REKLAMA

Aktywność ruchowa w trasie, choroby zawodowe kierowców
ID: 247674

Praca za kołkiem potrafi Nas rozleniwić, osłabić a co za tym idzie spowodować wiele różnych dolegliwości zdrowotnych. Dlatego też warto o tym pamiętać i zadbać o swoje zdrowie. Wystarczy pół godzinny spacer i kilka prostych rozciągających ćwiczeń dziennie aby ograniczyć ryzyko i poprawić swoje samopoczucie. Pośród Nas jest całe mnóstwo kierowców, którzy trenują w trasie nie posiadając żadnych możliwości ćwiczenia na sali przez kilka czy nawet kilkanaście dni. Można? Oczywiście, że można. Trzeba tylko chcieć.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tego video

Posty (15)

~zigi
2019-12-10 16:32:57
To jest takie sranie w banię. Wbrew powszechnemu przekonaniu praca kierowcy ciężarówki nie polega tylko na prowadzeniu pojazdu. Są załadunki, zabezpieczenie ładunku, rozładunki itp. To jest ciężka praca fizyczna i nie potrzeba żadnej siłowni. Ktoś chyba pomylił pracę na ciężarówce i autobusie.

1

~Gienio maraton 2:40
2019-12-10 17:14:21
W zdrowym ciele zdrowy duch.

1

barracuda
2019-12-10 17:35:41
Przyznaję publicznie, że (prawie) codziennie robię poranną gimnastykę. Nie ma tego dużo, ale trochę pompek, skłonów i przysiadów robię. Zawsze później kawa i śniadanie jest smaczniejsze. Trzeba tylko chcieć.

-3

~Mgdb
2019-12-10 17:36:13
Kolego 2 godz zapinania pasów i odsuwania firanki to nie żaden wysilek. Ja jezdzac trenuje 6 razy w tyg. Z ciekawości dodam że w ciągu 3 lat jazdy widziałem raptem 5-6 osób trenujących.

2

~Ł ysy
2019-12-10 18:15:26
Zmiany fizjologiczne następują gdy pompka bije min 130 uderzeń na minutę.
Zatem, pracę przy zapinaniu pasów trudno nazwać treningiem.
Panom Kieroffcom, dla których ściągnięcie firanki jest problemem mówimy głośne spier da laj.
Zawód kierowcy ściąga nierobów.

1

~Gienio runner
2019-12-10 18:50:17
Trzeba się usic do aktywności. Na początku jest b. Ciężko ale z każdym wyjściem na dwór organizm się przyzwyczaja. Komfort życia wzrasta ze wzrostem kondycji i siły. Inaczej się patrzy na świat. Ludzie trenujący nazywają was kanapowcami a nawet wręcz kalekami. Kalectwem jest łapać zadyszkę po podniesieniu korba łap naczepy.

1

barracuda
2019-12-10 18:52:31
Że wysiłek fizyczny czyni cuda-sam się niedawno przekonałem. Musiałem mocniej przyjmować i towar, na większości palet się pochylił. Był to na tyle delikatny towar, że (aby palety stały prosto) trzeba go było przełożyć. A prosto stać musiały bo szły na wysokie składowanie. Z 33 palet, przełożyłem 26. Oczywiście że tego dnia bylem zmęczony, ale przez kilka następnych dni, tętno i ciśnienie miałem wzorowe, żeby nie napisać-książkowe (zwykle mam za małe tętno spoczynkowe, 45-52). Ktoś pewnie powie, że dorabiam dziada, a ja wolę (o ile jest taka możliwość) problemy rozwiązywać sam.

-3

~Gienio runner
2019-12-10 18:52:46
Trza być twardym. Nawet z miska można zrobić charta ale trzeba mieć psychikę.

1

barracuda
2019-12-10 18:53:20
przyhamować.

-2

~Profesurr
2019-12-10 18:55:45
Wiedział co powiedział.
Brawo, wysiłek umysłowy na najwyższym poziomie.

1

~Gienio runner
2019-12-10 18:55:47
Wystarczy pół roku do roku i nadwagą znika a kondycja wzrasta do poziomu przyzwoitych fundamentów. Bieganie to podstawa treningu komandosów.

1

~Lörrach
2019-12-11 08:48:08
Dodam że
- ruch odmładza (utrzymując masę mięśniową miezczyzna jest w stanie utrzymać metabolizm na przyzwoitym poziomie, W bęc czego jego wiek fizjologiczny jest jak u dwudziestolatka)
- rany szybciej się goją
- zapobiega niewydolności układu krążenia dla mężczyzny to podstawa
- ruch przedłuża życie - zwlaszcza mężczyzn.
- sprzyja walce z nałogami, uzależnieniami, czasami jest jedyną metodą.
- normalizuje, utrzymuje tłuszczową wagę ciała na optymalnym poziomie (trzeba wiedzieć że duży udział tłuszczu w ciele jest sam w sobie związany ze wzmożeniem stanow zapalnych, a z wiekiem tłuszczu przybywa, a tkankę mięśniową trudno utrzymać, z wiekiem jej ubywa).

1

~Lörrach
2019-12-11 08:54:30
Im człowiek starszy (od 40 roku życia w zwyż) tym powinien więcej swohego czasu przeznaczać na aktywność ruchowa, nie chodzi o intensywność lecz sam czas aktywności. Aktywność musi być regularna.

1

~Lörrach
2019-12-11 08:56:25
Brak ruchu zabija - dosłownie bo wiąże się z tworzeniem się z niedotlenieniem, zanikaniem organów, wzmożeniem stanow zapalnych, tworzeniem skrzepów zwłaszcza z wiekiem.

1

~Lörrach
2019-12-11 08:59:58
Może słyszeliście o przypadkach zdrowych nie chorujacych wcześniej mężczyzn (w każdym wieku) którzy nagle położyli się do lóżka i po np. 3 dniach leżenia wstali i umarli - w wyniku zatoru, lub doznali udaru tak działa brak regularnego ruchu.

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 34.200.236.68

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2020
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels