Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

wymieniać na tańszych, zwalniać, a moze po prostu diety co byście zrobili?

ID: 247734


właśnie się tak zastanawiam co zrobić co jest lepsze zapropownować niższe stawki obecnym kierowcom - tylko chyba to jest głupi pomysł bo ludzie nie lubią nic oddawać tym bardziej jak non stop im nawet 2-3 miesiace temu wmawiali że 10 z przodu to żadne tam kokosy, zwolnić chyba lepiej najsłabsze ogniwa i najdroższe, , najwyżej podzwonią popatrzą i wtedy sami zrozumieją i czesc wróci ale już bedzie bardziej realistycznie oceniac sytuacje, własnie zbliża się koniec roku, za chwile bedzie duże tąpnicie, to widac już w nowych zleceniach i zamowieniach, zasadniczo jeszce koniec roku bedzie dobry jak co roku dostawy na magazyn, ale pozniej plaża, nie daje ogłoszenia a jacys pojedynczy dzwonią i ostanich 5 na propozycje około 1400 Euro miesiecznie przytakneło bez negocjacji, mowie tu o Ukraincach białorusinach, bo nasi mają eldorado u Niemca i ja to w pełni rozumiem, ewentualnie diety wtedy trzymać kierowców w gotowości na Polskich dietach, jak bedzie normalnie to ok bedzie sie jeździło, jak nie to nie bedzie duże obiążenie, a wiadomo sami też posiedzą tydzień na polskiej diecie chyba 23 pln doba to sami zrezygnują

~jaki kryzys - brakuje 300 tys kierowców
*.146.225.84.mobile.internet.t-mobile.pl

Posty (186)

~kris
Podejrzewam ze podzwonili po firmach, popytali i zdecydowali. A co ty bys zrobił na moim miejscu skoro klient obnizył stawki o 5 % czyli na aucie jakies 1500 zł mniej na miesiąc do tego rosnie minimalna o 300 zł i rosnie ZUS?
~dobry kolega
kris z tym matolem to za bardzo nie pogadasz spytaj go czy spi w kominiarce
~Kryskamaryska
Na dziś dość. Volksdojcz do chlewa. Raus.

Chodzę z podniesiona głową, jestem dumny, że jestem Polakiem, nie muszę się się chować w kominiarkę. W odróżnieniu od farbowanych świń, volksdojczow i bezpaństwowców. Dobranoc wszystkim.

1

~dobry kolega
tak to jest jak sie spi w kominiarce
~Kryskamaryska
kris
2019-12-10 22:23:42
Kryskamary ska a moze oni są mądrzejsi niz ci sie wydaje. Mogli oczywiscie dac wypowiedzenia tylko co dalej? Gdzie indziej mieliby gorzej a tu przynajmniej robota znana, wiadomo czego sie spodziewać tylko kasa mniejsza

Tylko raz dałem sobie zabrać kasę, głupi byle, a wiesz dlaczego?Bo uwierzyłem, że prawd mówią, nie stracisz bo frakty poszy w górę. Zal doope ścisł, że kierowca może lepiej zarobić. Wiesz Kris jak był efekt?Oni się dorobili nowego taboru, a zostałem z ręką w nocniku, bo raz zabrane nigdy Ci nie oddadzą.
Od tego momentu nigdy więcej ani złotówki, ani kroku wstecz.
~dobry kolega
to dlatego ze spisz w kominiarce
~kris
Skoro twierdzisz ze frachty poszły w górę nie zostaje mi nic innego jak się z toba zgodzić w koncu ty wiesz najlepiej
~kris
Huta na slasku w maju wysyłała 50 tys ton ładunków czyli jakies 2, 2 tys aut miesiecznie. W listopadzie 27 tys ton czyli jakies 1, 3 tys aut. Zlikwidowali nocną zmianę. W piatki w biurach mają wolne ale kierowcy twierdza że rosnie. Co ja tam wiem zwykły dziad jestem
~Kryskamaryska
Kris. Pisze o byłej pracy, byłych pracodawcach. Nie chce tutaj pisać o szczegółach, wiem ile zarabiali z tygodniowego kółka na jednym aucie.
To było parę lat wstecz. Od tamtej pory ani złotówki nie dam sobie zabrać. A wręcz przeciwnie. Dostaje podwyżkę mało bo mało, ale zawsze coś.
Jak ktoś chce się dorobić w 3lata i skrobać kierowców to jego wolą i woła tych co dają się rolować, ja też byłem głupi w pewnym okresie. Przejrzalem na oczy. Widze ja się rozwijają przedsiębiorcy. Rosna jak grzyby po deszczu. Jakos sobie radzą, ale wiesz dzięki czemu?Dzięki temu, że kroją kierowców. Tu zrobiłeś to samo. Taka jest prawda.
~Kryskamaryska
Moim skromnym zdaniem, każdy kiedyś dochodzi do pewnych wniosków, przemyśleń. Potem wybiera gorsze, lub lepsze zło. Znam wielu ludzi, kierowców, którzy tylko dlatego pracują w jednej firmie, bo się boją zmian. Bo się boją, tego, że przyjdzie im się zmierzyć z czymś innym, nieznanym. Ok, ale nie kurfa kosztem wypłaty. Powodzenia w dalszej działalności Kris.
~kris
Bo wg ciebie powinienem dac im podwyzkę? Ja prowadzę firmę dla zysku. Zeby dochody rozły albo były stałe to muszą rosnąc przychody a koszty się nie zmieniac albo przy stałych przychodach spadac koszty. To jest ekonomia. Mi spadły przychody więc zeby dochody zostały na tym samym poziomie bo juz nie mowie o tym zeby rosły to trzeba obnizyc koszty. A jakie są koszty w firmie transportowej. Paliwo kredy/leasing, pracownicy. Na cene paliwa nie mam wpływu na raty kredytu tez zostaje wynagrodzenie. Ja podchodze to tego biznesowo bez emocji. I tak robią wszyscy profesjonaliści. Czy mnie klient pyta o cokowiek. On tez zeby przetrwać obniza koszty gdzie się da. Więc obciął stawki za transport. Czy ja się obrażam? Nie. Ja się dostosowuję.
~Kryskamaryska
Ostatnim wpisem Kris udowodniłeś kim jesteś. Chyba nie muszę kończyć. Pora spać jutra trza na podwyżkę zarobić.

