze | |||
PavelSPM
| W sklepie, jeśli brakuje pieniędzy, nabywcy chleba za połowę (za częsć) ceny nie sprzedadzą. Jeśli nie stać na pracowników (nie starczy rozumu czy finansów) żeby być pracodawcem to bankrutuj i stawaj się pracownikem. | 1 | ||
~Gala | Pojadę za 1200E proszę dzwonić +4915121325968 Wy kształcenie średnie Niemiecki b. dobry Tylko zdecydowani dziad transy | |||
PavelSPM
| Nie grosza mniej. Podstawa minimalna - 2250 zł. brutto (około 1634 zł. netto) za jeden etat (19-23 dni pracowniczych, 152-184 godzin pracy ("jazda" + "młotki"), zależy od miesiąca) co daje minimalną stawkę godzinową - 14. 8-12. 2 zł/h brutto (średnio około 10 zł/h netto). Dodatek za jedną godzine pracy w porze nocnej (8 godzin pomiędzy 21. 00 a 07. 00) - 20% stawki godzinowej (2. 5 zł. netto). Dyżury/dyspozycji ("koperta") - 30-60-100% wynadrodzenia (3. 3-10 zł. netto, zależy od warunków) lub rekompensata jako czas wolny. Jedna nadgodzina pracy (powyżej 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w przyjętym okresie rozliczeniowym) - 10 zł. plus 50% co daje 15 zł. netto lub rekompensata jako czas wolny. Jedna nadgodzina pracy w porze nocnej, niedzielę, święto - 10 zł. plus 100% co daje 20 zł. netto lub rekompensata jako czas wolny. Krajowa dieta z ryczałtem - 75 zł/doba (30 zł. dieta plus 45 zł. ryczałt za nocleg (150% wartości diety) w razie nieprzedłożenia rachunku za nocleg) zgodnie z Rozporządzeniem MPiPS od 01. 03. 2013 r. Zagraniczna dieta z ryczałtem - 63-98 euro/doba (około 270-420 zł. ), zależy od kraju docelowego podróży służbowej (38-52 euro (około 160-220 zł. ) dieta plus 21-50 euro (około 95-215 zł. ) ryczałt za nocleg (25% od limitu na nocleg) w razie nieprzedłożenia rachunku za nocleg), zgodnie z Rozporządzeniem MPiPS od 01. 03. 2013 r. Kabotaż (w delegacji), Milog, Loi Makron - pogodzinna płaca (stawka godzinowa z dodatkami) plus stawka kwoty diety zobowiązujące w odpowiednym kraju, opierając się na wewnętrzne przepisy kraju oddelegowania (Milog - 9. 19 eur/h brutto plus 24 (12/12) euro diety, Lie Makron - 10. 03 eur/h brutto). | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.