1

~Ł ysy
Kryska, głupi ku ta sie, co ty jarasz?Trudno uwierzyć, że jesteś aż tak głupi. Nawijasz jak najarana ciota.

1

~Ł ysy
Zastanawiam się, jak funkcjonują desperaci zatrudniający etransportowych szoferskich przygłupów?
Cienko to widzę.

1

~Junior
Kris i tym sposobem doszliśmy do wniosku że kierowca zawsze jest na końcu łańcucha pokarmowego. A nie bierzesz pod uwagę tego że Twój dochód bierze się z pracy kierowcy.. czemu swojego dochodu nie zmniejszysz tylko kierowcy??

1

~Gienio
Ja proponuję pracodawcom odjąć se od ryja 50 procent to taka obniżka w dobie tąpnięcia.

1

~Kryskamaryska
~Ł ysy
2019-12-11 00:21:11
Kryska, głupi ku ta sie, co ty jarasz?Trudno uwierzyć, że jesteś aż tak głupi. Nawijasz jak najarana ciota.

~Ł ysy
2019-12-11 00:23:41
Zastanawia m się, jak funkcjonują desperaci zatrudniający etransportowych szoferskich przygłupów?
Cienko to widze

Szczurek wylazł z nory. Łysy zacytuję ciebie. "Ty nie myśl, nie zastanawiaj się, bo to nie jest twoją mocną stroną. "
Dzień dobry wszystkim, trochę zimno -6. 5

2

~mt.
Pavel przykro mi, ale nie jesteś Białorusinem. Nawet nie Ukraincem. Jesteś typowo roszczeniowym homo sovieticus, reliktem CCCP, który dziwi się, że zarobi tyle, ile zapracuje. Wbij sobie do głowy - nic ci sie nie należy. Jesteś zwykłym robiłem i wraz ze swoim szefem jedziesz na tym samym wózku, który w ekonomii nazywa się firmą / działalnością gospodarczą. Jak tego nie rozumiesz zakładaj walonki i wracaj na stepy krowy ganiac. Stamtąd bedziesz mógł wysyłać skargi i pisma do Rady Państwa, Komitetu Centralnego i Pierwszego Sekretarza

1

~Przewoźnik
Gdy, ie ci krzykacze co od Nowego Roku po 12 tys będą żądać? Teraz medrkuja dlaczego nie chcemy tak wysoko wykwalifikowanych kierowców? Przecież oni są najlepsi. Ja też obniżyłem diety i nikt się nie obraził. Problem mają ci co zatrudniają roszczeniowcow. Z normalnymi kierowcami zawsze się da dogadać. A trole niech marzą..

1

~Kryskamaryska
Mt. Napij sie melisy, bo jakiś poddenerwowany jesteś, czyżby to wynik nadchodzącej, przyszłorocznej kupy, ups klapy.?

1

~heniek
kryska szmaciarzu wypad do budy i kilometry dla swego pana dymac

1

~Sancho Pancho
Chyba nie ma już tańszych kierowców od Polskich :)
Muszą iść po rozum do głowy, wreszcie.

1

~Przewoźnik
Są tańsi. Ja takich zatrudniam od paru lat. dlatego nie boje się żadnego kryzysu. Marzenia o 10 tys odfruwaja...

1

~Przewoźnik
I od dłuższego czasu brak przyjęć do pracy. A moi się tylko śmieją z parkingowych mecenasów. Zrobilo się ciasno. kto mądry to powymienial już dawno kombinatorów i chamów a zostawił robotnych. teraz trole się denerwują...

1

~Sancho Pancho
Przewoźnik, tutaj Ciebie zasmucić muszę.
W Warszawie brakuje kierowców, za 5000 zł to Ukraińcy nie chcą pracować.
Nie będę pisać, bo szkoda mojego cennego czasu już.
Święta idą, może barany się obudzą :)

1

~Sancho Pancho
Transport się nie opłaca :) pudzian team
Mieszkaniec okolic wysyła nam też zdjęcia hal "Pudziana". - Niedawno były dwie, teraz skończyli trzecią. Nie wiem jakim cudem można więc uznać, że biznesu "Pudzian" już nie prowadzi - słyszymy.

1

~Przewoźnik
Każdy zatrudnia kogo mu pasuje. Ja się przygotowałem na kryzys. zatrudnilem kierowców którym zależy aby firma mocno stała. I płacąc 8. 5 do 9. 0 uważam że na to zasługują. Nikt z nich mnie nie nazywa złodziejem, uśmiechają się i nie są chamscy. Przyszły nareszcie normalne czasy. Teraz to krzykacze i trole mogą już tylko pianę bić. Nikt o zdrowych zmysłach nie zatrudnia turystę z workiem swiadect i opowieściami, e każdy szef go okradał. Taki się mówi : brak wolnych miejsc. Trole: wesołych świąt

1

~jaki kryzys
1. Wiadomo po co jest firma po co się zwieksza lub zmniejsza zatrudnienie to nie jest organizacja pro publico bono, tylko forma która ma przynosić zysk, wiec to normalne że nie bedzie zwiekszać zatrudnienia w momencie jesli z wyliczeń wyjdzie że na tym nie zarobi
2 rozumiem kierowców którzy twierdzą tak samo jak Pan Prezes twierdza że jesli wyliczenia sie nie spinaja, to nie powienno się prowadzić biznesu, a po nowym roku już całkiem nie beda sie spinac to nie powienien zatrudniać, tylko że to jest obieg zamkniety, ciagłe zwiekszanie floty doprowadziło do presji płacowych, oczywiście w tej chwili bedzie to działać w druga strone, na razie jeszcze nie ma presji bo w sumie 20-25 % taboru było nieobsadzonego wiec nastepuje dopiero wyrównanie pod względem podazy i popytu na kierowców, w momencie jak sie zrobi nadpodaż kierowców vs ilosc miejsc pracy dopiero nastapi presja w dól, bo nie ma sie co oszukiwać ale spotowe pensje kierowcow były wywindowane bez zadnej korelacji z rynkiem, tylko nadpodażą floty, wystarczy popatrzeć na wyniki firm firmy ponosiły straty a jednak musiały sie ugiąć, dlaczego bo przeinwestowały i majac do wyboru strate 3 tys Euro miesiecznie na jednym aucie stojącym bezczynnie, wybierały dopłacanie 300-600 E miesiecznie do bieżącej działności, patrz wyniki Waberersa po to aby zmiejszyć straty, w tej chwili wiekszosc firm, jak tylko może oddaje auta z najmu leasingu, zobaczcie co sie dzieje na placach Man, Renault Volvo, sa zapchane + szukaja zewnetrznych parkingów bo nie maja gdzie tego pomiescic
3 Rynek Niemiecki nie wchłonie wiekszej ilosc kierowców z ukrainy bo u nich też jest spowolnienie i rynek sie nasycil, wiec bedzie to raczej wymiana na tańszych pracowników kosztem obecnie pracujących Polaków
4 wezcie pod uwage szanowni kierowcy że firmy posiadające własną flote zawsze mogę zrobić wyrejestrowanie czasowe auta wtedy nie ponoszą żadnych kosztów, kierowca na bezpłatny urlop, lub do zwolnienia, i można czekac spokojnie na powrót koniunktury

1

~jaki kryzys
do Sancho Pansa, gdzie ci w Warszawie kolego brakuje kierowcow, tydzień temu kolega dał ogłoszenie i o dziwo jest odzew jak jakieś 6-8 lat temu około 40 zgłoszeń w 2 dni, w końcu można zrobić normalną selekcje, a nie na zasadzie ma 2 rece i lejce to bierzemy cokolwiek by to nie było

1

~Przewoźnik
Oni zaklinają rzeczywistość. niech tak zostanie.

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.141.47.163

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels